handtekening zetten....
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
handtekening zetten....
lezen jullie alles waar je een handtekening onder moet zetten?
bedacht me net dat er iemand via de verzekering kwam om na poging tot inbraak het slot ed te bekijken wat er gemaakt moet worden ed. en moest daarna een handtekening hebben
heb hem eigenlijk zo gezet zonder te lezen wat er allemaal stond... normaal vraag ik nog wel eens waar het voor is maar dat is er nu bij door geschoten
ga er maar vanuit dat het goed was misschien niet zo heel handig...
van belangrijke dingen probeer ik wel te lezen waar ik voor teken als contract en woning(voor zover ik daar wat van snap )
lezen jullie altijd?
bedacht me net dat er iemand via de verzekering kwam om na poging tot inbraak het slot ed te bekijken wat er gemaakt moet worden ed. en moest daarna een handtekening hebben
heb hem eigenlijk zo gezet zonder te lezen wat er allemaal stond... normaal vraag ik nog wel eens waar het voor is maar dat is er nu bij door geschoten
ga er maar vanuit dat het goed was misschien niet zo heel handig...
van belangrijke dingen probeer ik wel te lezen waar ik voor teken als contract en woning(voor zover ik daar wat van snap )
lezen jullie altijd?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: handtekening zetten....
Ja. Juist wanneer mensen ongeduldig gaan doen neem ik mijn tijd. Dan krijg ik altijd het gevoel dat ze wat te verbergen hebben.
Onlangs kreeg ik van de tandarts een formulier waarin ik in moest vullen met allemaal vragen over mijn leefgewoonten. Dus hoeveel ik rook en drink, hoeveel ik weeg, welke ziektes/afwijkingen ik in het verleden had. Er stond een logo van een verzekeraar boven, dus die heb ik ook zeker niet ingevuld.
Onlangs kreeg ik van de tandarts een formulier waarin ik in moest vullen met allemaal vragen over mijn leefgewoonten. Dus hoeveel ik rook en drink, hoeveel ik weeg, welke ziektes/afwijkingen ik in het verleden had. Er stond een logo van een verzekeraar boven, dus die heb ik ook zeker niet ingevuld.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Nobucta schreef:Ja. Juist wanneer mensen ongeduldig gaan doen neem ik mijn tijd. Dan krijg ik altijd het gevoel dat ze wat te verbergen hebben.
+1 En als ik de tijd niet krijg om het door te lezen, wil ik het "thuis eerst rustig doornemen voordat ik teken"
Gast- Gast
T was niet dat die man ongeduldig werd maar mn dochtertje zat op mn arm en ik heb het eigenlijk zo gedachtenloos getekend... zodra ze inderdaad ongeduldig worden krijg ik wel mn twijfels hoor
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Ja, meestal wel hoor.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Yvaine schreef:Meestal wel, maar soms scan ik het ook een beetje.
+1. Maar ik zet iig nooit zomaar mn handtekening!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Handtekening veranderen na trouwen
» Koffie zetten
» Een kroon laten zetten..
» wat in buffetkast zetten?
» Kan ik dit hier wel in zetten?
» Koffie zetten
» Een kroon laten zetten..
» wat in buffetkast zetten?
» Kan ik dit hier wel in zetten?
Pagina 1 van 1