Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het lucht je hart topic..

+14
SarahKey
Oasis
Dawn
ButterflyEffect
Roze Roos
M_as
Raindrop
_Lacey_
banjer49
Makamba
SparklingEyes
studiebol
Lotus
Try
18 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Het lucht je hart topic.. - Pagina 4 Empty Re: Het lucht je hart topic..

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 4:07

ja, dat haalde ik er niet helemaal uit. Maar na twee keer lezen dacht ik dat het wel om je vader moest gaan. Ik ben zellf heel erg van het ' laat maar even, ik zoek iig niet als eerste contact'. Maar of ik dat advies nu ook moet geven weet ik niet. Mijn brengt het meestal niet zo ver. Je kan ook wel contact zoeken, op een rustige en niet aanvallende manier, en daarmee laten zien dat je volwassen bent en je vader het mis heeft.

Bizar dat je het al zag aankomen en als ik je verhaal zo lees was er geen aanleiding om zo boos op jou te worden..

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 4:11

Ik zou ook zeker niet aanvallend gaan doen.
Maar ik wil even dat hij weet dat ik t niet prettig vind om zo afgezeken te worden.
Ben geen schoolmeisje van 14.
Ben een 'vrouw' van 25 die op eigen benen staat en samenwoont.
Ik behandel hem met respect en ik wil dat hij dat ook bij mij doet.

Hij stuurde net een smsje met: Hoe ist?
:P
Rare vent is t ook!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 4:15

Nou, goed dat hij iig een sms stuurt. Zou hij dan toch inzien dat hij niet helemaal fair is geweest? Je zou wel kunnen aangeven dat je het fijn vindt dat hij iets laat horen en dat je zijn (hun) actie van gister echt niet kan waarderen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 4:20

Ik heb gezegd dat ik hoop dat hij de volgende keer gewoon met me komt praten als er wat is.
En dat hij niet ineens explodeert als een handgranaat.

Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 4:31

Cool

Gast
Gast

Bericht  Verona vr 21 jan 2011 - 4:34

Ik voel mij erg gelukkig en blij. Maar ben enorm moe van al het geregel voor het huis, qua geld en spullen die er moeten komen. Nu duurt het weer enorm lang voordat de keuken komt en daardoor kan mijn schoonvader dan weer niet aan de slag...kortom irritant. Vanavond en morgen werken, maar zo geen zin in...want ik wil gewoon klussen! Ik vind het ook irritant omdat ik nu geen vat op het geld heb. Natuurlijk wel een beetje, maar je weet elke dag niet wat je nog moet kopen en wat iemand nog nodig heeft.
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lynn_ vr 21 jan 2011 - 5:22

Verona schreef:Ik voel mij erg gelukkig en blij. Maar ben enorm moe van al het geregel voor het huis, qua geld en spullen die er moeten komen. Nu duurt het weer enorm lang voordat de keuken komt en daardoor kan mijn schoonvader dan weer niet aan de slag...kortom irritant. Vanavond en morgen werken, maar zo geen zin in...want ik wil gewoon klussen! Ik vind het ook irritant omdat ik nu geen vat op het geld heb. Natuurlijk wel een beetje, maar je weet elke dag niet wat je nog moet kopen en wat iemand nog nodig heeft.

Wij hebben ook net een huis gekocht. Ik herken het moe zijn van al het regelen. Het is leuk maar tegelijkertijd ook slopend. Ook het geen vat op het geld hebben herken ik. We zeiden toevallig gisteren nog tegen elkaar dat we dingen die betaald moeten worden gewoon moeten betalen en er niet over na moeten denken. Daar heb je toch niks aan :-). Succes met klussen! Wij krijgen in april de sleutel.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: