Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+46
Susanne84
Filoria
boekenwurm83
vlinder-2011
Weegschaal
Le Chat Noir
Paper Crown
Lindsya
slaatje
Snoes
Samantha
Annie24
Twellie
Triesje1983
Lousanne
ExpressoB
Diese
MiKa
Caresses
Alex
sharky
Jazzlyn
Limburg85
Flower_L
Travelgurly
Jella
koNijntje
Happydobby
Muis
bolus26
liesje
Jade
Puzzle
Clapperdie
Lavendel
Puggle
Jasmine
Didi
Amber-
holaagirl
L!ND@
Lejow
Creabea_28
Muppetje
_Lana_
Luthien
50 plaatsers

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 10 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Le Chat Noir di 26 jun 2012 - 3:20

@Snoes: Haha in de zin van ...lelijk? Of... hihi. Ik wilde wat anders en kwam dit tegen Laughing .
Ja mijn eisprong komt helaas altijd pas op dag 21/22, maar wel regelmatig. Alleen duurt daardoor zo'n cryo cyclus wel 40 dagen!! Mijn eigen cyclus duurt zo'n 31 dagen. Maar korte LF. Wat ga jij alweer hard!!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 10 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Weegschaal di 26 jun 2012 - 22:37

@ LCN; Ik kan me voorstellen dat je daar klaar mee bent! Nog een week tot de eerste echo, gaat al weer opschieten.

@ Triesje; Hoe ging het sollicitatiegesprek?

Ik moet nog 2 weken wachten, schiet wel echt op. Binnenkort maar even een lijstje met vragen maken voor de arts.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Snoes di 26 jun 2012 - 23:02

LCN, nee hoor, zeker niet in de zin van lelijk Wink Ik ben er inmiddels al aan gewend Wink Vervelend dat je altijd zo'n late eisprong hebt en dus ook zo'n lange cyclus. Ik vind ook dat het best snel gaat bij mij, 17 weken al!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Le Chat Noir zo 1 jul 2012 - 3:12

Jeetje...je kan wel merken hier dat bijna iedereen zwanger is!!!
Heb ook geen nieuws, alleen dat ik nog steeds wat bruinverlies heb als ik naar toilet ga. Heel vervelend en apart.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Snoes zo 1 jul 2012 - 3:50

Maaaar, ik blijf nog wel altijd trouw volgen hier, tot iedereen met wie ik hier heb meegekletst zwanger is!

Ik ben dus ook nog steeds heel benieuwd hoe het met Luthien is.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Luthien ma 2 jul 2012 - 23:09

Hallo meiden (wie zijn er eigenlijk nog?),

Het is inmiddels ruim 4 weken geleden dat ik geopereerd ben en ik zit nu echt te wachten tot we de 10e weer naar de gyn mogen. Ik houd er sterk rekening mee een deze dagen ongesteld te worden, maar zijn nog geen tekenen van te bekennen. Helemaal niks te melden dus eigenlijk.

gr. Luthien
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Jasmine ma 2 jul 2012 - 23:13

Het wordt hier inderdaad erg rustig LCN.

Lijkt me aan de ene kant erg frustrerend voor jou. Je kletst hier al zolang mee, natuurlijk gun je het iedereen die zwanger dit topic heeft verlaten, maar zelf wil je ook zo graag. Ik hoop voor jou dat jullie wondertje zich ook heel snel mag aandienen hug
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Snoes ma 2 jul 2012 - 23:24

Luthien, hou je er ook rekening mee dat het ook kan zijn dat je niet ongesteld wordt uit jezelf? Dat zei mijn gynaecoloog toen wel, dat ik daar echt rekening mee moest houden. Ik werd uiteindelijk wel uit mezelf ongesteld 28 dagen na de operatie, maar het is niet dat dat bij iedereen zo is. Nog een weekje, dan heb je de nacontrole? Ik ben benieuwd meis en hoop van harte dat de operatie geholpen heeft en dat je nu snel zwanger mag worden hug

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Luthien ma 2 jul 2012 - 23:39

Oh, zo bedoelde ik het ook eigenlijk niet. Ik houd er rekening mee, maar ga eigenlijk nergens vanuit (kan ik al 3 jaar niet meer, is zo normaal dat ik het vergeet te beschrijven).

Tijdens de laatste puregoncyclus keek ik eigenlijk alleen nog maar richting de operatie en ging ik er niet van uit zwanger te zullen raken. Ik merk dat ik nu al weer verder kijk naar over 6 maanden, als we eventueel doorverwezen zullen worden voor IVF. Ik ga er denk ik onbewust al vanuit dat ik hiermee niet zwanger zal worden. Ben verder heel positief hoor, maar toch heb ik het gevoel dat het ons niet meer kansen zal geven. Ik kijk er wel naar uit om weer verder te kunnen bij de gyn.

Luthien
Luthien
Prater
Prater

Bericht  Jasmine ma 2 jul 2012 - 23:41

Jasmine schreef:Het wordt hier inderdaad erg rustig LCN.

Lijkt me aan de ene kant erg frustrerend voor jou. Je kletst hier al zolang mee, natuurlijk gun je het iedereen die zwanger dit topic heeft verlaten, maar zelf wil je ook zo graag. Ik hoop voor jou dat jullie wondertje zich ook heel snel mag aandienen hug

Hetzelfde geldt natuurlijk voor de andere meiden uit dit topic. Zie net dat ik iets te snel op verzenden heb geklikt Embarassed.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Le Chat Noir di 3 jul 2012 - 6:46

@Jasmine: Ik heb het idee dat alleen Luthien en ik nog over zijn... Het is inderdaad wel frustrerend, want zo'n beetje iedereen waarmee ik ooit heb geschreven hier op het forum is al zwanger (geweest). Maarja...
Maar jij bent nu toch ook alweer een hele poos bezig? Hoe gaat het nu met jou?

@Luthien: Kan me je gevoel wel voorstellen hoor! Dat gevoel komt ook steeds meer over mij. Een stukje berusting of wat neutrale houding. Tuurlijk hoop je erg dat je zwanger wordt, maar eerst zien en dan geloven! Je bent nu meer gewend aan teleurstelling na teleurstelling. En het is heel zwaar om steeds enorm teleurgesteld te worden, dus dan is het soms beter om er maar niet teveel van te denken... Hopelijk ziet het er de 10e toch heel goed uit en word je misschien al eerder ongesteld. Het kan toch heel anders/sneller lopen dan je denkt, kijk maar naar Snoes!

Ik heb nog een heel gedoe met t ziekenhuis gehad. Als de cryo's op zijn gaan we ook echt ergens anders heen. Of misschien al eerder....zou dat kunnen? De cryo's liggen in een ander ziekenhuis waar de punctie enzo ook is. Maar dat is wat te ver om ook alle echo's te laten doen, hoewel ik heb best een uurtje rijden over voor flexibele en goede begeleiding...
Mijn afspraak voor een echo plannen (5 min werk) was al een heel groot probleem, er was 2 weken geleden al nauwelijks nog een plekje op een schappelijke tijd voor werkende mensen. Dus het stond om 10:10 (niet echt handig, ik werk nl ook op 50/55 min rijden, dus kom dan heel laat aan, maar nog t beste). Werd ik gistermiddag gebeld, dat mijn afspraak werd verzet naar 13:50. Het kon niet op een andere tijd en ook niet op donderdag, ze beweerde dat ALLES vol zat...
Ik heb alleen morgenmiddag een teamoverleg, wat ik de vorige keer toevallig ook al heb gemist door iets van het ziekenhuis... Dus vanmorgen toch nog een keer gebeld, hopend op een andere assistente. Toen bleek dat donderdag nog niet helemaal vol zat Evil or Very Mad maar er was ook iemand uitgevallen dus mocht ik nu morgen om 9:25 komen.
Was wel heel blij dat ik nu op deze tijd kon, maar ik word er echt helemaal zat van hoe vol het zit, hoe weinig rekening wordt gehouden met mensen die werken en hoe de bejegening is... Onze vaste fertiliteitsarts is weg/langdurig ziek dus nu heb je allemaal verschillende die van niks weten (ja 1 of 2 iets meer)... Ben er dus een beetje klaar mee!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Snoes di 3 jul 2012 - 7:22

Oh, daar zou ik ook echt allang klaar mee zijn geweest, LCN. Ik heb geen idee of je zomaar naar een ander ziekenhuis kan overstappen, ik neem eigenlijk aan van wel. Kan je er niets over vinden op internet? Misschien mensen met meer slechte ervaringen die ook een overstap hebben gemaakt?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Weegschaal di 3 jul 2012 - 22:49

@ LCN; Wat ontzettend frustrerend zeg! Je mag toch hopen dat daar wat patientvriendelijker mee omgegaan wordt. Geen inlevingsvermogen als ik dit zo lees... Ik zou toch overwegen om te kijken naar wat de mogelijkheden zijn.
Kan me voorstellen dat het heel confronterend is om te merken dat iedereen hier al zwanger is (geweest). Ik heb dit nu al een beetje na 16 mnd, laat staan hoe het voor jou moet zijn Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 10 699888

@ Luthien; Ik maak uit de reacties op dat je nu dezelfde operatie hebt gehad als Snoes? Dan hoop ik toch ook voor jou op een wonder!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Le Chat Noir wo 4 jul 2012 - 5:23

@weegschaal: Ik was jou en Triesje nog vergeten...tenminste je kan jou helaas ook meerekenen als iemand waarbij het zwanger worden (blijven) niet zo vlot gaat Sad. Ik kan me goed voorstellen dat jij na 16 maanden ook dat gevoel hebt hoor, want toen vond ik het ook al lang duren!

Ik heb vandaag bijna een uur gewacht voor ik aan de beurt was, maar gelukkig was dit de enige afspraak in dit ziekenhuis voor deze cyclus, want mijn eitje was wonderbaarlijk snel gegroeid en ik mag vanavond al de pregnyl spuiten! Ik kon t haast niet geloven, dus thuis nog gauw een ovu test gedaan en jawel, deze was ook positief Very Happy . Ben echt blij dat ik niet vaker heen hoef.
De terugplaatsing is dan a.s dinsdag als alles goed gaat.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Lejow wo 4 jul 2012 - 5:26

Spannend LCN!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Creabea_28 wo 4 jul 2012 - 6:10

Lieve lcn, je weet het natuurlijk al, maar mijn duimen draaien weer heel hard voor jullie!!! Jullie verdienen het zo!!! Ik hoop heel erg dat jullie nou eindelijk het welverdiende geluk mogen hebben dat het nu lukt! Ik denk aan je meis!! hug

Ook voor de andere meiden duim ik echt heel hard! Ik hoop zo dat dit topic binnenkort opgeheven kan worden omdat iedereen zwanger is! Ik gun het jullie zo!
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616

Bericht  Snoes wo 4 jul 2012 - 7:30

LCN, spannend meis! Ik duim wederom voor jullie dinsdag! hug

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lindsya do 5 jul 2012 - 20:08

Hallo meiden,

Ik kom me hier ook weer aanmelden, we hebben nog geen groen licht gekregen maar over een tijdje. Ik heb helaas een miskraam gekregen. De eerste echo had het kindje een week groei achterstand en toen we een week later een echo kregen was het kindje wel gegroeid maar er was geen hartje meer te zien. De miskraam kwam ook niet spontaan dus heb ik afgelopen dinsdag een curettage gehad.

We moeten alles nu een plaatsje geven, het is nog erg zwaar. Vooral omdat ik een tijdje zo gelopen heb met het kindje en dat is geestelijk echt zwaar. Ik kan het gevoel ook echt niet uitleggen maar het is iets wat ik nooit meer (hoop) te voelen. Ik voel me lichamelijk nu goed, ik vloei niet meer maar ik moet wel rustig aan doen want dan merk ik het in mijn buik maar dat gaat ook over. Over 6 weken hebben we een afspraak bij de gyn voor een na controle en dan zien we wel verder. Nu moet alles eerst een plekje krijgen.

LCN, ik duim heel hard voor je. Als jezelf niet fijn voel in je ziekenhuis zou ik toch een verder kijken, misschien anders je zorgverzekering eens bellen misschien kunnen ze je daar verder helpen. Succes.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  liesje do 5 jul 2012 - 20:17

wat een naar nieuws meis heel veel sterkte
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  Le Chat Noir do 5 jul 2012 - 20:27

Wat erg Lindsya...vind het echt zo oneerlijk en verdrietig. Kan me voorstellen dat het heel zwaar is om nog zo te lopen.... Wat naar ook dat je een curretage moest Sad. Neem de tijd het te verwerken. Hele dikke knuffel!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Amber- do 5 jul 2012 - 20:43

Lindsya wat erg! Heel veel sterkte hug
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Creabea_28 do 5 jul 2012 - 21:03

Lieve Lindsya,

Wat heftig meis hug Ik miste je al op het forum, maar hoopte dat je je gewoon niet helemaal lekker voelde door de zwangerschap. En dan dit nieuws...vind het zo erg voor jullie!! Echt heel oneerlijk allemaal! Meis, ik weet niet wat ik verder nog kan zeggen, ben er echt een beetje stil van. Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe!
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616

Bericht  Luthien do 5 jul 2012 - 21:26

@ Lyndsya, een hele dikke Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 10 699888, wat ontzettend verdrietig.
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Bericht  Snoes do 5 jul 2012 - 21:44

He verdorie Lindsya, wat een ontzettend naar nieuws Sad Sad

Heel erg veel sterkte meis Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 10 699888

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Puzzle vr 6 jul 2012 - 1:08

Wat erg Lindsya! Heel veel sterkte!
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: