Dagcafé 2011
+28
Sjaantje
Caresses
Try
Zininzon
Kabouter
Lynn_
TNMN
patjuhhh
Jordana
Mystic
Serena
Toet
IndianRose
Inge
Roze Roos
Blond
Suus
Lotus
Zwoesj
M_as
Lavendel
Chocolate Cookie
Raindrop
aniet
VeryCherry
Zwerver
Qiara
Caroow
32 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Whahahaa, tsja, ik ben bijna nooit 's avonds op het forum te vinden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Pfff, Smikkell, wat een onzin - ik zou dat niet gedaan hebben, ze moet het maar lekker regelen en iemand bellen!
Gast- Gast
Ik wilde gewoon vooral heel snel naar huis Het liefste gaf ik die vrouw haar kruidenkaas cadeau!!Isabella schreef:Pfff, Smikkell, wat een onzin - ik zou dat niet gedaan hebben, ze moet het maar lekker regelen en iemand bellen!
Gast- Gast
Haha; dat snap ik ook wel!
Ik heb net 3! Sollicitaties verstuurd die ook echt leuk zijn
Gast- Gast
Je weet niet wat je mist!CherrieLola schreef:Whahahaa, tsja, ik ben bijna nooit 's avonds op het forum te vinden
Gast- Gast
Ik las iets over planner in de kraamzorg Gaat dat nog iets worden?Isabella schreef:Haha; dat snap ik ook wel!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Je weet niet wat je mist!CherrieLola schreef:Whahahaa, tsja, ik ben bijna nooit 's avonds op het forum te vinden
Ik mis zo ook heel veel, maar ik vind het zo ongezelli om achter de pc te hangen als mijn vriend thuis is
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
good evening lady's!!!
Laatst aangepast door aniet op do 20 jan 2011 - 8:48; in totaal 1 keer bewerkt
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Ik ben alweer genezen van de bitterballen.. Het bakken is gelukt en het eten ook maar ik geloof dat het niet verstandig is om vette bitterballen te eten als je al een hele tijd gezond eet en de laatste dagen niet echt iets gegeten hebt.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik las iets over planner in de kraamzorg Gaat dat nog iets worden?Isabella schreef:Haha; dat snap ik ook wel!
Die sollicitaties sluiten pas eind januari, dus dat weet ik nog niet. Er lopen nu 6 sollicitaties!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik ben alweer genezen van de bitterballen.. Het bakken is gelukt en het eten ook maar ik geloof dat het niet verstandig is om vette bitterballen te eten als je al een hele tijd gezond eet en de laatste dagen niet echt iets gegeten hebt.
Oow dat is mooi balen En zo irritant als je ergens zo ongelooflijk veel zin in had.
Gast- Gast
Lijkt me en klinkt wel heel leuk Meeen, ik mis de kraamzorg.Isabella schreef:Smikkell schreef:Ik las iets over planner in de kraamzorg Gaat dat nog iets worden?Isabella schreef:Haha; dat snap ik ook wel!
Die sollicitaties sluiten pas eind januari, dus dat weet ik nog niet. Er lopen nu 6 sollicitaties!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik ben alweer genezen van de bitterballen.. Het bakken is gelukt en het eten ook maar ik geloof dat het niet verstandig is om vette bitterballen te eten als je al een hele tijd gezond eet en de laatste dagen niet echt iets gegeten hebt.
Dat lijkt mij ook niet echt heel erg handig! Volgens mij raakt je maag daar flink overstuur van.
Gast- Gast
Het zal me leren...Theedoosje schreef:Smikkell schreef:Ik ben alweer genezen van de bitterballen.. Het bakken is gelukt en het eten ook maar ik geloof dat het niet verstandig is om vette bitterballen te eten als je al een hele tijd gezond eet en de laatste dagen niet echt iets gegeten hebt.
Oow dat is mooi balen En zo irritant als je ergens zo ongelooflijk veel zin in had.
Gast- Gast
Kom je nu meeDolcis_ schreef:Smikkell schreef:Ik ben alweer genezen van de bitterballen.. Het bakken is gelukt en het eten ook maar ik geloof dat het niet verstandig is om vette bitterballen te eten als je al een hele tijd gezond eet en de laatste dagen niet echt iets gegeten hebt.
Dat lijkt mij ook niet echt heel erg handig! Volgens mij raakt je maag daar flink overstuur van.
Gast- Gast
Kraamzorg zelf? Het is leuk maar ook zwaar. Ik trok het gewoon niet meer.Isabella schreef:Ik zou het wel als werk willen doen.
Gast- Gast
Haha! Sorry, zal het de volgende keer eerder aangeven
Merk het bij mezelf ook, als ik gewoon netjes en gezond eet, en dan ineens een flinke vette hap neem.. Daar word ik echt mega beroerd van.
Merk het bij mezelf ook, als ik gewoon netjes en gezond eet, en dan ineens een flinke vette hap neem.. Daar word ik echt mega beroerd van.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Leren om ??
Zichzelf niet vol te eten in vette bitterballen
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Theedoosje schreef:Leren om ??
Nou ja niet vol te eten:P Je kan er toch gewoon eens zin in hebben
Gast- Gast
Mwa, ik heb er 5 op. Maar mijn maag kan er geloof ik niet meer tegenDolcis_ schreef:Theedoosje schreef:Leren om ??
Morgen gewoon weer een lekkere salade..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Mwa, ik heb er 5 op. Maar mijn maag kan er geloof ik niet meer tegenDolcis_ schreef:Theedoosje schreef:Leren om ??
Morgen gewoon weer een lekkere salade..
Leren om na te denken of je het wel moet eten na een gezond eetperiode dan
Gast- Gast
Smikkell schreef:Kraamzorg zelf? Het is leuk maar ook zwaar. Ik trok het gewoon niet meer.Isabella schreef:Ik zou het wel als werk willen doen.
Ja, maar het is te zwaar voor mij, maar lijkt me geweldig.
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: