Ja roept u maar!
+48
_Nina
bolus26
_Lacey_
Poubelle
Tinus
Suus
Sundae
heartsdale
Rose
Mees
Erin
Krullebol
Tiana
slaatje
Admin
Atelier Madame
Blond
dodo
Feline
Summerlovin
Rush
Alex
nijntje4
Stuiterbal
May
June
Pompoen
Burn
Lady4
mezzoforte
Evalynn
Angela_1986
Poisongirl
Mida4you
ExpressoB
Mamsie
Gympie
Kowalski
NoName88
Chocolate Cookie
Marin
Middleme
_Mashimaro_
Mermaid
juffie001
ellibre
M@niek
Caro
52 plaatsers
Pagina 7 van 11
Pagina 7 van 11 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11
Re: Ja roept u maar!
Stofzuiger schreef:Helaas...Pippa schreef:Haha Stofzuiger, heb je wat te vertellen
Zou je nog kleintje willen ja?
Gast- Gast
Moet jij ons iets vertellen Stoffie?
Argh! Ik moet notulen uitwerken, maar ik heb daar zo'n hekel aan!
Argh! Ik moet notulen uitwerken, maar ik heb daar zo'n hekel aan!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
O ja, echt wel!Pippa schreef:Stofzuiger schreef:Helaas...Pippa schreef:Haha Stofzuiger, heb je wat te vertellen
Zou je nog kleintje willen ja?
Gast- Gast
Ik wil ook taart, ik wil mijn gezicht in taart begraven.
1 van mijn collega's zat net tegenover me met de lunch, en ik ga juist altijd expres niet in haar buurt zitten, maar nu kwam ze in mijn buurt zitten. Ze eet zo irritant! Eerst pluist ze elk stukje voedsel helemaal uit of er niet iets in zit wat haar niet zint en dat veegt ze dan op een servetje terwijl ze een enorm zuur gezicht trekt. Vervolgens pluist ze haar hele bord uit in hapjes en steekt dat met een zo mogelijk nog zuurder gezicht in haar mond om er een kwartier op te kauwen. Het is ook gewoon een zeikwijf maar dat is ook zo onaardig om te zeggen. En verder ben ik helemaal niet gestresst of chagrijnig.
1 van mijn collega's zat net tegenover me met de lunch, en ik ga juist altijd expres niet in haar buurt zitten, maar nu kwam ze in mijn buurt zitten. Ze eet zo irritant! Eerst pluist ze elk stukje voedsel helemaal uit of er niet iets in zit wat haar niet zint en dat veegt ze dan op een servetje terwijl ze een enorm zuur gezicht trekt. Vervolgens pluist ze haar hele bord uit in hapjes en steekt dat met een zo mogelijk nog zuurder gezicht in haar mond om er een kwartier op te kauwen. Het is ook gewoon een zeikwijf maar dat is ook zo onaardig om te zeggen. En verder ben ik helemaal niet gestresst of chagrijnig.
Gast- Gast
Gast- Gast
Ah Pippa, wat vervelend. Komt er niet een leuke andere leidinggevende voor in de plaats? En neem je wel genoeg rust, waar je kan? Hoe gaat het nu met de familie van je vriend?
Gast- Gast
Reva schreef:Ooit, ooit in mijn leven wil ik op de bank zitten met een doos taart en een vork. Geen schoteltje, geen mes, gewoon happen.
Dat kan geregeld worden
Ennu, heb ik zin in taart en heb ik extreem veel zin in dit weekend!!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Gast- Gast
Oh ja ik wil nog even kwijt dat dit een heel leuk topic is!
Erin- Ratel
Wat vervelend Pippa, al die stress. Hopelijk wordt het snel iets rustiger op je werk en ik duim voor jullie dat jullie een huis kunnen vinden! Sterkte
Gast- Gast
Gast- Gast
Erin, omdat jij het zo'n leuk topic vind, dan namens mijn kant:
Ik vind jou leuk!
Ik vind jou leuk!
Burn- Lady Post-a-lot
Pippa, kun je de gemeente niet om hulp vragen of iets van maatschappelijk werk voor het vinden van een (eventueel tijdelijk) huis?
Erin- Ratel
Burn schreef:Erin, omdat jij het zo'n leuk topic vind, dan namens mijn kant:
Ik vind jou leuk!
Whahaha je weet al wat ik ga zeggen!
Erin- Ratel
Gast- Gast
Pippa schreef:Erin schreef:Pippa, kun je de gemeente niet om hulp vragen of iets van maatschappelijk werk voor het vinden van een (eventueel tijdelijk) huis?
Al geprobeerd, worden ze voor afgewezen.
Nou ik hoop maar dat jullie heel snel iets vinden.
Erin- Ratel
Ik houd van het filmpje van Kabouter Wesley en de dolfijn. Voor degene die hem niet kennen. (Ik weet dat het oud is , maar ik blijf het grappig vinden)
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Chipp schreef:Reva schreef:Ooit, ooit in mijn leven wil ik op de bank zitten met een doos taart en een vork. Geen schoteltje, geen mes, gewoon happen.
Waarom een vork? Overbodige luxe.
Ik dacht ik geef het nog een beetje klasse
Gast- Gast
Pippa, wat erg voor je schoonfamilie ik hoop echt dat ze op tijd een huis vinden, het lijkt me heel erg om machteloos toe te kijken hoe ze nog dieper zakken.
En ook nog een extra knuffel voor jezelf
En ook nog een extra knuffel voor jezelf
Gast- Gast
Ik wil even kwijt dat ik vanmorgen een erg leuk stagegesprek heb gehad in een kringloopwinkel de winkel was echt enorm, het leek wel een warenhuis met allemaal verschilldende afdelingen en spulletjes. Smikkell, VC en Ibbeltje zouden hun ogen uitkijken denk ik
Nu maar hopen dat ik aangenomen word, ik voelde me wel al direct thuis en ik werd heel warm ontvangen. Het enige nadeel is dat ik nog geen opvang voor mijn zoontje heb gevonden voor september, dat is wel vervelend.
Nu maar hopen dat ik aangenomen word, ik voelde me wel al direct thuis en ik werd heel warm ontvangen. Het enige nadeel is dat ik nog geen opvang voor mijn zoontje heb gevonden voor september, dat is wel vervelend.
Gast- Gast
Spaghetti eten zonder vork, das pas klasse... *geenzinomaftewassen*
Erin- Ratel
Yes! M'n notulen zijn klaar nu op zoek naar gedichtje voor de geboorte van achternichtje en boodschappen doen!
Burn- Lady Post-a-lot
Wat betreft taart..
Ik ben een keer als verrassing naar m'n ouders gegaan omdat m'n moeder jarig was. Had bij de ap zo'n appeltaartje gekocht (hemels) en meegenomen in de bus.. Ik kon de verleiding niet weerstaan en had een klein stukje van de korst afgebroken en opgegeten.. Toen ik bij m'n moeder aankwam ontbrak de hele bovenkant van de taart
Ik ben een keer als verrassing naar m'n ouders gegaan omdat m'n moeder jarig was. Had bij de ap zo'n appeltaartje gekocht (hemels) en meegenomen in de bus.. Ik kon de verleiding niet weerstaan en had een klein stukje van de korst afgebroken en opgegeten.. Toen ik bij m'n moeder aankwam ontbrak de hele bovenkant van de taart
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Oh en op m'n laatste dag in Afrika (6 maanden gewoond) moesten we nog ons geld opmaken dus vriendin en ik besloten te gaan lunchen. Ik vroeg welk broodje ze ging bestellen, zegt ze: ik was eigenlijk van plan om alle soorten taart te bestellen..
10 minuten later stond onze hele tafel vol met taart! We hebben alles geproefd
10 minuten later stond onze hele tafel vol met taart! We hebben alles geproefd
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Pagina 7 van 11 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Baal-momentje van vandaag. Roept u maar!
» Je zal maar...
» En maar doorrijden!
» IKEA roept veiligheidsriempje ANTILOP kinderstoel terug
» Had ik maar...
» Je zal maar...
» En maar doorrijden!
» IKEA roept veiligheidsriempje ANTILOP kinderstoel terug
» Had ik maar...
Pagina 7 van 11
Permissies van dit forum: