Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+46
Susanne84
Filoria
boekenwurm83
vlinder-2011
Weegschaal
Le Chat Noir
Paper Crown
Lindsya
slaatje
Snoes
Samantha
Annie24
Twellie
Triesje1983
Lousanne
ExpressoB
Diese
MiKa
Caresses
Alex
sharky
Jazzlyn
Limburg85
Flower_L
Travelgurly
Jella
koNijntje
Happydobby
Muis
bolus26
liesje
Jade
Puzzle
Clapperdie
Lavendel
Puggle
Jasmine
Didi
Amber-
holaagirl
L!ND@
Lejow
Creabea_28
Muppetje
_Lana_
Luthien
50 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
He bah LCN, wat balen zeg... Ik had het zo enorm gehoopt voor je.
Ik hoop dat je toch een fijne vakantie tegemoed gaat.
Dikke knuffel en kus voor jou meis!
Ik hoop dat je toch een fijne vakantie tegemoed gaat.
Dikke knuffel en kus voor jou meis!
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
@ LCN; Hoop dat jullie tijdens de vakantie toch kunnen genieten
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
LCN wat een tegenvaller weer. Bah! Heb vanuit vakantiebestemming nog geduimd dat het dit keer raak zou zijn. Je doet het goed. Intens verdrietig zijn en weer opkrabbelen. Ik hoop dat je genieten van jullie vakantie.
Gast- Gast
@ LCN, jeetje wat balen meid. Heel veel sterkte
@ all, hier helaas ook geen goed nieuws. Vandaag was dag 17 in de cyclus en op de echo was nog steeds niets te zien. Ik heb Provera gekregen om m'n menstruatie nu op te wekken en dan moet ik de volgende ronde 100 Clomid gaan slikken. Helaas dus nog geen resultaat van de operatie. De gyn gokte erop dat de boel gevoeliger zou zijn na de operatie, maar dat is dus blijkbaar niet zo. We wachten dus maar weer af.
@ all, hier helaas ook geen goed nieuws. Vandaag was dag 17 in de cyclus en op de echo was nog steeds niets te zien. Ik heb Provera gekregen om m'n menstruatie nu op te wekken en dan moet ik de volgende ronde 100 Clomid gaan slikken. Helaas dus nog geen resultaat van de operatie. De gyn gokte erop dat de boel gevoeliger zou zijn na de operatie, maar dat is dus blijkbaar niet zo. We wachten dus maar weer af.
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
LCN, ik had het zo gehoopt voor je, balen zeg. Dikke meis en geniet lekker van je vakantie.
Luthien, balen dat de clomid niet goed is aan geslagen, hopen dat bij deze dossering nu wel goed zijn werk doet.
Luthien, balen dat de clomid niet goed is aan geslagen, hopen dat bij deze dossering nu wel goed zijn werk doet.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Hoe is het met jou Lindsya?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
@Luthien: Jeetje wat balen weer zeg! Heb je nog veel last gehad van de ingreep? Vind het echt heel rot voor je dat je nu nog zo weinig resultaat ziet. Moedeloos word je er af en toe van he, als het nooit even mee lijkt te zitten! Hopelijk gebeurt er wel iets met een hogere dosis!
@Lindsya: Ja hoe gaat t met jou?
Dankjewel verder voor meeleven. Ik moest gister en vandaag werken, erg druk gehad. Morgen gelukkig vrij, ik voel me een beetje vreemd/vlak doordat ik gelijk alle emotie weer weg moest drukken zeg maar, door verplichtingen zondag en werken de dagen erna. Heb eigenlijk zwaar de behoefte om even mijn eigen ding te doen. Vanmorgen heb ik definitief negatief getest (test ook altijd nog even voor de vorm op de officiele testdag) en daarna gelijk door naar mijn werk. En hoezo lekker getimed..dan word je dezelfde ochtend weer met een prille zwangerschap geconfronteerd .
@Lindsya: Ja hoe gaat t met jou?
Dankjewel verder voor meeleven. Ik moest gister en vandaag werken, erg druk gehad. Morgen gelukkig vrij, ik voel me een beetje vreemd/vlak doordat ik gelijk alle emotie weer weg moest drukken zeg maar, door verplichtingen zondag en werken de dagen erna. Heb eigenlijk zwaar de behoefte om even mijn eigen ding te doen. Vanmorgen heb ik definitief negatief getest (test ook altijd nog even voor de vorm op de officiele testdag) en daarna gelijk door naar mijn werk. En hoezo lekker getimed..dan word je dezelfde ochtend weer met een prille zwangerschap geconfronteerd .
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
LCN wat lijkt dat me moeilijk
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Ow jeetje LCN... wat lijkt me dat moeilijk zeg... Hele dikke voor jou lieverd.
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ah LCN, hele dikke knuffel voor jou!!
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Filoria schreef:Hoe is het met jou Lindsya?
Het gaat goed. Ik dacht gisteren ongesteld te worden. Ik verloor een klein beetje bloed maar het heeft niet door gezet dus nog even afwachten.
Hoe gaat het met jou? Heb je het ook al een beetje verwerkt?
Lindsya- Kletskop
LCN: ook van mij een knuffel. Wat een rottijd is dit voor jou zeg. Wat gun ik jou toch ontzettend een positieve test over een paar weken.
Ik merk dat ik langzaam al begin te denken over een volgende zwangerschap (inderdaad de vraag: wanneer zou ik weer ongesteld worden, is mijn man er al klaar voor etc.) Dat lijkt me een goed teken. Ik denk dat het verwerken goed gaat doordat ik veel kan praten over wat er is gebeurd. Heb zoveel lieve vriendinnen en familieleden.
Hoe gaat dat bij jou?
Zou dat je eerste menstruatie sinds de miskraam zijn? Hoe lang heeft er dan tussen gezeten?Lindsya schreef:Filoria schreef:Hoe is het met jou Lindsya?
Het gaat goed. Ik dacht gisteren ongesteld te worden. Ik verloor een klein beetje bloed maar het heeft niet door gezet dus nog even afwachten.
Hoe gaat het met jou? Heb je het ook al een beetje verwerkt?
Ik merk dat ik langzaam al begin te denken over een volgende zwangerschap (inderdaad de vraag: wanneer zou ik weer ongesteld worden, is mijn man er al klaar voor etc.) Dat lijkt me een goed teken. Ik denk dat het verwerken goed gaat doordat ik veel kan praten over wat er is gebeurd. Heb zoveel lieve vriendinnen en familieleden.
Hoe gaat dat bij jou?
Filoria- Ratel
Filiora, wij hadden niet tegen al teveel mensen verteld dat ik zwanger was dus veel wisten ook niks van de miskraam en de curretage af. Daar ben ik achteraf wel blij om want mijn man's kant heeft echt een grote familie. De mensen die het wisten hebben voor ons klaar gestaan, we hebben ook van vrienden van ons een weekendje weg gekregen om even samen te zijn dus dat is super lief. Ik merk ook wel dat we toe zijn aan weer zwanger te worden. Ik gebruik sowieso niks dus misschien kan het gebeuren maar als we de controle hebben gehad wil ik snel weer een afspraak maken bij de arts voor een behandeling.
Het heeft niet door gezet de ongesteld. Ik ben drie weken geleden geholpen dus ik ben benieuwd wanneer het wel door gaat zetten. Het zou de eerste keer worden dat ik ongesteld wordt.
Het heeft niet door gezet de ongesteld. Ik ben drie weken geleden geholpen dus ik ben benieuwd wanneer het wel door gaat zetten. Het zou de eerste keer worden dat ik ongesteld wordt.
Lindsya- Kletskop
@ LCN; Dikke
@ Luthien; Wat een ontzettende tegenvaller zeg. Hoop zo dat de hogere dosis wel aan mag slaan!
@ Lindsya; Ik werd beide keren na de curretage na ruim 6 weken pas weer ongesteld. Maar dit verschilt heel erg per persoon.
@ Luthien; Wat een ontzettende tegenvaller zeg. Hoop zo dat de hogere dosis wel aan mag slaan!
@ Lindsya; Ik werd beide keren na de curretage na ruim 6 weken pas weer ongesteld. Maar dit verschilt heel erg per persoon.
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal, oke, het heeft nu toch echt door gezet bij mij. Ik ben nu ongesteld. De dokter zei dat de kans aanwezig is dat erg heftig is dit keer. Was dat bij jou ook zo of niet?
Lindsya- Kletskop
Wat fijn dat de boel weer op gang is Lindsya. Dat lijkt me een geruststelling voor je. Heb je al een afspraak met de arts staan ondertussen?
Ik ga 16 augustus praten over eventueel beginnen met Clomid. Weet zelf niet zo goed of ik dat wil omdat ik toch al twee keer zonder medicijnen zwangerr ben geworden. Ben benieuwd wat de gyn zegt.
Ik ga 16 augustus praten over eventueel beginnen met Clomid. Weet zelf niet zo goed of ik dat wil omdat ik toch al twee keer zonder medicijnen zwangerr ben geworden. Ben benieuwd wat de gyn zegt.
Filoria- Ratel
Lindsya schreef:Weegschaal, oke, het heeft nu toch echt door gezet bij mij. Ik ben nu ongesteld. De dokter zei dat de kans aanwezig is dat erg heftig is dit keer. Was dat bij jou ook zo of niet?
De hoeveelheid was een stuk minder de eerste keer na een curettage. Ik dacht zelf dat dit kwam omdat alles weggehaald is en het baarmoederslijmvlies een stuk dunner is. Maar ik had wel flinke buik- en rugkrampen die ik normaal niet heb. Beetje vergelijkbaar als de pijn bij mijn spontane miskraam.
Ik heb beide keren na de curettage wel tussentijds bloedverlies gehad; bleef dan 1a2 weken bloed verliezen waarna het een week stopte en dan weer terug kwam. Maar dit voelde zo anders als een menstruatie, dat ik gewoon wist dat het de menstruatie nog niet was. Daarbij had ik dan ook nog hcg in mijn urine.
Maar fijn dat je ongesteld bent geworden, ik kon het dan ook een soort van afsluiten
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal: wat balen dat je ook bij de eerste menstruatie nog flinke krampen had. Vind het wel goed om te weten dat dat kan, dan kan ik daar rekening mee houden. Beetje rustig aan doen misschien.
Filoria- Ratel
Weegschaal, na mijn curettage heb ik heel weinig bloed verloren. Het is nu wel goed opgang mijn menstruatie, verlies gewoon het normale dan anders dus ik hoop dat het daar bij blijft. Het is een beetje dubbel bij mij, ik had niet verwacht dat ik verlopig niet ongesteld zou worden omdat ik zwanger was maar nu is het wel een soort afsluiting. Ik heb na de echo niet meer getest, toen het hartje niet meer klopte en ik ga ook nu niet meer testen of alles uit mijn lichaam is daar doe ik alleen mezelf verdriet mee. Dank je wel voor je antwoord in ieder geval.
Filoria, ik heb wel een afspraak staan bij de gyn voor een na controle maar nog niet bij mijn arts waar we een behandeling doen. Die afdeling is nu dicht omdat ze vakantie hebben maar ik wil een afspraak krijgen als ik bij de gyn ben geweest.
Filoria, ik heb wel een afspraak staan bij de gyn voor een na controle maar nog niet bij mijn arts waar we een behandeling doen. Die afdeling is nu dicht omdat ze vakantie hebben maar ik wil een afspraak krijgen als ik bij de gyn ben geweest.
Lindsya- Kletskop
LCN, hoe gaat het met je?
Lindsya- Kletskop
He bah LCN wat een rot nieuws zeg!
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
@Lindsya: Ja gaat wel redelijk. Niet slecht, maar ook niet enorm goed haha. We gaan maar gewoon door en moeten maar hopen dat het ooit wel gaat lukken. Ben ook echt toe aan vakantie hoor!
Is jouw menstruatie weer voorbij? Bij mij zo goed als. Hopelijk ben ik er deze keer na 1 week vanaf ipv 2 weken.. Moet het ziekenhuis ook nog steeds bellen dat het mislukt is heb zo'n hekel aan die telefoontjes. Ze reageren nl altijd met: oh en wat wilt u nu dan?
Is jouw menstruatie weer voorbij? Bij mij zo goed als. Hopelijk ben ik er deze keer na 1 week vanaf ipv 2 weken.. Moet het ziekenhuis ook nog steeds bellen dat het mislukt is heb zo'n hekel aan die telefoontjes. Ze reageren nl altijd met: oh en wat wilt u nu dan?
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....