Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+46
Susanne84
Filoria
boekenwurm83
vlinder-2011
Weegschaal
Le Chat Noir
Paper Crown
Lindsya
slaatje
Snoes
Samantha
Annie24
Twellie
Triesje1983
Lousanne
ExpressoB
Diese
MiKa
Caresses
Alex
sharky
Jazzlyn
Limburg85
Flower_L
Travelgurly
Jella
koNijntje
Happydobby
Muis
bolus26
liesje
Jade
Puzzle
Clapperdie
Lavendel
Puggle
Jasmine
Didi
Amber-
holaagirl
L!ND@
Lejow
Creabea_28
Muppetje
_Lana_
Luthien
50 plaatsers

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 28 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Twellie di 30 okt 2012 - 10:59

Wat balen Weegschaal! Ik snap dat je je opties het liefste open wilt houden. Misschien een idee om opnieuw een gesprek met haar aan te vragen en aan te geven dat je er geen goed gevoel bij hebt?

.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 28 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Annie24 di 30 okt 2012 - 11:40

Weegschaal; je kan toch ook bij de huisarts aangeven dat je klachten hebt door je b12 tekort en je daarom die injecties wil? Leugentje om eigen bestwil mag best vind ik in jouw situatie.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Weegschaal wo 31 okt 2012 - 6:00

@ Twellie; Ze weet hoe ik er in sta en dat ik me hier niet goed bij voel, heb dit maandag telefonisch ook benadrukt. Zij wilde het daarom goed overleggen, maar gaat dan toch voor haar medische ervaring. De ervaring is ook echt dat het uiteindelijk vaak goed gaat zonder behandeling. Mijn man en ik hadden al afgesproken het nog een keer zonder behandelingen te proberen. Bij een volgende keer zal ik haar ook vertellen dat ik een second opinion ga doen. Ik heb dan natuurlijk ook een overdracht nodig. Nu maar hopen dat dit niet nodig is!

@ Annie24; Dit is precies wat mijn moeder gisteren zei. Alleen ben ik daar weer te eerlijk voor, ik wil ook gewoon graag uitleggen hoe het zit. Ik geloof er ook niet 100% in, wil gewoon uitsluiten dat dit het misschien toch niet is. Misschien had ik het bij volledige overtuiging wel gedaan!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Samantha wo 31 okt 2012 - 8:46

Sorry meiden! Ik was helemaal vergeten hier te reageren.

Weegschaal wat enorm balen meid dat de gyn terug gekrabbeld is. Gelukkig wilde je het al weer zonder hulp gaan proberen maar ik kan me heel goed voorstellen dat het als een klap aankomt dat ze je toch weer aan laten modderen.

LCN spannend!

Hier niet veel nieuws.. Tenminste nog steeds geen groei. Afgelopen vrijdag ben ik al wel opgeschroefd naar 75ie. Maandag was er niets te zien, vrijdag mag ik weer. Is er dan niets te zien gaan we waarschijnlijk deze ronde stoppen, opwekken en daarna weer door maar dan met hogere dosis. Maar dat hoor ik dus vrijdag pas.
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11

Bericht  Snoes vr 2 nov 2012 - 10:38

Hoe is het vandaag gegaan, Samantha?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Weegschaal za 3 nov 2012 - 4:31

Ik ben ook erg benieuwd Samantha?

Ik ben ongesteld geworden Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 28 281626781Weer pas 3 weken na mijn eisprong (dat is iedere keer de eerste ronde na de miskraam zo). Dus ik kan deze maand waarschijnlijk weer een eisprong rond dag 8 verwachten. Verder heb ik maandag een afspraak bij de huisarts om over de vitamine b12 te praten. Ook wacht ik op informatie over de studie. Ik wil ze daar ook de situatie over mijn dunne bms voorleggen, kijken wat zij hier mee doen in het UMC. En heb ik een privekliniek die wel goed aangeschreven staat in deze regio gevonden. Dus ons plannetje voor de komende tijd is gemaakt.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Le Chat Noir za 3 nov 2012 - 7:21

Goed bezig Weegschaal..dat geeft je dan weer een gevoel dat je er toch iets aan kunt doen he. Waar ergens in het land woon jij? Hier in het noorden zit ook een nieuwe kliniek. Misschien dat ik daar de echo's laat doen voor Dusseldorf als het hele verhaal doorgaat.

Hier weer iets lastigs; heb een tussentijdse bloeding.. Begon eigenlijk woensdags al heel klein beetje, donderdags wat bruinverlies, vrijdag echt rood bloed en vandaag vooral zwart en stolseltjes :S :S. Sorry voor de details. Maar ik snap echt niet waar het vandaan komt Sad.
Heb t wel al eens eerder gehad na een poging. Denk toch hormonen in de war.
Maandag heb ik een echo. Vraag me af of het goed is om door te gaan, of t invloed heeft enzo...Normaalgesproken zou ik eind volgende week de eisprong hebben.
Liefst hebben we deze maand wel een terugplaatsing! Want december willen we niets doen, omdat we anders eind van de wachtweken met kerst en oud&nieuw hebben...
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Samantha za 3 nov 2012 - 7:53

Wat raar ik krijg geen maaltjes meer dat er reacties zijn.

Gister erg druk geweest dus geen tijd gehad om te reageren. Maar ik heb een eitje :shock:
12mm was het eitje gister. Morgen ochtend ga ik weer langs en dan hopen ze dat het eitje gegroeid is naar 16mm zodat wij een samenlevingstest kunnen doen.

Wat raar LCN, even afwachten dus.

Weegschaal wat fijn dat je ongesteld bent geworden en dat je van de week info gaat vragen over die b12.
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Triesje1983 za 3 nov 2012 - 9:33

@ Weegschaal: hahaha ja superstoer ventje heb ik he? Ben écht supertrots op hem Very Happy.
He bah wat balen dat de gyn nu terugkrabbelt zeg. Ik kan me voorstellen dat je dan verder wilt kijken. Goed dat je een afspraak hebt gemaakt bij de ha. Ben benieuwd meid. Ik vind dat je goed bezig bent. Je gaat niet bij de pakken neerzitten en gaat gewoon verder kijken. Super!

@ Samantha: he bah wat balen dat er geen groei te zien is zeg! En hoe is het gisteren gegaan?
Oow ik lees het al! Jaaaaaaa, een eitje!!! Wat goed! Groei nu maar lekker eitje Very Happy.

@ Snoes: hoe is het nu met jou meid?

@ LCN: he bah wat vervelend die tussentijdse bloeding zeg. Misschien kunnen ze je volgende week vertellen hoe dat kan?

Meiden... IKKE IS BLIJ!!!!!
Gisteren op de weegschaal gestaan en ik ben inmiddels 29,1 kilo kwijt én mijn BMI is ONDER de 35! 34,46 wel te verstaan! Niets kan mij overmorgen bij de fertiliteitsarts nog in de weg staan, aangezien ik er nu onder zit Very Happy.
Ik ben echt zooooooooooo blij!!!! Whoehoe!!!
Heb zelfs op FB al gevraagd naar zwarte broeken maat 42, want maat 44 gaat te los zitten hahahaha.
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Lindsya za 3 nov 2012 - 21:44

Goedemorgen,

Hier niet veel te vertellen, ik spuit nog steeds. Volgende week heb ik de eerste echo dus ik ben benieuwd of alles goed stil ligt weer, even afwachten.

Weegschaal, goed dat je ongesteld geworden ben. Alleen balen van de gyn zeg. Goed dat je zelf een goede kliniek gevonden heb voor in de toekomst. Hopelijk hoef je daar niet naartoe maar je heb wel iets waar je op terug kan vallen. Succes maandag bij de huisarts. Ja het is inderdaad niet goed dat ik aan het spuiten gewend ben geraakt Wink

Samantha, goed dat er een eitje groeit. Hopelijk is die morgen groot genoeg, succes.

LCN, als je twijfel zou ik even met je gyn overleggen of het verstandig is om door te gaan. Ik zou wel naar de echo gaan om te kijken wat ze zeg en misschien ziet ze het al op de echo om door te gaan of niet. Is het bloeden nu gestopt of niet?

Triesje, wat ben je goed afgevallen, goed zeg. Jij had toch een maagverkleining gedaan of heb ik het nu verkeerd? Succes morgen.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Weegschaal zo 4 nov 2012 - 6:22

@ LCN; Wat vervelend dit bloedverlies. Kan me voorstellen dat je je afvraagt of het goed is een terugplaatsing door te zetten. Wat werd er de vorige keer van gezegd? Wachtdagen met de feestdagen is idd niet ideaal. Als het bij mij weer zo vlot gaat heb ik, net als vorig jaar, weer kans op een miskraam met de feestdagen. Toch laat ons dat er nu niet van weerhouden.

@ Samantha; Wat een goed nieuws!! Ben benieuwd hoe het vandaag was.

@ Triesje; Wat goed zeg! En fijn dat je dinsdag eindelijk terecht kan, heel veel succes!

@ Lindsya; Spannend volgende week! Is het tot nu toe altijd wel goed gegaan met het stil liggen?
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Samantha zo 4 nov 2012 - 9:19

Vandaag was alles goed dames. Het eitje was groot genoeg dus vandaag de ovitrille gespoten. Vanavond maken wij het even gezellig en morgen dan de samenlevingstest.
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Snoes zo 4 nov 2012 - 23:24

LCN, wat vervelend zeg! Ik zou het ook met de gyn overleggen en kijken wat die zegt. Is het bloeden wel gestopt inmiddels?

Samantha, wat een goed nieuws!

Lindsya, hopelijk ligt alles goed stil op de echo komende week.

Triesje, wat goed meis! Hopelijk word je nu goed verder geholpen! Met mij gaat het nog steeds prima hoor, heb een hele fijne zwangerschap.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Le Chat Noir ma 5 nov 2012 - 1:43

Nou deze maand wordt het niks meer Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 28 1371890812, blijkt een cyste in de linkereierstok te zitten ofwel een gesprongen eitje waar het omhulsel van is blijven zitten ipv op te lossen...van vorige poging dan waarsch. Door de hormonen is het weer eens in de war...vandaar ook de tussentijdse bloeding.
Moet nu dus wachten op de volgende echte menstruatie...of anders laten opwekken met medicatie. Bleeeh. Misschien dan toch maar in december een poging wagen, anders duurt het helemaal zo lang...Cry
Kan er ook nog wel bij, weeer een tegenslag. Maar goed.

@Samantha: Fijn dat er toch een eitje was, veel succes in de wachtweken.
@Triesje: Mooi dat je zo bent afgevallen, succes bij de FA!
@Snoes: Fijn dat je zo'n mooie zwangerschap hebt.
@Lindsya: Succes alvast volgende week!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Triesje1983 ma 5 nov 2012 - 6:11

Ik ga vanavond even reageren, maar nu eerst dit:

Jaaaaaaaaaa, meiden ik heb goed nieuws!!!!
We gaan geholpen worden en meteen beginnen!!!

Ik moet 10 dagen aan de Microgynon 30 2x daags, om de menstruatie nu op te wekken. Als ik dan ongesteld ben moet ik meteen op dag 3 beginnen met Clomid 50 mg (van dag 3 t/m dag 7) En dan moet ik op dag 3 ook meteen een afspraak maken voor een echo op dag 10... Ik ben zoooooo gelukkig nu!!

De fertiliteitsarts zei ook al tegen mij dat ik idd nooit zelf een normale cyclus zal krijgen en dat we, omdat mijn BMI idd nu onder de 35 is we nu geholpen gaan worden!!!
Ik zeg: OP NAAR EEN MOOI EITJE EN UITEINDELIJK EEN NIEUW BRUSJE VOOR J.OSHUA!!!

#gelukkigopeenrozewolkzitnu
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  slaatje ma 5 nov 2012 - 6:21

Ik kom even inbreken.

Weegschaal, wat onwijs klote dat hele verhaal met je gyn. Sterkte! hug

Triesje, ik wilde je even laten weten dat ik onwijs veel respect heb voor je gewichtsverlies. En wat gaaf dat jullie per direct mogen beginnen. Succes en hopelijk pluk je er snel de vruchten van. Chapeau! hug
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Lindsya ma 5 nov 2012 - 8:26

Hallo meiden,

LCN, dat is balen zeg. Dat is zeker een tegenslag en zeker één die je niet verwacht had. Verwachten ze wel dat die vanzelf weg gaat met je volgende menstruatie? Ga je het zelf opwekken of wacht je op je menstruatie? Sterkte meis en een dikke Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 28 699888

Weegschaal, het ligt altijd wel mooi stil soms moet ik weleens een paar dagen extra spuiten maar over het algemeen ligt het altijd goed stil.

Triesje, goed meis dat jullie gelijk geholpen werden. Jullie gaan het eerste alleen met clomid proberen maar geen behandeling toch? Ik snap dat je gelukkig ben.

Samantha, spannend voor jullie. Wanneer heb je de uitslag van de test?

Ik ben vandaag ongesteld geworden, gisterenavond begon het al een beetje dus ik loop mooi op schema. Volgende week dinsdag de echo, hopelijk mag ik gelijk met Gonal F beginnen na de echo. We komen steeds wat stapjes dichterbij.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Triesje1983 ma 5 nov 2012 - 10:06

@ Lindsya: klopt idd. Ik heb een Gastric Bypass gehad Very Happy. Word weer even afwachten voor jou dus...
Ow lees nu dat je ongesteld bent geworden. He bah wat vreselijk balen zeg!!! Knuffie voor jou! Maar wel goed dus dat je nu ongi word. Ik hoop dat jullie snel verder kunnen meid!
Jaaaa, ben er ook écht heel blij mee. En ook dat we nu dezelfde arts hebben die we destijds ook hadden toen we bezig waren om zwanger te worden van J.oshua.
Ik krijg voor nu idd alleen clomid. Hebben we toen ook alleen nodig gehad. Toen ik daar niet zwanger door werd, heb ik toen een HSG onderzoek gehad en was ik een maand later zwanger...

@ Weegschaal: was vandaag ;-). Maar geeft niet hoor hihihihihi. Hoe is 't nu met jou meid?

@ Samantha: hoe was de samenlevingstest?

@ Snoes: fijn dat je zo'n super zwangerschap hebt meid!!! Nog ffies Very Happy.

@ LCN: neeeee, he bah wat balen dit zeg!!! Bahbahbah... Dikke knuffel voor jou lieverd! Thanks! Ben ook écht heel blij dat ik zoveel ben afgevallen al. Kan gewoon allemaal kleding aan die ik voor in het jaar niet meer aan kon!!!

@ Slaatje: dankjewel!!! Ik ben er zelf ook erg trots op (ondanks dat ik een GBP heb gehad).
Ja, daar ben ik ook errug blij mee Very Happy. Vanavond dus de 1e microgynonnetjes erin, dus vandaag is dag 1 van de behandeling whoehoe!!!
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Samantha ma 5 nov 2012 - 10:16

Zo net terug van het werk.
De gyneacoloog liep wat uit vanmorgen dus had geen tijd meer om hier de uitslag neer te zetten. Samenlevingstest was boven verwachting goed! :cheering: . Na de uitslag van mijn vriend zijn zaad hadden we niet echt een goed resultaat verwacht. Maar op het glaasje waren in ieder geval na 16 uur nog 5 goed zwemmende zaadjes te zien, wat nee knikkers en wat dode. Maar ze zei dat je snel zwemmers vast al wat hoger zaten. Na morgen ochtend knuffelen zit ik dus op het wachtbankje. Voor de eerste keer.

Triesje gefeliciteerd dat je meteen mag beginnen! Super! Dat is dan wel een extra beloning van al het afvallen. Of je nou een operatie heb gehad of niet, het is toch knap.

Lindsay wat fijn dat je op schema loopt. Je komt inderdaad steeds een stapje dichterbij. Spannend!

LCN hug wat balen meid.
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Lindsya di 6 nov 2012 - 9:59

Triesje, ik denk dat je me verkeerd heb begrepen want ik moest juist ongesteld zijn geweest voor de echo dus dat is juist goed. Na dat ik ongesteld ben geweest moet er geen eitjes gaan groeien van zelf daarom spuit ik deze spuit. Als alles dan volgende week stil ligt dan mag ik volgende week met een andere spuit eitjes gaan kweken.
Hopelijk hoef je nu ook alleen maar clomid te gebruiken om zwanger te worden.

Samantha, spannend, ik duim voor je. Goed dat de zwemmers goed waren.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Triesje1983 wo 7 nov 2012 - 4:19

@ Samantha: dankjewel meid! *bloos*

@ Lindsya: oeps, sorry... Als ik ongesteld lees, dan begin ik al te typen...
Ik hoop het ook! Maar hoop ergens ook dat ik weer een HSG-onderzoek krijg... heb ik toen ook gehad en toen was ik de maand erna al meteen zwanger...

Vandaag alweer dag 3 dat ik microgynonnetjes erin kan gooien ;-).
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Weegschaal do 8 nov 2012 - 6:50

@ LCN; Wat een ontzettende tegenvaller zeg. Krijg je nu nog extra echo's of moet je wachten op je menstruatie? Na hoeveel dagen overtijd zou je dan medicatie krijgen om het op te wekken? Hele dikke Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 28 699888

@ Triesje; Wat een goed nieuws zeg Very Happy Dat je nu maar snel ongesteld mag worden en dan echt kan beginnen!

@ Lindsya; Fijn dat het allemaal volgens schema verloopt!

@ Samantha; Wat fijn dat de test zo goed was! En voor het eerst op het wachtbankje, spannend hoor!

Ik ben bij de huisarts geweest en heb de vitamine b12 injecties gekregen. Ze stemde gelijk toe, snapte wel dat ik iets wilde proberen en vond mijn waarde ook wel op het randje. Dus ik heb de eerste injectie al gezet, volgende week weer 1 en dan later labcontrole. Dus voor deze ronde zou het al goed moeten zijn! Verder heb ik de post over de studie ook al gekregen. Dus dat moet ook snel geregeld zijn, zodat ik ook bij een snelle zwangerschap al mee kan doen.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Triesje1983 do 8 nov 2012 - 9:01

@ Weegschaal: super dat je meteen mocht beginnen met de B12 injecties meid! Nu hopen dat het ook écht helpt!
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Weegschaal za 10 nov 2012 - 11:16

@ LCN; Ik heb de tarwekiemoliecapsules gehaald die je me adviseerde. Gebruikte jij ook de aanbevolen dosis van 3 capsules per dag?
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Triesje1983 za 10 nov 2012 - 23:27

Weegschaal schreef:@ LCN; Ik heb de tarwekiemoliecapsules gehaald die je me adviseerde. Gebruikte jij ook de aanbevolen dosis van 3 capsules per dag?

Ik gebruik ook tarwekiemolie capsules en ik gebruik inderdaad wel gewoon de aanbevolen hoeveelheid...Is nog goed voor je weerstand ook
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: