Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Frituur lucht in sportschool

+12
Rosa
Jeanette
Sugarfall
Caramba
Pommes
Antibes
Ibbeltje
Mizz_S
Sea of Trees
Bazinga
Star007
Bacio
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Frituur lucht in sportschool Empty Frituur lucht in sportschool

Bericht  Bacio di 5 feb 2013 - 8:38

Ik was vandaag in de sportschool rond etenstijd lekker aan het sporten, totdat er ineens een enorme frituurlucht de sportschool overnam. Wat bleek de meiden die er werken hadden bij de snackbar friet en ander snackbar voedsel gehaald. In de sportschool stonk het echt enorm hiernaar. Het is namelijk een geheel open sportschool en waar je sport staat gelijk in contact waar het personeel zit.

Ik vond dat eigenlijk niet kunnen. Wat vinden jullie hiervan? Ben ik nou echt een enorme health freak aan het worden dat ik hier al over val?

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Frituur lucht in sportschool Empty Re: Frituur lucht in sportschool

Bericht  Star007 di 5 feb 2013 - 8:42

Ik vind het overdreven. Die meiden moeten ook eten. Moeten ze dan perse iets gezonds eten ( in hun waarschijnlijk, onbetaalde pauze!!) , omdat ze in een sportschool werken?
Natuurlijk is het balen dat je het ruikt in de sportschool, maargoed dan nog. Hopelijk heb je er de volgende keer geen last van.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Frituur lucht in sportschool Empty Re: Frituur lucht in sportschool

Bericht  Gast di 5 feb 2013 - 8:43

Dat je in een sportschool werkt betekent nog niet dat je ook meteen sla moet eten. Ik vind het dus overdreven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Frituur lucht in sportschool Empty Re: Frituur lucht in sportschool

Bericht  Bazinga di 5 feb 2013 - 8:44

Nou ik snap 't wel. Als je bij de Free Record Shop werkt, ga je toch ook niet meer films of muziek downloaden?
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Frituur lucht in sportschool Empty Re: Frituur lucht in sportschool

Bericht  Gast di 5 feb 2013 - 8:46

Bazinga schreef:Nou ik snap 't wel. Als je bij de Free Record Shop werkt, ga je toch ook niet meer films of muziek downloaden?
Dat zal je verbazen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Frituur lucht in sportschool Empty Re: Frituur lucht in sportschool

Bericht  Sea of Trees di 5 feb 2013 - 8:47

Ik begrijp op zich wel dat je die lucht irritant vindt, maar er een topic over openen vind ik overdreven.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Frituur lucht in sportschool Empty Re: Frituur lucht in sportschool

Bericht  Bacio di 5 feb 2013 - 8:50

haha misschien moet ik wat minder sporten en meer snoepen.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Frituur lucht in sportschool Empty Re: Frituur lucht in sportschool

Bericht  Bazinga di 5 feb 2013 - 8:58

Ik vind 't niet overdreven om een topic te openen! Dat moet je lekker doen, je mag je eraan ergeren en mss vinden anderen 't wel raar. Want ik maakte natuurlijk maar een grapje over de FRS mensjes... Maar ik zou 't erg vervelend vinden als mijn sportschool naar de lokale snackbar ruikt. Als ik nu zou besluiten om te gaan sporten, is dat namelijk om heel serieus af te vallen, omdat ik te zwaar ben.

Dus, dan zit ik daar, me de pleuris te zweten, terwijl er patat naast me wordt gegeten, wat ik dus wil vermijden omdat ik af wil/moet vallen.

Tuurlijk, die mensen moeten eten en tuurlijk, ze mogen patat eten.. Maar je gaat toch ook niet koekjes verkopen naast de vergaderzaal van de Weight Watchers?

Maar goed, dan is de dicussie misschien anders en gaat 't niet over de irritatie van de vieze geur, maar meer om 't principe van de tactloze actie..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Frituur lucht in sportschool Empty Re: Frituur lucht in sportschool

Bericht  Gast di 5 feb 2013 - 8:59

Sea of Trees schreef:Ik begrijp op zich wel dat je die lucht irritant vindt, maar er een topic over openen vind ik overdreven.

Inderdaad, zou er niet eens over nadenken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Frituur lucht in sportschool Empty Re: Frituur lucht in sportschool

Bericht  Mizz_S di 5 feb 2013 - 9:03

Ik kan me wel voorstellen dat je die geur op zich vervelend vond (als ze iets anders hadden gegeten had je het vast ook geroken en irritant gevonden, muv van sla ofzo, toch?). Het was handiger geweest als ze even in de kantine ofzo waren gaan zitten (of is dat er niet?).
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frituur lucht in sportschool Empty Re: Frituur lucht in sportschool

Bericht  Bacio di 5 feb 2013 - 9:08

Ik weet niet of er een personeels ruimte is, maar ik neem aan van wel. Ik vond de lucht gewoon smerig en ongepast als er andere mensen keihard staan te zweten diep aan het inademen zijn.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Frituur lucht in sportschool Empty Re: Frituur lucht in sportschool

Bericht  Gast di 5 feb 2013 - 9:09

Ik zou elke dag patat eten als ik in een sportschool zou werken :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Frituur lucht in sportschool Empty Re: Frituur lucht in sportschool

Bericht  Ibbeltje di 5 feb 2013 - 9:56

Ik zou het irritant vinden maar verder niks. Zolang het niet elke keer zo is zou ik er geen probleem mee hebben verder.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Frituur lucht in sportschool Empty Re: Frituur lucht in sportschool

Bericht  Antibes di 5 feb 2013 - 10:19

Mizz_S schreef:Ik kan me wel voorstellen dat je die geur op zich vervelend vond (als ze iets anders hadden gegeten had je het vast ook geroken en irritant gevonden, muv van sla ofzo, toch?). Het was handiger geweest als ze even in de kantine ofzo waren gaan zitten (of is dat er niet?).

Dit vind ik dus ook. Ik vind het gewoon niet professioneel om als personeel daar de lucht te gaan zitten vervuilen met wat dan ook. Pizza, patat of mij part koffie of deo. Vind ik gewoon niet netjes, dus het zou mij wat dat betreft ook storen (en wie weet nog wel een tikje meer als ik er honger van gekregen had).
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Frituur lucht in sportschool Empty Re: Frituur lucht in sportschool

Bericht  Pommes di 5 feb 2013 - 22:20

Bacio geeft aan dat het een open sportschool is, dat waar je sport gelijk is aan waar het personeel zit. Dan lijkt het me dat ze niet ergens anders kunnen zitten. Ik zou er geen probleem van maken, die mensen moeten tenslotten ook eten. En als het een lucht van macaroni o.i.d. was, had je dit dan ook vervelend gevonden? Want mijn mening is dat het personeel ook gewoon warm moet kunnen eten.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Frituur lucht in sportschool Empty Re: Frituur lucht in sportschool

Bericht  Caramba di 5 feb 2013 - 22:31

Waar ik eerst op de sportschool zat gebeurde dit regelmatig, ik heb mij daar niet aan lopen ergeren. Zij moeten tenslotte ook eten. De sporters zelf vonden het ook gezellig dat personeel met elkaar gingen snacken.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Frituur lucht in sportschool Empty Re: Frituur lucht in sportschool

Bericht  Sugarfall di 5 feb 2013 - 22:45

Ik zou dat wel vervelend vinden, de geur van ander eten dan weer minder, ik vind het toch een beetje raar om snackbar eten te gaan zitten eten in een sportschool waarvan je weet dat het een open ruimte is. Er zullen vast genoeg mensen komen die echt willen afvallen en gezond eten, ik vind het dan best wel onprofessioneel om vet te gaan zitten eten, niet echt motiverend voor je klanten die daar komen sporten. Zo vond ik het ook raar dat een aantal personal trainers op de sportschool waar ik voorheen ging, overgewicht hadden.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frituur lucht in sportschool Empty Re: Frituur lucht in sportschool

Bericht  Jeanette di 5 feb 2013 - 23:25

Ik vind het onprofessioneel ogen. Ik zou me er ook aan irriteren. Tsjee, dat is raar Sugarfall, personal trainers met overgewicht?! scratch
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frituur lucht in sportschool Empty Re: Frituur lucht in sportschool

Bericht  Gast wo 6 feb 2013 - 0:09

Bazinga schreef:Ik vind 't niet overdreven om een topic te openen! Dat moet je lekker doen, je mag je eraan ergeren en mss vinden anderen 't wel raar. Want ik maakte natuurlijk maar een grapje over de FRS mensjes... Maar ik zou 't erg vervelend vinden als mijn sportschool naar de lokale snackbar ruikt. Als ik nu zou besluiten om te gaan sporten, is dat namelijk om heel serieus af te vallen, omdat ik te zwaar ben.

Dus, dan zit ik daar, me de pleuris te zweten, terwijl er patat naast me wordt gegeten, wat ik dus wil vermijden omdat ik af wil/moet vallen.

Tuurlijk, die mensen moeten eten en tuurlijk, ze mogen patat eten.. Maar je gaat toch ook niet koekjes verkopen naast de vergaderzaal van de Weight Watchers?

Maar goed, dan is de dicussie misschien anders en gaat 't niet over de irritatie van de vieze geur, maar meer om 't principe van de tactloze actie..

Ik snap je punt, als je af wil vallen wil je zo min mogelijk met dat soort geuren verleidt worden, maar niet iedereen gaat perse naar de sportschool om af te vallen.

Ik zou het zelf niet prettig vinden als dit bij ons zou gebeuren, maar gelukkig hebben ze bij ons een personeelsruimte waar gegeten wordt. Ik vind wel dat ze mogen eten wat ze willen, dat ze in een sportschool werken wil niet zeggen dat ze alleen maar gezond mogen eten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Frituur lucht in sportschool Empty Re: Frituur lucht in sportschool

Bericht  Rosa wo 6 feb 2013 - 1:22

Ik zou dit zelf ook echt niet kunnen waarderen en vind het eten van fastfood door personeel in de openbare ruimte ook vrij ongepast. Ik zou me denk ik niet eens meer op het sporten kunnen concentreren en alleen nog maar aan frietjes kunnen denken Frituur lucht in sportschool 253468018
Rosa
Rosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frituur lucht in sportschool Empty Re: Frituur lucht in sportschool

Bericht  Toet wo 6 feb 2013 - 1:30

Haha oké, ergens snap ik wel dat het een beetje vreemd is maargoed, zij moeten toch ook eten?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frituur lucht in sportschool Empty Re: Frituur lucht in sportschool

Bericht  Lejow wo 6 feb 2013 - 2:17

Die mensen moeten toch ook eten, en misschien is er wel zo weinig personeel dat ze de mogelijkheid niet hebben om in een teamkamer te gaan zitten.
Moeten ze dan de hele avond op tomaten en blaadjes sla leven?

Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Frituur lucht in sportschool Empty Re: Frituur lucht in sportschool

Bericht  Sugarfall wo 6 feb 2013 - 2:22

Er zit natuurlijk nog wel een heel gebied tussen snackbar/fastfood en alleen maar sla.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frituur lucht in sportschool Empty Re: Frituur lucht in sportschool

Bericht  Rapunzel wo 6 feb 2013 - 7:03

Beter een frietlucht dan een zweetgeur.
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frituur lucht in sportschool Empty Re: Frituur lucht in sportschool

Bericht  Lejow wo 6 feb 2013 - 8:08

Rapunzel schreef:Beter een frietlucht dan een zweetgeur.

Whaha inderdaad Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Frituur lucht in sportschool Empty Re: Frituur lucht in sportschool

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum