Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou jij nooit doen?

+7
Lady4
Jeanette
Lejow
Muppetje
Try
Snoes
Yzma
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat zou jij nooit doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij nooit doen?

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 12:10

Dát zou ik dus nooit doen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij nooit doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij nooit doen?

Bericht  Roze Roos vr 26 nov 2010 - 12:15

Ik denk dat je nooit nooit kan zeggen, maar goed:)..
Maar goed, riep wel dat ik nooit meer wat met mijn ex zou doen en uiteindelijk belanden wij meerdere keren samen in bed. En dit is de enige plek waar ik dit ooit "gezegd" heb, niemand weet het, kun je nagaan hoe fout.
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij nooit doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij nooit doen?

Bericht  Yzma vr 26 nov 2010 - 12:43

Roze Roos schreef:Ik denk dat je nooit nooit kan zeggen, maar goed:)..
Wat betreft veel onderwerpen ben ik het met je eens, maar over bepaalde dingen, zoals roken durf ik het toch wel met 100% zekerheid te zeggen, dat ik dat nooit (ongedwongen) zal doen.
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij nooit doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij nooit doen?

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 12:54

Waarvan heb je gezegd dat je dat nooit zou doen, maar heb je uiteindelijk toch gedaan?
Drugs. Ik was er altijd fel op tegen en heb toch alles geprobeerd. Ik heb alleen lang geblowt, andere drugs heb ik alleen eens genomen om te proberen..
Waarvan zeg je nu dat je dat nooit zal doen? Mezelf laten piercen met van die vleeshaken en dan gaan hangen ga ik écht nooit doen. Dat is het eerste wat in me op komt
Wat heb je wel gedaan, maar zal je nu nooit meer doen? Drugs gebruiken en roken. Ik ben pas gestopt met roken en dat wil ik nooit meer doen. Drugs ga ik sowieso nooit weer 'proberen'

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij nooit doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij nooit doen?

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 20:52

Hahahah Marin hoe toevallig Very Happy
Sannanas, ik vind het heel cool dat andere mensen het durven en doen maar ik doe het echt niet :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij nooit doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij nooit doen?

Bericht  Lotus vr 26 nov 2010 - 21:20

Waarvan heb je gezegd dat je dat nooit zou doen, maar heb je uiteindelijk toch gedaan? Suïcidaal gedrag vertonen.
Waarvan zeg je nu dat je dat nooit zal doen? (Edit: En wat je dus nog nooit gedaan hebt?) Roken.
Wat heb je wel gedaan, maar zal je nu nooit meer doen? Iets drinken waar alcohol in zit.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij nooit doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij nooit doen?

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 21:37

Waarvan heb je gezegd dat je dat nooit zou doen, maar heb je uiteindelijk toch gedaan? Vreemdgaan..
Waarvan zeg je nu dat je dat nooit zal doen? (Edit: En wat je dus nog nooit gedaan hebt?) XTC pillen slikken, ben als de dood dat het verkeerd zal gaan, mocht ik dan zoiets gebruiken dan is die angst alleen maar groter en is de kans ook groter dat er wat gebeurt..
Wat heb je wel gedaan, maar zal je nu nooit meer doen? Iets drinken waarvan ik wist dat er drugs in zat en ook welke drugs er in zat. Speed roken :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij nooit doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij nooit doen?

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 22:03

Ik had ooit een nieuwjaarsduik gemaakt en zei dat ik het nooit meer zou doen. Toch heb ik het vorig jaar gedaan en nu denk ik dat ik het wel weer zou doen als ik iemand mee zou krijgen. De eerste keer was gewoon verschrikkelijk, de tweede keer niet. Ik had alleen nooit verwacht dat ik het nog eens zou doen haha!

Ik zou nooit Den Haag voorgoed verlaten voor iets of iemand. Mijn hart klopt alleen voor Den Haag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij nooit doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij nooit doen?

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 1:07

Yzma schreef:Waarvan heb je gezegd dat je dat nooit zou doen, maar heb je uiteindelijk toch gedaan?
Waarvan zeg je nu dat je dat nooit zal doen? (Edit: En wat je dus nog nooit gedaan hebt?)
Wat heb je wel gedaan, maar zal je nu nooit meer doen?

1. Een kakker worden, net zoals mijn ouders hahaha. Vroeger heb ik me heel erg afgezet inclusief groen stekelhaar en bijpassende dr. Martens...maar het is toch gebeurd en voel me nu veel prettiger hahaha.

2. Dieren mishandelen.

3. Wiet roken

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij nooit doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij nooit doen?

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 1:10

Sannanas schreef:
Darcy schreef:
Sannanas schreef:
Darcy schreef:Waarvan zeg je nu dat je dat nooit zal doen? (Edit: En wat je dus nog nooit gedaan hebt?) bungeejumpenWat heb je wel gedaan, maar zal je nu nooit meer doen? hmm die weet ik niet

Oooooh bungeejumpen is ZO gaaf!! Very Happy

Ik.durf.echt.niet. :P

Dat riep ik ook, maar ik heb toch even de hoogste in de wereld gedaan en geen moment spijt van! Zou het zo weer doen! Very Happy

EDIT: HET BEWIJS! Very Happy

[IMG=https://2img.net/r/ihimizer/img339/710/img3171a.jpg][/IMG]





OMG!! Wat lijkt mij dat vreselijk eng. Maar ook mega gaaf...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij nooit doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij nooit doen?

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 1:12

Waarvan heb je gezegd dat je dat nooit zou doen, maar heb je uiteindelijk toch gedaan?
Volgens mij niets.. Ik wil best wel veel dingen proberen.. (muv drugs of dingen die mijn lichaam schade toe brengen)

Waarvan zeg je nu dat je dat nooit zal doen? (Edit: En wat je dus nog nooit gedaan hebt?)
Uit een vliegtuig springen (met parachute natuurlijk haha).. Idioot gedoe :shock:

Wat heb je wel gedaan, maar zal je nu nooit meer doen?
Niets denk ik.. Als ik zo terug denk heb ik geen ervaring gehad waarvan ik zei.. "Dat doe ik nooit meer".

Wat ben ik saai zeg haha.. Het lijkt net of ik nog nooit iets spannends heb gedaan Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij nooit doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij nooit doen?

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 1:13

Bunjeejumpen zou ik zo graag een keer willen doen! Ik ga dat zeker ook een keer doen.. Dan ben ik echt zo trots op mijzelf.

Sannanas: Echt een onzettend coole foto zeg.. (was dat in zuid afrika?) Daar is toch de hoogst mogelijke bunjee sprong?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij nooit doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij nooit doen?

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 1:27

Waarvan heb je gezegd dat je dat nooit zou doen, maar heb je uiteindelijk toch gedaan? Skinny Jeans kopen én dragen!! :affraid: Vond die altijd zó vreselijk. Maar nu niet. Voel me er zelfs mooi in.
Waarvan zeg je nu dat je dat nooit zal doen? (Edit: En wat je dus nog nooit gedaan hebt?) Geen idee
Wat heb je wel gedaan, maar zal je nu nooit meer doen? Vreemdgaan..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij nooit doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij nooit doen?

Bericht  Zonnetje za 27 nov 2010 - 5:55

Waarvan heb je gezegd dat je dat nooit zou doen, maar heb je uiteindelijk toch gedaan? In een andere woonplaats gaan wonen dan mijn familie en vrienden, namelijk omdat mijn vriend daar woonde. Toch heb ik het hier nu heel goed naar mijn zin.
Waarvan zeg je nu dat je dat nooit zal doen? Drugs gebruiken en roken.
Wat heb je wel gedaan, maar zal je nu nooit meer doen? De Kennedymars lopen: een wandeltocht van 80 km. Het was echt verschrikkelijk ver...
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij nooit doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij nooit doen?

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 5:59

Waarvan heb je gezegd dat je dat nooit zou doen, maar heb je uiteindelijk toch gedaan? Op twitter gaan
Waarvan zeg je nu dat je dat nooit zal doen? (Edit: En wat je dus nog nooit gedaan hebt?) vechten, aan de drugs gaan of überhaupt proberen.
Wat heb je wel gedaan, maar zal je nu nooit meer doen? ehm volgens mij niks

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij nooit doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij nooit doen?

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 7:24

Waarvan heb je gezegd dat je dat nooit zou doen, maar heb je uiteindelijk toch gedaan?
Deze vind ik moeilijk, kom ik misschien later op terug.

Waarvan zeg je nu dat je dat nooit zal doen? (Edit: En wat je dus nog nooit gedaan hebt?)
Drugs gebruiken. Ik voel daar gewoon helemaal niks voor.

Wat heb je wel gedaan, maar zal je nu nooit meer doen?.
Roken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij nooit doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij nooit doen?

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 9:17

Waarvan heb je gezegd dat je dat nooit zou doen, maar heb je uiteindelijk toch gedaan? vreemdgaan
Waarvan zeg je nu dat je dat nooit zal doen? (Edit: En wat je dus nog nooit gedaan hebt?) harddrugs gebruiken
Wat heb je wel gedaan, maar zal je nu nooit meer doen?. ik heb iets van 5 jointjes gerookt in m'n leven maar dat doe ik echt nooit meer

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij nooit doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij nooit doen?

Bericht  Sterre za 27 nov 2010 - 10:35

Waarvan heb je gezegd dat je dat nooit zou doen, maar heb je uiteindelijk toch gedaan?
Roken. Tot mijn 15e was ik zoo anti! En ik dacht dat het ook echt smerig zou zijn. Toch een keer met een vriendinnetje het geprobeerd, en ik vond het lekker. Een paar jaar heb ik af en toe gerookt, nu niet meer eigenlijk.

Waarvan zeg je nu dat je dat nooit zal doen? (Edit: En wat je dus nog nooit gedaan hebt?)
GHB gebruiken. Dat vind ik echt een van de meest achterlijke drugs die nu op de markt is, en nogal onderschat ook. Niet dat ik andere drugs wel doe, maar bij het meeste ben ik wat minder stellig en snap ik nog wel waarom mensen het (recreatief) zouden gebruiken.

Wat heb je wel gedaan, maar zal je nu nooit meer doen?
Meedoen aan 'bargames' als: geef zo snel mogelijk in estafettevorm een hele hoop ijsblokjes door. Met de mond uiteraard.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij nooit doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij nooit doen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum