Iets van je af zetten
+5
VanillaRose
Tinus
Stuiterbal
Annemoontje
Sushi
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Iets van je af zetten
.
Laatst aangepast door Sushi op vr 26 okt 2012 - 23:10; in totaal 1 keer bewerkt
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Sorry, ik ben in slaap gevallen en heb vandaag niet meer gekeken.
Ik hoop dat je goed hebt kunnen slapen en dat je hoofd nu wat leger is!
Ik hoop dat je goed hebt kunnen slapen en dat je hoofd nu wat leger is!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Ik schijn dat ook erger te hebben dan gemiddeld, bij mij is het erger als het nooit echt wordt uitgesproken of rechtgezet, dan kan ik er echt heel lang mee rondlopen (natuurlijk afhankelijk van waar het om gaat).
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Herkenbaar. Ik probeer tegenwoordig meer voor mezelf te kiezen, om te denken en mijn grenzen te bewaken. In het begin deed ik dat met kleine dingetjes en ik durf nu steeds meer. En ja...dan kun je je neus stoten wanneer je iets aangeeft wat goed is voor jezelf, maar dan geven die andere mensen niks om je. Jammer!
Sinds ik dat doe, gaat het steeds beter met me. Je kunt bij bol.com een boekje kopen: Omdenken. Die wil ik misschien kopen, of op internet zoeken.
En degene die de hele dag in bed ligt: kop op! Balen mag heus wel even, maar niet de hele dag. Je bent niet de enige die er last van heeft en probeer het om te draaien naar iets positiefs!
Sinds ik dat doe, gaat het steeds beter met me. Je kunt bij bol.com een boekje kopen: Omdenken. Die wil ik misschien kopen, of op internet zoeken.
En degene die de hele dag in bed ligt: kop op! Balen mag heus wel even, maar niet de hele dag. Je bent niet de enige die er last van heeft en probeer het om te draaien naar iets positiefs!
Gast- Gast
.
Laatst aangepast door Sushi op vr 26 okt 2012 - 23:09; in totaal 1 keer bewerkt
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Ik ben daar ook zo slecht in.
Ik ga dan niet in bed liggen maar mensen gaan het kennelijk aan mijn ogen zien en mij hele houding. En in je hoofd blijf je bezig en komen er meer dingen bij en uiteindelijk ga ik ruzie zoeken met verkeerde mensen. En als ik ruzie ga zoeken dan weet ik dat ik teveel aan het koppie heb en dat ik dan moet gaan ontspannen.
Maar echt dingen van mij afzetten kan ik best moeilijk
Ik ga dan niet in bed liggen maar mensen gaan het kennelijk aan mijn ogen zien en mij hele houding. En in je hoofd blijf je bezig en komen er meer dingen bij en uiteindelijk ga ik ruzie zoeken met verkeerde mensen. En als ik ruzie ga zoeken dan weet ik dat ik teveel aan het koppie heb en dat ik dan moet gaan ontspannen.
Maar echt dingen van mij afzetten kan ik best moeilijk
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Iets in de oven zetten als je niet thuis bent
» handtekening zetten....
» Wat op kast zetten?
» Ik kan het niet goed van me af zetten
» Koffie zetten
» handtekening zetten....
» Wat op kast zetten?
» Ik kan het niet goed van me af zetten