Wat voor facebooker ben jij?
+21
Alex
Caramba
Sweety
SuperGrover
Silver
Happinaz
M@niek
loura
Stuiterbal
Lenthe
Caresses
mzcharlotte
Snoes
Admin
Lady Starstruck
Leine
Discordia
Parisienne
SuzieQ
Marin
Rouge
25 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat voor facebooker ben jij?
1,2 en 7. Waarbij ik bij 1 met zekerheid durf te zeggen dat ik nooit praat voor mijn kinderen. Ik praat over mijn kinderen. Ik quote ze wel regelmatig omdat ik ze soms hilarisch vind.
Bij mij vindt je zeker niet de "ik sta op de bus te wachten en ga vanavond spaghetti eten, hmmm lekker met mijn lieve schatje" post.
Bbrrrr!
Bij mij vindt je zeker niet de "ik sta op de bus te wachten en ga vanavond spaghetti eten, hmmm lekker met mijn lieve schatje" post.
Bbrrrr!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zie weleens updates voorbijkomen van mensen over hoe k*t hun leven wel niet is, en waarom ze nou geen vrienden hebben. En waarom iedereen hun verlaat. Dan denk ik echt zoiets zet je toch niet op Facebook?
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Lady Starstruck schreef:Ik zie weleens updates voorbijkomen van mensen over hoe k*t hun leven wel niet is, en waarom ze nou geen vrienden hebben. En waarom iedereen hun verlaat. Dan denk ik echt zoiets zet je toch niet op Facebook?
En als je geen vrienden hebt....wie zijn AL die mensen op je FB dan....? Er is er toch wel 1 bij die je wel tot je vrienden mag benoemen?
Happinaz- Kletskop
Happinaz schreef:Lady Starstruck schreef:Ik zie weleens updates voorbijkomen van mensen over hoe k*t hun leven wel niet is, en waarom ze nou geen vrienden hebben. En waarom iedereen hun verlaat. Dan denk ik echt zoiets zet je toch niet op Facebook?
En als je geen vrienden hebt....wie zijn AL die mensen op je FB dan....? Er is er toch wel 1 bij die je wel tot je vrienden mag benoemen?
Al die mensen op mijn fb zijn mijn de mensen die in mijn fb lijst staan. Er zitten er genoeg bij die ik tot mijn vrienden mag benoemen
Lady Starstruck- Ratel
2,5 en 8 En heel soms kan ik ook wel klagen, als ik lange tijd iets heb wat mij dwars zit.....
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
9, ik denk dat het de meeste mensen weinig interesseert wat ik meemaak. Ik post vooral hele opvallende dingen, bizarre dingen die ik meemaak.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Lady Starstruck schreef:Happinaz schreef:Lady Starstruck schreef:Ik zie weleens updates voorbijkomen van mensen over hoe k*t hun leven wel niet is, en waarom ze nou geen vrienden hebben. En waarom iedereen hun verlaat. Dan denk ik echt zoiets zet je toch niet op Facebook?
Al die mensen op mijn fb zijn mijn de mensen die in mijn fb lijst staan. Er zitten er genoeg bij die ik tot mijn vrienden mag benoemen
JIJ ook niet . Die mensen uit jouw voorbeeld. Haha. Was een beetje sarcastisch bedoeld.
Happinaz- Kletskop
Happinaz schreef:Lady Starstruck schreef:Happinaz schreef:Lady Starstruck schreef:Ik zie weleens updates voorbijkomen van mensen over hoe k*t hun leven wel niet is, en waarom ze nou geen vrienden hebben. En waarom iedereen hun verlaat. Dan denk ik echt zoiets zet je toch niet op Facebook?
JIJ ook niet . Die mensen uit jouw voorbeeld. Haha. Was een beetje sarcastisch bedoeld.
Ooh haha mijn excuses. Ik las hem verkeerd
Lady Starstruck- Ratel
Ik verbaas me echt regelmatig wat mensen allemaal wel niet plaatsen op facebook hoor. Zo heb ik een collega en die zet echt alles open en bloot op facebook. Echt beschamend soms. Haar baas leest dat ook allemaal en ze heeft ook al een paar keer een waarschuwing gehad. Ook omdat ze ook wel eens dingen over het werk zegt. Niet heel slim.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
2. Uitgaan en vrije tijd (feesten, festivals, verjaardag, uitjes, dingen die op de planning staan)
4. Zeur en klaagdingen
5. Hobby (auto, dier, sport)
6. Me myself and I (hele fb vol met fotoshoots van zichzelf, al dan niet professioneel
7. Humoristische dingen (grappige plaatjes, uitspraken en gebeurtenissen
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Ik zou dus nooit mijn baas op fb accepteren.loura schreef:Ik verbaas me echt regelmatig wat mensen allemaal wel niet plaatsen op facebook hoor. Zo heb ik een collega en die zet echt alles open en bloot op facebook. Echt beschamend soms. Haar baas leest dat ook allemaal en ze heeft ook al een paar keer een waarschuwing gehad. Ook omdat ze ook wel eens dingen over het werk zegt. Niet heel slim.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Sweety schreef:Ik zou dus nooit mijn baas op fb accepteren.loura schreef:Ik verbaas me echt regelmatig wat mensen allemaal wel niet plaatsen op facebook hoor. Zo heb ik een collega en die zet echt alles open en bloot op facebook. Echt beschamend soms. Haar baas leest dat ook allemaal en ze heeft ook al een paar keer een waarschuwing gehad. Ook omdat ze ook wel eens dingen over het werk zegt. Niet heel slim.
Hmm bij ons is de sfeer best wel amicaal dus ik heb ook mijn baas/manager in mijn facebook. Ik moet wel zeggen dat ik er wel voor zorg dat zij niet alles kan zien en lezen.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
2. Uitgaan en vrije tijd (feesten, festivals, verjaardag, uitjes, dingen die op de planning staan)
4. Zeur en klaagdingen
8. Werk En opleiding
4. Zeur en klaagdingen
8. Werk En opleiding
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Sweety schreef:Ik zou dus nooit mijn baas op fb accepteren.loura schreef:Ik verbaas me echt regelmatig wat mensen allemaal wel niet plaatsen op facebook hoor. Zo heb ik een collega en die zet echt alles open en bloot op facebook. Echt beschamend soms. Haar baas leest dat ook allemaal en ze heeft ook al een paar keer een waarschuwing gehad. Ook omdat ze ook wel eens dingen over het werk zegt. Niet heel slim.
Ik ook niet. Dat heb ik een paar jaar geleden wel gedaan op Hyves en ze zat dus álles mee te lezen en gebruikte dat ook tegen me. Dat doe ik dus nooit weer.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
1. De kinderen (foto's, uitspraken of gebeurtenissen rondom de kids)
3. Reizen en vakanties
4. Zeur en klaagdingen
6. Me myself and I (hele fb vol met fotoshoots van zichzelf, al dan niet professioneel
8. Werk En opleiding
9. Niks op prikbord, maar plaatsen alleen af en toe reactie bij anderen
Soms heb ik dagen niets te melden en plaats ik alleen bij anderen een reactie, of als ik echt geen zin heb om te reageren is de 'vind ik leuk' knop ook heel handig.
3. Reizen en vakanties
4. Zeur en klaagdingen
9. Niks op prikbord, maar plaatsen alleen af en toe reactie bij anderen
Soms heb ik dagen niets te melden en plaats ik alleen bij anderen een reactie, of als ik echt geen zin heb om te reageren is de 'vind ik leuk' knop ook heel handig.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik pas niet echt in een hokje geloof ik. Ja, nummer 1 ben ik sowieso niet en nummer 9 ook niet. Maar voor de rest plaats ik dus echt vanalles. Dagelijkse bezigheden, over werk en studie, over leuke uitjes, over dingen die me dwars zitten (klaag), en ik plaats ook wel eens een grappige spreuk ofzo. En ik gooi er foto's op van leuke dingen die ik gedaan heb, vakanties, en jawel, zowaar ook een fotoshoot.
Gast- Gast
Vooral 2 en 7 zijn op mij van toepassing. Mijn album staat vol met uitgaansfoto's en daar post ik ook regelmatig over. Verder veel humoristische dingen. Mijn reacties zijn vaak ook grappig/sarcastisch, ik neem het allemaal niet al te serieus op facebook.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Voornamelijk 2, 3 en 8 geloof ik. Ik ben wel actief en plaats regelmatig foto's en ook liedjes trouwens, van YouTube.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Geen idee, 2-4-7-8-9?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Voornamelijk twee en negen. Als ik er zelf iets opzet gaat het meestal over leuke dingen die ik ga doen of heb gedaan. Maar ik post zelf niet zo veel, maar reageer wel regelmatig bij anderen.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
1. De kinderen (foto's, uitspraken of gebeurtenissen rondom de kids)
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Vraagje voor zero (of anderen) over accu voor foto camera.
» voor de mama's: hadden jullie een voorkeur voor geslacht?
» Vriend gevoelens voor crush 'van voor mijn tijd'
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Leuke dag organiseren voor de paasdagen voor ouderen
» voor de mama's: hadden jullie een voorkeur voor geslacht?
» Vriend gevoelens voor crush 'van voor mijn tijd'
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Leuke dag organiseren voor de paasdagen voor ouderen
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: