Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Morgen dag vd leidster, kopen jullie iets?

+7
-Ieniemienie-
moepie
meisjesmama
eigenwijs
Annie24
Jazzlyn
Printje
11 plaatsers

Ga naar beneden

Morgen dag vd leidster, kopen jullie iets? Empty Morgen dag vd leidster, kopen jullie iets?

Bericht  Printje wo 14 sep 2011 - 8:35

Ik heb een leuk voorleesboekje gekocht en een kaartje erbij. Vind dat zijn juffen dat wel verdiend hebben.

Doen jullie hier aan mee?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen dag vd leidster, kopen jullie iets? Empty Re: Morgen dag vd leidster, kopen jullie iets?

Bericht  Jazzlyn wo 14 sep 2011 - 8:37

Nee. In onze vakantie is er een mail gestuurd om iets in te leveren (een tekst),maar we waren er dus niet en op de inleverdatum nog steeds niet..

Verder gaat hij alleen op dinsdag naar het kdv en zijn eigen leidsters zijn er niet (1 op vakantie, 1 verlof).Volgend jaar beter Wink
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen dag vd leidster, kopen jullie iets? Empty Re: Morgen dag vd leidster, kopen jullie iets?

Bericht  Printje wo 14 sep 2011 - 8:38

Als het niet op 'zijn' dag was geweest weet ik het ook niet hoor. Maar nu dacht ik laat ik eens een leuk boek kopen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen dag vd leidster, kopen jullie iets? Empty Re: Morgen dag vd leidster, kopen jullie iets?

Bericht  Jazzlyn wo 14 sep 2011 - 8:39

Printje schreef:Als het niet op 'zijn' dag was geweest weet ik het ook niet hoor. Maar nu dacht ik laat ik eens een leuk boek kopen.

Ja dat is anders! Ik las die mails pas het weekend en op dinsdag moest hij al. Nou ik was al ruim een week te laat met inleveren laughcry Laat maar dus Very Happy
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen dag vd leidster, kopen jullie iets? Empty Re: Morgen dag vd leidster, kopen jullie iets?

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 9:10

Ik kreeg vandaag een brief erover! Wat kan ik morgenochtend nog lastminute kopen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen dag vd leidster, kopen jullie iets? Empty Re: Morgen dag vd leidster, kopen jullie iets?

Bericht  Printje wo 14 sep 2011 - 9:11

Misschien gwoon een kaartje met een roos voor de juf?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen dag vd leidster, kopen jullie iets? Empty Re: Morgen dag vd leidster, kopen jullie iets?

Bericht  Annie24 wo 14 sep 2011 - 9:14

Wij kregen afgelopen donderdag een mail met daarin de vraag een leuke ketting te maken samen met je kindje. Ik heb een ketting gemaakt met bloemen van crepe papier en een hanger van papier/aluminiumfolie met de foto van Y. Dan weten ze iig dat Y. (althans ik angel ) goed zijn best heeft gedaan en van wie de ketting afkomt, want je moest hem in een doos gooien zodat ze de ontvangen kettingen kunnen verdelen onder alle leidsters. Niet dat 1 leidster 4 ketting krijgt en een ander geen.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen dag vd leidster, kopen jullie iets? Empty Re: Morgen dag vd leidster, kopen jullie iets?

Bericht  eigenwijs wo 14 sep 2011 - 9:27

Aah wel lief van de mama's die een kleinigheidje kopen/maken.Snap wel dat als het je kindje zijn/haar dag niet is dat je dan denkt laat maar!Ik werk zelf op een kdv en soms voel ik me echt een oppas/sloofje!(manier waarop ouders tegen me praten etc)Toch wel fijn dat er wel ouders zijn die de leidsters een dag in het zonnetje willen zetten!
eigenwijs
eigenwijs
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen dag vd leidster, kopen jullie iets? Empty Re: Morgen dag vd leidster, kopen jullie iets?

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 9:29

Jaaa morgen worden we verwend door onze ouderraad Very Happy Altijd wel goed verwend hahaa.
Leuk dat jullie er ook mee bezig zijn Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen dag vd leidster, kopen jullie iets? Empty Re: Morgen dag vd leidster, kopen jullie iets?

Bericht  meisjesmama wo 14 sep 2011 - 9:46

Jahoor de kadootjes staan hier klaar, morgen is er een feest op het Kdv. Om 17 uur gaan we naar de disco op het Kdv haha ik vind dat de leidster wel een extraatje verdienen op deze dag!
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen dag vd leidster, kopen jullie iets? Empty Re: Morgen dag vd leidster, kopen jullie iets?

Bericht  moepie wo 14 sep 2011 - 19:40

Leuk dat eraan gedacht wordt!

Mijn dochter heeft gisteren al wat meegenomen voor haar vaste leidsters en de twee stagiaires. (vandaag gaat ze niet naar het kdv, ik had ook geen tijd vandaag anders was ik het vandaag even langs gaan brengen)

Ik had een doosje met 5 bijzondere theezakjes gekocht, zakje met hongingrietjes en een aparte koek erbij. Van de winkel kreeg ik er nog een boekje over thee bij. Daar heb ik zelf dus 3 cadeautjes van gemaakt. Voor de stagiaires heb ik een groot stuk chocolade ingepakt.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen dag vd leidster, kopen jullie iets? Empty Re: Morgen dag vd leidster, kopen jullie iets?

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 19:45

Bij mij op m'n werk wordt er amper wat aan gedaan, ouders weten waarschijnlijk niet eens dat het dag van de leidster is...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen dag vd leidster, kopen jullie iets? Empty Re: Morgen dag vd leidster, kopen jullie iets?

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 19:49

Maple schreef:Bij mij op m'n werk wordt er amper wat aan gedaan, ouders weten waarschijnlijk niet eens dat het dag van de leidster is...
Het is dat ik het hier lees, anders zou ik het echt niet geweten hebben. Maar, ik heb vast nog wel ergens een mooie tekening liggen van Jens die hij dan aan de leidsters kan geven smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen dag vd leidster, kopen jullie iets? Empty Re: Morgen dag vd leidster, kopen jullie iets?

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 19:51

Geloof dat ook niemand weet dat t dag van leidster en gastouders is. Dus ik verwacht ook niks. Maar wel lief dat sommige er wel aan denken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen dag vd leidster, kopen jullie iets? Empty Re: Morgen dag vd leidster, kopen jullie iets?

Bericht  -Ieniemienie- wo 14 sep 2011 - 20:00

Via de oudercommissie heeft ze iets geknutseld en dat hebben we ingeleverd.
Verder heb ik een klein appeltaartje en een bus slagroom voor ze gekocht die gaan we starks even brengen.
(Ze gaat niet naar het kdv vandaag, maar ze heeft schoolfoto, anders had ik het gister al gegeven)
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen dag vd leidster, kopen jullie iets? Empty Re: Morgen dag vd leidster, kopen jullie iets?

Bericht  duckie wo 14 sep 2011 - 20:03

wij hebben een tijdje geleden al een mail gehad en laatst nog een herinneringsmail. De vraag was of je een rood cadeautje wou kopen voor de leidsters en je kindje in het rood wou laten komen. Het kdv gaan ze ook rood maken. Helaas zijn we op vakantie dus is A. Er niet maar ik heb vorige week wel 4 kleinigheidjes in de bak gedaan. Heb 4 kleine rode cadeautasjes gekocht en 4 potjes met een blokje aarde en dan zaadjes vooraardbeien of cherrytomaatjes. En dan een klein kaartje met haar naam dr op. Ondanks dat we er niet zikn wou ik er toch wel even aan denken!
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen dag vd leidster, kopen jullie iets? Empty Re: Morgen dag vd leidster, kopen jullie iets?

Bericht  Cato wo 14 sep 2011 - 20:05


Maple schreef:Bij mij op m'n werk wordt er amper wat aan gedaan, ouders weten waarschijnlijk niet eens dat het dag van de leidster is...
+1
Cato
Cato
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 329
Punten : 365
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen dag vd leidster, kopen jullie iets? Empty Re: Morgen dag vd leidster, kopen jullie iets?

Bericht  holaagirl wo 14 sep 2011 - 20:30

Ik heb gister met de OC het kdv versierd.
Nu is N. vandaag niet op het kdv, anders had ik wel wat meegegeven!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen dag vd leidster, kopen jullie iets? Empty Re: Morgen dag vd leidster, kopen jullie iets?

Bericht  Annie24 wo 14 sep 2011 - 23:02

Hier hingen trouwens hele grote posters verspreid door het kdv waarop het aangegeven werd. Very Happy
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen dag vd leidster, kopen jullie iets? Empty Re: Morgen dag vd leidster, kopen jullie iets?

Bericht  JD do 15 sep 2011 - 0:27

Hier tot nu toe niks...geen cadeautjes, niks vanuit de oc of organisatie...ach...
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen dag vd leidster, kopen jullie iets? Empty Re: Morgen dag vd leidster, kopen jullie iets?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum