Het lucht je hart topic..
+14
SarahKey
Oasis
Dawn
ButterflyEffect
Roze Roos
M_as
Raindrop
_Lacey_
banjer49
Makamba
SparklingEyes
studiebol
Lotus
Try
18 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Het lucht je hart topic..
Arme jij, je hebt het wel te pakken steeds Marin. Hoe reageren ze daarop op je werk? Jij kunt er niks aan doen, maar je begrijpt wat ik bedoel.
Gast- Gast
Isabella schreef:.. hoe gaat het écht met je op dit moment? Lucht je hart, als je wil.
Het is lief bedoeld, maar brr krijg altijd de kriebels als mensen me dit vragen.
Gast- Gast
SparklingEyes schreef:Isabella schreef:SE, jeetje. Maar kan het ook zijn dat je echt veel moppert, en dat het gewoon niet zo goed met jou gaat? Wat vind je daar zelf van? Jij bent natuurlijk degene die erover moet praten ook. En je collega's, waarom zouden ze dat denken? Ze kennen jou toch ook wel langer van vandaag? Ik zou het gewoon (proberen) uit te leggen, en het is haar eigen keuze geweest.
Ik weet dat ik veel mopper... en natuurlijk baal ik daar van. Het is begonnen na mijn ziek zijn en de reactie van mijn werkgever daarop...
Mijn collega's weten nog niet dat mijn collega weg gaat, dus ik moet maar afwachten. Ik werk zelf maandag en dinsdag niet, dus ik hoor het woensdag wel..
Ik heb voor mezelf besloten dat ik pas in de verdediging moet schieten als daar echt aanleiding voor is en ik te horen krijg dat mijn collega's het me kwalijk nemen..
Maar makkelijk is het niet....
Ik denk dat het wel los zal lopen, probeer je er niet te druk over te maken! En als je er mee zit, praat er dan over met je vriend, ipv dat je op alles moppert omdat je daar mee zit....
Gast- Gast
Jen_ schreef:Isabella schreef:.. hoe gaat het écht met je op dit moment? Lucht je hart, als je wil.
Het is lief bedoeld, maar brr krijg altijd de kriebels als mensen me dit vragen.
Want? Mensen vinden het soms gewoon moeilijk om te zeggen hoe het echt gaat, en zeggen dus maar dat het goed gaat. Ik heb dit topic geopend voor mensen die misschien toch hun hart even (anoniem) willen luchten.
Gast- Gast
ze zeggen er niks over.Isabella schreef:Arme jij, je hebt het wel te pakken steeds Marin. Hoe reageren ze daarop op je werk? Jij kunt er niks aan doen, maar je begrijpt wat ik bedoel.
Gast- Gast
Marin schreef:ze zeggen er niks over.Isabella schreef:Arme jij, je hebt het wel te pakken steeds Marin. Hoe reageren ze daarop op je werk? Jij kunt er niks aan doen, maar je begrijpt wat ik bedoel.
Okeé! Hoe gaat het dan met jouw leerlingen, die hebben gewoon vrij op die momenten?
Gast- Gast
Isabella schreef:Jen_ schreef:Isabella schreef:.. hoe gaat het écht met je op dit moment? Lucht je hart, als je wil.
Want? Mensen vinden het soms gewoon moeilijk om te zeggen hoe het echt gaat, en zeggen dus maar dat het goed gaat. Ik heb dit topic geopend voor mensen die misschien toch hun hart even (anoniem) willen luchten.
Omdat ik er de kriebels van krijg. 'Hoe gaat het met je? Nee maar écht, hoe gáát het nou met je?' Kan toch?
Gast- Gast
Isabella schreef:Marin schreef:ze zeggen er niks over.Isabella schreef:Arme jij, je hebt het wel te pakken steeds Marin. Hoe reageren ze daarop op je werk? Jij kunt er niks aan doen, maar je begrijpt wat ik bedoel.
Okeé! Hoe gaat het dan met jouw leerlingen, die hebben gewoon vrij op die momenten?
Nee, dan is er opvang en ik heb de weektaak op het intranet gezet, dus ze weten wat ze moeten doen.
Gast- Gast
@ Jen als je kriebels krijgt moet je krabben he Sorry ben ik beetje flauw ... i know :p
Gast- Gast
Cimic schreef:@ Jen als je kriebels krijgt moet je krabben he Sorry ben ik beetje flauw ... i know :p
Haha gekkerd! Ik zal even krabben ja.
Gast- Gast
*knip*
Laatst aangepast door Strawberry Shortcake op do 20 jan 2011 - 9:46; in totaal 1 keer bewerkt
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Jeetje - dat is rot. Maar, gunt ze het jou niet Strawberry, of zit daar nog een achterliggend verhaal in?
Gast- Gast
ik voel me vandaag ook weer stuk beter, gisteren was het echt een rotdag, echte jankdag, vond niets meer leuk, zag het gisteren allemaal erg negatief.
vandaag ga ik weer positief tegenaan
vandaag ga ik weer positief tegenaan
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Vanmiddag ging het even niet zo lekker met me. Zat er gewoon even helemaal doorheen op het werk.
Als een collega dan ook nog eens zegt dat ik niet zo moet zeuren, omdat ik morgen op vakantie ga, dan breekt er iets in me.
Gelukkig voel ik me nu alweer wat beter.
Als een collega dan ook nog eens zegt dat ik niet zo moet zeuren, omdat ik morgen op vakantie ga, dan breekt er iets in me.
Gelukkig voel ik me nu alweer wat beter.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
@isabella ik had ook overwogen om gewoon te zeggen dat ik niet kon ivm prive afspraken! Maar dan lieten ze de afspraak wel door gaan.. en dan zit ik straks weer in de problemen omdat ik dingen gemist heb omdat ik dus niet bij die afspraak ben geweest....
Waar ik eigenlijk op hoop is dat als ik morgen bij die afspraak en het me straks minder tijd kost omdat iedereen op een lijn zit.... Maar iets in mij zegt dat dat te postief gedacht is
Waar ik eigenlijk op hoop is dat als ik morgen bij die afspraak en het me straks minder tijd kost omdat iedereen op een lijn zit.... Maar iets in mij zegt dat dat te postief gedacht is
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Ik ben moe en mis mijn man . Ik heb een deadline voor morgen en ben al 2 nachten tot 5 uur bezig geweest. En sinds zondag overdag de hele dag en 's avonds, met een paar uurtjes tussendoor slapen. Gelukkig morgen weer lekker naar huis, eindelijk mijn man weer zien.
voor SparklingEyes en Strawberry shortcake, wat rot zeg!
voor SparklingEyes en Strawberry shortcake, wat rot zeg!
Gast- Gast
.
Laatst aangepast door Strawberry Shortcake op do 20 jan 2011 - 11:24; in totaal 1 keer bewerkt
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Strawberry, tuurlijk, dat voelt onzeker, als je geen 'goedkeuring' of liefde of affectie ontvangt van je moeder. Kan je er met haar over praten? Of is dat ook geen optie en zit jij er gewoon heel erg mee, en kan je niet normaal praten?
Gast- Gast
Een knuffel voor iedereen
Ikzelf voel me ook niet geweldig. Ik vind mijn baan en het wonen hier zo verschrikkelijk wennen. Ik probeer mijn best te doen maar het valt soms niet mee.
Ook maak ik me druk om alles waar ik gek van wordt.
Opschrijven lucht op!
@ Anousch, hoe voel je je dan? Heb ik denk ik gemist..
Ikzelf voel me ook niet geweldig. Ik vind mijn baan en het wonen hier zo verschrikkelijk wennen. Ik probeer mijn best te doen maar het valt soms niet mee.
Ook maak ik me druk om alles waar ik gek van wordt.
Opschrijven lucht op!
@ Anousch, hoe voel je je dan? Heb ik denk ik gemist..
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Ik voel me redelijk. Maar dat is vaak snel over.
Qua werk..het is drama. Ik wil iets anders maar weet niet wat.
Qua vriendschap, ik zou willen dat ik wat makkelijker sociale contacten kon onderhouden. Zou zo graag een vriendin hebben waarmee je alles kunt delen.
Ik mag met volleybal sinds deze week met het eerste dames team meetrainen, die derde divisie spelen. En dan ben ik zó nerveus en wil ik het zó goed doen. Waarom?? Ik weet het zelf niet, maar dat zenuwachtige gevoel gaat niet weg.
In de liefde gaat alles super. Mn vriend is er altijd voor me, ook al kan ik een avond alleen maar janken, schelden etc. Het maakt voor hem niets uit. En ik hou zielsveel van hem. Dat is gelukkig wel een enorme pluspunt
Qua werk..het is drama. Ik wil iets anders maar weet niet wat.
Qua vriendschap, ik zou willen dat ik wat makkelijker sociale contacten kon onderhouden. Zou zo graag een vriendin hebben waarmee je alles kunt delen.
Ik mag met volleybal sinds deze week met het eerste dames team meetrainen, die derde divisie spelen. En dan ben ik zó nerveus en wil ik het zó goed doen. Waarom?? Ik weet het zelf niet, maar dat zenuwachtige gevoel gaat niet weg.
In de liefde gaat alles super. Mn vriend is er altijd voor me, ook al kan ik een avond alleen maar janken, schelden etc. Het maakt voor hem niets uit. En ik hou zielsveel van hem. Dat is gelukkig wel een enorme pluspunt
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Ik ben al de hele week erg moe. Mijn vriend hoest zo erg 's nachts dat hij erbijna in stikt. Logisch natuurlijk dat dat me wakker maakt. Ik dacht woensdag uit te kunnen slapen (vrije dag) maar mijn nichtje was ziek en zusje zat omhoog want ze moest echt werken. Dus om half negen had ik mijn nichtje in huis. Wel een erg leuke dag hoor maar eind van de middag heb ik een tukkie moeten doen haha! Nu zou ik morgen vrij zijn en lekker kunnen uitslapen maar helaas... Mijn werk vroeg of ik morgen toch kon komen werken en geld is natuurlijk geld. Bovendien heb ik vandaag iets nieuws geleerd en is er een onwijze werkvoorraad. Ik vond het erg leuk dus heb ja gezegd... Weer niet uitslapen dus. Ik ga nu maar lekker naar bed, uurtje eerder dan normaal helpt hoop ik al een beetje . Verder gaat het wel goed, ik heb een weekendje Berlijn geboekt met mijn vriend en op een superduperleuke vacature gesolliciteerd (brief gestuurd dan). Nu afwachten en heel hard duimen .
Gast- Gast
M_as lieve vriend heb jij!
Hopelijk vind je snel een leuke baan!
Dat van die vriendschappen herken ik. Ik vind het ook erg moeilijk om vriendinnen te maken.
Zusje van Bert, vermoeiend he dat je niet goed kan slapen. Ik ben ook al 2 weken gigantisch moe (ben ziek geweest en kon niet goed slapen) en ik heb nu gewoon zooo'n zin om uit te slapen, naja nog een dagje werken en dan weekend
Op welke baan heb je gesolliciteerd?
Dat van die vriendschappen herken ik. Ik vind het ook erg moeilijk om vriendinnen te maken.
Zusje van Bert, vermoeiend he dat je niet goed kan slapen. Ik ben ook al 2 weken gigantisch moe (ben ziek geweest en kon niet goed slapen) en ik heb nu gewoon zooo'n zin om uit te slapen, naja nog een dagje werken en dan weekend
Raindrop- Ratel
Snowflake schreef:M_as lieve vriend heb jij!
Wellicht moet je ook niet denken in de term van vriendinnen maken. Die maak je nl ook niet zomaar. Mss moet je beginnen bij mensen ontmoeten. Als er een dergelijke klik is tussen jou en een ander persoon dan rolt het balletje vanzelf wel richting een vriendschap.
Ja voor mij nu dus ook nog 1 dagje werken en dan lekker slapen . Morgen werken, dan naar de gemeente om iets te regelen, opruimen, afwassen en dan denk ik dat ik al wel omval . Ik heb gesolliciteerd op een superduperleuke baan . Ik vind het zo spannend haha .
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Snowflake schreef:M_as lieve vriend heb jij!
Wellicht moet je ook niet denken in de term van vriendinnen maken. Die maak je nl ook niet zomaar. Mss moet je beginnen bij mensen ontmoeten. Als er een dergelijke klik is tussen jou en een ander persoon dan rolt het balletje vanzelf wel richting een vriendschap.
Ja voor mij nu dus ook nog 1 dagje werken en dan lekker slapen . Morgen werken, dan naar de gemeente om iets te regelen, opruimen, afwassen en dan denk ik dat ik al wel omval . Ik heb gesolliciteerd op een superduperleuke baan . Ik vind het zo spannend haha .
Nee dat is waar. Maar het is alsof ik me altijd moet bewijzen (voor mijn gevoel) en dat maakt het extra moeilijk haha. maar het komt wel goed
Ik zal voor je duimen wat die baan betreft!
Raindrop- Ratel
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Lucht in huis
» Vieze lucht
» Help! m'n hart...
» spuug lucht verwijderen
» Frituur lucht in sportschool
» Vieze lucht