Dagcafé 2011
+28
Sjaantje
Caresses
Try
Zininzon
Kabouter
Lynn_
TNMN
patjuhhh
Jordana
Mystic
Serena
Toet
IndianRose
Inge
Roze Roos
Blond
Suus
Lotus
Zwoesj
M_as
Lavendel
Chocolate Cookie
Raindrop
aniet
VeryCherry
Zwerver
Qiara
Caroow
32 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Meelezen is toch heel saai eigenlijk? Soms niet, omdat ik dan te lui ben om te reageren maar dan begint het al snel weer te kriebelen om mee te schrijven.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Lynn_ schreef:Meelezen is toch heel saai eigenlijk? Soms niet, omdat ik dan te lui ben om te reageren maar dan begint het al snel weer te kriebelen om mee te schrijven.
Is ook saai, toen las ik ook niet zo actief mee als nu :-).
Thanks Smikkell :-). Verder doet het me echt goed om te horen dat het goed klikte en dat ze ook echt met je meedenkt!
Gast- Gast
Bijna officieel nachtcafe tijd.
Lynn_- Kletskop
Kan ik me voorstellen June, Lekker blijven posten
Bijna nacht.......
Bijna nacht.......
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Lekker geslapen allemaal?
Lekker geslapen allemaal?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Goede morgen! (Middag eigenlijk al)
Heerlijk geslapen. Net ontbijt/lunch gehad. Vanmiddag beetje neuzen bij de Leen Bakker en vanavond uit eten met familie. Gezellig hoor!
Fijn dag all!
Heerlijk geslapen. Net ontbijt/lunch gehad. Vanmiddag beetje neuzen bij de Leen Bakker en vanavond uit eten met familie. Gezellig hoor!
Fijn dag all!
Lynn_- Kletskop
Het is al middag idd..
We zouden vanavond met een groep naar een festival, maar iedereen haakt af.. Bah, niks aan!
We zouden vanavond met een groep naar een festival, maar iedereen haakt af.. Bah, niks aan!
Gast- Gast
Wat jammer, Donnaa!
Ik heb vanochtend lekker gesport. Ga straks even wat eten. Ben trouwens even helemaal blij, want volgens de weegschaal ben ik zomaar afgevallen. Alleen jammer dat ik dat niet in de spiegel zie.
Ik heb vanochtend lekker gesport. Ga straks even wat eten. Ben trouwens even helemaal blij, want volgens de weegschaal ben ik zomaar afgevallen. Alleen jammer dat ik dat niet in de spiegel zie.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Bluh, da's balen Donna...
Lynn_- Kletskop
Das balen Donnaa, naar wat voor festival zouden jullie gaan?
Lotus: soms is het lastiger bij jezelf te zien dat je afvalt omdat je jezelf elke dag ziet. Then again (en dit is niet demotiverend bedoeld!), gewicht zegt niet alles, maar als ik lees hoe actief jij de afgelopen tijd bezig ben geweest zal het niet lang duren voordat je ook resultaat in de spiegel ziet
Ik voel me weer eens 'blugh' (bij gebrek aan betere verwoording ). Ik maak me weer eens druk om niets maarja, ik doe het toch
Lotus: soms is het lastiger bij jezelf te zien dat je afvalt omdat je jezelf elke dag ziet. Then again (en dit is niet demotiverend bedoeld!), gewicht zegt niet alles, maar als ik lees hoe actief jij de afgelopen tijd bezig ben geweest zal het niet lang duren voordat je ook resultaat in de spiegel ziet
Ik voel me weer eens 'blugh' (bij gebrek aan betere verwoording ). Ik maak me weer eens druk om niets maarja, ik doe het toch
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Nouuu een soort van boerententfeest.. Maar nu gaan we dus morgenTry schreef:Das balen Donnaa, naar wat voor festival zouden jullie gaan?
Gast- Gast
Oh, leuk!_Donnaa schreef:Nouuu een soort van boerententfeest.. Maar nu gaan we dus morgenTry schreef:Das balen Donnaa, naar wat voor festival zouden jullie gaan?
Heeft W. je tattoo al gezien btw?
Try- Kletskop
Goedemorgen! Ben net wakker...nja uurtje ...
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Haha lekker toch, goedemorgen .
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Lekker WC-eend! Ik ben ook lekker laat opgestaan, en zit nu nog te niksen.. Wat zijn jouw plannen voor vandaag?
Try- Kletskop
Ja, maar hij heeft er echt afkeer van haha.. Maar omdat het maar een kleintje op m`n voet was, vindt hij het niet zo 'boeiend' alsdus hemzelf..
Gast- Gast
Ik heb voor vandaag geen plannen! Haha word ik best wel hopeloos van. Morgen komen mijn schoonouders op bezoek dus zal vandaag sowieso moeten poetsen...anders krijgen we weer gezeik ;-) En even boodschappen doen
En jullie?
En jullie?
Zwerver- Ratel
Ik moet leren, maar dat heb ik eigenlijk nog nooit gedaan, dus weet niet goed hoe ik het aan moet pakken
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:Ik moet leren, maar dat heb ik eigenlijk nog nooit gedaan, dus weet niet goed hoe ik het aan moet pakken
hahaha, ik zou dat ook serieus niet weten! Ik heb nog nooit echt hoeven te leren. Ja theorie examen voor mijn autorijbewijs......Maar toen heb ik alleen de examens gedaan en 1x theorie doorgelezen. Is dat leren?
Zwerver- Ratel
Ik zit dus al de hele middag Fairy Odd Parents en Jimmy Neutron te kijken. Zegt net een schurk, nadat hij iets schurkerigs had gedaan, "Wat een anticlimax". Wedden dat er nu een kind van vijf, ergens in Nederland, nu tegen mam zegt:"Mama, wat een anticlimax" Zulke moeilijke woorden kunnen toch eigenlijk niet in een tekenfilm of ben ik de enige die zo denkt?
Gast- Gast
Donnaa: houdt ie niet van tattoo's?
WC-eend: ik moet ook opruimen/poetsen maar kan mezelf er niet toe zetten. Als ik eenmaal bezig ben gaat het wel lekker.
Hetzelfde geldt trouwens voor leren/huiswerk maken: ik kan mezelf er niet toe zetten. Oja, ik lees de stof die ik moet kennen door en probeer opgaven te oefenen, of met lange lappen tekst schrijf ik een samenvatting; is dat leren?
Caroow: wat moet je leren trouwens?
WC-eend: ik moet ook opruimen/poetsen maar kan mezelf er niet toe zetten. Als ik eenmaal bezig ben gaat het wel lekker.
Hetzelfde geldt trouwens voor leren/huiswerk maken: ik kan mezelf er niet toe zetten. Oja, ik lees de stof die ik moet kennen door en probeer opgaven te oefenen, of met lange lappen tekst schrijf ik een samenvatting; is dat leren?
Caroow: wat moet je leren trouwens?
Try- Kletskop
wc-eend schreef:Caroow schreef:Ik moet leren, maar dat heb ik eigenlijk nog nooit gedaan, dus weet niet goed hoe ik het aan moet pakken
hahaha, ik zou dat ook serieus niet weten! Ik heb nog nooit echt hoeven te leren. Ja theorie examen voor mijn autorijbewijs......Maar toen heb ik alleen de examens gedaan en 1x theorie doorgelezen. Is dat leren?
Het is echt te veel en te droog om te onthouden na het doorlezen, dus nu ben ik het maar 100 keer aan het doorlezen en dan over alle onderwerpen daarna een stukje schrijven uit mijn hoofd. Hopelijk dat het werkt.
Edit: Ik moet allerlei dingen leren, ben nu bezig met wetten in Nederland en Europa welke betrekking hebben op de horeca.
Caroow- Lady Post-a-lot
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: