Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat geven jullie voor vaderdag?

+39
SoGood
Joli86
Penny Blossom
Ibbeltje
Chocolate Cookie
Dolphinne
Lenthe
sanne-84
Susan
Jeanette
Koffieleut
Rapunzel
Rush
Bosjesvrouw
Caramba
_Cyn_
Angela_1986
Aziraphale
girli
Sarah1985
Snack a Jack
Mida4you
Rumble
May
xxDila
RYW
Bazinga
norah
_Lacey_
rapa nui
banjer49
Blond
Rouxxxe
Bliss
Arwyn
Japie
mo-lola
Beachgirl
silly-one
43 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat geven jullie voor vaderdag? - Pagina 2 Empty Re: Wat geven jullie voor vaderdag?

Bericht  Rumble di 12 jun 2012 - 7:51

Oh dat ontbijtsetje is leuk, Dila!

En RYW, spannend dat jullie dat nu voor het eerst dit jaar gaan doen! Veel plezier alvast en geniet ervan! Wat geven jullie voor vaderdag? - Pagina 2 281626781
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie voor vaderdag? - Pagina 2 Empty Re: Wat geven jullie voor vaderdag?

Bericht  RYW di 12 jun 2012 - 7:56

Rumble schreef:Oh dat ontbijtsetje is leuk, Dila!

En RYW, spannend dat jullie dat nu voor het eerst dit jaar gaan doen! Veel plezier alvast en geniet ervan! Wat geven jullie voor vaderdag? - Pagina 2 281626781

Dank je, gaat lukken!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  xxDila di 12 jun 2012 - 7:59

Jop schreef:
xxDila schreef:Mijn vader wil altijd alleen maar droge worst of sigaren. Kan echt niets anders dan dat bedenken.. laughcry
Dit jaar heb ik dit gekocht, ontbijt setje
Wat geven jullie voor vaderdag? - Pagina 2 Blond+papa+set

OOh wat kostte dat setje? Ik vind 't wel onwijs leuk en aangezien mijn vader extreem gevoelig is, voor dit soort shizzle (alles waar pappa op staat...)

Ohhh, weet ik niet meer. Het was bij de V&D. Ik zag het staan heb het meegenomen en gepind. nerd Mijn vader is dus precies zo, vind ie leuk (& ik ook) Geloof dat de beker en het bordje beide rond de 8 waren... die heb ik namelijk wat uitgebreider bekeken, eierdopje & bakje geen idee confused

Even snel gegoogled, kwam deze prijzen tegen
papa beker € 7,95
papa kom € 7,95
papa ontbijtbordje € 7,95
NIEUW papa eierdop € 3,95
Op deze site : http://kadoenzo.blogspot.nl/2011_06_01_archive.html
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Bazinga di 12 jun 2012 - 8:08

Okay! thanks Very Happy
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Mida4you di 12 jun 2012 - 8:09

Een barbeque smile
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Snack a Jack di 12 jun 2012 - 8:21

Een Nikon Quick Start Workshop.
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11

Bericht  Sarah1985 di 12 jun 2012 - 8:34

Een boeddha plaat vierkant voor buiten. En koop nog een boek
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  girli di 12 jun 2012 - 8:43

Ik weet het nog niet, gelukkig heb ik nog even.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Aziraphale di 12 jun 2012 - 8:56

Wij nemen m'n schoonvader (en schoonmoeder mag dan natuurlijk ook mee smile) mee uit eten bij een wokrestaurant.
Mijn vader is al 20 jaar overleden. Maar als we weer in m'n geboortedorp zijn gaan we soms even langs het graf.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Angela_1986 di 12 jun 2012 - 9:37

Met moederdag heb ik mijn broertje 'verantwoordelijk gesteld' voor het vaderdagkadootje dit jaar maar ik heb nog niets gehoord. Heb 'm net maar 'n herinnerings-smsje gestuurd. Vrees dat hij niets bedacht heeft en ik het dus alsnog weer kan bedenken.
Als het aan mij ligt nemen we m'n vader mee uit eten.

hug voor de meiden die hun vader moeten missen!!!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 10:08

Ik moet nog even shoppen smile

Gast
Gast

Bericht  Rumble di 12 jun 2012 - 10:15

Pippa schreef:Ik moet nog even shoppen Wat geven jullie voor vaderdag? - Pagina 2 561177

Ook nog niks in gedachten, Pippa?
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 10:27

Rumble schreef:
Pippa schreef:Ik moet nog even shoppen Wat geven jullie voor vaderdag? - Pagina 2 561177

Ook nog niks in gedachten, Pippa?

Ik twijfel nog een beetje. Ik zag de DVD's van de serie van mr. Bean liggen, dat vindt hij super leuk, dus misschien geef ik dat smile

Gast
Gast

Bericht  Rumble di 12 jun 2012 - 10:40

Mr. Bean blijft altijd hilarisch, ik vind het een leuk idee!
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Bericht  _Cyn_ di 12 jun 2012 - 10:45

Mijn vader krijgt, als alles goed is een foto van mijn broertje en ik op canvas. De laatste goede foto van ons 2 is van zeker 13 jaar geleden, dus lijkt het mij een geweldig cadeautje. Nu alleen nog kijken hoe we het doen Embarassed Het is niet altijd handig als hij in de horeca werkt en +- 200 km van me vandaan is. Maar pap vindt het niet zo erg als hij het wat later krijgt denk ik.

Voor mijn vriend weet ik nog niet precies wat ik ga kopen. Ik heb overlegd met zijn zoontje maar die vond niks leuk... :nopompom: Dus ik denk dat het een tosti-ijzer wordt ofzo. Ik weet dat hij graag tosti eet, maar er geen tosti-ijzer in huis is nerd

Ik zit alleen enorm in dubio hoe ik het moet doen. Als in naar papa ga, zie ik m'n vriend en stiefkind niet, omdat het +/- 4 uur reizen is met de trein heen en dan natuurlijk nog 4 uur terug en de kosten zijn ook niet bepaald laag... :nopompom: Niet naar pap gaan voelt ook niet helemaal ok...
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12

Bericht  Caramba di 12 jun 2012 - 21:37

Geen idee, wij, van thuis uit, doen er niets mee, maar mijn vriend denkt er anders over. Ik weet het dus niet. Voor mijn vader hoeft dat niet zo, speciaal op zo'n dag verwend worden, kun je ook op een andere dag doen.

Mijn schoonpa krijgt nog niets, die zijn met vakantie, wanneer zij thuiskomen, gaan wij met vakantie, dus die krijgt nog wel iets, al is dat niet meer voor vaderdag, maar voor de leuk.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Bosjesvrouw di 12 jun 2012 - 22:13

een toilettas

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428

Bericht  Rush di 12 jun 2012 - 22:14

Mijn vader heeft van ons een abbo op de EK Telegraaf gekregen

M`n schoonvader hebben we nog niets voor bedacht!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 23:39

Ik twijfel tussen een boek van Nico Dijkshoorn, een fles calvados of spulletjes van Lush. Dat laatste heb ik hem al wel eens cadeau gedaan, dus ik denk dat het optie 1 of 2 wordt.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 23:46

banjer49 schreef:heb wat dingetjes gekocht voor op kerkhof, vader en schoonvader beide overleden

Wat geven jullie voor vaderdag? - Pagina 2 699888

Gast
Gast

Bericht  Rapunzel do 14 jun 2012 - 6:35

Badolie van kneipp, samen met mijn zusje gekocht vanmiddag.
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732

Bericht  Koffieleut do 14 jun 2012 - 19:47

Ik heb mijn vader gisteren gevraagd wat ie wou hebben. Hij wilde een zwart shirt met lange mouwen bij mij uit de winkel ("want die zitten zo lekker"), maar dat vind ik zo stom om te geven... Nu nemen we mijn ouders mee uit eten zondag, en moet ik wel zo'n shirt meenemen, die krijgt ie van mijn moederWat geven jullie voor vaderdag? - Pagina 2 394967
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 19:53

Mijn vader leeft niet meer. Ik geef mijn moeder een kadootje, omdat zij al jaren in haar eentje voor ons gezin zorgt en probeert dat naar haar beste kunnen te doen.

Dus ik vier moederdag en voederdag ofzo Wat geven jullie voor vaderdag? - Pagina 2 827601

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 21:52

in Spanje heeft m`n zusje een foto gemaakt van m`n ouders en die heeft ze op canvas af laten drukken, dit wordt ons cadeau.

Voor m`n man ben ik er nu ook uit, hij heeft een hele mooie armband maar de sluiting is al een jaar kapot. Ik ga vanavond naar de juwelier om eens te informeren hoe duur het is om dat te laten maken en dan denk ik dat ik `m dat cadeau doe.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette do 14 jun 2012 - 21:58

Boxen van Triail & Retribution.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: