Wie komt er bij de H&M en wilt voor mij iets kopen?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wie komt er bij de H&M en wilt voor mij iets kopen?
Of eigenlijk voor mijn kleine meid... Ik zat even op de webshop te kijken en liep daar tegen een jurkje aan...
Hij is echt geweldig. Ik heb het topic ook al in vraag en aanbod geplaatst maar denk dat ik hier meer kans hebt, even gekopieerd dus vanuit die pijler!
ik zoek dit jurkje, hij mag zowel tweedehands als nieuw zijn, dus mocht er iemand bij de HM komen en die wilt even voor mij kijken of hij er is, héél graag!!! Het gaat om deze in maat 62:
http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/B32_0004_309R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.75]&set=key[width],value[2330]&set=key[height],value[2724]&set=key[x],value[1465]&set=key[y],value[54]&call=url[file:/product/large]
Hij is echt geweldig. Ik heb het topic ook al in vraag en aanbod geplaatst maar denk dat ik hier meer kans hebt, even gekopieerd dus vanuit die pijler!
ik zoek dit jurkje, hij mag zowel tweedehands als nieuw zijn, dus mocht er iemand bij de HM komen en die wilt even voor mij kijken of hij er is, héél graag!!! Het gaat om deze in maat 62:
http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/B32_0004_309R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.75]&set=key[width],value[2330]&set=key[height],value[2724]&set=key[x],value[1465]&set=key[y],value[54]&call=url[file:/product/large]
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Wie komt er bij de H&M en wilt voor mij iets kopen?
Ik woon naast de kinder H&M en ga straks even voor je kijken!
Gast- Gast
Re: Wie komt er bij de H&M en wilt voor mij iets kopen?
Dit topic gaat dicht. Het is niet toegestaan om twee dezelfde topics in diverse pijlers te openen.
Burgemeester Nicky- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Je komt iets tegen wat van je gestolen is...
» Iets kopen wat meteen goed is
» Morgen dag vd leidster, kopen jullie iets?
» Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;)
» Voor als je niet weet welke smaak pizza je wilt
» Iets kopen wat meteen goed is
» Morgen dag vd leidster, kopen jullie iets?
» Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;)
» Voor als je niet weet welke smaak pizza je wilt
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: