Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+46
Susanne84
Filoria
boekenwurm83
vlinder-2011
Weegschaal
Le Chat Noir
Paper Crown
Lindsya
slaatje
Snoes
Samantha
Annie24
Twellie
Triesje1983
Lousanne
ExpressoB
Diese
MiKa
Caresses
Alex
sharky
Jazzlyn
Limburg85
Flower_L
Travelgurly
Jella
koNijntje
Happydobby
Muis
bolus26
liesje
Jade
Puzzle
Clapperdie
Lavendel
Puggle
Jasmine
Didi
Amber-
holaagirl
L!ND@
Lejow
Creabea_28
Muppetje
_Lana_
Luthien
50 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
@Caresses: Hebben ze je bloed al eens geprikt 7 dagen na eisprong om het progesteron te bepalen? Gek dat je zo snel ongesteld werd, vooral met zoveel eitjes? Je zou zeggen dat er met een eisprong dan extra veel progesteron vrijkomt. Maar is het nu al echt doorgebroken dan?
Komt vast helemaal goed meid!
@Triesje: Weer op het wachtbankje dus! Nog gefeliciteerd met jullie verjaardagen!
@Samantha: Wat balen joh, hoe heb je oud en nieuw daardoor meegemaakt?
Hier heb ik denk ik de eisprong gehad, heb geen ovu test gedaan ofzo. Alhoewel een spontane zw schap altijd nog ergens in mijn achterhoofd zit, is die kans natuurlijk nihil, dus ik kan er nu al wel vanuit gaan dat ik volgende week vrijdag ergens ongesteld word. Ik hoop eigenlijk zo snel mogelijk maarja!
Komt vast helemaal goed meid!
@Triesje: Weer op het wachtbankje dus! Nog gefeliciteerd met jullie verjaardagen!
@Samantha: Wat balen joh, hoe heb je oud en nieuw daardoor meegemaakt?
Hier heb ik denk ik de eisprong gehad, heb geen ovu test gedaan ofzo. Alhoewel een spontane zw schap altijd nog ergens in mijn achterhoofd zit, is die kans natuurlijk nihil, dus ik kan er nu al wel vanuit gaan dat ik volgende week vrijdag ergens ongesteld word. Ik hoop eigenlijk zo snel mogelijk maarja!
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Caresses. Ik zal naar alle waarschijnlijkheid geen groei hebben bij 75 eenheden. De eerste cyclus begon ik met 25 eenheden. Na 10 dagen spuiten ging ik naar 50 eenheden. 6dagen later naar 75eenheden en toen 6 dagen later had ik 1 eitje. De tweede cyclus ben ik met 50 eenheden begonnen en met 100 geëindigd. Ik ga er nu dus niet van uit dat ik vrijdag al een eitje heb met 75.
LCN ik had 3dagen voor oud en nieuw ook al getest. Dus echt hoop had ik niet meer. Stiekem wel een beetje natuurlijk. In de ochtend op nieuwjaarsdag heb ik nog getest en zodra ik de test af las werd ik ongesteld. Ik heb jou topic rond nieuw jaar met tranen in mijn ogen gelezen en ik heb stiekem voor ons allemaal een wensballon de lucht in gestuurd. Dat het ons allemaal gegund mag zijn dit jaar!
Hier geen nieuws eigenlijk, ik spuit nog en en vrijdag de eerste echo weer.
LCN ik had 3dagen voor oud en nieuw ook al getest. Dus echt hoop had ik niet meer. Stiekem wel een beetje natuurlijk. In de ochtend op nieuwjaarsdag heb ik nog getest en zodra ik de test af las werd ik ongesteld. Ik heb jou topic rond nieuw jaar met tranen in mijn ogen gelezen en ik heb stiekem voor ons allemaal een wensballon de lucht in gestuurd. Dat het ons allemaal gegund mag zijn dit jaar!
Hier geen nieuws eigenlijk, ik spuit nog en en vrijdag de eerste echo weer.
Samantha- Fluisteraar
- Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11
@ LCN; Jammer dat je steeds hetzelfde moet blijven vertellen over je cyclus. Ik hoop dat deze laatste cryo poging in Nederland goed mag gaan en je niet naar Duitsland hoeft te gaan!!!!
@ Caresses; Wat vervelend zo'n korte cyclus. Succes morgen met de echo en het aankaarten hiervan.
@ Samantha; Erg jammer. Succes deze nieuwe ronde!
@ Triesje; Spannend! Wanneer zou je willen gaan testen?
@ Amber; Hoe zou een korte LF je miskramen kunnen verklaren, heeft de arts dat ook uitgelegd? Ik dacht dat dit alleen problemen zou geven bij de innesteling, en die lijkt bij jouw niet zo heel vroege miskramen toch goed te zijn gegaan.
Ik gebruik nu capsules waarvan ik 50% kans heb dat het progesteron is. Ik moet ze vaginaal inbrengen, het zijn denk ik dezelfde bollen als waar ik hier wel eens over lees. Zondagavond had ik ze nogal gehaast ingebracht en zat er later op de avond door de gebruikelijke restanten een sliertje bloed. Dit was maandagochtend ook weer zo. De schrik zat er gelijk weer goed in, maar ik heb daarna gelukkig geen bloed meer gezien. De eerste 3 keren verloor ik bloed met 8 weken, de laatste keer met 6,5 week. Dus er breekt nu echt een spannende tijd aan!
@ Caresses; Wat vervelend zo'n korte cyclus. Succes morgen met de echo en het aankaarten hiervan.
@ Amber; Hoe zou een korte LF je miskramen kunnen verklaren, heeft de arts dat ook uitgelegd? Ik dacht dat dit alleen problemen zou geven bij de innesteling, en die lijkt bij jouw niet zo heel vroege miskramen toch goed te zijn gegaan.
Ik gebruik nu capsules waarvan ik 50% kans heb dat het progesteron is. Ik moet ze vaginaal inbrengen, het zijn denk ik dezelfde bollen als waar ik hier wel eens over lees. Zondagavond had ik ze nogal gehaast ingebracht en zat er later op de avond door de gebruikelijke restanten een sliertje bloed. Dit was maandagochtend ook weer zo. De schrik zat er gelijk weer goed in, maar ik heb daarna gelukkig geen bloed meer gezien. De eerste 3 keren verloor ik bloed met 8 weken, de laatste keer met 6,5 week. Dus er breekt nu echt een spannende tijd aan!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Vanmorgen weer mijn eerste echo gehad. Dag 11 zit ik vandaag. Wonder boven wonder heb ik zowel links als rechts een eitje van 10 mm. Dit heb ik nog nooit zo vroeg gehad en zeker geen 2. Ik hoop dus dat ze beiden doorgroeien. Mijn baarmoederslijmvlies van 6,5.
Maandag mag ik weer voor een echo.
Weegschaal ik snap dat de schrik er goed in zat. Ik moet ze gewoon met de vinger inbrengen. Is dat een idee voor jou? Of doe je dat al? Spannende tijd inderdaad maar ik hoop dat het gewoon lekker blijft plakken bij je!
Maandag mag ik weer voor een echo.
Weegschaal ik snap dat de schrik er goed in zat. Ik moet ze gewoon met de vinger inbrengen. Is dat een idee voor jou? Of doe je dat al? Spannende tijd inderdaad maar ik hoop dat het gewoon lekker blijft plakken bij je!
Samantha- Fluisteraar
LCN, ik weet niet of ze dat getest hebben. Ik moest wel een keer bloed laten prikken om te kijken of ik ook chlamydia zou hebben gehad. Ik weet verder niet of ze toen ook andere dingen getest hebben.
Dinsdag was mn ongesteldheid wel goed doorgebroken. De korte cyclus aangekaart en volgens de dokter is dat normaal en ziet hij dat vaker na een behandeling.
Weegschaal, vanwaar die 50% kans? (is de ander 50% kans op een blacebo pil?) en is dat om een kans op een miskraam te verkleinen?
Samantha, wat fijn voor je dat ze zo vroeg al groeien.
Komende maand weer geen IUI helaas . Door de hormonen van afgelopen keer zit ik nu vol met cystes en moet mijn lichaam eerst tot rust komen. De dokter zei dat hij dit meestal ziet bij mensen die een IVF behandeling ondergaan. De volgende keer heb ik mijn eigen dokter weer en zal ik wel vragen waarom ze ervoor kiezen dat ik hormonen moet spuiten terwijl dat tot nu toe alleen nog maar negatieve effecten heeft. (en volgens mij maak ik wel goed uit mezelf eitjes aan).
Dinsdag was mn ongesteldheid wel goed doorgebroken. De korte cyclus aangekaart en volgens de dokter is dat normaal en ziet hij dat vaker na een behandeling.
Weegschaal, vanwaar die 50% kans? (is de ander 50% kans op een blacebo pil?) en is dat om een kans op een miskraam te verkleinen?
Samantha, wat fijn voor je dat ze zo vroeg al groeien.
Komende maand weer geen IUI helaas . Door de hormonen van afgelopen keer zit ik nu vol met cystes en moet mijn lichaam eerst tot rust komen. De dokter zei dat hij dit meestal ziet bij mensen die een IVF behandeling ondergaan. De volgende keer heb ik mijn eigen dokter weer en zal ik wel vragen waarom ze ervoor kiezen dat ik hormonen moet spuiten terwijl dat tot nu toe alleen nog maar negatieve effecten heeft. (en volgens mij maak ik wel goed uit mezelf eitjes aan).
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Weegschaal schreef:@ LCN; Jammer dat je steeds hetzelfde moet blijven vertellen over je cyclus. Ik hoop dat deze laatste cryo poging in Nederland goed mag gaan en je niet naar Duitsland hoeft te gaan!!!!
Nee dit heeft ze niet uitgelegd. Bij mijn eerste miskraam met 7,5 week was er geen vruchtje, alleen een leeg vruchtzakje. Miskraam is natuurlijk verlopen. Tweede miskraam is ook natuurlijk verlopen en dit was met 5,5 week. Heb toen niet veel bloed verlopen, dus denk dat er toen ook niet veel zat. Heb het idee dat de eerste innestelinger wel was, maar het nestelde/groeide niet door.
@ caresses, wat balen!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
@ Caresses: ja wachten duurt idd lang, maar ach... nog 2 dagen te gaan tot mijn NOD (uitgaande van een LF van 14...)
Ik hoop dat ze wat kunnen gaan doen aan je lf meid, want dit lijkt mij idd ook niet goed...
Jeetje meid, wat balen dat je nu geen IUI krijgt de komende maand... hoop dat de cystes snel weg zijn...
@ LCN: dankjewel meid! De 1e schoolweek is alweer geweest en de 2e komt er alweer aan... Wel moeilijk nu hoor... hij is nu hij op school zit, weer flink aan het uitproberen...
En? Ben je ongesteld geworden meid?
@ Weegschaal: ik test hoe dan ook pas ná NOD, dus dat is in deze cyclus na dinsdag... dus ik denk donderdag ofzo...
Spannend hoor meid. Blijf plakken kleintje!
Nog even en dan zit ik op mijn NOD... Ik zit nu op 12 DPO en mijn temp is nog steeds aan de hoge kant. Maar ik juich niet te vroeg, want ik heb totaal geen symptomen en vorige cyclus ging mijn temp ook pas op de dag dat ik ongesteld werd omlaag... dus we wachten maar weer rustig af...
Maar ik denk dat 't weer niet raak is, omdat ik geen symptomen heb...
Ik hoop dat ze wat kunnen gaan doen aan je lf meid, want dit lijkt mij idd ook niet goed...
Jeetje meid, wat balen dat je nu geen IUI krijgt de komende maand... hoop dat de cystes snel weg zijn...
@ LCN: dankjewel meid! De 1e schoolweek is alweer geweest en de 2e komt er alweer aan... Wel moeilijk nu hoor... hij is nu hij op school zit, weer flink aan het uitproberen...
En? Ben je ongesteld geworden meid?
@ Weegschaal: ik test hoe dan ook pas ná NOD, dus dat is in deze cyclus na dinsdag... dus ik denk donderdag ofzo...
Spannend hoor meid. Blijf plakken kleintje!
Nog even en dan zit ik op mijn NOD... Ik zit nu op 12 DPO en mijn temp is nog steeds aan de hoge kant. Maar ik juich niet te vroeg, want ik heb totaal geen symptomen en vorige cyclus ging mijn temp ook pas op de dag dat ik ongesteld werd omlaag... dus we wachten maar weer rustig af...
Maar ik denk dat 't weer niet raak is, omdat ik geen symptomen heb...
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Wat een rust hier
Triesje1983- Prater
Wij hebben gisteren opnieuw te horen gekregen dat deze zwangerschap niet goed is. Ik ga dus weer een miskraam krijgen. Ik voel me hier niet altijd op mijn plek, omdat zwanger worden bij ons geen probleem is. Maar de kansen op een kindje worden voor ons steeds kleiner. Nu komt het besef dat het misschien nooit gaat lukken. Naast het accepteren en verwerken van een miskraam, moeten we nu gaan accepteren dat onze toekomst misschien zonder kinderen is. Het is zeker nog niet bekeken, maar de kansen worden gewoon kleiner. En er is geen behandeling, we staan echt machteloos. Moet mijn toekomstplaatje even bijstellen, had na de allereerste positieve test verwacht binnen een jaar een kindje te krijgen. En iedere keer weer die hoop. Nu is voor mijn gevoel alles weer onzeker. En voor dat gevoel ben ik hier wel op mijn plek, herken ik niet jullie verhalen, maar we delen wel diezelfde onzekerheid.
Maar we geven nog niet op, gaan nu het traject Belgie verder onderzoeken.
Maar we geven nog niet op, gaan nu het traject Belgie verder onderzoeken.
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal ik heb je een PM gestuurd.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Goedemorgen,
Ik ben even een tijdje niet geweest omdat ik even niet veel te vertellen had/heb. Ik ben deze maand twee weken ongesteld geweest dus we hebben besloten deze maand even niks te doen en volgende maand weer verder te gaan met de ivf. Dus even rust deze maand.
Weegschaal, wat erg voor jullie. Ik wil je heel veel sterkte wensen en dikke Ik snap de teleurstelling en het verdriet. Je mag van mij altijd mee blijven schrijven.
Caress, dat is balen dat de iui niet door gaat deze maand. Heb je medicijnen gekregen of gaan ze vanzelf weg na je menstruatie de cystes?
Triesje, wanneer mag je testen? Ik duim voor je.
LCN, hoe gaat met je?
Groetjes
Ik ben even een tijdje niet geweest omdat ik even niet veel te vertellen had/heb. Ik ben deze maand twee weken ongesteld geweest dus we hebben besloten deze maand even niks te doen en volgende maand weer verder te gaan met de ivf. Dus even rust deze maand.
Weegschaal, wat erg voor jullie. Ik wil je heel veel sterkte wensen en dikke Ik snap de teleurstelling en het verdriet. Je mag van mij altijd mee blijven schrijven.
Caress, dat is balen dat de iui niet door gaat deze maand. Heb je medicijnen gekregen of gaan ze vanzelf weg na je menstruatie de cystes?
Triesje, wanneer mag je testen? Ik duim voor je.
LCN, hoe gaat met je?
Groetjes
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Ik schrik me rot Weegschaal...dit nieuws had ik zooo niet willen lezen . Ik kan er wel om janken, zo machteloos moet dit voelen en ik leef zo met je mee. Het hartje heb je niet zien kloppen? Heel veel sterkte en ik vind je heel sterk dat je toch nu ook voor uit kijkt. Ook herken ik heel erg dat bijstellen van je toekomstbeeld..
@lindsya: vervelend zo lang ongesteld, heb ik ook gehad eerder. Wel even goed om rust te nemen.
Ik ben weer beginnend ongesteld, nu 2 dagen, maar nog niet heel veel. Heb zkh nog niet gebeld.
@caresses: irritant die cystes, heb t ook gehad, was na 1 cyclus weg. Had er ook spotting door.
@triesje: hoe gaat het?
@lindsya: vervelend zo lang ongesteld, heb ik ook gehad eerder. Wel even goed om rust te nemen.
Ik ben weer beginnend ongesteld, nu 2 dagen, maar nog niet heel veel. Heb zkh nog niet gebeld.
@caresses: irritant die cystes, heb t ook gehad, was na 1 cyclus weg. Had er ook spotting door.
@triesje: hoe gaat het?
Le Chat Noir- Prater
@ Weegschaal: jeetje meid toch... bahbah, wat een klotenieuws zeg! Hele dikke knuffel voor jou lieverd. Weet even niet wat ik moet zeggen, behalve heel veel sterkte...
@ Lindsya: ik hoef niet meer te testen, ben ongesteld geworden woensdagochtend...
Soms is het idd even goed om eventjes rust te nemen.
@ LCN: ja gaat goed hoor. Zit inmiddels in de volgende ronde helaas, maargoed, vandaag weer beginnen met de Clomid...
@ Lindsya: ik hoef niet meer te testen, ben ongesteld geworden woensdagochtend...
Soms is het idd even goed om eventjes rust te nemen.
@ LCN: ja gaat goed hoor. Zit inmiddels in de volgende ronde helaas, maargoed, vandaag weer beginnen met de Clomid...
Triesje1983- Prater
Weegschaal, wat een rotnieuws zeg! Had het woensdagavond al ergens gelezen, maar kon niet reageren met mijn telefoon. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Je klinkt zo positief en strijdlustig, geef je verdriet ook een kans meid
LCN, laatste poging in Nederland deze maand toch? Hopelijk is de afspraak in Dusseldorf niet meer nodig.
LCN, laatste poging in Nederland deze maand toch? Hopelijk is de afspraak in Dusseldorf niet meer nodig.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Neeee weegschaal....dat meen je niet....ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen. Jeetje meid, wat een klap weer...heel veel sterkte en een dikke knuffel
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Ahh weegschaal Heel veel sterkte met alles!
Gast- Gast
Wat ontzettend naar Weegschaal
Dikke knuffel!
Dikke knuffel!
Caresses- Kletskop
Hoe gaat het nu met je Weegschaal?
En met de anderen?
Ik heb 30/1 weer de eerste echo... Voel me ipv hoopvol eigenlijk eerder down, zo van: ik heb er geen zin meer in. Ga liever gelijk door naar Duitsland, al verwacht ik ook niet dat het daar wonderdokters zijn. Maar hier heb ik er geen vertrouwen meer in en toch zal ik weer alles moeten ondergaan.
En met de anderen?
Ik heb 30/1 weer de eerste echo... Voel me ipv hoopvol eigenlijk eerder down, zo van: ik heb er geen zin meer in. Ga liever gelijk door naar Duitsland, al verwacht ik ook niet dat het daar wonderdokters zijn. Maar hier heb ik er geen vertrouwen meer in en toch zal ik weer alles moeten ondergaan.
Le Chat Noir- Prater
LCN, vervelend dat je je zo voelt zeg. Kan het me enerzijds wel voorstellen hoor, je krijgt hier natuurlijk teleurstelling na teleurstelling te verwerken. Ik hoop echt van harte dat deze laatste poging in Nederland voor jullie positief uitdraait! Mijn duimen draaien iig voor je
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
LCN, ja bleg ik begrijp het helemaal. Nog even doorzetten meis
Met mij gaat het prima. Ik vind het eigenlijk wel erg lekker om een maand niet te hoeven prikken. (en dan te bedenken dat ik dat nog maar 2 maanden heb gedaan).
Met mij gaat het prima. Ik vind het eigenlijk wel erg lekker om een maand niet te hoeven prikken. (en dan te bedenken dat ik dat nog maar 2 maanden heb gedaan).
Caresses- Kletskop
Wow dat is ook alweer over een maand he LCN? Kan me voorstellen dat je meer naar Duitsland toeleeft dan naar het resultaat van je laatste poging in Nederland. Nog even doorbijten Ik heb respect voor hoe je het allemaal volhoudt...
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
O LCN ik kan me voorstellen dat je uitkijkt naar DD en niet meer zo bezig bent met Nld. Toch draaien mijn duimen voor je door meid!
Weegschaal wat naar. Heel veel sterkte! Van de week bedacht ik me wel iets, had PC ook niet dat ze wel "makkelijk" zwanger werd maar dat het níet bleef plakken? Zou jij hetzelfde kunnen hebben?
Vorige week maandag had ik rechts een eitje van 16 mm. De linker kant was het eitje nog maar klein. In overleg zou ik woensdag terug komen, in het "ergste" geval zou het eitje dan 20mm wezen. Woensdag weer geweest, was het eitje in eens 24mm en stond op het punt te springen. Gyn vroeg of ik in gelegenheid was om meteen met vriend het bed in te duiken haha. Gelukkig was vriend gewoon thuis dus dat hebben we maar gedaan. Afgelopen maandag ben ik weer begonnen met de mutsenbollen. Even afwachten dus...
Weegschaal wat naar. Heel veel sterkte! Van de week bedacht ik me wel iets, had PC ook niet dat ze wel "makkelijk" zwanger werd maar dat het níet bleef plakken? Zou jij hetzelfde kunnen hebben?
Vorige week maandag had ik rechts een eitje van 16 mm. De linker kant was het eitje nog maar klein. In overleg zou ik woensdag terug komen, in het "ergste" geval zou het eitje dan 20mm wezen. Woensdag weer geweest, was het eitje in eens 24mm en stond op het punt te springen. Gyn vroeg of ik in gelegenheid was om meteen met vriend het bed in te duiken haha. Gelukkig was vriend gewoon thuis dus dat hebben we maar gedaan. Afgelopen maandag ben ik weer begonnen met de mutsenbollen. Even afwachten dus...
Samantha- Fluisteraar
Haha nou fijn dat hij in de gelegenheid was .
Maar wat zijn mutsenbollen?
Caresses- Kletskop
Caresses schreef:Haha nou fijn dat hij in de gelegenheid was .
Haha dat is utrogestan. Zijn witte bolletjes, zeg maar zo groot als een m&m's en die moest ik 3x per dag 2 van inbrengen. Is heel wit kleefspul. Het houdt je slijmvlies in je baarmoeder intact.
Weegschaal: bij mij bleef 't ook niet zitten. Ik acht de kans klein dat je 't hebt maar zou je geen hydrosalphinxen hebben zoals ik had?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
@ Lindsya; Met de rustmaand bedoel je januari? Wanneer heb je weer een afspraak om te beginnen?
@ LCN; Wat vervelend dat je je zo voelt, maar het is wel te begrijpen. Nederland heeft jou idd nog niets goeds gebracht, dus het vertrouwen is er natuurlijk bijna niet meer. Maar ik hoop zo dat het traject Dusseldorf niet nodig is!!
@ Samantha; Heel fijn dat je vriend thuis was Erg spannend weer zeg!
@ Paper Crown; Ik zocht op google op de naam, kende het niet, en kwam gelijk bij jouw eerdere post uit. Maar mijn gyn heeft met een inwendige echo alles goed bij me nagekeken, de term is ook te vinden op de site van het ziekenhuis waar ik loop, dus ik mag hopen dat ze het dan gezien zouden hebben. Heftig zeg, jouw hele verhaal! Maar gelukkig nu wel met een heel mooi einde!
Met mij ging het goed naar omstandigheden, kon er goed over praten en positief naar de toekomst kijken. Maar vandaag weer te horen gekregen dat een vriendin zwanger is en dan stort ik weer even in. Het is al moeilijk om je eigen situatie te accepteren, maar met al die zwangerschappen om me heen is dat nog moeilijker. Alles om me heen veranderd en dan is het moeilijk om de wens wat van je af te zetten. Maar goed, de afspraak in Gent is gemaakt voor over 7 weken. Dan hoop ik ook weer herstelt te zijn van de curettage die ik maandag ga krijgen.
@ LCN; Wat vervelend dat je je zo voelt, maar het is wel te begrijpen. Nederland heeft jou idd nog niets goeds gebracht, dus het vertrouwen is er natuurlijk bijna niet meer. Maar ik hoop zo dat het traject Dusseldorf niet nodig is!!
@ Samantha; Heel fijn dat je vriend thuis was Erg spannend weer zeg!
@ Paper Crown; Ik zocht op google op de naam, kende het niet, en kwam gelijk bij jouw eerdere post uit. Maar mijn gyn heeft met een inwendige echo alles goed bij me nagekeken, de term is ook te vinden op de site van het ziekenhuis waar ik loop, dus ik mag hopen dat ze het dan gezien zouden hebben. Heftig zeg, jouw hele verhaal! Maar gelukkig nu wel met een heel mooi einde!
Met mij ging het goed naar omstandigheden, kon er goed over praten en positief naar de toekomst kijken. Maar vandaag weer te horen gekregen dat een vriendin zwanger is en dan stort ik weer even in. Het is al moeilijk om je eigen situatie te accepteren, maar met al die zwangerschappen om me heen is dat nog moeilijker. Alles om me heen veranderd en dan is het moeilijk om de wens wat van je af te zetten. Maar goed, de afspraak in Gent is gemaakt voor over 7 weken. Dan hoop ik ook weer herstelt te zijn van de curettage die ik maandag ga krijgen.
Weegschaal- Kletskop
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....