Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+46
Susanne84
Filoria
boekenwurm83
vlinder-2011
Weegschaal
Le Chat Noir
Paper Crown
Lindsya
slaatje
Snoes
Samantha
Annie24
Twellie
Triesje1983
Lousanne
ExpressoB
Diese
MiKa
Caresses
Alex
sharky
Jazzlyn
Limburg85
Flower_L
Travelgurly
Jella
koNijntje
Happydobby
Muis
bolus26
liesje
Jade
Puzzle
Clapperdie
Lavendel
Puggle
Jasmine
Didi
Amber-
holaagirl
L!ND@
Lejow
Creabea_28
Muppetje
_Lana_
Luthien
50 plaatsers

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 17 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Diese vr 31 aug 2012 - 23:03

He meiden, sorry dat ik zomaar kom binnenvallen, maar ik heb even een vraagje. Wij hebben hopelijk binnenkort onze eerste cryo terugplaatsing in een kunstmatige cyclus. Ik slik nu bijna twee weken 2x daags Progynova. Ik merk sinds een paar dagen dat ik buikpijn en een opgezette buik heb. Ik vind dit raar, omdat juist alles (eigroei) stil moet liggen. Nouja, het bms moet natuurlijk juist wel mooi dik worden... Maandag de eerste echo, dan zal ik sowieso wel meer horen, maar ik ben benieuwd of de meiden die hier een cryo tp hebben gehad dit herkennen??? Alvast bedankt!
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 17 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Le Chat Noir vr 31 aug 2012 - 23:34

@diese: ik had de terugplaatsing in een natuurlijke cyclus, dus kan daar niks over zeggen, maar is het geen bekende bijwerking?
Heb je verder last van bijwerkingen? Op welke dag vd cyclus ben je gestart?
Veel succes!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Diese zo 2 sep 2012 - 3:26

Le Chat Noir schreef:@diese: ik had de terugplaatsing in een natuurlijke cyclus, dus kan daar niks over zeggen, maar is het geen bekende bijwerking?
Heb je verder last van bijwerkingen? Op welke dag vd cyclus ben je gestart?
Veel succes!

Dank je wel voor je reactie!
Ik ben op de 2e dag van mijn cyclus gestart, zit morgen op dag 16.
In de bijwerkingen staat inderdaad wel dat buikpijn soms voor komt. Ik heb ook hoofdpijn, heb ik normaal nooit. Ik herken wel van de vorige IVF pogingen dat ik sterk reageer op hormonen.

Anderen nog ervaring met Progynova?
Diese
Diese
Prater
Prater

Bericht  Filoria zo 2 sep 2012 - 7:26

Ik niet Diese. Heb je het voor de zwangerschap van de eerste ook gebruikt? Had je toen hetzelfde?

Lindsya: ik ben even heel benieuwd hoe het met jou gaat.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Lindsya zo 2 sep 2012 - 7:31

Hallo meiden,

Hier ben ik ook even. Ik heb niet veel te vertellen op dit moment. Ik heb wel een na control gehad en er kwam niks uit de kweek van het kindje dus het was gewoon pech. We hebben wel weer groen licht gekregen voor een behandeling maar we willen nog even wachten voor we verder gaan met ivf.

LCN, alweer twee jaar. Ik blijf voor je duimen dat het een keer raak is voor jullie. Succes 13 september met je afspraak.

Filiora, zijn jullie alweer begonnen of niet?

Snoes, hoe gaat met je en je zwangerschap?

Triesje, je ben heel goed bezig met sporten en 20 kg kwijt, echt heel goed. Minder dat je zo lang ongesteld was, gelukkig dat je er nu pillen voor heb gekregen.

Crea, hoe gaat het met jou en je zwangerschap?

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lindsya zo 2 sep 2012 - 7:32

Filoria schreef:Ik niet Diese. Heb je het voor de zwangerschap van de eerste ook gebruikt? Had je toen hetzelfde?

We hadden tegelijk gepost.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Filoria zo 2 sep 2012 - 7:47

Lindsya schreef:We hadden tegelijk gepost.
Haha, we zijn in gedachten verbonden blijkbaar I love you I love you I love you Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 17 253468018
Fijn dat je weer groen licht hebt gekregen. Als ik het goed begrijp is er onderzocht of er iets mis was met het vruchtje, maar hebben ze niks kunnen vinden? Hoe is dat om te horen? Lijkt me wel heftig...

Wij zijn meteen weer begonnen na de miskraam. Het scheelt natuurlijk dat we er niet voor naar het ziekenhuis hoeven enzo. Kan me goed voorstellen dat jullie nog even wachten Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 17 699888
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Weegschaal zo 2 sep 2012 - 10:00

@ LCN; Fijn dat je je wat beter voelt als voor je vakantie. Wel knap dat je kunt relativeren en weer frisse moed kunt verzamelen!

@ Lindsya; Als ze bij het vruchtje niks hebben kunnen vinden, ligt de oorzaak van de miskraam dan ergens anders? Ik vraag dit omdat ze bij mij geen oorzaak hebben kunnen vinden en dan zeggen dat de vruchtjes allemaal niet levensvatbaar en dus niet gezond waren waardoor het mis ging. Ik ging er dus vanuit dat de oorzaak of bij de moeder of bij het kindje ligt, maar begrijp uit jou verhaal dat dit dus niet zo hoeft te zijn.
Fijn dat jullie wel groen licht hebben gekregen.

@ Triesje; Jij bent goed bezig met het afvallen en sporten!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Diese zo 2 sep 2012 - 10:13

Filoria schreef:Ik niet Diese. Heb je het voor de zwangerschap van de eerste ook gebruikt? Had je toen hetzelfde?

Dit is mijn eerste cryo terugplaatsing. L is "ontstaan uit een verse IVF poging", dus ook de eerste ervaring met deze medicijnen.
Diese
Diese
Prater
Prater

Bericht  Lindsya zo 2 sep 2012 - 20:48

Filoria schreef:
Lindsya schreef:We hadden tegelijk gepost.
Haha, we zijn in gedachten verbonden blijkbaar I love you I love you I love you Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 17 253468018
Fijn dat je weer groen licht hebt gekregen. Als ik het goed begrijp is er onderzocht of er iets mis was met het vruchtje, maar hebben ze niks kunnen vinden? Hoe is dat om te horen? Lijkt me wel heftig...

Wij zijn meteen weer begonnen na de miskraam. Het scheelt natuurlijk dat we er niet voor naar het ziekenhuis hoeven enzo. Kan me goed voorstellen dat jullie nog even wachten Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 17 699888

Ja goed he van ons Very Happy Goed dat je weer begonnen ben. Gebruik je wel weer clomid?

Het is wel een gerust stelling om te horen dat het kindje niet door een "ziekte" of iets wat van ons afkomt is overleden. De gyn houd het op een aanlegstoornis. Maar het blijft wel heftig allemaal. Ik ben ook wel een beetje bang voor een volgende zwangerschap.

Weegschaal, het is een aanlegstoornis geweest bij ons kindje, volgens onze gyn. Ze zeg dan is de natuur hard en breek vanzelf de zwangerschap af. Het heeft wel geleefd, we hebben het hartje zien kloppen, alleen is het gestopt. Het heeft niet aan mij gelegen maar aan het kindje, helaas.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 3 sep 2012 - 19:45

Spannend Diese! Heel veel succes!

LCN wat lang alweer twee jaar, dat is echt een grens weer.

Laatst aangepast door Ecrits op za 27 okt 2012 - 22:27; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown ma 3 sep 2012 - 19:48

Ecrits, heel normaal! Ik had ook nergens last van! Alleen de pregnyl vond ik vreselijk maar ik had totaal geen 'vol/zwaar' gevoel in mijn buik, geen opvliegers, niets! Voelde me beter met al die hormonen dan die van mezelf haha!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast ma 3 sep 2012 - 19:52

N

Laatst aangepast door Ecrits op za 27 okt 2012 - 22:28; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Muppetje ma 3 sep 2012 - 20:13

Ecrits spannend, ik ga hard voor je duimen morgen!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Snoes ma 3 sep 2012 - 21:49

Spannend Ecrits, ik duim voor je!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Paper Crown ma 3 sep 2012 - 22:15

Ik was zelfs tot de eerste FM van overtuigd dat die 112,5 Gonal echt véél te weinig was, want ik voelde toch niets? Was dan ook erg verbaasd dat 't wel wat had gedaan. Als ze met de echostaaf keek, zei ze: dit kan onprettig voelen hoor, en ik maar
liggen en denken ik voel niets. De laatste FM dus paar uren voor ik de pregnyl mocht zetten voelde ik links wel een onprettig gevoel. Later is me
verteld dat links altijd meer pijn doet. Ze is daarom ook met de punctie links begonnen zodat ik 'dat' gehad zou hebben.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast ma 3 sep 2012 - 23:30

Ik voelde van die hormonen ook niks. Van de Decapeptyl wel, rotspul. Succes Ecrits!!

Gast
Gast

Bericht  Le Chat Noir di 4 sep 2012 - 0:06

@ecrits: haha 'iedereen' leest het tot nu toe verkeerd geloof ik, maar wij zitten nu ook al op 2 jaar en ruim 3 maanden, niet 'net' 2 jaar... Maar in ieder geval al veeel te lang!
Wat spannend weer, veel succes! Ik voelde altijd wel veel, maar dat komt door de ligging van mijn eierstokken geloof ik! Voel mijn ovulatie ook altijd duidelijk.
Ik had overigens niet heel veel last van de hormonen verder. Meeste van de Lutinus (andere vorm utrogestan) nog.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 0:15

M

Laatst aangepast door Ecrits op za 27 okt 2012 - 22:29; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Le Chat Noir di 4 sep 2012 - 3:09

Hoeveelste dag stimuleren is het morgen? Verwacht er maar niet gelijk teveel van, dan valt het ook niet tegen! Bij mij was er bijv. vaak de eerste FM nog niet veel actie te zien, daarna ging het sneller. Dus mocht het nog klein zijn; don't worry!

Tja mijn cyclus..dacht gister even van: oh nee he. Had ineens een kleine beetje beigekleurige afscheiding (sorry), maar nu is het weer normaal gelukkig. Ga t wel allemaal noemen volgende week. Ik heb zelf eigenlijk het gevoel dat de eisprong er aan zit te komen, dat zou wel aardig kloppen als ik de dag met plotselinge menstr pijn weer neem als een CD1 haha. Hoop t zelf wel erg, want dan zou ik na het gesprek al vlot door kunnen met een nieuwe cryo (als alles goed ontdooit)!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 3:48

M

Laatst aangepast door Ecrits op za 27 okt 2012 - 22:25; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Le Chat Noir di 4 sep 2012 - 5:20

Oja dan is er vast wat te zien, ik moest op dag 8 dan al komen na 7 dg spuiten, beetje vroeg!
We hebben het gesprek 13/9.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Luthien di 4 sep 2012 - 9:04

Hallo meiden,

Helaas geen goed nieuws van mijn kant. Ik had het helemaal nog niet verwacht (10 september zou pas 2 weken na de IUI zijn), maar ik ben vanmorgen ongesteld geworden. Wederom een cyclus die niet normaal verloopt, zoals het zou moeten.
Deze ronde beginnen we weer met spuiten. Deze keer geen Puregon, maar een ander middel met voorgeprepareerde spuiten (iets met gronal... of zoiets). Krijg ze donderdag en dan meteen de uitleg erbij.
Ik had er vanmorgen best wel verdriet van. Na de operatie nog steeds geen normale kans gehad. Vroeg me echt af waar ik het nou voor gedaan heb. ff een dip dus.
Heb vanmiddag ook tegen m'n zusje gezegd, dat vooral de onzekerheid en de hoop en dan weer teleurstellingen me steeds meer tegen gaan staan. Ook zie ik nog steeds heel erg op tegen IVF. Ben er erg bang voor dat we straks toch dat traject in moeten.
Hopelijk is dat negatieve gevoel morgen weer gezakt en kan ik weer met vertrouwen de volgende ronde in.

Zo dat was over mij. Op de een of andere manier kan ik het heel slecht bij houden, hoe jullie in jullie traject zitten. Ik zie zoveel medicijnnamen langskomen en ik kan het niet echt bijhouden, wie wat doet en waarvoor. Misschien dat het voor jullie makkelijker is, omdat jullie in hetzelfde traject zitten.
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Muppetje di 4 sep 2012 - 9:06

Lieve Luthien wat een naar nieuws hug

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Creabea_28 di 4 sep 2012 - 16:59

Lieve luthien, wat een rotnieuws zeg! Kan me voorstellen dat je nu het idee hebt dat je die operatie voor niks hebt laten doen. Ik hoop heel erg dat jullie volgende poging met andere hormonen veel positiever zal zijn hug
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: