Ja roept u maar!
+48
_Nina
bolus26
_Lacey_
Poubelle
Tinus
Suus
Sundae
heartsdale
Rose
Mees
Erin
Krullebol
Tiana
slaatje
Admin
Atelier Madame
Blond
dodo
Feline
Summerlovin
Rush
Alex
nijntje4
Stuiterbal
May
June
Pompoen
Burn
Lady4
mezzoforte
Evalynn
Angela_1986
Poisongirl
Mida4you
ExpressoB
Mamsie
Gympie
Kowalski
NoName88
Chocolate Cookie
Marin
Middleme
_Mashimaro_
Mermaid
juffie001
ellibre
M@niek
Caro
52 plaatsers
Pagina 2 van 11
Pagina 2 van 11 • 1, 2, 3, ... 9, 10, 11
Re: Ja roept u maar!
Smikkell schreef:Ik ging vandaag languit op mijn bek voor het zwembad
Ik laatst voor het pashokje. Gelukkig zag niemand het, maar het deed zeeeer. Maar ben gewoon stoer gaan zwemmen of er niets aan de hand was.
Heeft iemand je gezien?
Edit: heb je, je pijn gedaan?
Laatst aangepast door Sunprincess op ma 11 jun 2012 - 9:02; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Minneke schreef:Ik heb een wijntje te veel op
Yay voor maandag en wijn!
Gast- Gast
M@niek schreef:Jaaaaaaaaa ik wil mn belastingcenten hoezo ongeduldig!
Ik heb ze al En het leuke is, het deel dat mijn terug moet betalen hoeft pas voor 12 juli
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
NoName88 schreef:M@niek schreef:Jaaaaaaaaa ik wil mn belastingcenten hoezo ongeduldig!
Ik heb ze al En het leuke is, het deel dat mijn terug moet betalen hoeft pas voor 12 juli
Ik nog niet en word ook erg ongeduldig
Ik heb gister al een klein stukje uitgegeven
Gast- Gast
Genoeg mensen die het zagen Verder niets aan de hand. ben naar binnen gegaan en gewoon gaan zwemmen. Even overwoog ik voortaan naar een ander zwembad te gaan, maar ach.. het was maar een val!Sunprincess schreef:Smikkell schreef:Ik ging vandaag languit op mijn bek voor het zwembad
Ik laatst voor het pashokje. Gelukkig zag niemand het, maar het deed zeeeer. Maar ben gewoon stoer gaan zwemmen of er niets aan de hand was.
Heeft iemand je gezien?
Liever wat publiek en geen schade dan jouw situatie..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Genoeg mensen die het zagen Verder niets aan de hand. ben naar binnen gegaan en gewoon gaan zwemmen. Even overwoog ik voortaan naar een ander zwembad te gaan, maar ach.. het was maar een val!Sunprincess schreef:Smikkell schreef:Ik ging vandaag languit op mijn bek voor het zwembad
Heeft iemand je gezien?
Liever wat publiek en geen schade dan jouw situatie..
Vroeg niemand aan je of het met je ging?
Gast- Gast
Gast- Gast
Minneke schreef:Ik heb een wijntje te veel op
Ik vrees ik ook... Wijn is fijnn
Gast- Gast
Leuke mensen vallen soms gewoon Ik kan het weten. Paar weken terug viel ik voor de ingang van een winkelcentrum, lag zelfs met bovenarm op de grond en ondertussen belde ik gewoon door, muahahaha.
Vorige week was iets minder. Ik viel met drie jonge kindjes midden op de weg om met de fiets, alledrie huilen uitetaard en voorbijgangers liepen gewoon door
Vorige week was iets minder. Ik viel met drie jonge kindjes midden op de weg om met de fiets, alledrie huilen uitetaard en voorbijgangers liepen gewoon door
Gast- Gast
Jaa! Spuien!
Ik ben het zooo beu! Ik ben het beu om iedere week bij een andere hulpverlener te zitten en niemand die mij kan helpen. Ik ben het beu om niet happy en gezond te zijn en ik ben er gewoon klaar mee!!!!!
Ik ben het zooo beu! Ik ben het beu om iedere week bij een andere hulpverlener te zitten en niemand die mij kan helpen. Ik ben het beu om niet happy en gezond te zijn en ik ben er gewoon klaar mee!!!!!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Er is een freakin vulkaan uitgebarsten op mijn gezicht. Ik weet niet waar het vandaan komt, maar ik werd wakker en het was rood en bobbelig en warm en het jeukt! En nu denk ik dat iedereen mij aankijkt en denkt dat ik met mn blush ben uitgeschoten ofzo. Disaster!!!
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Ik baal omdat ik woensdag een verdediging heb van een werkstuk en nu blijkt dat die man nog even tegen een paar klasgenoten had gezegd dat we ook een presentatie moesten houden maar niet over je werkstuk zelf. Het moest creatief zijn. Uuh oke.....ik weet niks.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Wij zijn vandaag twee jaar getrouwd! Dus nu de visite weg is heb ik lekker nog een cupcake gepakt, mjammjammjam!
Gast- Gast
_Mashimaro_ schreef:Aaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhh, de ringen zijn nog niet binnen.
In december de ringen al besteld en nu hebben we ze nog niet in huis! En dat ligt niet aan ons...
Dan zou ik mij heel erg veel zorgen maken!! Nog maar een week.
Hoe kan dit dan gebeuren?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Smikkell schreef:Zweden moet WINNENNN! Wat een lekkere hapjes op het veld!
nomnomnom
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zweden moet WINNENNN! Wat een lekkere hapjes op het veld!
Bitterballen?
Gast- Gast
Chipp schreef:Wij zijn vandaag twee jaar getrouwd! Dus nu de visite weg is heb ik lekker nog een cupcake gepakt, mjammjammjam!
Gefeliciteerd!
Gast- Gast
Mamsie schreef:Ik baal omdat ik woensdag een verdediging heb van een werkstuk en nu blijkt dat die man nog even tegen een paar klasgenoten had gezegd dat we ook een presentatie moesten houden maar niet over je werkstuk zelf. Het moest creatief zijn. Uuh oke.....ik weet niks.
Ai. Even kortsluiten met docent?
Gast- Gast
Denk de hele dag aan niets anders!Reva schreef:Smikkell schreef:Zweden moet WINNENNN! Wat een lekkere hapjes op het veld!
Bitterballen?
Gast- Gast
Pagina 2 van 11 • 1, 2, 3, ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Baal-momentje van vandaag. Roept u maar!
» Je zal maar...
» HEMA roept rompers terug!
» IKEA roept veiligheidsriempje ANTILOP kinderstoel terug
» Had ik maar...
» Je zal maar...
» HEMA roept rompers terug!
» IKEA roept veiligheidsriempje ANTILOP kinderstoel terug
» Had ik maar...
Pagina 2 van 11
Permissies van dit forum: