Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iets in de oven zetten als je niet thuis bent

+3
Rumble
IndianRose
SoGood
7 plaatsers

Ga naar beneden

Iets in de oven zetten als je niet thuis bent Empty Iets in de oven zetten als je niet thuis bent

Bericht  SoGood di 21 dec 2010 - 5:13

Ik heb iets in de oven staan (45 min) en ik moet eigenlijk zo even kwartiertje weg... Doen jullie dat weleens of is het echt onverstandig?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets in de oven zetten als je niet thuis bent Empty Re: Iets in de oven zetten als je niet thuis bent

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 5:18

Ik persoonlijk zou het niet durven. Veel te bang dat er wat gebeurd.

Gast
Gast

Iets in de oven zetten als je niet thuis bent Empty Re: Iets in de oven zetten als je niet thuis bent

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 5:19

Ik doe dat wel. Maar alleen als het er net instaat en de oven niet op 250 staat te gloeien.

Gast
Gast

Bericht  IndianRose di 21 dec 2010 - 5:20

Het zou wel moeten kunnen, maar persoonlijk zou ik het geen fijn idee vinden. Hoewel ik wel de wasmachine aanzet terwijl ik weg ben Rolling Eyes
IndianRose
IndianRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 204
Punten : 213
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Rumble di 21 dec 2010 - 5:21

Oh nee, dat zou ik ook niet durven, daar ben ik veel te schijterig voor. (ben wel benieuwd wat voor lekkers je gaat maken)
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Winegum di 21 dec 2010 - 5:21

Nee, daar zou ik niet aan beginnen. Waar moet je precies heen? Want met dit weer kan het ook gauw weer iets langer duren, en voor hetzelfde geld ben je dan pas na een half uur/uur thuis.. Is er geen andere mogelijkheid? Om bijv. te wachten tot dat het uit de oven kan, of totdat er iemand anders thuis is (als daar sprake van is).

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 5:22

IndianRose schreef:Het zou wel moeten kunnen, maar persoonlijk zou ik het geen fijn idee vinden. Hoewel ik wel de wasmachine aanzet terwijl ik weg ben Rolling Eyes

Wasmachine doe ik ook niet aan als we beide weggaan. Als mijn vriend nog in bed ligt of zo wel.
Stel dat er wat gebeurd. (maar ja vriend is nu nog thuis dat zal misschien binnenkort misschien anders zijn).

Gast
Gast

Bericht  SoGood di 21 dec 2010 - 5:24

Sogood schreef:Ik heb iets in de oven staan (45 min) en ik moet eigenlijk zo even kwartiertje weg... Doen jullie dat weleens of is het echt onverstandig?

Oohh, ik zit te liegen. Het staat nog niet in de oven want ik twijfelde. Ik wacht wel gewoon tot ik terug ben maar dan duurt het zo lang voor we gaan eten en ik heb al honger! We eten provencaalse aardappelgratin.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  SoGood di 21 dec 2010 - 5:25

Wasmachine laat ik trouwens wel gewoon aan.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 5:26

Ik zou dat zelf nooit doen. Ik zet zelfs alles uit als ik weg ga. Computer laat ik ook niet aanstaan, wat veel mensen wel doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 5:41

in 't eerste kwartiertje zou ik wel weg durven, laatste kwartiertje niet echt.

Gast
Gast

Bericht  Dennenappel di 21 dec 2010 - 5:52

Wasmachine en vaatwasser doe ik zelfs erg vaak.
De oven, tja ligt er denk ik aan wat er in zit, hoe lang het nog moet (sommigen dingen moeten er toch soms eerder uit), hoe vaak ik het al gemaakt heb (en dus de gewoonte daarvan ken).
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  _DoI di 21 dec 2010 - 6:04

Chipp schreef:Ik doe dat wel. Maar alleen als het er net instaat en de oven niet op 250 staat te gloeien.
+1
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Cherry Darling di 21 dec 2010 - 6:06

Dennenappel schreef:Wasmachine en vaatwasser doe ik zelfs erg vaak.
De oven, tja ligt er denk ik aan wat er in zit, hoe lang het nog moet (sommigen dingen moeten er toch soms eerder uit), hoe vaak ik het al gemaakt heb (en dus de gewoonte daarvan ken).

Dit inderdaad!
Cherry Darling
Cherry Darling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 57
Punten : 74
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: