Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iets kopen wat meteen goed is

2 plaatsers

Ga naar beneden

Iets kopen wat meteen goed is Empty Iets kopen wat meteen goed is

Bericht  Jilke vr 8 jun 2012 - 21:07

Is dat nou totaal onmogelijk ofzo? Afgelopen 4 weken kregen we een nieuwe garderobekast binnen, van dik 800 euro. Mag je van verwachten dat deze goed is. Scheurtje in een van de glasplaten, kan gebeuren. Maar door de manier waarop je hem moet monteren (ja echt) gaat de lak van de houten panelen af op sommige plaatsen. Ervoor gemaild, en we krijgen nieuwe panelen, maar natuurlijk onwijs balen, omdat je voor dat bedrag toch wel meteen goede kwaliteit verwacht. Helaas staat de kast ook wat wankel, daar komt ook nog een monteur voor kijken.

Maar goed, kan gebeuren.

Krijgen we vorige week onze badwand binnen. Deze is op maat gemaakt, want we hebben afwijkende maten. Ook weer een rib uit je lijf, maar dat heb ben we er wel voor over. Willen we hem monteren, passen de schroeven niet in de schroefgaten! Grrr!! Terug naar de winkel (juist daar gekocht, was hij wel duurder dan op internet, maar juist ivm garantie toch daar), moeten we maandags de servicedesk bellen. Gedaan, Ja daar kunnen we niks mee mevrouw, maakt u de gaten zelf maar groter. Gedaan dus, op mijn vriend zijn werk (hoe moet je dat doen als je vriend niet in de bouw zit?) en woensdag weer geprobeerd hem te monteren. Nog steeds past het niet, en heel die schroeven zijn intussen dolgedraaid natuurlijk. Gebeld, en na een hoop gezeik en boos worden maken ze een afspraak met je om langs te komen. Maar...dit doen ze pas over 5 dagen, die afspraak maken. Terwijl ze me dan toch al aan de telefoon hebben? Nou gister nog eens gebeld, helemaal pissig natuurlijk. Dat is gister nog teruggebeld zou worden voor een afspraak, afgewacht dus gister, maar nee hoor, geen telefoontje.

Resultaat: ik zit hier nu dus met een enorm dure badwand, die hier maar staat te staan, en ik dus niet kan gebruiken omdat 3 schroefjes niet passen? Om vervolgens overal afgescheept te worden.

Zit te denken om nog eens te bellen, of ben ik dan zo'n zeikerd? Dalijk valt hij hier perongeluk om en dan is het ineens mijn probleem natuurlijk!

Kun je nou helemaal niks meer kopen wat ineens goed is?
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets kopen wat meteen goed is Empty Re: Iets kopen wat meteen goed is

Bericht  Lejow vr 8 jun 2012 - 21:10

Ohhh ik herken het zo goed!
Wij hadden het met de babykamer, ze probeerde ons af te schepen met dozen die duidelijk waterschade hadden!
Belachelijk.

En kijk, inderdaad, het kan gebeuren.. Maar de manier waarop het opgelost moet worden is vaak ZO omslachtig!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets kopen wat meteen goed is Empty Re: Iets kopen wat meteen goed is

Bericht  Jilke vr 8 jun 2012 - 21:16

Ja dat er inderdaad iets niet goed is prima, kan gebeuren. Maar dan verwacht je toch wel een beetje service van zo'n winkel. Heb nu deze week al anderhalf uur aan de telefoon gehangen, wacht overal word je steeds maar doorverbonden, terugverbonden en in de wacht gezet. Om vervolgens nog geen badwand te hebben!
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets kopen wat meteen goed is Empty Re: Iets kopen wat meteen goed is

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum