Het lucht je hart topic..
+14
SarahKey
Oasis
Dawn
ButterflyEffect
Roze Roos
M_as
Raindrop
_Lacey_
banjer49
Makamba
SparklingEyes
studiebol
Lotus
Try
18 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Het lucht je hart topic..
.. hoe gaat het écht met je op dit moment? Lucht je hart, als je wil.
Gast- Gast
Re: Het lucht je hart topic..
Het gaat eigenlijk wel goed met mij! Alleen ik ben ongesteld en ben chagrijnig en heb overal pijn. Bah.
Gast- Gast
Hoe gaat het met jou mop?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben heel erg moe, overprikkeld. Ik voel me gefrustreerd, klein, kwetsbaar en dik. Onbelangrijk. Of eigenlijk meer waardeloos. Ik heb het koud. Ik wil heel lang en rustig slapen.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Dankjewel!
Lotus- Ratel
Darcy, kusje op je buik! Hopelijk zakt de pijn snel af, en voel je je weer wat beter.
Lotus, komt dat omdat je patiënt gespeeld hebt, dat je nu overprikkeld bent? Knuffel.
Try,Kan je @ msn komen? Anders mail ik je.
Lotus, komt dat omdat je patiënt gespeeld hebt, dat je nu overprikkeld bent? Knuffel.
Gast- Gast
Ja, ik heb een beetje teveel gedaan deze week. En het was wel leuk, maar ook erg confronterend.
Lotus- Ratel
Ik baal dat ik te flexibel ben in mijn werk! Er is morgen een afspraak gepland, daar kom ik woensdag achter, tja ze waren me vergeten uit te nodigen, maar het is wel heel belangrijk dat ik er bij ben. En wat doe ik dan.. zeg zeg ik wel dat ik er morgen ben, terwijl het gewoon mijn vrije dag is en ik maandagavond ook al heb gewerkt!
Ik moet eigenlijk gewoon wat beter voor mezelf opkomen, als het zo belangrijk is dat ik er bij ben dan kunnen ze ook wel overleggen of ik ook op die datum kan! En als het zo belangrijk is dat ik er bij ben dan kunnen ze de afspraak ook wel verplaatsen... maar helaas helaas.. ik moet morgenochtend gewoon werken.
Ik moet eigenlijk gewoon wat beter voor mezelf opkomen, als het zo belangrijk is dat ik er bij ben dan kunnen ze ook wel overleggen of ik ook op die datum kan! En als het zo belangrijk is dat ik er bij ben dan kunnen ze de afspraak ook wel verplaatsen... maar helaas helaas.. ik moet morgenochtend gewoon werken.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Lotus schreef:Ja, ik heb een beetje teveel gedaan deze week. En het was wel leuk, maar ook erg confronterend.
Heb je er, voor je gevoel, ook wel veel van geleerd zelf?
Gast- Gast
Studiebol, Moeilijke situatie, ik zou wel heel duidelijk maken dat je het jammer vindt dat het niet overlegd is, en je voor deze keer komt, maar de volgende keer gewoon je vrije dag nodig hebt, voor eigen afspraken. Is niet voor niks.
Gast- Gast
Ik ben online nu..Isabella schreef:
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Isabella schreef:Lotus schreef:Ja, ik heb een beetje teveel gedaan deze week. En het was wel leuk, maar ook erg confronterend.
Heb je er, voor je gevoel, ook wel veel van geleerd zelf?
Nee, ik heb er zelf niet zo veel van geleerd. Ja, dat ik heel veel al niet meer weet. En aan de andere kant juist dat ik gelukkig sommige dingen beter kan dan die studenten voor wie ik patiënt speelde. Heb ik die twee jaar studie toch niet helemaal voor niets gedaan.
Lotus- Ratel
Darcy schreef:Isabella, jij bent lief!
mee eens!!
Je reageert altijd zo lief op echt iedereen!
Gast- Gast
Hoe het echt gaat...
pffff
Ik ben boos, verdrietig en enorm teleurgesteld...
D'r is 't een en ander voorgevallen tussen mij en een collega, wat er toe geleid heeft dat mijn collega weg gaat... Dat heeft die persoon zelf besloten en ook toegelicht naar mij toe. Een aantal dingen klopt gewoon en ben ik het ook mee eens, maar er zijn ook dingen gezegd die niet kloppen, die ik totaal niet eerlijk vind en ik heb dat ook naar een leidingevende aangegeven, die op zijn beurt ook zegt dat het niet klopt.
Ik heb verwijten naar mijn hoofd gekregen, wat ik wel heb kunnen weerleggen ( heb er zelfs bewijs voor dat het niet klopt), maar ik blijf boosheid voelen...
Maar het meeste waar ik me druk om maak, is wat mijn andere collega's gaan zeggen... straks krijg ik de schuld dat ze weg is!! Natuurlijk heb ik mijn aandeel, maar waar twee vechten hebben twee schuld..
En dan is het nog de mededeling dat collega's hebben gemerkt dat ik zoveel mopper.. dat hoorde ik gister van mijn leidinggevende... en dat doe ik ook!!! Sinds ik ziek ben geweest in de herfst en het met die collega toch echt niet wilde vlotten, ben ik meer gaan mopperen. Mijn leidinggevende liet toen eens vallen, goh meid, moet je niet eens even met de huisarts gaan praten..?
Ik heb dat toen aan de kant geschoven omdat ik het onzin vond, maar nu zei mijn man dat gisteren ook al... goh SE je lijkt wel tekenen van overspannenheid te vertonen...
Dus.... ik voel me kwaad, teleurgesteld en verdrietig... en bang...
Maar ja, zo voel ik me dus écht...
En maar tegen iedereen roepen dat het goed gaat en dat mijn collega in de stront mag zakken (dat zeg ik dan weer tegen mijn man), en dat ik niet boos ben en dat ik er vrede mee heb....
pffff
Ik ben boos, verdrietig en enorm teleurgesteld...
D'r is 't een en ander voorgevallen tussen mij en een collega, wat er toe geleid heeft dat mijn collega weg gaat... Dat heeft die persoon zelf besloten en ook toegelicht naar mij toe. Een aantal dingen klopt gewoon en ben ik het ook mee eens, maar er zijn ook dingen gezegd die niet kloppen, die ik totaal niet eerlijk vind en ik heb dat ook naar een leidingevende aangegeven, die op zijn beurt ook zegt dat het niet klopt.
Ik heb verwijten naar mijn hoofd gekregen, wat ik wel heb kunnen weerleggen ( heb er zelfs bewijs voor dat het niet klopt), maar ik blijf boosheid voelen...
Maar het meeste waar ik me druk om maak, is wat mijn andere collega's gaan zeggen... straks krijg ik de schuld dat ze weg is!! Natuurlijk heb ik mijn aandeel, maar waar twee vechten hebben twee schuld..
En dan is het nog de mededeling dat collega's hebben gemerkt dat ik zoveel mopper.. dat hoorde ik gister van mijn leidinggevende... en dat doe ik ook!!! Sinds ik ziek ben geweest in de herfst en het met die collega toch echt niet wilde vlotten, ben ik meer gaan mopperen. Mijn leidinggevende liet toen eens vallen, goh meid, moet je niet eens even met de huisarts gaan praten..?
Ik heb dat toen aan de kant geschoven omdat ik het onzin vond, maar nu zei mijn man dat gisteren ook al... goh SE je lijkt wel tekenen van overspannenheid te vertonen...
Dus.... ik voel me kwaad, teleurgesteld en verdrietig... en bang...
Maar ja, zo voel ik me dus écht...
En maar tegen iedereen roepen dat het goed gaat en dat mijn collega in de stront mag zakken (dat zeg ik dan weer tegen mijn man), en dat ik niet boos ben en dat ik er vrede mee heb....
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Lotus, is er op zich kans dat je de opleiding een keer gaat/wil gaan starten weer?
Ow, dankjewel Anousch
Ow, dankjewel Anousch
Gast- Gast
Ik zou het heel graag willen, maar de kans is erg groot dat het nooit meer gaat lukken.
Lotus- Ratel
SE, jeetje. Maar kan het ook zijn dat je echt veel moppert, en dat het gewoon niet zo goed met jou gaat? Wat vind je daar zelf van? Jij bent natuurlijk degene die erover moet praten ook. En je collega's, waarom zouden ze dat denken? Ze kennen jou toch ook wel langer van vandaag? Ik zou het gewoon (proberen) uit te leggen, en het is haar eigen keuze geweest.
Gast- Gast
Lotus schreef:Ik zou het heel graag willen, maar de kans is erg groot dat het nooit meer gaat lukken.
Okée, en dat is puur hoe jij je (nu) voelt he
Gast- Gast
Ik ben eindelijk weer beter
Nog wel veel hoofdpijn, maar dat is minder erg dan die griep. Jeetje, het voelde alsof er een bulldozer over me heen was gereden.
Nog wel veel hoofdpijn, maar dat is minder erg dan die griep. Jeetje, het voelde alsof er een bulldozer over me heen was gereden.
Gast- Gast
Isabella schreef:SE, jeetje. Maar kan het ook zijn dat je echt veel moppert, en dat het gewoon niet zo goed met jou gaat? Wat vind je daar zelf van? Jij bent natuurlijk degene die erover moet praten ook. En je collega's, waarom zouden ze dat denken? Ze kennen jou toch ook wel langer van vandaag? Ik zou het gewoon (proberen) uit te leggen, en het is haar eigen keuze geweest.
Ik weet dat ik veel mopper... en natuurlijk baal ik daar van. Het is begonnen na mijn ziek zijn en de reactie van mijn werkgever daarop...
Mijn collega's weten nog niet dat mijn collega weg gaat, dus ik moet maar afwachten. Ik werk zelf maandag en dinsdag niet, dus ik hoor het woensdag wel..
Ik heb voor mezelf besloten dat ik pas in de verdediging moet schieten als daar echt aanleiding voor is en ik te horen krijg dat mijn collega's het me kwalijk nemen..
Maar makkelijk is het niet....
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Lucht in huis
» Vieze lucht
» Help! m'n hart...
» spuug lucht verwijderen
» Frituur lucht in sportschool