Ja roept u maar!
+48
_Nina
bolus26
_Lacey_
Poubelle
Tinus
Suus
Sundae
heartsdale
Rose
Mees
Erin
Krullebol
Tiana
slaatje
Admin
Atelier Madame
Blond
dodo
Feline
Summerlovin
Rush
Alex
nijntje4
Stuiterbal
May
June
Pompoen
Burn
Lady4
mezzoforte
Evalynn
Angela_1986
Poisongirl
Mida4you
ExpressoB
Mamsie
Gympie
Kowalski
NoName88
Chocolate Cookie
Marin
Middleme
_Mashimaro_
Mermaid
juffie001
ellibre
M@niek
Caro
52 plaatsers
Pagina 3 van 11
Pagina 3 van 11 • 1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11
Re: Ja roept u maar!
Bitterballen van de mac zijn niet 'de bom'
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Aaaah jullie zijn LIEHIEF!!!!!
En Zweden is leuk he??? Ik ben na Nederland voor Zweden, al is het alleen maar door die lekkere mannen op het veld!
En Zweden is leuk he??? Ik ben na Nederland voor Zweden, al is het alleen maar door die lekkere mannen op het veld!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Volgens mn moeder zien die Oekraïners er uit als marsmannetjes. Right.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Ik ben zooo moe van de afgelopen dagen. Vrijdag sleutel gekregen van ons nieuwe huis. Hele woonkamer is al gesausd, hobbykamer gesausd, deel van Z. haar kamer gesausd. Vanavond samen met mijn man het 1e deel van de woonkamer gelamineerd. Ik ben echt uitgeteld en mijn benen zijn lam!! Zoooo ff lekker klagen hihi. Morgen kan ik er weer tegenaan!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Waar heeft ze van gesnoept?Middleme schreef:Volgens mn moeder zien die Oekraïners er uit als marsmannetjes. Right.
Gast- Gast
Reva schreef:Mamsie schreef:Ik baal omdat ik woensdag een verdediging heb van een werkstuk en nu blijkt dat die man nog even tegen een paar klasgenoten had gezegd dat we ook een presentatie moesten houden maar niet over je werkstuk zelf. Het moest creatief zijn. Uuh oke.....ik weet niks.
Ai. Even kortsluiten met docent?
Jaa daar twijfel ik dus over. Doe ik net of mijn neus bloedt (en bereid ik stiekem toch wat voor, maar dan zal hij er niet zulke hoge eisen aan stellen) of mail ik hem en dan heb ik nog 1 dag om met iets creatiefs te komen. Ik denk dat wanneer ik hem mail hij ook echt iets goeds van mij verwacht omdat ik tijdens de lessen ook altijd erg actief mee deed. Maar ik weet gewoon niks en eerlijk gezegd vind ik het belachelijk dat ik nu bij een verdediging ineens moet presenteren terwijl ik al gepresenteerd heb voor een cijfer.
hmm lastig.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ik lig heerlijk in bed te wachtwn tot mijn man thuis komt. En heb chinees gegeten met mijn moeder terwijl ik aannt afvallen ben, fail....
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
Mamsie schreef:Reva schreef:Mamsie schreef:Ik baal omdat ik woensdag een verdediging heb van een werkstuk en nu blijkt dat die man nog even tegen een paar klasgenoten had gezegd dat we ook een presentatie moesten houden maar niet over je werkstuk zelf. Het moest creatief zijn. Uuh oke.....ik weet niks.
Jaa daar twijfel ik dus over. Doe ik net of mijn neus bloedt (en bereid ik stiekem toch wat voor, maar dan zal hij er niet zulke hoge eisen aan stellen) of mail ik hem en dan heb ik nog 1 dag om met iets creatiefs te komen. Ik denk dat wanneer ik hem mail hij ook echt iets goeds van mij verwacht omdat ik tijdens de lessen ook altijd erg actief mee deed. Maar ik weet gewoon niks en eerlijk gezegd vind ik het belachelijk dat ik nu bij een verdediging ineens moet presenteren terwijl ik al gepresenteerd heb voor een cijfer.
hmm lastig.
De gok nemen en half nadenken over een 'geïmproviseerde' versie zou ik voor gaan
Gast- Gast
Mag ik ook niets zeggen en alleen ff dit doen?
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Angela_1986 schreef:Mag ik ook niets zeggen en alleen ff dit doen?
Nee.
Gast- Gast
Chipp schreef:Angela_1986 schreef:Mag ik ook niets zeggen en alleen ff dit doen?
Nee.
Kowalski- Ratel
Kowalski schreef:Chipp schreef:Angela_1986 schreef:Mag ik ook niets zeggen en alleen ff dit doen?
Nee.
Daar is niks grappigs aan, want ze heeft het toch gedaan! Mijn gezag is zeer beperkt
Gast- Gast
Reva schreef:Mamsie schreef:Reva schreef:Mamsie schreef:Ik baal omdat ik woensdag een verdediging heb van een werkstuk en nu blijkt dat die man nog even tegen een paar klasgenoten had gezegd dat we ook een presentatie moesten houden maar niet over je werkstuk zelf. Het moest creatief zijn. Uuh oke.....ik weet niks.
hmm lastig.
De gok nemen en half nadenken over een 'geïmproviseerde' versie zou ik voor gaan
Ja he? Ik denk ik ook.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Chipp schreef:Kowalski schreef:Chipp schreef:Angela_1986 schreef:Mag ik ook niets zeggen en alleen ff dit doen?
Nee.
Daar is niks grappigs aan, want ze heeft het toch gedaan! Mijn gezag is zeer beperkt
Dan had je dat eerder moeten zeggen Chipp...
Yes, eindelijk is het rond en mag ik als niveau 3 werken!
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
Lissa schreef:Yes, eindelijk is het rond en mag ik als niveau 3 werken!
Kowalski- Ratel
Kowalski schreef:Lissa schreef:Yes, eindelijk is het rond en mag ik als niveau 3 werken!
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
Ik baal ervan dat ik de laatste tijd zo vaak misselijk ben.
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Angela_1986 schreef:
Wauw... Heb jij ervoor geleerd ofzo?
Gast- Gast
Chipp schreef:Angela_1986 schreef:
Waarvoor?
Angela_1986 schreef:Chipp schreef:Angela_1986 schreef:
Waarvoor?
Slim zijn, of zit je er alleen maar op? Ik wil ook op slim zijn zitten, maar ik kom niet door de selectie...
Gast- Gast
Chipp schreef:Angela_1986 schreef:Chipp schreef:Angela_1986 schreef:
Waarvoor?
Slim zijn, of zit je er alleen maar op? Ik wil ook op slim zijn zitten, maar ik kom niet door de selectie...
Daar heb ik voor geleerd ja, járenlange studie geweest maar blijkbaar heeft 't nu dan toch eindelijk effect... Ik kan wel 'n goed woordje voor je doen?
*En ik blijf gewoon ff hieperdepiep doen*
Mezzoforte! Ik heb vanavond geloof ik al vier keer met een natte vinger over mijn scherm geveegd, als ik jouw avatar voorbij scroll lijkt het door die twee kleine zwarte vlekjes linksboven en linksonder net alsof mijn scherm vies is:scratch:
Kowalski- Ratel
Pagina 3 van 11 • 1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Baal-momentje van vandaag. Roept u maar!
» Je zal maar...
» HEMA roept rompers terug!
» IKEA roept veiligheidsriempje ANTILOP kinderstoel terug
» Had ik maar...
» Je zal maar...
» HEMA roept rompers terug!
» IKEA roept veiligheidsriempje ANTILOP kinderstoel terug
» Had ik maar...
Pagina 3 van 11
Permissies van dit forum: