Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geef jij fooi als je eten laat thuisbezorgen?

+30
Rush
Lejow
Paper Crown
Suus
Oasis
June
Caramba
Tiana
Pompoen
Zwerver
Coco
Takkie
Toet
Japie
girli
Tania
Highway
ellibre
Bazinga
Zora
Penny Blossom
SuperGrover
loura
Melis_je
Sarah1985
Snoes
Mizz_S
Blond
Linnie1985
Ringling
34 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Geef jij fooi als je eten laat thuisbezorgen? - Pagina 3 Empty Re: Geef jij fooi als je eten laat thuisbezorgen?

Bericht  Gast ma 11 jun 2012 - 4:24

Ja.. smile Mijn vriend werkt ook als bezorger en weet dus hoe vervelend het soms kan zijn. Dat mensen geen fooi geven als het veel te laat is, vind ik vreemd. De bezorger kan er niks aan doen dat het eten laat klaar is. Ik snap wel dat mensen het doen daarentegen, alleen je pakt de verkeerde er mee smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geef jij fooi als je eten laat thuisbezorgen? - Pagina 3 Empty Re: Geef jij fooi als je eten laat thuisbezorgen?

Bericht  Urban Naked ma 11 jun 2012 - 4:25

Ja dat doe ik wel, meestal 1 of 2 euro.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Geef jij fooi als je eten laat thuisbezorgen? - Pagina 3 Empty Re: Geef jij fooi als je eten laat thuisbezorgen?

Bericht  Gast ma 11 jun 2012 - 4:29

Hadewijch schreef:
Chipp schreef:Zodra er een bedrijf is dat hier bezorgt, geef ik wel fooi Laughing

Geef jij fooi als je eten laat thuisbezorgen? - Pagina 3 394967

Nu vraag je fooi als je het op komt halen Twisted Evil?

Ik zal mijn man fooi vragen als ik de pizza/patat gemaakt heb Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geef jij fooi als je eten laat thuisbezorgen? - Pagina 3 Empty Re: Geef jij fooi als je eten laat thuisbezorgen?

Bericht  Rouxxxe ma 11 jun 2012 - 4:32

Ik bestel eigenlijk nooit. Toevallig een paar weken terug een keer een pizza besteld. Heb toen geen fooi gegeven omdat ik er eigenlijk geen moment aan heb gedacht.. Mijn vriend vroeg het me later, toen pas realiseerde ik het me. Voelde me toen wel n beetje lullig. Volgende keer zal ik wel fooi geven, al zal het ook wel weer even duren eer ik wat bestel. Het blijft toch erg duur..
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geef jij fooi als je eten laat thuisbezorgen? - Pagina 3 Empty Re: Geef jij fooi als je eten laat thuisbezorgen?

Bericht  Gast ma 11 jun 2012 - 5:38

Ja, ik geef altijd 1 of 2 euro fooi.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geef jij fooi als je eten laat thuisbezorgen? - Pagina 3 Empty Re: Geef jij fooi als je eten laat thuisbezorgen?

Bericht  TukTuk ma 11 jun 2012 - 5:43

Nee, het gebeurd sowieso zelden dat ik wat bestel en laat thuisbezorgen, en je betaald al voor het bezorgen. Heel lullig gezegd, is het niet mijn probleem dat het een slecht betaald bijbaantje is.. Die zijn er zoveel, achter de kassa krijg je ook geen fooi hoor.. Om maar iets te noemen. En een slecht betaald baantje is voor mij geen reden om fooi te geven..
Fooi geef ik als de service goed is, in een restaurant bijvoorbeeld. Vind dat niet te vergelijken met een pizza oid wat achterin een scooter gekwakt is en bij de deur in je handen wordt geduwd.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geef jij fooi als je eten laat thuisbezorgen? - Pagina 3 Empty Re: Geef jij fooi als je eten laat thuisbezorgen?

Bericht  Sazzle ma 11 jun 2012 - 5:57

Bij ons 'vaste' besteladres werkt een wat oudere man met een stompje.. die vind ik altijd zo zielig, dus die krijgt altijd fooi Geef jij fooi als je eten laat thuisbezorgen? - Pagina 3 394967
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Veluwe

Terug naar boven Ga naar beneden

Geef jij fooi als je eten laat thuisbezorgen? - Pagina 3 Empty Re: Geef jij fooi als je eten laat thuisbezorgen?

Bericht  girli ma 11 jun 2012 - 7:23

Yoyo schreef:Ja.. Geef jij fooi als je eten laat thuisbezorgen? - Pagina 3 561177 Mijn vriend werkt ook als bezorger en weet dus hoe vervelend het soms kan zijn. Dat mensen geen fooi geven als het veel te laat is, vind ik vreemd. De bezorger kan er niks aan doen dat het eten laat klaar is. Ik snap wel dat mensen het doen daarentegen, alleen je pakt de verkeerde er mee Geef jij fooi als je eten laat thuisbezorgen? - Pagina 3 561177
Dat hoeft niet de reden te zijn dat het eten te laat is. Het kan ook best zijn dat ie de weg niet kon vinden, bij een andere bezorging problemen had en daardoor te laat was. Ik noem maar wat voorbeelden. Oh ja, voor het verkeerde huis staan, is me ook al eens gebeurd.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geef jij fooi als je eten laat thuisbezorgen? - Pagina 3 Empty Re: Geef jij fooi als je eten laat thuisbezorgen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum