Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat geven jullie voor vaderdag?

+39
SoGood
Joli86
Penny Blossom
Ibbeltje
Chocolate Cookie
Dolphinne
Lenthe
sanne-84
Susan
Jeanette
Koffieleut
Rapunzel
Rush
Bosjesvrouw
Caramba
_Cyn_
Angela_1986
Aziraphale
girli
Sarah1985
Snack a Jack
Mida4you
Rumble
May
xxDila
RYW
Bazinga
norah
_Lacey_
rapa nui
banjer49
Blond
Rouxxxe
Bliss
Arwyn
Japie
mo-lola
Beachgirl
silly-one
43 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Wat geven jullie voor vaderdag? - Pagina 4 Empty Re: Wat geven jullie voor vaderdag?

Bericht  Admin zo 17 jun 2012 - 23:56

Mijn kadootje was voor mijn vriend en zijn dochtertej die hij in de middag pas zou zien, een voorleesboekje van Jip en Janneke en een kaart. Hij vond het leuk en ook leuk dat ik er aan had gedacht.
Admin
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 624
Punten : 1492
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie voor vaderdag? - Pagina 4 Empty Re: Wat geven jullie voor vaderdag?

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 0:11

Zag een leuke mok bij Kruidvat met de tekst ; World's greatest dad. Gevuld met zijn favoriete snoep en ik had een cadeau. Saai misschien, maar zijn favoriete koffiemok was aan vervanging toe dus heeft hij nu een nieuwe. Ik vind vaderdag en zijn verjaardag altijd zo moeilijk. Hij heeft al zoveel, als ik hem vraag wat hij wil zegt hij dat hij niks wil. Uit eten, lezen enz houdt hij niet van, dus daar kan ik ook niks voor kopen. Hij doet veel met computers maar had daar ook niks voor nodig nu (naar eigen zeggen) dus heb ik maar iets kleins gehaald om toch maar iets te kunnen geven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie voor vaderdag? - Pagina 4 Empty Re: Wat geven jullie voor vaderdag?

Bericht  Jasmine ma 18 jun 2012 - 0:12

Zelf heb ik geen vaderdag meer om te vieren en bij mijn schoonouders doen we er nooit aan.

Mijn man heeft in elk geval een nieuwe boormachine gehad en van onze dochter zo'n pasjeshouder.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie voor vaderdag? - Pagina 4 Empty Re: Wat geven jullie voor vaderdag?

Bericht  Rouxxxe ma 18 jun 2012 - 4:51

Ik heb m'n vader uiteindelijk een pakketje witter gegeven.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie voor vaderdag? - Pagina 4 Empty Re: Wat geven jullie voor vaderdag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum