Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+46
Susanne84
Filoria
boekenwurm83
vlinder-2011
Weegschaal
Le Chat Noir
Paper Crown
Lindsya
slaatje
Snoes
Samantha
Annie24
Twellie
Triesje1983
Lousanne
ExpressoB
Diese
MiKa
Caresses
Alex
sharky
Jazzlyn
Limburg85
Flower_L
Travelgurly
Jella
koNijntje
Happydobby
Muis
bolus26
liesje
Jade
Puzzle
Clapperdie
Lavendel
Puggle
Jasmine
Didi
Amber-
holaagirl
L!ND@
Lejow
Creabea_28
Muppetje
_Lana_
Luthien
50 plaatsers

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 37 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Weegschaal wo 26 dec 2012 - 1:16

Caresses schreef:
Mooi om te lezen dat hoop doet leven. Dat is ook zo, al blijf je natuurlijk momenten houden waarop de hoop ver te zoeken is. Al met al denk ik dat het uiteindelijk gaat lukken en ik toch een kindje op de wereld mag zetten. Nu tot die tijd gewoon genieten van de rest van het leven en me niet alleen focussen op het moeder worden.

Dit zou ik zelf gezegd kunnen hebben! Ik zie het af en toe echt niet zitten en ben voor mijn gevoel alleen maar bezig met het moeder worden. Dan zie ik alle andere mooie dingen in het leven even niet. Maar gelukkig zijn die momenten in de minderheid. Ook ik ben er van overtuigd dat het uiteindelijk gaat lukken.

Nu ben ik hier niet helemaal op mijn plek. Het zwanger worden gaat bij ons zeer gemakkelijk, daar voel ik me soms ook wel bezwaard over naar jullie toe. Maar het uiteindelijke doel, zwanger blijven en een kindje krijgen lijkt bij ons soms ook heel ver weg. Dan is het fijn om deze gevoelens met jullie te kunnen delen.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 37 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Triesje1983 do 27 dec 2012 - 21:59

Hey meiden,

hoe was jullie kerst?
Hier was het erg gezellig.
Ik heb mijn bestelde ovulatietesten binnen en we zitten nu midden in de 2e klusperiode na Clomid 50 mg. Dus nu hopen dat hij weer goed gaat springen.

Ik heb veel gemist zie ik, maar ben enorm moe, dus ff de puf niet om echt te reageren. Vanaf hier zal ik dan ook weer instappen Wink.

J.oshua is afgelopen dagen niet lekker geweest. Is gisteren op het kdv in slaap gevallen om 16.00 uur en toen wij hem gingen ophalen om 17.30 uur sliep hij nog steeds. Hij is daarna een uurtje wakker geweest (en wilde ook niet eten--> brood) en om 18.30 uur hebben we hem weer in bed gelegd en hij heeft gewoon doorgeslapen tot 7.30 uur! Dan had hij het ook echt wel nodig zeg! Arm mannetje. Maar hij is er weer. Helemaal! Gelukkig maar, hoeft deze mama niet zo bezorgd te zijn...

Vandaag geen klusdag, gisteravond al geklust, dus morgen weer Very Happy.
Vandaag gaat J.oshua uitlogeren bij opa en oma, dus papa en mama kunnen de zolder flink gaan opruimen.
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Samantha vr 28 dec 2012 - 10:06

Luthien bedankt voor de uitleg. Ik zal me dan niet aangesproken meer voelen.
Jammer dat je weg gaat maar ik begrijp het wel. Succes verder en hug

Hoe is het met de rest van jullie? Nog veranderingen of nieuws?

Morgen heb ik er 10 dagen utrogestan erop zitten. Ik zou op de 15e dag na pregnyl injectie mogen testen maar dat is pas zondag?! Volgens mij ben ik perongeluk een dag te vroeg met de bollen begonnen. Wat nu? Morgen testen? Of wachten tot zondag en morgen nog bollen gebruiken?
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11

Bericht  Le Chat Noir vr 28 dec 2012 - 21:42

Het kan beide geen kwaad Samantha! En kan best dat je een dag eerder moest stoppen.
@triesje: veel succes weer! Jij omschrijft het wel altijd erg praktisch 'klusdagen' hahaha.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Samantha vr 28 dec 2012 - 21:49

Nou ik heb net getest. Witter dan wit kan hij niet zijn.ik ben nu dus gestopt met de utrogestan en het is wachten op mijn ongesteldheid. Nieuwe ronden nieuwe kansen
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Triesje1983 vr 28 dec 2012 - 21:51

Le Chat Noir schreef:
@triesje: veel succes weer! Jij omschrijft het wel altijd erg praktisch 'klusdagen' hahaha.

Hahahaha, ja sorry, heb dat overgenomen van een ander forum, waar ik al jaaaaaaren zit hihihihi. Daar noemen ze het klussen hihihihi. Heb het ook wel eens knutselen genoemd hihihi.

Tot op heden geen eisprong nog... Ook nog geen positieve ovulatietest gehad... Dus we wachten af...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  vlinder-2011 zo 30 dec 2012 - 4:57

Ondanks uitspraken van de artsen dat mijn man onvruchtbaar is op dit moment en het bij mij ook niet goed zit heb ik vanochtend voor de grap een test gedaan. Dacht anders kan ik wat drinken met oud en nieuw maar wat blijkt:

IK BEN ZWANGER! Volgens de clearblue 4-5 weken. Ben wel wat misselijk en beetje spierpijn gevoel in de buik maar verder gaat het hartstikke goed!

Wou jullie even bedanken voor alle lieve berichtjes en wens jullie heel veel sterkte met het verdere proces dat jullie moeten doorlopen. En ik hoop dat voor jullie ook snel een wonder komt net als er voor ons nu is!
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Bericht  Weegschaal zo 30 dec 2012 - 5:28

@ Samantha; Echt jammer weer!

@ Triesje; Spannend weer met de ovulatietesten, en succes met klussen dan Wink

Zoals jullie al aan mijn ticker zien ben ik ook weer zwanger. Voor ons breekt nu de spannendste tijd weer aan, heb over 4 weken een echo.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  love zo 30 dec 2012 - 6:33

@vlinder , gefeliciteerd! Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 37 699888
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784

Bericht  Triesje1983 zo 30 dec 2012 - 6:41

@ Vlinder en Weegschaal: GEFELICITEEEEEEEEEEEEEERD!!! Lekker genieten nu...

@ Weegschaal: word idd even een spannende tijd, maar niet vergeten te genieten he?
Ja is zeker spannend. Hij word wel donkerder, maar niet zo donker als ik zou willen...
Maar het klussen gaat goed hoor hihihihi...

Ik ga morgen wel de huisarts bellen, want volgens mij heb ik een schimmelinfectie opgelopen.
Ik wil morgen ook de gyn even bellen, omdat ik heb gehoord dat dit door de Clomid kan komen. Dus wil even vragen wat te doen...

En ik ben EINDELIJK klaar met de zolder! Voor en na foto's wil ik hier wel plaatsen, als jullie dat leuk vinden...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Samantha ma 31 dec 2012 - 2:55

Heb je de dokter gesproken triesje? Wat zei hij/zij?

Ik wilde iedereen hier toch een goed jaar wensen. Hopen dat we allemaal zwanger zullen worden dit jaar! En we vooral elkaar blijven steunen. hug

Ik ben nog steeds niet ongesteld, raar want vorige keren(2x) werd ik netjes op dag 14 na pregnyl/ovitrille injectie ongesteld.
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Creabea_28 ma 31 dec 2012 - 3:30

Lieve meiden,

Ik wil jullie bij deze even heeeeeeeeeeeel veel geluk wensen voor het nieuwe jaar! Ik hoop zo hard voor jullie dat jullie grootste wens snel in vervulling mag gaan hug
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616

Bericht  Triesje1983 ma 31 dec 2012 - 6:38

Samantha schreef:Heb je de dokter gesproken triesje? Wat zei hij/zij?

Ik wilde iedereen hier toch een goed jaar wensen. Hopen dat we allemaal zwanger zullen worden dit jaar! En we vooral elkaar blijven steunen. Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 37 699888

Ik ben nog steeds niet ongesteld, raar want vorige keren(2x) werd ik netjes op dag 14 na pregnyl/ovitrille injectie ongesteld.

Ik heb capsules gekregen voor de schimmel (heb de huisarts zelf niet gesproken, maar de assistente). Ook de fertiliteitsafdeling gebeld, maar die moet ik woensdag even terugbellen, want de assistente kon me geen antwoord geven of de schimmel door de Clomid kon komen, maar de verpleegkundige moest dit wel weten zei ze. Dus woensdagochtend maar weer ffies bellen Very Happy.

Enneuh meiden... wij gaan "knallend" het jaar uit! Very Happy.
Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 37 DSCF2739_zpsbca26c03
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Le Chat Noir ma 31 dec 2012 - 6:59

Weegschaal nogmaals en Vlinder: gefeliciteerd!
Samantha: wat jammer.... Utrogestan kan de menstruatie uitstellen. Dit had je toch niet eerder gebruikt?

Dikke knuffel voor degenen die het kunnen gebruiken en ik hoop dat ieders wensen uit mogen komen in 2013!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Lindsya ma 31 dec 2012 - 8:38

Weegschaal en Vlinder, gefeliciteerd.

Triesje, dat is balen een schimmelinfectie. Je kan zelf ook wat kopen ervoor bij de drogist, als je zeker weet dat het een schimmelinfectie is. De testen zien er goed uit, ik ga duimen voor jullie. Ik ben benieuwd naar de zolder.

Samantha, dat is balen meid Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 37 699888

Creabea, dank je wel meis, is heel lief van je. Hoe gaat het met jou en je zwangerschap?

Iedereen een fijne jaarwisseling en dat iedereen zijn wens in 2013 een keer mag uitkomen.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Le Chat Noir za 5 jan 2013 - 8:01

Hoi meiden, hoe is het met iedereen, ook de pas zwangeren?

Met mij alles wel okee.. Toch wel beetje balen dat we deze maand niks doen, ondanks dat ik nu ook weer even wijntjes kon drinken met de feestdagen enzo. Ziekenhuis wilde er niets van weten ivm feestdagen, maar ik zit nu pas tegen de eisprong aan.... Maar daar wilden ze toen niet naar luisteren.. Moet ze elke keer nog mijn cyclus verloop vertellen en dan nog wil het er niet in bij de assistentes dat ik wat later ovuleer. Heb maandag of dinsdag de eisprong en dan word ik 17/18 januari weer ongesteld.
Dan de laatste cryo poging hier in Nederland. Ik vind het wel spannend hoe t verder gaat lopen allemaal.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Caresses za 5 jan 2013 - 21:01

Irritant zeg LCN, dat ze niet naar je luisteren.
Zeker spannend, wat is de reden dat jullie straks verder gaan in Dusseldorf?

Met mij gaat het prima. Deze maand kon de IUI helaas niet doorgaan omdat de puregon was verhoogd van 50 naar 75 en mijn lichaam reageerde daar heel actief op waardoor ik een overstimulatie van 8 had. We mochten ook absoluut niet meer onveilig vrijen deze maand omdat het gevaarlijk zou zijn nu zwanger te raken. Nu hadden we de dag voor we dit wisten, dat nog wel gedaan dus het blijft alsnog spannend tot mijn NOD (die pas over 1,5 week is).
Al ga ik er niet vanuit. Sinds die dag bij de dokter heb ik wel gevoelige tepels, wordt nu al wel minder. Komt vast als reactie op de Puregon.

Ondanks dat ik het natuurlijk erg jammer vind, kreeg ik vooral veel hoop doordat ik zoveel eitjes op springen had staan. Echt een gevoel van het komt wel, nu niet, dan later wel.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Samantha zo 6 jan 2013 - 1:49

Lcn, is het als je deze terugplaatsing niet gaat lukken de laatste in Nederland? Dat lijkt me inderdaad erg spannend meid. Al hoop ik natuurlijk van harte dat de laatste terugplaatsing hier gewoon een mooi wonder word!

Caresses, Wat jammer dat de iui niet door kon gaan. Maar ik kan me inderdaad voorstellen dat het toch wel moed gaf. Ik had het zelf ook nadat ik 21 dagen puregon gespoten had en ik eindelijk 1 eitje had. Het gevoel alleen al dat er toch een eitje gaat groeien met behulp van maakte mij wat rustiger.

Hier is het rustig. Ik ben uiteindelijk op nieuwjaarsdag ongesteld geworden. 3dagen te laat dus. Nu ben ik begonnen met 75 eenheden puregon te spuiten. Vrijdag heb ik mijn eerste echo weer. We wachten hier dus maar weer rustig af en gaan met goede moed de 3e ronde in.
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Triesje1983 zo 6 jan 2013 - 1:53

@ Lindsya: Ik kan idd wel zelf wat kopen, maar via de verzekering is nog beter ;-). Heb 2 verschillende medicaties gehad, want de capsules werkten niet... Ik zal zo eens een foto plaatsen van de zolder dan Very Happy.

@ LCN: kan me voorstellen dat je daar nu dan dubbel van baalt, omdat je nu een maand hebt, waarin je dus wel wat had kunnen doen...

@ Caresses: jammer dat je IUI niet door kon gaan meid!

Hier inmiddels mijn eisprong gehad, dus ik zit alweer op het wachtbankje... Dus we mogen weer wachten.

Gisteren zijn zoonlief en ik jarig geweest en we zijn beiden weer goed verwend. J.oshua is nu bij opa en oma (heeft daar gelogeerd) en papa en mama hadden gisteravond nog een carnavalsfeestje, waarbij we beiden nog een medaille en pinnetje hebben gekregen Very Happy.
Vanmorgen pas om 11.50 uur wakker allebei hihihihihi.
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Caresses ma 7 jan 2013 - 21:11

Samantha, balen. Krijg je hoop met over tijd zijn en dan is het toch niet raak. Ik ben benieuwd hoe jij reageert op 75 eenheden.

Triesje, wacht ze, wat duurt die tijd toch altijd lang he.

Bleg, normaal gesproken wordt ik altijd meteen ongesteld.
Nu had ik gister (dag 20) telkens een paar druppels bloedverlies. Omdat ik pas volgende week ongesteld hoor te worden, kreeg ik hoop dat het een misschien een innesteling was, maar vandaag naar het zkh gebeld en zij zeggen dat het wrs betekent dat ik ongesteld wordt. Ik had nog niet opgehangen en toen verloor ik al wat meer bloed. M'n cycli lijkt steeds korter te worden. Vorige keer 25 en nu 20, dat lijkt me ook niet goed.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Bericht  Amber- ma 7 jan 2013 - 21:20

Caresses schreef:Samantha, balen. Krijg je hoop met over tijd zijn en dan is het toch niet raak. Ik ben benieuwd hoe jij reageert op 75 eenheden.

Triesje, wacht ze, wat duurt die tijd toch altijd lang he.

Bleg, normaal gesproken wordt ik altijd meteen ongesteld.
Nu had ik gister (dag 20) telkens een paar druppels bloedverlies. Omdat ik pas volgende week ongesteld hoor te worden, kreeg ik hoop dat het een misschien een innesteling was, maar vandaag naar het zkh gebeld en zij zeggen dat het wrs betekent dat ik ongesteld wordt. Ik had nog niet opgehangen en toen verloor ik al wat meer bloed. M'n cycli lijkt steeds korter te worden. Vorige keer 25 en nu 20, dat lijkt me ook niet goed.

Hoelang is je LF? Fase van eisprong tot menstruatie? Ik had ook dat mijn cyclus steeds korter werd, en die fase was dan ook te kort.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Caresses ma 7 jan 2013 - 21:23

Vorige keer 11, nu 7 of 8.
De dokter vond 11 wel prima nog, zelf heb ik het idee dat het in LF ergens mis gaat in mij. Maar dat is gewoon een gevoel. De dokters zullen het wel beter weten.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Bericht  Twellie ma 7 jan 2013 - 21:46

Carresses: Dat lijkt me eigenlijk best kort. Misschien toch nog even aankaarten bij de artsen? Mijn ervaring met artsen in het algemeen is dat je soms een beetje moet doorvragen eigenlijk.

Jammer dat het deze ronde niet gelukt is!
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Amber- ma 7 jan 2013 - 22:25

Inderdaad 11 is prima. Maar 7/8 is te kort. Volgens mijn fertiliteitsarts is dat waarschijnlijk de reden geweest van mijn miskramen en het daarna een tijd niet zwanger kunnen worden. Heb er toen dan ook medicatie voor gekregen.
Wat twellie zegt, misschien toch nog eens aankaarten.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Caresses ma 7 jan 2013 - 22:34

Ja, dat ga ik zeker doen. Vorige keer ook al gedaan, maar nog een keer kan geen kwaad. Zeker niet omdat het nu wel erg kort is. Donderdag moet ik naar het zkh voor een echo. Ga het dan meteen aankaarten.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: