Ja roept u maar!
+48
_Nina
bolus26
_Lacey_
Poubelle
Tinus
Suus
Sundae
heartsdale
Rose
Mees
Erin
Krullebol
Tiana
slaatje
Admin
Atelier Madame
Blond
dodo
Feline
Summerlovin
Rush
Alex
nijntje4
Stuiterbal
May
June
Pompoen
Burn
Lady4
mezzoforte
Evalynn
Angela_1986
Poisongirl
Mida4you
ExpressoB
Mamsie
Gympie
Kowalski
NoName88
Chocolate Cookie
Marin
Middleme
_Mashimaro_
Mermaid
juffie001
ellibre
M@niek
Caro
52 plaatsers
Pagina 10 van 11
Pagina 10 van 11 • 1, 2, 3 ... , 9, 10, 11
Re: Ja roept u maar!
*
Laatst aangepast door Gympie_ op di 12 jun 2012 - 7:32; in totaal 1 keer bewerkt
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Ik heb gister en vandaag echt heerlijk gewerkt. Bijna geen stress gevoeld en veel dingen kunnen doen. Echt een voldaan gevoel. Yeah!!
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
DankjewelReva schreef:Feline & Stylegirl, heel veel sterkte met herstellen!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Feline schreef:Iets leuks dan.. Ik heb echt fantastische collega's En ik denk de leukste baas! Ik kan 'm in ieder geval niet leuker verzinnen
+1! Al heb ik maar 1 collega (ze is eigenlijk stagiaire), maar ook een fantastische baas
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb een vaste aanstelling gekregen binnen de organisatie waarvoor ik werk! En dat is heel bijzonder in deze tijd in het onderwijs!
En m'n ex heeft nog steeds niet afgebeld, hij zou vanavond m'n laatste spullen komen brengen. En dat is ook al vrij bijzonder
En m'n ex heeft nog steeds niet afgebeld, hij zou vanavond m'n laatste spullen komen brengen. En dat is ook al vrij bijzonder
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Gefeli, Pixie!!
Ik heb nog twee nachtjes voor mijn eindgesprek en dat vind ik wel stiekem een beetje boel spannend
Ik heb nog twee nachtjes voor mijn eindgesprek en dat vind ik wel stiekem een beetje boel spannend
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb vanmiddag zo ontzettend de slappe lach gehad met een collega, had er gewoon buikpijn van. We gingen de plek van een andere collega versieren die morgen jarig is. En bij mij op het werk doen we niet alleen aan afgezaagde slingers...
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
ik baal ervan dat ik vandaag een halve dag de tijd kreeg voor hp´s en ik alleen maar met knallende koppijn nnaar mn scherm heb kunnen staren!! ik krijg nooit tijd voor zulke dingen en nu is t me niet gelukt er ook gebruik van te maken:|
door al die stomme last minute veranderingen van hogerhand moet ik er ook nog extra goed over na denken ook.
dat wordt morgen vroeg op staan....en nu naar bed!
door al die stomme last minute veranderingen van hogerhand moet ik er ook nog extra goed over na denken ook.
dat wordt morgen vroeg op staan....en nu naar bed!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik baal van mezel fdat ik de afgelopen maanden aangekomen ben en het me niet lukt de knop om te zetten...
Maar ik ben ook blij, want ik heb morgen lekker vrij
Maar ik ben ook blij, want ik heb morgen lekker vrij
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Wat super Pixie . Voor hoeveel fte??
Blond- Lady Post-a-lot
Chance schreef:Wat super Pixie . Voor hoeveel fte??
Thanks! Het is niet heel veel, 0,65 oid, iig de woensdag, donderdag en vrijdag. En 13 adv dagen van een collega.
Ik ben allang blij met de aanstelling, de andere 2 dagen zet ik mezelf wel op de invallijst!
Poubelle- Ratel
Toch heel fijn in deze tijden, een vaste aanstelling n het onderwijs. Daar moet op gedronken worden
Blond- Lady Post-a-lot
Haha goed plan! Ik stuur je meteen een berichtje terug, dan prikken we een datum
Poubelle- Ratel
Wat super Pixie! Waar is die organisatie? Ook in G.?
Lien- Prater
- Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10
Thanks meiden!
Het is wel extra speciaal, ik ben de enige tijdelijke kracht die een vaste aanstelling heeft gekregen.
Lien, ja het is de enige openbare in G.!
Het is wel extra speciaal, ik ben de enige tijdelijke kracht die een vaste aanstelling heeft gekregen.
Lien, ja het is de enige openbare in G.!
Poubelle- Ratel
Ah! Dan weet ik het haha! Superleuk! Wees maar trots op jezelf, je doet het goed dan anders doen ze dat niet!
Lien- Prater
- Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10
Mijn vriend heeft maandag een sollicitatiegesprek, bij een instelling waar hij heel graag wil werken, in de juiste sector, met het juiste salaris, op 20 minuten afstand van mijn huis, hij is de enige kandidaat en de potentiële nieuwe baas heeft hem al eens aan het werk gezien en was dolenthousiast!
Spannend!!!!!!!!!!!!
Spannend!!!!!!!!!!!!
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Dat is al bijna niet spannend meer!!RYW schreef:Mijn vriend heeft maandag een sollicitatiegesprek, bij een instelling waar hij heel graag wil werken, in de juiste sector, met het juiste salaris, op 20 minuten afstand van mijn huis, hij is de enige kandidaat en de potentiële nieuwe baas heeft hem al eens aan het werk gezien en was dolenthousiast!
Spannend!!!!!!!!!!!!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat is al bijna niet spannend meer!!RYW schreef:Mijn vriend heeft maandag een sollicitatiegesprek, bij een instelling waar hij heel graag wil werken, in de juiste sector, met het juiste salaris, op 20 minuten afstand van mijn huis, hij is de enige kandidaat en de potentiële nieuwe baas heeft hem al eens aan het werk gezien en was dolenthousiast!
Spannend!!!!!!!!!!!!
Voor mij wel hij is in het verleden flink genaaid op het werk wat hem enorm veel zelfvertrouwen en een burnout heeft gekost, en hij probeert al 2 jaar in deze sector aan de slag te komen. Hij is erg goed in zijn werk, maar heeft het papiertje niet en dat maakt het moeilijk in deze tijd. En als hij hier aan de slag kan, dan kan hij zijn opleiding afmaken. Het zou onze toekomst zoveel makkelijker maken!
RYW- Ratel
Smikkell schreef:Als heel het forum, inc. meelezers, nou even duim!
Haha, dank je Smikkell!
RYW- Ratel
Pagina 10 van 11 • 1, 2, 3 ... , 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Baal-momentje van vandaag. Roept u maar!
» Je zal maar...
» HEMA roept rompers terug!
» IKEA roept veiligheidsriempje ANTILOP kinderstoel terug
» Had ik maar...
» Je zal maar...
» HEMA roept rompers terug!
» IKEA roept veiligheidsriempje ANTILOP kinderstoel terug
» Had ik maar...
Pagina 10 van 11
Permissies van dit forum: