Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bezorger onderweg, aflevering dinsdag?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Bezorger onderweg, aflevering dinsdag? Empty Bezorger onderweg, aflevering dinsdag?

Bericht  Gast vr 18 mei 2012 - 23:02

Raar... Ik heb gisteren iets besteld bij Bol, heb de verzendbevestiging ontvangen. Bij het artikel stond: Voor 21.00 uur besteld, morgen in huis.

Als op de track&trace kijk staat er dat de chauffeur onderweg is, maar aflevering staat pas op dinsdag?

Weet iemand hoe dat kan? Komt het dan vandaag of dinsdag? nerd

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezorger onderweg, aflevering dinsdag? Empty Re: Bezorger onderweg, aflevering dinsdag?

Bericht  Gast vr 18 mei 2012 - 23:03

Ik heb hetzelde bij Wehkamp, had er eigenlijk op gerekend dat mijn pakketje gister binnen kwam nerd
Dus nee ik kan je niet helpen helaas :P

Gast
Gast

Bezorger onderweg, aflevering dinsdag? Empty Re: Bezorger onderweg, aflevering dinsdag?

Bericht  Ella vr 18 mei 2012 - 23:06

Mijn ervaring is dat track en trace ook wel eens achter loopt
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  slaatje vr 18 mei 2012 - 23:07

Wat raar!!! Ik ben bang dat het dan pas dinsdag komt. Misschien is de boel ontregeld door afgelopen donderdag (hemelvaartsdag) Nee, want je hebt het gister besteld. Stom zeg!
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Angela_1986 vr 18 mei 2012 - 23:15

Misschien is de bezorger onderweg vanaf de andere kant van de wereld? nerd

Mijn ervaring met Bol is dat als er staat 'voor 21.00 uur besteld, morgen in huis' dat dit dan ook zo is. Ik kijk eigenlijk nooit bij 'track & trace' dus wat daar dan staat weet ik niet.

Eigenlijk heb je aan dit antwoord dus niets... angel haha!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast za 19 mei 2012 - 0:40

Bol zit nou ook niet bepaald aan de andere kant van de wereld dat ze vandaag vertrekken en er dinsdag pas zijn Laughing

Afwachten maar... :nopompom:

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 mei 2012 - 1:29

Volgens mij klopt dat track en trace ook heel vaak niet. Ik heb laatst wat naar de online shop van c&a teruggestuurd. Daar stond het nog steeds op dat het pakket was afgegeven op het postkantoor. Terwijl hun het al in behandeling hadden genomen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 mei 2012 - 1:39

Ze hebben vandaag het pakketje ontvangen bij Postnl. Maar hebben nog geen zin om het te bezorgen. Dus wordt het dinsdag.Bezorger onderweg, aflevering dinsdag? 1270000679

Gast
Gast

Bericht  Tiana za 19 mei 2012 - 1:43

Ik had laatst ook iets besteld bij Bol, zou ook de volgende dag bezorgd worden. Ik kreeg het pas 2 dagen later.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  Gast za 19 mei 2012 - 1:45

Maura schreef:Ze hebben vandaag het pakketje ontvangen bij Postnl. Maar hebben nog geen zin om het te bezorgen. Dus wordt het dinsdag.Bezorger onderweg, aflevering dinsdag? 1270000679
Dan staat er toch alleen 'pakket ontvangen' oid? Daarna heb je distributiecentrum, sorteer nogwat, dan chauffeur onderweg toch? confused

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 mei 2012 - 1:46

Stylegirl schreef:Ik had laatst ook iets besteld bij Bol, zou ook de volgende dag bezorgd worden. Ik kreeg het pas 2 dagen later.
Sad

Gast
Gast

Bericht  Stuiterbal za 19 mei 2012 - 1:59

Toevallig heb ik ook gisteren wat besteld bij bol en op mijn track en trace staat dat het vandaag tussen 15:30 en 17:30 word geleverd.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Gast za 19 mei 2012 - 2:03

Stella_ schreef:Toevallig heb ik ook gisteren wat besteld bij bol en op mijn track en trace staat dat het vandaag tussen 15:30 en 17:30 word geleverd.
Ze hebben gewoon voorkeur, dat is wel duidelijk Neutral

Gast
Gast

Bericht  Stuiterbal za 19 mei 2012 - 2:05

Stofzuiger schreef:
Stella_ schreef:Toevallig heb ik ook gisteren wat besteld bij bol en op mijn track en trace staat dat het vandaag tussen 15:30 en 17:30 word geleverd.
Ze hebben gewoon voorkeur, dat is wel duidelijk Neutral

Wahahaha ja ze weten gewoon dat ze mij niet moeten laten wachten ;-)
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 19 mei 2012 - 2:52

Dus toch vandaag, het is binnen! :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Tiana za 19 mei 2012 - 3:16

Dat is fijn! :dance:
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  Stuiterbal za 19 mei 2012 - 3:19

En ook nog eerder dan mijn pakketje !!
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 19 mei 2012 - 3:22

Stella_ schreef:En ook nog eerder dan mijn pakketje !!
Zei ik iets over voorkeur? angel

Gast
Gast

Bericht  Stuiterbal za 19 mei 2012 - 3:54

Stofzuiger schreef:
Stella_ schreef:En ook nog eerder dan mijn pakketje !!
Zei ik iets over voorkeur? angel

lol!
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: