Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag?

+15
minoessepoes
Alex
Blair
blondje1313
Lenthe
Cheesegirl
Siamsa
*Lookie*
Niekske
Sarah1985
girli
Aziraphale
silly-one
Rush
Caribbeanlover
19 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag? Empty Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag?

Bericht  Caribbeanlover ma 6 aug 2012 - 21:40

Voor mijn moeder vind ik het 10x makkelijker om iets te bedenken. Zo heb ik een aantal jaren achter elkaar sieraden gegeven. Best oneerlijk eigenlijk is dat ik mijn vader dat zelfde jaar iets gaf wat een stuk minder kostte ook al boeit hem dat niet. Dus vorig jaar wilde hij graag een boekenbon en dus heb ik zijn leeftijd die hij toen geworden was in boekenbonnen gegeven. Hij maakte de enveloppe open en zag niet dat er meerdere in zaten. M'n moeder zei later dat hij het veel te gek voor woorden vond en dat hij net zo goed blij was met 1 bon van € 10,00 ofzo.

Dit jaar geef ik mijn moeder een tasje van het merk Pepe wat ik op de kop kon tikken bij een outlet. Daarbij een soort van beautycase/toilettas van vrij hard plastic, maar nog niet zo hard als een samsonite koffer. Het is dus geen echte beautycase zoals je die bijpassend hebt bij koffers incl. slot. Die dingen vind ik zo stom dus die geef ik dan ook niet. Waarom moet je make up ed op slot? Ik had zo ding ook voor mezelf gekocht en daar zaten scrub - en douchegel bij dus die geef ik er ook bij. In die van haar zitten douchegel en een deo.

Goh dat word nog moeilijk voor m'n vader!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag? Empty Re: Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag?

Bericht  Rush ma 6 aug 2012 - 21:41

Mijn vader wil graag een computergame dit jaar, dus die krijgt hij dan ook. Meestal weet hij niks en geef ik een karwei-bon ofzo, dat vind hij ook altijd leuk!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag? Empty Re: Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag?

Bericht  Caribbeanlover ma 6 aug 2012 - 21:43

Hey wat leuk een vader die gamed. Die van mij kaart alleen op de pc.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag? Empty Re: Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag?

Bericht  silly-one ma 6 aug 2012 - 21:43

Mijn ouders hoeven niet per se iets te hebben. Die zijn al blij dat we komen. Vaak proberen we ze iets te geven waar ze samen iets aan hebben. Dagje uit voor hun twee o.i.d. Ook al is de verjaardag van de andere. Dit jaar heb ik mijn vader nog niet eens wat gegeven terwijl hij 60 is geworden. Maar ja hij moet het ook nog vieren en dat heeft hij nog niet gedaan.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag? Empty Re: Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag?

Bericht  Caribbeanlover ma 6 aug 2012 - 21:44

Die van mij hoeven ook niks, maar ik wl toch wat geven. Met vader - en moederdag doe ik dat niet meer. Ze kunnen voor alle 3 de dagen zelden wat bedenken.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag? Empty Re: Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag?

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 21:44

Heb enkel nog maar een moeder, ik maak meestal een pakket van het een of ander. Ik heb niet zoveel geld. Geef soms ook tussendoor wel een aardigheidje.
Ik maak ook wel zelf dingetjes erbij. Mijn moeder is trouwens wel echt overal blij mee....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag? Empty Re: Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag?

Bericht  Aziraphale ma 6 aug 2012 - 21:48

We (m'n broers en ik) hebben mijn moeder dit jaar een luxe trolley gegeven van Eastpak. Hier was ze heel erg blij mee, want m'n broers en ik wonen allemaal een flink stukje verder weg en ze reist altijd met het openbaar vervoer en blijft logeren. Ze had steeds van die goedkope Blokker trekkoffertjes waarmee je haar op een km afstand hoorde aankomen, die liepen helemaal niet lekker voor haar.
Voor Moederdag heb ik haar een High Tea (bon) gegeven. We gaan over 2 weken Wink
Verder geef ik haar vaak een mooi boek of een doe-activiteit. Kaartjes voor een voorstelling (ballet, musical), een leuke picknick met m'n Kever, etc.

Ik heb geen vader meer, maar voor mijn schoonvader vind ik het altijd erg lastig om iets te bedenken. Dit jaar hebben we een bon gemaakt op de computer, dat we hem en m'n schoonmoeder mee uit eten zouden nemen naar de Wok. Een week later hebben we direct de afspraak gepland. Dat vond hij echt geweldig, hij heeft het er nu nog over Wink
Toen m'n schoonouders beide 65 werden hebben we met de kinderen en kleinkinderen een fietstocht + diner cadeau gegeven. Dus een fietsroute uitgezocht, met z'n allen gaan fietsen en na afloop uit eten. Was ook heel leuk. Ook hebben ze eens kaarten voor de musical Tarzan gekregen met een hotelovernachting, toen waren ze 40 jaar getrouwd.


Laatst aangepast door Aziraphale op ma 6 aug 2012 - 21:54; in totaal 2 keer bewerkt
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag? Empty Re: Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag?

Bericht  Rush ma 6 aug 2012 - 21:51

Caribbeanlover schreef:Hey wat leuk een vader die gamed. Die van mij kaart alleen op de pc.
Hahaha, hij doet van die simulatie spelletjes, vrachtwagen rijden enzo. Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag? 1578173417


Laatst aangepast door Rush op ma 6 aug 2012 - 21:51; in totaal 1 keer bewerkt
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag? Empty Re: Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag?

Bericht  girli ma 6 aug 2012 - 21:51

Ik geef meestal wat ze vragen. Beide ouders kijken bijvoorbeeld veel films, dus dat lukt meestal wel. Ook probeer ik altijd ideetjes op te doen als ik er ben. Als ze het bijvoorbeeld continue over een boek hebben o.i.d. Daar haal ik ook wel cadeaus vandaan.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag? Empty Re: Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag?

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 21:57



Mijn ouders zijn op dezelfde dag jarig, dus ze krijgen vaak een gezamenlijk cadeau. nerd Ideaal wel.


Vorig jaar was het een foto (hoe kan het ook anders) in een luxe lijst - foto is doorzichtig, dus het was wel een speciale langwerpige foto, heel leuk.
Dit jaar twijfel ik er aan om de grote foto boven de eettafel te vervangen (foto is uit 2007) of een hele oude foto van vroeger opnieuw proberen te maken.
Ze zijn deze maand jarig, maar ze zijn toch op vakantie dus ik heb nog even bedenktijd...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag? Empty Re: Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag?

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 21:58

Mijn vader (en moeder trouwens ook) maakt gelukkig altijd een lijstje. Meestal met hele praktische dingen. Wegenkaarten voor de vakantie enzo. Of sportkleding, een externe harde schijf voor de computer, dat soort dingen. Dus zoiets krijgt hij dan ook vaak. Met vaderdag geef ik dan juist weer een onpraktisch, maar leuk cadeau, of een doeding. Zo gaan we volgende week nog samen een middag 'klimmen' voor vaderdag. Hij is erg sportief, dus dat biedt veel mogelijkheden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag? Empty Re: Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag?

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 22:08

Mijn ouders hebben vorig jaar een camper gekocht, dus ik heb ze spullen voor de camper gegeven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag? Empty Re: Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag?

Bericht  Sarah1985 ma 6 aug 2012 - 22:10

Ik geef ze beide wel voor hetzelfde bedrag. Mijn vader weet altijd wel wat. Vaak iets voor in de tuin of vogeltjes. En soms doen we samen met mijn broers als het te duur is.

Mijn moeder geef ik soms concert kaartjes of theater. Of zoals dit jaar wil ze een nieuwe mobiel die krijgt ze dan.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag? Empty Re: Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag?

Bericht  Caribbeanlover ma 6 aug 2012 - 22:12

Sarah1985 schreef:Ik geef ze beide wel voor hetzelfde bedrag. Mijn vader weet altijd wel wat. Vaak iets voor in de tuin of vogeltjes. En soms doen we samen met mijn broers als het te duur is.

Mijn moeder geef ik soms concert kaartjes of theater. Of zoals dit jaar wil ze een nieuwe mobiel die krijgt ze dan.

Zo he doe maar duur of niet?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag? Empty Re: Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag?

Bericht  Niekske ma 6 aug 2012 - 22:17

Ik vind dat ook elk jaar lastig... mijn moeder heb ik voor dr verjaardag een bon voor een avondje sushi gegeven, dat moeten we nog steeds planne. Voor mijn vader heb ik een heel pakket gemaakt met allemaal gezond eten/drinken dingen (hij is enorm gezond aan het eten sinds we weten dat hij ziek is) en ik had via via een origineel foto- en geluidsverslag (cassette bandje!!) kunnen vinden van het EK '88, dus daar was hij wel blij mee.

Vorig jaar hebben we mijn vader trouwens ook concertkaartjes gegeven, dat hoeft helemaal niet duur te zijn, We zijn naar de Dijk geweest voor 25 euro pp.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag? Empty Re: Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag?

Bericht  *Lookie* ma 6 aug 2012 - 22:25

Wij geven mijn moeder vaak (samen met broertjes en zusjes) bloemen, planten of een etentje of iets dergelijks. We hebben dit jaar een fotosessie cadeau gegeven met zn allen.

Mijn vader krijgt vaak ook planten, of gereedschap of wat er op zijn lijstje staat.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag? Empty Re: Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag?

Bericht  Siamsa ma 6 aug 2012 - 22:29

Mijn vader geef ik meestal een miniatuur Citroen CV2, want die spaart hij, of een 'plaat' met een CV2, iets met een CV2 in ieder geval, haha. En als ik er geen kan vinden zoek ik iets anders leuks voor in de bar op hun vakantiepark, van die platen met een spreuk/tekst erop ofzo en een afbeelding die erbij hoort, afgelopen keer had ik een hele leuke gevonden met de tekst: Keep calm and drink wine, en dan met een afbeelding van een wijnfles erbij, vond hij helemaal geweldig!

Voor mijn moeder vind ik het lastiger, die neem ik meestal een avondje mee uit, naar een musical of ander toneelstuk of uit eten en de bios etc.
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag? Empty Re: Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag?

Bericht  Sarah1985 ma 6 aug 2012 - 22:32

Caribbeanlover schreef:
Sarah1985 schreef:Ik geef ze beide wel voor hetzelfde bedrag. Mijn vader weet altijd wel wat. Vaak iets voor in de tuin of vogeltjes. En soms doen we samen met mijn broers als het te duur is.

Mijn moeder geef ik soms concert kaartjes of theater. Of zoals dit jaar wil ze een nieuwe mobiel die krijgt ze dan.

Zo he doe maar duur of niet?

Hoezo duur?
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag? Empty Re: Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag?

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 22:33

Ik geef ze meestal een weekendje weg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag? Empty Re: Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag?

Bericht  Cheesegirl ma 6 aug 2012 - 22:34

Mijn moeder krijgt vaak iets van een boekenbon, thee, wijn. Mijn vader vaak geld wat hij besteed aan zijn hobby, vogels namelijk.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag? Empty Re: Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag?

Bericht  Lenthe ma 6 aug 2012 - 22:35

Ik geef ze meestal spullen uit mijn kerstpakket, die ik niet lust laughcry

Meestal is het voor mijn moeder makkelijker, bloemen, een vaas, een boek, nieuwe borden, glazen, theedoeken, een geurtje.
Voor mijn vader is het wat lastiger, dvd's, een fles drank, gereedschap, bon van de praxis.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag? Empty Re: Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag?

Bericht  Caribbeanlover ma 6 aug 2012 - 22:38

Sarah1985 schreef:
Caribbeanlover schreef:
Sarah1985 schreef:Ik geef ze beide wel voor hetzelfde bedrag. Mijn vader weet altijd wel wat. Vaak iets voor in de tuin of vogeltjes. En soms doen we samen met mijn broers als het te duur is.

Mijn moeder geef ik soms concert kaartjes of theater. Of zoals dit jaar wil ze een nieuwe mobiel die krijgt ze dan.

Zo he doe maar duur of niet?

Hoezo duur?

Ik dacht dat best duur zou zijn. Hoe duur gemiddeld?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag? Empty Re: Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag?

Bericht  Lenthe ma 6 aug 2012 - 22:40

Caribbeanlover schreef:
Sarah1985 schreef:
Caribbeanlover schreef:
Sarah1985 schreef:Ik geef ze beide wel voor hetzelfde bedrag. Mijn vader weet altijd wel wat. Vaak iets voor in de tuin of vogeltjes. En soms doen we samen met mijn broers als het te duur is.

Mijn moeder geef ik soms concert kaartjes of theater. Of zoals dit jaar wil ze een nieuwe mobiel die krijgt ze dan.

Zo he doe maar duur of niet?

Hoezo duur?

Ik dacht dat best duur zou zijn. Hoe duur gemiddeld?
Al geven ze hun hele maandloon uit aan een cadeau... Dat is toch hun voorkeur? Wat maakt jou dat uit dat het misschien iets duurder dan gemiddeld is.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag? Empty Re: Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag?

Bericht  Caribbeanlover ma 6 aug 2012 - 22:46

Ik zeg toch niet dat het niet mag ofzo, moeten ze lekker zelf weten ik ben het niet gewend vandaar.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag? Empty Re: Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag?

Bericht  Sarah1985 ma 6 aug 2012 - 22:47

Nou ik geef meestal rond de 50 euro uit. En dan krijgen ze tussendoor nog vaak ook iets. Een nieuwe mobiel klinkt duur alleen die mijn moeder uitzocht was 20 euro
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag? Empty Re: Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum