Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+46
Susanne84
Filoria
boekenwurm83
vlinder-2011
Weegschaal
Le Chat Noir
Paper Crown
Lindsya
slaatje
Snoes
Samantha
Annie24
Twellie
Triesje1983
Lousanne
ExpressoB
Diese
MiKa
Caresses
Alex
sharky
Jazzlyn
Limburg85
Flower_L
Travelgurly
Jella
koNijntje
Happydobby
Muis
bolus26
liesje
Jade
Puzzle
Clapperdie
Lavendel
Puggle
Jasmine
Didi
Amber-
holaagirl
L!ND@
Lejow
Creabea_28
Muppetje
_Lana_
Luthien
50 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
Meiden even inbreken. Ik heb hier mijn kast uitgezocht en 3 doosjes Clomid staan (nieuw) tot 2013. Kan ik daar iemand blij mee maken?
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
@Lindsya: He ik vind het toch zo rot voor jullie . Lijkt me ook zo naar om dat uit te moeten leggen aan je zoontje. Ik hoop echt dat het jullie snel weer gegund is.. Gaan jullie nu wel verder met ivf? Veel sterkte meis.
Ja idd jammer dat er bij ons 3 niet goed zijn ontdooit, ga je ineens van 7 naar 3..maar goed, zijn wel blij dat er tenminste nog een goede terugplaatsing is geweest. Mag officieel 24 juli testen.
@Triesje: succes met solliciteren!
Ja idd jammer dat er bij ons 3 niet goed zijn ontdooit, ga je ineens van 7 naar 3..maar goed, zijn wel blij dat er tenminste nog een goede terugplaatsing is geweest. Mag officieel 24 juli testen.
@Triesje: succes met solliciteren!
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Snoes, we hebben 27 augustus controle bij de gyn. Dan gaat ze nog een echo maken om te kijken of echt alles goed schoon gemaakt is en we krijgen de uitslag van de kweek want wat ze nu weg hebben gezogen staat nu op kweek om te kijken of er iets uit komt waarom het mis is gegaan. Maar er is een kleine kans dat daar iets uitkomt zei de gyn maar dat doen ze standaard. Op dit moment is de afdeling gesloten waar ze de ivf behandelingen doen en die gaat eind augustus weer open dus dan maken we wel een afspraak om verder tegaan en dan zijn we ook bij de gyn geweest. Ik gebruik op dit moment niks en ik hoefde ook niks te gebruiken om een zwangerschap tegen te gaan. Ik mag nu wel zwanger worden maar dat is een hele kleine kans dat dat vanzelf gaat.
LCN, mijn zoontje nam het gelukkig heel erg goed op. Maar hij wil echt heel graag een grote broer worden daardoor maak het allemaal nog verdrietiger. Hopelijk is het ons nog een keer gegund. We willen wel verder met ivf waarschijnlijk, even kijken want onze eigen arts zeg.
Ik hoop het voor jullie ook zo. Ik blijf heel hard voor je duimen.
Groetjes
LCN, mijn zoontje nam het gelukkig heel erg goed op. Maar hij wil echt heel graag een grote broer worden daardoor maak het allemaal nog verdrietiger. Hopelijk is het ons nog een keer gegund. We willen wel verder met ivf waarschijnlijk, even kijken want onze eigen arts zeg.
Ik hoop het voor jullie ook zo. Ik blijf heel hard voor je duimen.
Groetjes
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
@ Jazzlyn: je hebt een PB...
@ LCN: dankjewel meid. Dat komt helemaal goed... .
@ Lindsya: ik hoop dat alles mooi schoon is bij de echo meid. Kan me voorstellen dat het dat alleen nog maar meer verdrietiger maakt. Ik hoop dat hij toch snel weer een brusje mag krijgen.
@ LCN: dankjewel meid. Dat komt helemaal goed... .
@ Lindsya: ik hoop dat alles mooi schoon is bij de echo meid. Kan me voorstellen dat het dat alleen nog maar meer verdrietiger maakt. Ik hoop dat hij toch snel weer een brusje mag krijgen.
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
LCN, ik vertrek 22 juli op vakantie, dus ik hoop van harte dat je dan nog niet ongesteld bent geworden! Mijn vriend en ik gaan voor een internetloze vakantie, dus ik zal het pas een week later lezen waarschijnlijk.
Triesje, is de Clomid die je van Jazzlynn wil overnemen voor jezelf bedoeld? Ik hoop dat je ze niet op eigen initiatief gaat nemen.
Lindsya, dat is nog wel een tijdje vooraleer je de echo hebt. Hopelijk is dan alles schoon en kunnen jullie weer met de behandelingen starten.
Triesje, is de Clomid die je van Jazzlynn wil overnemen voor jezelf bedoeld? Ik hoop dat je ze niet op eigen initiatief gaat nemen.
Lindsya, dat is nog wel een tijdje vooraleer je de echo hebt. Hopelijk is dan alles schoon en kunnen jullie weer met de behandelingen starten.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
@snoes: denk het niet, de vorige cryo poging werd ik pas na het stoppen met lutinus ongesteld... Maar misschien test ik deze keer ook al wel 2 dagen eerder, vind t niet zo leuk om voor het eerst te testen als ik daarna meteen moet werken.
Le Chat Noir- Prater
2 dagen eerder vind ik prima hoor
Moet je wel gelijk 's morgens komen updaten, anders moet ik alsnog een week wachten
Moet je wel gelijk 's morgens komen updaten, anders moet ik alsnog een week wachten
Snoes- Lady Post-a-lot
Ik hoop ook echt dat er geen Clomid op eigen houtje geslikt gaat worden . Net als elk bijna medicijn kan het nare bij-effecten hebben en bovendien kan het zorgen voor overstimulatie, al komt het bijna nooit voor. Ik zou het echt, echt, echt niet gaan slikken zonder begeleiding van een arts.
Jazzlyn: ik weet zeker dat je dit niet verkeerd bedoeld, maar ik denk dat een forum geen plek is om medicijnen op recept te 'verhandelen'. Ik snap de goede bedoeling, maar denk dat je de Clomid het beste gewoon in de chemische box kunt knikkeren.
Jazzlyn: ik weet zeker dat je dit niet verkeerd bedoeld, maar ik denk dat een forum geen plek is om medicijnen op recept te 'verhandelen'. Ik snap de goede bedoeling, maar denk dat je de Clomid het beste gewoon in de chemische box kunt knikkeren.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Eens.Tuinstoel schreef:Ik hoop ook echt dat er geen Clomid op eigen houtje geslikt gaat worden . Net als elk bijna medicijn kan het nare bij-effecten hebben en bovendien kan het zorgen voor overstimulatie, al komt het bijna nooit voor. Ik zou het echt, echt, echt niet gaan slikken zonder begeleiding van een arts.
Ik heb ook nog Pregnyl liggen, waarvan ik ook twijfel wat ik ermee zou doen. Ik weet dat er meiden zijn die het kunnen gebruiken (zeker omdat het zo moeilijk te krijgen is) zoals LCN en Lindsya.
Snoes- Lady Post-a-lot
Oeeh ja bewaar die Pregnyl maar mooi ;-). Vind ik ook een ander middel als Clomid, omdat je het o.a. nodig hebt bij ivf. Nu heb ik van een ander forum wel Lutinus gekregen van iemand, maar dat scheelt me gewoon 65 euro omdat dit niet vergoed wordt.
Ik ga dan wel vroeg updaten hoor, lief dat je zo meeleeft!
Le Chat Noir- Prater
Ja, maar het is ook algemeen geweten dat jij in een ICSI-traject zit, dan vind ik het wat anders dat je bijv. Lutinus/Pregnyl oid van iemand overneemt. Mijn Pregnyl ligt nog netjes in de koelkast, ik hoop uiteraard dat je hem niet meer nodig zal hebben, maar het is nog een jaar goed volgens mij. Maar als je het toch nodig hebt, geef je maar een seintje. Ik ben er zelf toch niets meer mee.Le Chat Noir schreef:Oeeh ja bewaar die Pregnyl maar mooi ;-). Vind ik ook een ander middel als Clomid, omdat je het o.a. nodig hebt bij ivf. Nu heb ik van een ander forum wel Lutinus gekregen van iemand, maar dat scheelt me gewoon 65 euro omdat dit niet vergoed wordt.
Ik gun het je van harte, dat het nu eindelijk eens mag lukken. Ik vond die onzekerheid waarin ik zelf heb gezeten niet leuk, maar jij zit Ă©n al veel langer in onzekerheid Ă©n nog eens in een zwaarder traject ook. Jij verdient het nu eindelijk wel eens. Samen met Weegschaal, Jasmine, Luthien en Lindsya staan jullie bovenaan mijn "gunlijstje" om een zwangerschap te mogen voldragen.
Snoes- Lady Post-a-lot
Ik kom je even veel succes wensen de komende tijd op het wachtbankje, LCN! Hopelijk is dit de poging waarvan je zwanger raakt!
Ik las wat over hormonen die over zijn , ik heb ze teruggebracht nd apotheek. ze zeiden daar dat ze naar oostbloklanden worden gestuurd. Vond ik wel een fijne gedachte.
Ik las wat over hormonen die over zijn , ik heb ze teruggebracht nd apotheek. ze zeiden daar dat ze naar oostbloklanden worden gestuurd. Vond ik wel een fijne gedachte.
sharky- Fluisteraar
- Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11
Oostbloklanden? Ja dat is inderdaad ook veel beter dan in de afvalbak!
Als je het bij t ziekenhuis inlevert, bewaren ze het ook wel eens voor mensen die een poging zelf moeten betalen, heb ik gehoord. Ik bewaar alles in ieder geval nu voor 'later' en ik denk dat ik het anders toch via een forum geef aan iemand die een poging zelf moet betalen. Heb bijvoorbeeld nog wat Menopur liggen en dat is echt duur. Ook nog wat Decapeptyl.
Als je het bij t ziekenhuis inlevert, bewaren ze het ook wel eens voor mensen die een poging zelf moeten betalen, heb ik gehoord. Ik bewaar alles in ieder geval nu voor 'later' en ik denk dat ik het anders toch via een forum geef aan iemand die een poging zelf moet betalen. Heb bijvoorbeeld nog wat Menopur liggen en dat is echt duur. Ook nog wat Decapeptyl.
Le Chat Noir- Prater
Tuinstoel schreef:Ik hoop ook echt dat er geen Clomid op eigen houtje geslikt gaat worden . Net als elk bijna medicijn kan het nare bij-effecten hebben en bovendien kan het zorgen voor overstimulatie, al komt het bijna nooit voor. Ik zou het echt, echt, echt niet gaan slikken zonder begeleiding van een arts.
Hier zitten meerdere meiden die Clomid gebruiken. Dit is de iets duurdere variant en wordt door veel zorgverzekeringen niet meer vergoed (ik moest er al op terug betalen via eigen risico). Het is niet zo dat ik het zomaar aan iedereen weggeef. Juist alleen hier, omdat veel meiden hier medicatie moeten gebruiken. Ik vind het ook echt zonde om het zomaar weg te gooien, terwijl het ook echt niet goedkoop is en niet iedereen het meer kan betalen. Goed bedoeld eiglijk.
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Snoes, dat is standaard procedure dat je na de ingreep 6 weken pas weer een afspraak krijg. Ik verwacht wel dat ik schoon ben, ik heb helemaal niet gevloeid, alleen na de ingreep en de volgende dag was het al klaar. Ik vind het echt heel lief dat je het ons ook heel erg gun om zwanger te worden, dank je wel.
LCN, spannend dat je misschien eerder gaat testen. Ik blijf voor je duimen.
Jazzlyn, ik snap het wel dat het goed bedoeld is maar clomid heb je in verschillende hoeveelheid die je moet slikken en als je op je eigen houtje clomid gaat slikken en je slik teveel is een overstimulatie toch erg gevaarlijk en zeker als je niet onder controle staat. Je lichaam kan elke maand anders reageren, dat heb ik nu zelf onder vonden tijdens het spuiten van hormonen en dat kan bij clomid ook.
Groetjes
LCN, spannend dat je misschien eerder gaat testen. Ik blijf voor je duimen.
Jazzlyn, ik snap het wel dat het goed bedoeld is maar clomid heb je in verschillende hoeveelheid die je moet slikken en als je op je eigen houtje clomid gaat slikken en je slik teveel is een overstimulatie toch erg gevaarlijk en zeker als je niet onder controle staat. Je lichaam kan elke maand anders reageren, dat heb ik nu zelf onder vonden tijdens het spuiten van hormonen en dat kan bij clomid ook.
Groetjes
Lindsya- Kletskop
@jazzlyn: het is zeker goed bedoeld! Denk dat 'we' er eerder bang voor zijn dat iemand t op eigen houtje gaat nemen. Daar ging t meer om .
@snoes: bedankt voor je lieve woorden! En mocht ik pregnyl nodig hebben omdat t voor mij niet meer wordt vergoed, dan geef ik wel een seintje!
@snoes: bedankt voor je lieve woorden! En mocht ik pregnyl nodig hebben omdat t voor mij niet meer wordt vergoed, dan geef ik wel een seintje!
Le Chat Noir- Prater
Eens met Lindsya en LCN wat de Clomid betreft.
En LCN, ik hoor het vanzelf wel, al hoop ik dat het niet nodig is natuurlijk!
En LCN, ik hoor het vanzelf wel, al hoop ik dat het niet nodig is natuurlijk!
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes, je heb bijna de 20 weken echo. Willen jullie weten wat het wordt of niet?
Lindsya- Kletskop
Wij weten al wat het wordt. Ik heb om de 4/5 weken sowieso altijd een echo. Ik heb er nu pas eentje met 22 weken (de vorige was 3 weken geleden, met 17 weken).Lindsya schreef:Snoes, je heb bijna de 20 weken echo. Willen jullie weten wat het wordt of niet?
Snoes- Lady Post-a-lot
Vandaag alweer een week geleden dat ons embryootje is teruggeplaatst! Het wordt nu toch weer spannender . Ga t verder niet over klachtjes hebben hoor , heb wel een nieuwe, namelijk lage rugpijn al vrij snel na terugplaatsing.
Moest het ff kwijt!
Moest het ff kwijt!
Le Chat Noir- Prater
Le Chat Noir schreef:Vandaag alweer een week geleden dat ons embryootje is teruggeplaatst! Het wordt nu toch weer spannender . Ga t verder niet over klachtjes hebben hoor , heb wel een nieuwe, namelijk lage rugpijn al vrij snel na terugplaatsing.
Moest het ff kwijt!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
LCN, ik vind het weer zo spannend!!!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Snoes, leuk dat jullie het al weten. Dat had ik niet mee gekregen.
LCN, het wordt steeds spannender voor je. Ik duim nog steeds voor je.
Wij hebben ook pech de laatste tijd, bah. Mijn zoontje is opgenomen net in het ziekenhuis. Hij is gevallen tegen een auto aan en ze denken aan een hersenschudding, hij val steeds weg en overgeven maar hij heeft ook koorts. Hij is de laatste dagen al ziek geweest en was net twee dagen opgeknapt. De artsen vertrouwen het toch niet zo en nu liggen we samen in het ziekenhuis, hij wordt nu hele nacht gewekt en morgen gaan ze verder onderzoeken. Ik hoop dat alles goed is en dat we toch wel snel naar huis mogen. Dit is echt even kl*te de laatste tijd.
Groetjes
LCN, het wordt steeds spannender voor je. Ik duim nog steeds voor je.
Wij hebben ook pech de laatste tijd, bah. Mijn zoontje is opgenomen net in het ziekenhuis. Hij is gevallen tegen een auto aan en ze denken aan een hersenschudding, hij val steeds weg en overgeven maar hij heeft ook koorts. Hij is de laatste dagen al ziek geweest en was net twee dagen opgeknapt. De artsen vertrouwen het toch niet zo en nu liggen we samen in het ziekenhuis, hij wordt nu hele nacht gewekt en morgen gaan ze verder onderzoeken. Ik hoop dat alles goed is en dat we toch wel snel naar huis mogen. Dit is echt even kl*te de laatste tijd.
Groetjes
Lindsya- Kletskop
Ahw Lindsay.. Wat een rotnieuws weer
Sterkte Ik hoop dat hij morgen lekker mee mag!
Sterkte Ik hoop dat hij morgen lekker mee mag!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lindsya, wat sneu zeg! Hopelijk knapt je zoontje snel op!
LCN, ik duim voor jullie!
LCN, ik duim voor jullie!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Meiden die zwanger willen worden !