Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+46
Susanne84
Filoria
boekenwurm83
vlinder-2011
Weegschaal
Le Chat Noir
Paper Crown
Lindsya
slaatje
Snoes
Samantha
Annie24
Twellie
Triesje1983
Lousanne
ExpressoB
Diese
MiKa
Caresses
Alex
sharky
Jazzlyn
Limburg85
Flower_L
Travelgurly
Jella
koNijntje
Happydobby
Muis
bolus26
liesje
Jade
Puzzle
Clapperdie
Lavendel
Puggle
Jasmine
Didi
Amber-
holaagirl
L!ND@
Lejow
Creabea_28
Muppetje
_Lana_
Luthien
50 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
Lindsya, het zit jullie echt niet mee he. Hopelijk knapt jullie zoontje snel weer op. Ik loop er hier op het forum ook niet mee te koop dat we het al weten, omdat we het toch geheim willen houden.
LCN, ik duim wederom ontzettend hard voor je meid, zo spannend weer!
LCN, ik duim wederom ontzettend hard voor je meid, zo spannend weer!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
@Lindsya: he bah wat naar, dat is dan een flinke hersenschudding zo te horen. Wel fijn dat ze hem zo goed in de gaten houden, maar wel heel naar dat het nodig is... Hopelijk knapt hij snel op.
@all: Hier is het zeker spannend... Zijn gewoon hele vervelende dagen waarin je echt leeft tussen hoop en vrees, vooral nu de testdatum dichterbij komt. Gelukkig komende dagen wel afleiding, maar toch. Ik ben verder niet meer steeds bang dat ik ineens ongesteld word, omdat ik nu van de vorige cryo weet dat dit pas komt als ik stop met Lutinus. Dus dat scheelt wel wat/geeft rust.
Ik probeer me niet teveel aan te trekken van wel of niet zw schapskwaaltjes, maar dat doe je toch automatisch wel een beetje. Vooralsnog voelt het niet anders als vorige pogingen, heb alleen deze keer eigenlijk geen menstruatiekrampjes of andere buikpijntjes gehad, maar wel regelmatig lage rugpijn (geen menstr.pijn). Tsja...de test zal het uitwijzen....
@all: Hier is het zeker spannend... Zijn gewoon hele vervelende dagen waarin je echt leeft tussen hoop en vrees, vooral nu de testdatum dichterbij komt. Gelukkig komende dagen wel afleiding, maar toch. Ik ben verder niet meer steeds bang dat ik ineens ongesteld word, omdat ik nu van de vorige cryo weet dat dit pas komt als ik stop met Lutinus. Dus dat scheelt wel wat/geeft rust.
Ik probeer me niet teveel aan te trekken van wel of niet zw schapskwaaltjes, maar dat doe je toch automatisch wel een beetje. Vooralsnog voelt het niet anders als vorige pogingen, heb alleen deze keer eigenlijk geen menstruatiekrampjes of andere buikpijntjes gehad, maar wel regelmatig lage rugpijn (geen menstr.pijn). Tsja...de test zal het uitwijzen....
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Elke keer als ik zie dat je gereageerd hebt, hoop ik dat er niet staat dat je ongesteld bent geworden of dat je het gevoel hebt dat je ongesteld moet worden. Vooralsnog klinkt het allemaal positief, dus ik hoop op een positieve test voor jou zondag!
Snoes- Lady Post-a-lot
Haha nee maar ik gebruik Lutinus, dus daar hoef je niet bang voor te zijn. Ik voel verder vrij weinig. Wat ik eigenlijk niet zo fijn vind. Behalve dan die rug. Wie stelt me even gerust door te zeggen dat je helemaal geen klachten hoeft te hebben voor NOD???
Zit ook pas op wd 8, maar wel met blastocyste. Embryo was 4 dagen oud, maar zat al in t volgende stadium, en zou theoretisch gezien al de dag erna beginnen met innestelen.
Had ik al verteld dat we deze keer ook een foto mee hadden gekregen? Zou t extra speciaal vinden als het nu lukt, hebben we zelfs een foto van het allereerste begin.. (okee een wit streepje, luchtbel, in een baarmoeder, maar goed hihi)
Zit ook pas op wd 8, maar wel met blastocyste. Embryo was 4 dagen oud, maar zat al in t volgende stadium, en zou theoretisch gezien al de dag erna beginnen met innestelen.
Had ik al verteld dat we deze keer ook een foto mee hadden gekregen? Zou t extra speciaal vinden als het nu lukt, hebben we zelfs een foto van het allereerste begin.. (okee een wit streepje, luchtbel, in een baarmoeder, maar goed hihi)
Le Chat Noir- Prater
Lieverd, ik begon pas met 4 weken 4 dagen ofzo iets te voelen, en dan was het alleen nog een vaag gevoel in mijn borsten. Dus het zegt helemaal niks dat je nu niks voelt!!! Sommige meiden voelen sowieso helemaal niks anders. Mijn duimen draaien!!
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Wanneer je zwanger bent is het HCG in je lichaam nog zo laag dat het een wonder zou zijn als je klachten zou opmerken. Er is hormonaal gezien gewoon nog nauwelijks wat veranderd. Ik heb zelf ook geen klachten gehad voor de NOD. Denk ook dat veel meiden die zwanger willen worden heel goed op hun lichaam letten en wanneer bekend wordt dat het een zwangerschap is, achteraf van alles gaan linken aan de zwangerschap.
Ik hoop heel hard dat het raak is!!!!!!!
Ik hoop heel hard dat het raak is!!!!!!!
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ah LCN, zo spannend! Ik had ook echt helemaal geen klachten, dus dat wil niets zeggen. Maar het embryootje was al 4 dagen oud, dus eigenlijk zit je dan al wat verder in je cyclus?
Snoes- Lady Post-a-lot
Succes LCN! En ik voelde pas iets na de 6 weken bij beide zwangerschappen. Dus dat zegt niks.
Gast- Gast
Ik voelde pas dat ik zwanger was vanaf het moment dat Y. begon te schoppen in mijn buik. Heb daarvoor nooit iets gevoeld of gemerkt
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Aaaaaaaaaaah, hier zijn jullie hahahaha. Ik was jullie al kwijt... Ik kreeg ineens geen e-mails meer na mijn reactie... Maar het is alweer opgeschoond zag ik ;-).
Hier krijg ik morgen uitsluitsel of ik ben aangenomen voor Telfort... Maar om eerlijk te zijn weet ik niet zo goed of ik daar nog wel wil werken... Het loopt allemaal zo raar daar...
Maargoed... verder wil ik gaan proberen te gaan hardlopen. Ik weet niet of mijn lichaam dat goed vind, dus ga 't gewoon proberen en gaat 't goed heb ik geluk, gaat 't niet goed, dan merk ik dat snel genoeg hahahaha.
Ik ga dit doen met een vriendin. Zij heeft de MP3's van Rennen met Evy en die ga ik van de week bij haar thuis ook op mijn telefoon zetten (of ik koop een goedkope MP3 bij de Action ofzo... Dat weet ik nog niet).
En dan gaan we samen hardlopen en heel langzaam opbouwen.
Hier krijg ik morgen uitsluitsel of ik ben aangenomen voor Telfort... Maar om eerlijk te zijn weet ik niet zo goed of ik daar nog wel wil werken... Het loopt allemaal zo raar daar...
Maargoed... verder wil ik gaan proberen te gaan hardlopen. Ik weet niet of mijn lichaam dat goed vind, dus ga 't gewoon proberen en gaat 't goed heb ik geluk, gaat 't niet goed, dan merk ik dat snel genoeg hahahaha.
Ik ga dit doen met een vriendin. Zij heeft de MP3's van Rennen met Evy en die ga ik van de week bij haar thuis ook op mijn telefoon zetten (of ik koop een goedkope MP3 bij de Action ofzo... Dat weet ik nog niet).
En dan gaan we samen hardlopen en heel langzaam opbouwen.
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
LCN, enige waar ik 'last' van had waren die enorme krampen. Verder voelde ik bar weinig. Meestal komen de klachten ook na een x aantal weken. Ik duim nog! Succes met de laatste paar dagen!
Ps. ik had op wachtdag 9 positief getest.
Ps. ik had op wachtdag 9 positief getest.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
LCN, het wordt spannend, je testdatum komt dichterbij!!
Snoes- Lady Post-a-lot
Spannend hoor LCN, mijn duimen draaien echt overuren!!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Die van mij ook!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Uiteraard wordt ook hier nog steeds heel hard geduimd...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Ik hoopte hier al een positieve update te lezen, maar helaas . Ik hoop van harte dat je ons hier goed nieuws kan komen brengen!
Snoes- Lady Post-a-lot
Helaas heb ik slecht nieuws...de test was negatief (wd 12) en heb ook wat bruinverlies. Dus het is weer mislukt... Heb nu ff een gevoel dat ik er echt helemaal klaar mee ben. Elke keer die spanning en teleurstelling. Gevoel dat je hele leven erdoor beheerst wordt, ook al probeer je nog zo hard van niet! Heb nu sowieso 1 maand pauze, die ik anders nu ook in had gelast en waarin we heerlijk op vakantie gaan, en dan maar weer verder kijken...
Le Chat Noir- Prater
Wat ontzettend ontzettend jammer Ik had zo'n goede hoop voor je.
Kan niet meer zeggen dan dat ik met je mee leef, hele dikke
Kan niet meer zeggen dan dat ik met je mee leef, hele dikke
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Ach nee LCN. Wat verdrietig! ga maar lekker op vakantie, maak je hoofd weer leeg en denk niet aan de volgende keer, die er ongetwijfeld gaat komen.
Sterkte voor jou en je man.
Sterkte voor jou en je man.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Lieve LCN, wat ontzettend naar. Heel veel sterkte voor jullie allebei!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Aaw balen zeg LCN!
Iets met driemaal is scheepsrecht?
Sterkte voor nu
Iets met driemaal is scheepsrecht?
Sterkte voor nu
Filoria- Ratel
@filoria: dit was al de 4e terugplaatsing..dus dat gaat al niet meer op! Of bedoelde je van deze icsi poging met cryo's ? Hopelijk lukt t idd toch nog met 1 van de overige 3 embryo's, al moet het dan eerst goed gaan met ontdooien! De laatste x zijn er eerst 3 niet goed daar uit gekomen.. Kijk niet zo uit naar een 3e verse icsi..maar als t moet dan ga ik er wel weer voor. Hoe voel jij je? Heb met je meegeleefd van afstand!
Dankjewel verder allemaal.. Ik ben nu ongesteld aan t worden, 16 dagen na eisprong. Nu pauze, afstand nemen, eindelijk weer zonder hormonen en bolletjes... Intens verdrietig zijn en dan weer opkrabbelen...
Dankjewel verder allemaal.. Ik ben nu ongesteld aan t worden, 16 dagen na eisprong. Nu pauze, afstand nemen, eindelijk weer zonder hormonen en bolletjes... Intens verdrietig zijn en dan weer opkrabbelen...
Le Chat Noir- Prater
Sorry LCN, al die termen zijn nog een beetje Chinees voor mij Maar ik meende te begrijpen dat dit je derde poging met een bepaalde methode is? In ieder geval vind ik het heel dapper dat je de moed niet opgeeft en dat je stoer doorgaatLe Chat Noir schreef:@filoria: dit was al de 4e terugplaatsing..dus dat gaat al niet meer op! Of bedoelde je van deze icsi poging met cryo's ? Hopelijk lukt t idd toch nog met 1 van de overige 3 embryo's, al moet het dan eerst goed gaan met ontdooien! De laatste x zijn er eerst 3 niet goed daar uit gekomen.. Kijk niet zo uit naar een 3e verse icsi..maar als t moet dan ga ik er wel weer voor. Hoe voel jij je? Heb met je meegeleefd van afstand!
Ik voel me best goed!
Filoria- Ratel
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....