Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan...

+12
Twellie
Coco
-Ieniemienie-
Linda
Flip Fluitketel
PapillonRose
Bruintje Beer
Darius
Tania
Floor
Star007
Muppetje
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan... - Pagina 2 Empty Re: nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan...

Bericht  Pussycat do 7 jun 2012 - 18:51

Zo wat weten jullie dat precies nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan... - Pagina 2 561177
Ik heb echt geen idee.
Zoals ik in het andere topic ook net zei:
Ik maak 800 euro over naar een rekening waar wij de boodschappen/leuke dingen/tanken/kleding etc.. van kopen en soms blijft er wat over wat dan doorgaat naar de spaar, maar soms is het ook gewoon op.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan... - Pagina 2 Empty Re: nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan...

Bericht  Linda do 7 jun 2012 - 19:01

Pussycat schreef:Zo wat weten jullie dat precies nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan... - Pagina 2 561177
Ik heb echt geen idee.
Zoals ik in het andere topic ook net zei:
Ik maak 800 euro over naar een rekening waar wij de boodschappen/leuke dingen/tanken/kleding etc.. van kopen en soms blijft er wat over wat dan doorgaat naar de spaar, maar soms is het ook gewoon op.

Wij doen exact hetzelfde, alleen gaat bij ons alles tot op de laatste cent op.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan... - Pagina 2 Empty Re: nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan...

Bericht  Pussycat do 7 jun 2012 - 19:24

Linda schreef:
Pussycat schreef:Zo wat weten jullie dat precies nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan... - Pagina 2 561177
Ik heb echt geen idee.
Zoals ik in het andere topic ook net zei:
Ik maak 800 euro over naar een rekening waar wij de boodschappen/leuke dingen/tanken/kleding etc.. van kopen en soms blijft er wat over wat dan doorgaat naar de spaar, maar soms is het ook gewoon op.

Wij doen exact hetzelfde, alleen gaat bij ons alles tot op de laatste cent op.

Grappig ik vind het wel handig. Ik heb van beide banken ook een app, dus ik kan makkelijk zien wat er nog opstaat en of het dan wel zo slim is om die extra paar schoenen/jurkje whatever wel te kopen hahaha. Als ik naar de 200 euro ga dan denk ik wel een extra keer na over mijn aankopen.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan... - Pagina 2 Empty Re: nav Hoeveel zijn jullie pm kwijt aan...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum