Ja roept u maar!
+48
_Nina
bolus26
_Lacey_
Poubelle
Tinus
Suus
Sundae
heartsdale
Rose
Mees
Erin
Krullebol
Tiana
slaatje
Admin
Atelier Madame
Blond
dodo
Feline
Summerlovin
Rush
Alex
nijntje4
Stuiterbal
May
June
Pompoen
Burn
Lady4
mezzoforte
Evalynn
Angela_1986
Poisongirl
Mida4you
ExpressoB
Mamsie
Gympie
Kowalski
NoName88
Chocolate Cookie
Marin
Middleme
_Mashimaro_
Mermaid
juffie001
ellibre
M@niek
Caro
52 plaatsers
Pagina 4 van 11
Pagina 4 van 11 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11
Re: Ja roept u maar!
Kowalski schreef:Mezzoforte! Ik heb vanavond geloof ik al vier keer met een natte vinger over mijn scherm geveegd, als ik jouw avatar voorbij scroll lijkt het door die twee kleine zwarte vlekjes linksboven en linksonder net alsof mijn scherm vies is:scratch:
Zal ik een andere zoeken dan???
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
mezzoforte schreef:Kowalski schreef:Mezzoforte! Ik heb vanavond geloof ik al vier keer met een natte vinger over mijn scherm geveegd, als ik jouw avatar voorbij scroll lijkt het door die twee kleine zwarte vlekjes linksboven en linksonder net alsof mijn scherm vies is:scratch:
Nee hoor schat! Ik moest het gewoon even kwijt
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik ben zo fucking in love met mijn vriend!!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Argh! M'n oor jeukt!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Kowalski schreef:mezzoforte schreef:Kowalski schreef:Mezzoforte! Ik heb vanavond geloof ik al vier keer met een natte vinger over mijn scherm geveegd, als ik jouw avatar voorbij scroll lijkt het door die twee kleine zwarte vlekjes linksboven en linksonder net alsof mijn scherm vies is:scratch:
Nee hoor schat! Ik moest het gewoon even kwijt
Ik ben zo snel, heb al een nieuwe....zonder zwarte vlekjes volgensmij
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Beren?
Burn- Lady Post-a-lot
Nee joh! Pinguins!
Kowalski- Ratel
Woei! Ik heb echt een gewéldige avond gehad. Heerlijk gezongen en heel veel en hard gelachen. Het leek wel alsof er storm in de lucht zat, iedereen was heel druk en melig. Maar de sfeer zat er daarmee ook goed in. En daarna nog ruim een uur nagepraat (en gelachen)!
Ik vind het nog steeds elke maandag de uitvinding van de eeuw, mijn koor!
Oh hoe ga ik dat overleven, twee maanden geen koor door de zomervakantie!
Ik vind het nog steeds elke maandag de uitvinding van de eeuw, mijn koor!
Oh hoe ga ik dat overleven, twee maanden geen koor door de zomervakantie!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Chipp schreef:Complimenten voor Reva voor het openen van dit fantastische topic!
Woei!! Dit kan ik niet zomaar voorbij laten gaan en ik wil dan ook graag even van de gelegenheid gebruiken maken om een woord van dank uit te spreken.
Bedankt.
Gast- Gast
Ik heb lieve vriendinnen .
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Ik heb straks eindelijk mijn eigen huisje Alleen nog het huurcontract ondertekenen en de oplevering doen en dan kan ik mijn eigen paleisje ervan gaan maken
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Overspoeld door verdriet, proberen te gaan relativeren en een plekje te gaan geven, het los laten, hoofd omhoog en maar weer door gaan !
That's my life.
That's my life.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Stella_ schreef:Overspoeld door verdriet, proberen te gaan relativeren en een plekje te gaan geven, het los laten, hoofd omhoog en maar weer door gaan !
That's my life.
Sterkte kanjer!
Kowalski- Ratel
Stella_ schreef:Overspoeld door verdriet, proberen te gaan relativeren en een plekje te gaan geven, het los laten, hoofd omhoog en maar weer door gaan !
That's my life.
Burn- Lady Post-a-lot
Ik ben vreselijk nieuwsgierig naar dé 2e date vrijdag
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
nijntje4 schreef:Ik ben vreselijk nieuwsgierig naar dé 2e date vrijdag
Details eerste date aub!
Gast- Gast
Haha Reva
Ik had het al in het date-topic gezet maar dat leest niemand meer Dus ik kopieer dat stukje even
Was erg leuk! Gewoon een drankje gedaan in een stad waar we allebei niet wonen dus dat brak het ijs al omdat we de weg niet zo goed wisten De klik was er zeker, wat we online in de berichten ook al hadden ervaren. Er was wat geplaag en uitdagen over en weer, daar hou ik wel van, even kijken hoe de ander reageert, wat blikken over en weer. Hij kan heel scherp op dingen reageren, vind ik leuk. Ook al onderwerpen van een wat dieper niveau kunnen aansnijden dus dat is ook fijn. Op een gegeven moment ging de muziek daar vrij hard waardoor hij dicht naast me moest gaan zitten in plaats van tegenover me omdat we elkaar anders niet meer konden verstaan... Wat vervelend haha.
Ik had het al in het date-topic gezet maar dat leest niemand meer Dus ik kopieer dat stukje even
Was erg leuk! Gewoon een drankje gedaan in een stad waar we allebei niet wonen dus dat brak het ijs al omdat we de weg niet zo goed wisten De klik was er zeker, wat we online in de berichten ook al hadden ervaren. Er was wat geplaag en uitdagen over en weer, daar hou ik wel van, even kijken hoe de ander reageert, wat blikken over en weer. Hij kan heel scherp op dingen reageren, vind ik leuk. Ook al onderwerpen van een wat dieper niveau kunnen aansnijden dus dat is ook fijn. Op een gegeven moment ging de muziek daar vrij hard waardoor hij dicht naast me moest gaan zitten in plaats van tegenover me omdat we elkaar anders niet meer konden verstaan... Wat vervelend haha.
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Reva, ik dacht dat je je cyclus als onderschrift had
Moest even paar keer knipperen met mijn ogen. Zie sowieso niet wat ik typ. Misschien toch nog maar eens langs de oogarts voor een sterkere bril.
Moest even paar keer knipperen met mijn ogen. Zie sowieso niet wat ik typ. Misschien toch nog maar eens langs de oogarts voor een sterkere bril.
Gast- Gast
Niet verkeerd bedoeld overigens, maar je ziet niet wat je typt, maar je leest wel wat je wilt lezen? Kan even geen andere formulering vinden.
Gast- Gast
Pagina 4 van 11 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Baal-momentje van vandaag. Roept u maar!
» Je zal maar...
» En maar doorrijden!
» IKEA roept veiligheidsriempje ANTILOP kinderstoel terug
» Had ik maar...
» Je zal maar...
» En maar doorrijden!
» IKEA roept veiligheidsriempje ANTILOP kinderstoel terug
» Had ik maar...
Pagina 4 van 11
Permissies van dit forum: