Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

+39
silly-one
Flip Fluitketel
Caresses
loura
_DoI
Lilypie
pitbullgup
Winegum
flower
SoezieQ
Summerlovin
Mizz_S
xxDila
Mysterious
Sterre
Suus
Phileine
Highway
blondje1313
Arwyn
smooch
Roxi3
VeryCherry
Qiara
Alias
Zonnetje
Jeanette
Toet
Beachgirl
sanne-84
Zwerver
Cherique
Monte
Ugly Betty
Blond
_Lacey_
minoessepoes
Sarah1985
Rovine
43 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? Empty Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 8:17

Naar aanleiding van een ander topic ben ik benieuwd Very Happy Ik eet denk ik in vergelijking met anderen erg vroeg, tussen kwart voor zes en zes. Ik vind het prettig om vroeg te eten en ben het ook gewend van thuis uit. Wij aten altijd om zes uur. En jullie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 8:18

Ook rond zes uur. Thuis was het eerder al om vijf uur. Maar moet zeggen dat mijn lichaam na twee jaar nog steeds vindt dat ik dan moet eten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Rovine di 4 jan 2011 - 8:18

Als ik alleen ben direct als ik thuiskom (5u/halfzes) want ik ga vaak vroeg slapen en zo lijkt mijn avond nog wat. Als ik niet alleen ben meestal een halfuurtje later.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Sarah1985 di 4 jan 2011 - 8:19

tussen 5 en 7, is heel verschillend. Mijn man zit nu thuis dus dan eten we wat vroeger. Maar als hij werkt is die pas na 6en thuis dus dan kan het niet eerder. Vroeger thuis aten we altijd om 5 uur
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  minoessepoes di 4 jan 2011 - 8:20

Mijn vriend is meestal niet voor 7 uur thuis, dan ben ik al wel aan het koken en is het echt even omkleden en aan tafel. Dus wij eten meestal rond kwart over zeven.

Vandaag zaten we om kwart over vijf te eten, we hebben nog vakantie en hadden er zin in, dus dan eten we gewoon. Maar in het weekend eten we ook vaak met vrienden en dan beginnen we meestal pas rond half acht met koken. Het varieert dus nogal!

Edit: Vroeger thuis aten we als de trein van mijn vader tenminste geen vertraging had en mijn moeder niet over hoefde te werken om 10 voor half zeven precies haha, meteen als mijn vader thuis kwam.


Laatst aangepast door minoessepoes op di 4 jan 2011 - 8:21; in totaal 1 keer bewerkt
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Blond di 4 jan 2011 - 8:21

Ook rond kwart voor 6/6 uur.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  _Lacey_ di 4 jan 2011 - 8:21

Ik eet meestal rond zes uur. Tegen die tijd krijg ik vaak trek.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Ugly Betty di 4 jan 2011 - 8:22

Tussen half 6 en 6 uur.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 8:23

Oh ik dacht dat ik zo vroeg was maar dat valt dus wel mee Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 8:24

Vaak pas na 7 uur. Ligt er ook an of vriend dan al gekookt heeft.

Ik werk regelmatig tot 6 uur /half 7. En voor ik thuis ben en eten klaar is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Blond di 4 jan 2011 - 8:24

Volgens mij is het heel Hollands om rond 6 uur te eten.

Als ik op vakantie ben eet ik wel vaak pas tegen 7 uur/half 8..
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Monte di 4 jan 2011 - 8:25

Ugly Betty schreef:Tussen half 6 en 6 uur.
+1
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Cherique di 4 jan 2011 - 8:25

Dat ligt eraan hoelaat ik thuis ben en of ik nog boodschappen moet doen. We eten in ieder geval tussen 6 en 8uur
Cherique
Cherique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 8:25

Rond 17:00-17:30.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 8:26

Tussen half 6 en 6. Heel soms wil het nog wel eens voorkomen dat het half 7 wordt. In de vakantie is het vaak wel wat later..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Zwerver di 4 jan 2011 - 8:29

6 tot 7
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  sanne-84 di 4 jan 2011 - 9:12

toen ik nog thuiswoonde aten we vaak rond 5 uur, op zn laatst half 6.
sinds we samenwonen is dit vaak 6 uur, en daar moest mn maag wel aan wennen;)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 10:57

Zijn jullie allemaal zo vroeg thuis van je werk dan? Wij aten thuis altijd vroeger tussen 18.30u en 19.30u, dat lag eraan wanneer mijn vader van zijn werk thuis kwam. Dat is nu ik samenwoon hetzelfde - vandaag was vriend om 19.00u thuis en had ik het eten klaar, maar we hebben ook regelmatig gehad dat we pas om 20.00u aten, omdat hij in de file stond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 11:06

Wij eten thuis standaard 6 uur en dat kan ook niet anders. Mijn vader kan het bijna niet rekken want dan slaat z`n diabetes op hol..

Als ik op mezelf woon ga ik zeker wat later eten, rond half 7.

6 uur eten komt me echt de strot uit, ben dan pas net thuis..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 11:08

Bij mijn ouders thuis rond een uur of 17. Bij mijn vriend eten we rond 18u. Je raadt dus al dat ik vaak om 17u al honger heb haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 11:08

Maar dat is toch ook wat je lichaam gewend is Donnaa? Mijn moeder heeft ook diabetes maar die plant het met eten (ook met lunch) zo dat ze gewoon om half 7/7u kan eten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 11:12

Minella schreef:Maar dat is toch ook wat je lichaam gewend is Donnaa? Mijn moeder heeft ook diabetes maar die plant het met eten (ook met lunch) zo dat ze gewoon om half 7/7u kan eten.
Hier hebben we het al vaker over gehad en ik wist dat je er weer over zou beginnen Wink

Maar nee, mijn vader kan dat niet verschuiven/rekken, dan raakt alles in de war. Maargoed, er is verder ook geen reden om het te verschuiven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Beachgirl di 4 jan 2011 - 11:13

Tussen 6 en 7. Ligt eraan of ik in de file sta uit mijn werk vandaan, en of ik uitgebreid moet koken of niet.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 11:40

_Donnaa schreef:
Minella schreef:Maar dat is toch ook wat je lichaam gewend is Donnaa? Mijn moeder heeft ook diabetes maar die plant het met eten (ook met lunch) zo dat ze gewoon om half 7/7u kan eten.
Hier hebben we het al vaker over gehad en ik wist dat je er weer over zou beginnen Wink

Maar nee, mijn vader kan dat niet verschuiven/rekken, dan raakt alles in de war. Maargoed, er is verder ook geen reden om het te verschuiven.
Mijn moeder heeft dat met haar ontbijt. Moet ook iedere morgen dezelfde tijd eten ivm haar suiker. Moet ze echt niet veel langer rekken want dan gaat het niet goed.

Ontopic: Wij eten altijd tussen 6 uur en half 7.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Toet di 4 jan 2011 - 11:44

Meestal rond 7 uur en dat is voor mij een dagelijkse ergernis.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum