Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat geven jullie voor vaderdag?

+39
SoGood
Joli86
Penny Blossom
Ibbeltje
Chocolate Cookie
Dolphinne
Lenthe
sanne-84
Susan
Jeanette
Koffieleut
Rapunzel
Rush
Bosjesvrouw
Caramba
_Cyn_
Angela_1986
Aziraphale
girli
Sarah1985
Snack a Jack
Mida4you
Rumble
May
xxDila
RYW
Bazinga
norah
_Lacey_
rapa nui
banjer49
Blond
Rouxxxe
Bliss
Arwyn
Japie
mo-lola
Beachgirl
silly-one
43 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat geven jullie voor vaderdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geven jullie voor vaderdag?

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 21:59

Ik heb nog geen flauw idee. Ik denk dat ik mijn moeder maar ga vragen of hij nog iets nodig heeft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie voor vaderdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geven jullie voor vaderdag?

Bericht  Susan vr 15 jun 2012 - 0:19

Ik heb bij Velvet een (volgens mij redelijk exclusieve) DVD-box van The Beatles gekocht voor mijn vader. Dion krijgt cadeautjes van de kinderen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie voor vaderdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geven jullie voor vaderdag?

Bericht  Bazinga vr 15 jun 2012 - 0:31

We gaan ook nog uit eten! Blijkbaar was dat vroeger traditie, dus ach... Ik kan 't me niet herinneren, maar als 't hem blij maakt..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie voor vaderdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geven jullie voor vaderdag?

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 3:43

Ik heb voor mijn vriend een pc game gekocht, en L. heeft een kei geverfd.
Zelf heb ik met L. voor beide opa's een mok beschilderd, en een kaartje van ons aangehangen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie voor vaderdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geven jullie voor vaderdag?

Bericht  sanne-84 vr 15 jun 2012 - 3:48

Niks. Moederdag hebben we dit jaar overgeslagen, omdat we te druk waren met verbouwing en bruiloft, dus vind het een beetje stom om wel een kado voor vaderdag te kopen.
Heb net mn broertje gesproken en we zorgen of voor een ontbijt (en dan dus ook voor moeder) of we nemen ze een keer mee uit eten.
Heb nog wel een kleinigheidje voor mn vader: een foto van mn bruiloft waarop hij mij weggeeft
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie voor vaderdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geven jullie voor vaderdag?

Bericht  Lenthe vr 15 jun 2012 - 3:50

Ik weet het nog niet. Zag dit topic en dacht "Oh shit moeten we ook nog wat voor halen!" Dus dank voor het openen van dit topic! haha
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie voor vaderdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geven jullie voor vaderdag?

Bericht  Dolphinne vr 15 jun 2012 - 4:08

Voor mijn eigen vader niks. We vieren eigenlijk nooit vaderdag thuis.
Voor de vader van mijn zoontje zijn we vanochtend een cadeautje gaan kopen. Een plantenbak met aardbeiplantjes, een mini groente kasje met komkommerzaadjes en een axe pakketje.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie voor vaderdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geven jullie voor vaderdag?

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 7:05

Een fietscomputer aan mn vader (en moeder ook haha) ze hebben beiden een nieuwe fiets!

En Y. geeft papa (mijn man;)) een scheergel en nivea gezichtscreme! (omdat het a in de aanbieding was, en b hij wel wat ontspanning etc kan gebruiken na de zolder verbouwing straks).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie voor vaderdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geven jullie voor vaderdag?

Bericht  Chocolate Cookie vr 15 jun 2012 - 9:10

Ik geef hem niks duurs ofzo, hij is pas jarig geweest en toen heeft hij al kaartjes voor Van Velzen van mij gehad. Dus ik geef heb een flinke zak drop, daar kan ik hem hoogst waarschijnlijk ontzettend blij mee maken smile
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie voor vaderdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geven jullie voor vaderdag?

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 9:10

Ik heb niks kunnen bedenken, ook niet voor mijn schoonvader. Ik denk dat hij het tegoed houdt, zie hem sowieso niet met vaderdag... nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie voor vaderdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geven jullie voor vaderdag?

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 9:18

Nou ik ben er uit! Mijn papa krijgt een bierpakket en mijn vriend 2 boxers van Bjorn Borg (hij wil absoluut geen ander merk) en een grote zak snoep Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie voor vaderdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geven jullie voor vaderdag?

Bericht  Ibbeltje vr 15 jun 2012 - 18:20

Leuk Razz!


Ik haal voor pap even een badolie of iets...hij had last van zijn rug nadat hij bij mij mijn autoband had verwisseld Embarassed DUs kan hij dan lekker ontspannen in bad smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie voor vaderdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geven jullie voor vaderdag?

Bericht  Penny Blossom vr 15 jun 2012 - 21:10

Mijn vader en stiefvader krijgen beide een kadobon van IciParis, douchegel van Rituals en bonbons.
Mijn schoonvader krijgt een kadobon van de Karwei en bonbons
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie voor vaderdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geven jullie voor vaderdag?

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 21:16

.


Laatst aangepast door Ostara op ma 29 okt 2012 - 6:33; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie voor vaderdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geven jullie voor vaderdag?

Bericht  Joli86 vr 15 jun 2012 - 22:52

Mijn papa geven we een koffiemok met daarop 'voor mijn tofste papa'
Mijn schoonvader is helaas al heel lang geleden overleden.

Een dikke knuffel voor alle meiden die hun vader deze dag moeten missen.. hug
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie voor vaderdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geven jullie voor vaderdag?

Bericht  Lenthe vr 15 jun 2012 - 23:24

Ik heb overal over nagedacht, deo (maar hij heeft er nog 3 staan), geurtje (al voor zijn verjaardag gegeven), klusspullen (geen idee wat hij nodig heeft), flesje drank (staat nog genoeg in de kast), dvd (een tijdje terug al gegeven). Dus ik denk dat ik vanmiddag maar even een bon ga halen van de Praxis.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie voor vaderdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geven jullie voor vaderdag?

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 23:53

Wij zijn er ook uit. We hebben met de kinderen samen een dinerbon gehaald.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie voor vaderdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geven jullie voor vaderdag?

Bericht  Joli86 za 16 jun 2012 - 0:29

Lenthe schreef:Ik heb overal over nagedacht, deo (maar hij heeft er nog 3 staan), geurtje (al voor zijn verjaardag gegeven), klusspullen (geen idee wat hij nodig heeft), flesje drank (staat nog genoeg in de kast), dvd (een tijdje terug al gegeven). Dus ik denk dat ik vanmiddag maar even een bon ga halen van de Praxis.

Bios?
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie voor vaderdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geven jullie voor vaderdag?

Bericht  Lenthe za 16 jun 2012 - 0:35

Heb ik mijn ouders al voor hun trouwdag cadeau gedaan (incl een etentje) Wink
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie voor vaderdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geven jullie voor vaderdag?

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 5:58

Inmiddels heb ik ook een (enorm saai) kado voor heit. Ik geef hem wat cd-r's en een zak Engelse drop.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie voor vaderdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geven jullie voor vaderdag?

Bericht  SoGood za 16 jun 2012 - 22:05

Flesje wijn met verschillende soorten nootjes enzo.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie voor vaderdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geven jullie voor vaderdag?

Bericht  Oasis za 16 jun 2012 - 23:27

Ik geef een kaartje met een persoonlijke tekst en daarbij een tijdschrift.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie voor vaderdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geven jullie voor vaderdag?

Bericht  *Noosa zo 17 jun 2012 - 4:48

Ik heb met mijn zus een bon gemaakt waarop staat dat we hem (en mijn moeder) een dagje meenemen naar Giethoorn. Mijn ouders komen vanavond terug van vakantie dus heb een smsje gestuurd dat er wat op hem ligt te wachten.
*Noosa
*Noosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie voor vaderdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geven jullie voor vaderdag?

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 5:20

Ik ga mijn vader meenemen naar een adventurepark waar we 3 uur gaan klimmen en gaan boogschieten! Hij vond het erg leuk. Wordt wel pas over een paar weken want ze gaan volgende week eerst op vakantie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie voor vaderdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geven jullie voor vaderdag?

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 5:53

Ik heb mijn vader een zak met 1,5 kilo snoepjes/dropjes gegeven.
Simpel, maar hij is daar echt gek op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie voor vaderdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geven jullie voor vaderdag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum