Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wasmachine thuisbezorgen

+11
Penny Blossom
Bazinga
Fayebella
nisavi
Highway
Mizz_S
Niekske
Kqip
_Lacey_
rapa nui
Rovine
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wasmachine thuisbezorgen Empty Wasmachine thuisbezorgen

Bericht  Rovine wo 30 mei 2012 - 9:00

Net toen ik de wasmachine van mijn huisbaas uit wilde proberen bleek hij het niet te doen. Nu waren daar al wat issues mee, maar deze is denk ik niet meer op te lossen. Ik heb momenteel eventjes 1000 andere dingen aan mijn hoofd en wil nu maar gewoon een nieuwe bestellen. Tweedehands zou ik best willen, maar ik woon op de 3e verdieping en heb geen idee hoe ik zo'n onding de trap op en af ga krijgen.
2e probleem is dus dat ik net een nieuwe baan heb en het niet handig is om vrij te nemen, afgezien van het feit dat ik amper vrije dagen opgebouwd heb. Ik zoek dus ook een bedrijf die vrij nauwkeurig de levertijd aan kan geven of op vrijdagmiddag of zaterdag levert.

Ik zoek dus nu wat bedrijven die wasmachines afleveren tot in mijn douche op de 3e verdieping. Liefst ook installeren, al kan ik dat zelf ook nog wel proberen, zo moeilijk lijkt dat me verder niet. Dan wil ik ook graag nog dat ze de oude even meenemen. Nu kunnen jullie roepen dat ik moet googlen, maar ik heb er even geen tijd voor en vraag me ook af wat jullie ervaringen ermee zijn. Zoek een machine van een B-merk (geen C-merk Wink), zo heb ik ooit al eens een Bauknecht en Samsung gehad, die nieuw rond de 350 euro waren. Zoiets zoek ik dus weer. Die dus voor mij even de trap opgesleept wordt voor een schappelijk prijsje.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmachine thuisbezorgen Empty Re: Wasmachine thuisbezorgen

Bericht  rapa nui wo 30 mei 2012 - 9:20

Is er geen kleinere witgoedwinkel in de buurt/die je weet te zitten? Zat hier niet eens al te veel prijsverschil tussen met de grotere ketens en zij leverden en installeerden het wel gratis op zolder en ze hebben goede service. En je kon best nog wat van de prijs afpraten.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmachine thuisbezorgen Empty Re: Wasmachine thuisbezorgen

Bericht  Rovine wo 30 mei 2012 - 9:23

Ik woon al ruim 2 jaar in deze omgeving, maar heb nog geen witgoed nodig gehad. Is wel even de moeite van het googlen waard denk ik! Maar zijn die echt zoveel goedkoper? Ik heb ooit eens voor een bijbaantje enquêtes afgenomen in kleine witgoedzaken en die waren toch wel stukken duurder (maar ook meer service en persoonlijk advies) dan bijvoorbeeld een Mediamarkt.

In elk geval zei mijn huisbaas dat ik even de stroom van de oude machine moest halen en er een kans is dat hij dan weer werkt. Dus dat ga ik eerst nog even proberen.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmachine thuisbezorgen Empty Re: Wasmachine thuisbezorgen

Bericht  _Lacey_ wo 30 mei 2012 - 9:24

Mijn wasmachine is destijds thuis afgeleverd en geïnstalleerd. Zal eens kijken of ik de bon nog heb.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmachine thuisbezorgen Empty Re: Wasmachine thuisbezorgen

Bericht  Kqip wo 30 mei 2012 - 9:26

Wij hebben onze wasmachine in maart via http://www.wasmachine.nl/ gekocht. Oude wasmachine werd weggehaald, nieuwe op de plek neergezet. Ze hebben veel merken, leuke prijzen smile Owja, op de avond voor levering kreeg ik netjes een sms met de verwachtte levertijd en 10 minuten voor levering kreeg ik er nog 1 dat ik de volgende op de route was.
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmachine thuisbezorgen Empty Re: Wasmachine thuisbezorgen

Bericht  _Lacey_ wo 30 mei 2012 - 9:31

Die van mij is besteld via www.best5.nl
Weet alleen niet of ze de oude meenemen, want dit is mijn eerste wasmachine.

Oh, en de website is momenteel under construction, dus je kunt er momenteel niks bestellen laughcry

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmachine thuisbezorgen Empty Re: Wasmachine thuisbezorgen

Bericht  Rovine wo 30 mei 2012 - 9:33

Kqip, die ziet er goed uit! Veel uitzoek ook. Ik heb flexibele werktijden en woon ongeveer 20 minuten van mijn werk af. Als ze een halfuurtje vantevoren aangeven dat ze eraan komen kan ik gemakkelijk even een uurtje weggaan daar en het later compenseren, dus zoiets zou misschien wel kunnen daar.

Edit: En nu ga ik echt naar bed. Mijn TV lijkt net ook al gesneuveld. Accu van mijn auto ook al leeg vandaag. Apparaten zijn mijn beste vriend eventjes niet.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmachine thuisbezorgen Empty Re: Wasmachine thuisbezorgen

Bericht  Niekske wo 30 mei 2012 - 19:56

Bij ons in de buurt zit een witgoed winkeltje (zijstraat van de k.ruisstraat) met veel apparatuur. Wij hebben daar een nieuwe vriezer gekocht voor 250 euro, deze is gratis thuisbezorgd (op een zaterdag, 2 uur nadat we em gekocht hadden) en ze hebben em ook de kelder ingetild over onze gammele keldertrap. Ik weet alelen niet of ze oude apparaten meenemen...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmachine thuisbezorgen Empty Re: Wasmachine thuisbezorgen

Bericht  Mizz_S wo 30 mei 2012 - 21:12

Wij hebben onze wasmachine gekocht bij Expert en die werd ook thuisbezorgd en geinstalleerd (ze moesten ook 2 trappen op).
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmachine thuisbezorgen Empty Re: Wasmachine thuisbezorgen

Bericht  Highway do 31 mei 2012 - 5:16

Wehkamp?
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmachine thuisbezorgen Empty Re: Wasmachine thuisbezorgen

Bericht  nisavi do 31 mei 2012 - 5:59

Morgen wordt onze nieuwe wasmachine geleverd. Wij hebben hem gekocht bij BCC en zij bezorgen hem nu thuis, sluiten hem aan en nemen de oude wasmachine mee.

BCC verkoopt wasmachines van diverse merken en prijsen (van rond de € 250 tot ruim boven de € 1.000).

Succes met zoeken van een wasmachine.

nisavi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 236
Punten : 243
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmachine thuisbezorgen Empty Re: Wasmachine thuisbezorgen

Bericht  Fayebella do 31 mei 2012 - 7:17

Ik weet niet in welke regio je woont? Maar bij mij kwamen ze 2 hoog installeren (op flat) en ook nog eens bij mij op de 1ste verdieping. Kostte net zoveel als normaal bezorgen + installeren bij de begane grond. Verder vraag ik me af, zijn bedrijven niet verplicht om de oude mee te nemen? Daarvoor betaal je toch de verwijderingbijdrage per apparaat.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmachine thuisbezorgen Empty Re: Wasmachine thuisbezorgen

Bericht  Rovine do 31 mei 2012 - 9:07

Dank voor alle input! Ik ben net even wezen wassen bij mijn ex, zo ben ik weer even een weekje uit de brand. Morgen ga ik eens rustig mijn opties aflopen en kijken of ik dan of zaterdag al iets kan bestellen. Nu heeft mijn huisbaas wel een optie gegeven hoe hij het weer zou moeten doen, maar ik geloof niet dat je een mechanisch probleem oplost door de stroom eraf te halen. Morgen dus nog eens rustig voor dat ding gaan zitten, anders een nieuwe. Wasmachines zijn van die dingen waar je gewoon niet zonder wilt zitten.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmachine thuisbezorgen Empty Re: Wasmachine thuisbezorgen

Bericht  Bazinga do 31 mei 2012 - 9:43

Waar woon je dan? Want hier in de buurt zit een goede witgoedhandelaar en die levert - tegen betaling - ook wel trappen op Wink
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmachine thuisbezorgen Empty Re: Wasmachine thuisbezorgen

Bericht  Rovine do 31 mei 2012 - 18:08

Eindhoven. Wel in de stad nog, net buiten de binnenring. smile
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmachine thuisbezorgen Empty Re: Wasmachine thuisbezorgen

Bericht  Penny Blossom do 31 mei 2012 - 21:02

Mediamarkt. Vandaag kopen en als ze hem op voorraad hebben morgen geleverd. Althans dat was bij ons zo. De wasmachine werd twee hoog gesleept, geïnstalleerd en de oude wasmachine werd meegenomen. Die moesten we alleen afkoppelen.
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmachine thuisbezorgen Empty Re: Wasmachine thuisbezorgen

Bericht  Sophiee do 31 mei 2012 - 21:37

Wij hebben hem jaren geleden bij www.modern.nl gekocht. Goede reviews, goede b-merken en snelle levering. Je mag zelf de leveringsdatum bepalen. Wij konden toen zelf ook alleen op zaterdag. Het nadeel was wel dat hij tussen 8 en 18 bezorgd kon worden.. Wij waren echter aan het klussen en toch de hele dag aanwezig. Uiteindelijk waren ze er al om 8.15 uur! Ze hebben hem zelf naar de juiste plek gedragen en aangesloten.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmachine thuisbezorgen Empty Re: Wasmachine thuisbezorgen

Bericht  Quet vr 1 jun 2012 - 4:50

Ik heb mijn wasmachine bij de Saturn gekocht en die is op een zaterdag geleverd. Die optie kon ik gewoon kiezen.
Quet
Quet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 36
Punten : 42
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmachine thuisbezorgen Empty Re: Wasmachine thuisbezorgen

Bericht  Bazinga vr 1 jun 2012 - 4:58

Okay da's wat ver weg Very Happy Tenzij je bereid bent 300 euro bezorgkosten te betalen nerd
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmachine thuisbezorgen Empty Re: Wasmachine thuisbezorgen

Bericht  Rovine vr 1 jun 2012 - 4:59

Ehm, nee, dat wilde ik ongeveer voor een machine betalen. Wasmachine thuisbezorgen 827601
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmachine thuisbezorgen Empty Re: Wasmachine thuisbezorgen

Bericht  Bazinga vr 1 jun 2012 - 5:08

Rovine schreef:Ehm, nee, dat wilde ik ongeveer voor een machine betalen. Wasmachine thuisbezorgen 827601

Wat flauw van je....

Wink
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmachine thuisbezorgen Empty Re: Wasmachine thuisbezorgen

Bericht  Fayebella vr 1 jun 2012 - 9:11

De winkel die ik bedoelde was Maxwell, en ik zag dat hij ook in Valkenswaard zat. Dus is misschien ook nog een optie. Succes!

Edit, en je kunt ook via internet bestellen zie ik nu.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmachine thuisbezorgen Empty Re: Wasmachine thuisbezorgen

Bericht  girli vr 1 jun 2012 - 10:16

Expert heeft volgens mij ook wasmachines. Die leveren ook, hebben wij onze koelkast vandaan. Wij wonen op de eerste verdieping en dat was kosteloos om het naar boven te slepen.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmachine thuisbezorgen Empty Re: Wasmachine thuisbezorgen

Bericht  Rovine zo 3 jun 2012 - 3:23

Heb gisteravond (volgens mij koopt niemand wasmachines op zaterdagavond Wasmachine thuisbezorgen 394967) er eentje gekocht bij de Mediamarkt nav een tip in dit topic. Koos voor de Mediamarkt omdat die 's avonds open zijn en ik toch even face to face geholpen wilde worden. Eentje uit de aanbieding gepakt van Whirlpool en voor 334 euro in totaal (machine was 302) zetten ze hem neer waar ik wil en sluiten ze hem aan. Ik moet nog even overleggen wat er gebeurt met de oude, aangezien die van mijn huisbaas is. Maar ik mag ter plekke nog beslissen of ik hem laat afvoeren of in de berging laat zetten. Nu even een weekje was opsparen, ze komen zaterdag, aangezien ik de rest van de week werk. Vrijdag konden ze niet garanderen dat hij daadwerkelijk 's middags kwam.

Ik ben een tevreden mens en bedankt voor het meedenken!
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmachine thuisbezorgen Empty Re: Wasmachine thuisbezorgen

Bericht  TukTuk zo 3 jun 2012 - 4:05

Mocht je niet op tijd weten of de wasmachine afgevoerd mag worden, is er nog geen probleem. Er zijn zat mensen die maar al te graag oud ijzer komen ophalen, kost jou niks, en zij zijn ook weer blij.
Heb ik laatst ook gedaan, gewoon via MP gezocht naar advertenties van mensen in de buurt.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmachine thuisbezorgen Empty Re: Wasmachine thuisbezorgen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum