Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+46
Susanne84
Filoria
boekenwurm83
vlinder-2011
Weegschaal
Le Chat Noir
Paper Crown
Lindsya
slaatje
Snoes
Samantha
Annie24
Twellie
Triesje1983
Lousanne
ExpressoB
Diese
MiKa
Caresses
Alex
sharky
Jazzlyn
Limburg85
Flower_L
Travelgurly
Jella
koNijntje
Happydobby
Muis
bolus26
liesje
Jade
Puzzle
Clapperdie
Lavendel
Puggle
Jasmine
Didi
Amber-
holaagirl
L!ND@
Lejow
Creabea_28
Muppetje
_Lana_
Luthien
50 plaatsers

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 26 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Weegschaal wo 17 okt 2012 - 6:20

Wat ontzettend balen LCN Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 26 1371890812 Kan me voorstellen dat je verder wil gaan kijken. Hele dikke Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 26 699888
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 26 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Lindsya wo 17 okt 2012 - 6:33

LCN, wat balen zeg. Misschien moet je toch aandringen op onderzoeken want telkens deze teleur stelling dat is ook niet leuk. Maar zou je nu al niet kunnen starten in Dusseldorf en je embryo's meenemen daarheen of is dat niet mogelijk? Dikke Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 26 699888 meis, ik had het zo voor jullie gehoopt.

Triesje, dat komt wel bekend voor Le.go W.orld, mijn zoontje wil daar ook graag naar toe maar voor ons is het verrijden. Morgen is het zo ver je eerste dag, succes.

Samantha, heftig allemaal. Ik denk dat je hier wel meer aansluiting gaat vinden dan in de andere topic. Ik ben benieuwd wat ze verder gaan onderzoeken bij je. Ik heb er zelf geen ervaring mee dus ik kan je geen advies geven. In ieder geval welkom.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Triesje1983 wo 17 okt 2012 - 7:50

@ Samantha: pfoe, dat klinkt heftig hoor... succes!

@ LCN: neeeeee, dat hadden we niet afgesproken hoor... He bah wat balen zeg. Ik had je zoooo enorm een positieve test gegund!!!
Ik zou dan idd ook naar het buitenland gaan als ze hier toch niet verder gaan onderzoeken...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Diese wo 17 okt 2012 - 8:02

Ah neee LCN, verdorie. Hoe kan het nou zo vaak niet lukken met zulke goede cryo's...
Het kan nog, maar ik snap dat het vertrouwen er niet meer is.

Wij wonen vlakbij de grens, dus ik ken veel ervaringen van kennissen en vrienden met Dusseldorf, en die zijn erg positief allemaal. Ik geloof ook dat ze daar experimenteler zijn en verder willen gaan voor de patient. En ook niet geheel onbelangrijk: de punctie onder narcose!
Heb jij al eens geexperimenteerd met dingen die het innestelen schijnen te bevorderen, zoals accupunctuur voetreflexologie kinderaspirines en tarwekiemolie?

In ieder geval een dikke knuffel en duim ondertussen nog verder!!
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Le Chat Noir wo 17 okt 2012 - 8:53

@diese: ja tarwekiemolie, visolie, kinderaspirine, acupunctuur geprobeerd, extra zink, vit d, b...de gewone zw schapsvitamines. Granaatappelsap geprobeerd ooit. Drink max 2 koffie p.d. (eerder ook wel helemaal niks), verder geen cafeine, eet groente&fruit, geen overgewicht, drink eigenlijk nooit meer en sowieso niet als we bezig zijn, roken uiteraard niet, tja ik weet niks meer!

@anderen: bedankt voor de lieve woorden!

@samantha: welkom hier, wat vervelend ook! Weet je hoeveel goed zaad er over bleef? Is hij eerder spontaan vader geworden zeg maar? Hoop dat puregon wel wat doet bij jou!
15kg aankomen in 3 mnd..jeetje.Dat is echt heel vervelend! Ben zelf geen kilo aangekomen na anderhalf jaar allerlei hormonen, zelfs wat lichter.
Laat je weten hoe je echo ging?
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Samantha wo 17 okt 2012 - 9:04

LCN, wat balen meid van je negatieve test. hug Ik ben nog niet zo thuis in de mm hoor maar kan het zijn dat je te vroeg getest heb? Of was dit DE dag dat het positief of negatief moest zijn? Wat een vragen trouwens... Goed hoor want dan weet ik wat ik morgen moet vragen. Ik weet alleen dat bij mijn vriend maar 20% het deed. Zijn dochter is gewoon verwekt en hij heeft nog een keer zijn ex zwanger gemaakt alleen dat werd een MK.

Ik laat jullie morgen weten hoe de echo was en wat ik te horen gekregen heb.
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11

Bericht  Diese wo 17 okt 2012 - 9:08

[quote="Le Chat Noir"]@diese: ja tarwekiemolie, visolie, kinderaspirine, acupunctuur geprobeerd, extra zink, vit d, b...de gewone zw schapsvitamines. Granaatappelsap geprobeerd ooit. Drink max 2 koffie p.d. (eerder ook wel helemaal niks), verder geen cafeine, eet groente&fruit, geen overgewicht, drink eigenlijk nooit meer en sowieso niet als we bezig zijn, roken uiteraard niet, tja ik weet niks meer!

Dat zijn inderdaad de dingen die ik weet. Ik heb ook tarwekiemolie geslikt en voetrelexologie gedaan tijdens beide tp's, met verschillende resultaten. Max 2 koppen koffie geprobeerd (rooibosthee schijnt goed te zijn, groene thee juist weer niet...je moet het allemaal maar weten...). De laatste keer heb ik ook wel eens meer gehad doordat we moesten waken. Dat schuldig voelen herken ik dan ook zeker.

Als je vragen hebt over Dusseldorf dan hoor ik het wel. Als je een goede reden opgeeft wordt het gewoon vergoed!
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Le Chat Noir wo 17 okt 2012 - 9:40

@diese: ik drink alleen rooibosthee idd of theinevrije thee. Ik ken denk ik alle tips wel hihi.
Wat betreft de vergoeding; hangt wel van je verzekering af hoor! Ik moet mijn aanvullende verzekering even opplussen zeg maar! Anders krijg je alleen nl tarief en icsi is stuk duurder dan ivf herlas!
@samantha: dit was idd de testdag aangegeven door de gyn, maar ik test vrijdag nogmaals als ikniet ongesteld word. Maar gebruik ook medicatie om dat tegen te ho uden! Ik denk dat t dan op zich wel meevalt met je vriend? Aantallen zijn idd wel belangrijk! Als je goed reageert op puregon, heb je denk ik werk een goede kans om gauw zwanger worden!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Jasmine wo 17 okt 2012 - 10:40

LCN: ik las dat jij vitD hebt geslikt, was dit ook om een innesteling te bevorderen?
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Le Chat Noir wo 17 okt 2012 - 21:31

@jasmine: wat ik tegen kwam in mijn speurtocht is dat veel vrouwen een vit D tekort hebben en dat dit inderdaad ook niet bevorderlijk is voor de innesteling. Heb toen ook een poos extra ingenomen, maar wat je hier in de winkel koopt is veel minder hoge dosis dan wat er voorgeschreven wordt bij een officieel tekort hoor.

Wat ik steeds nog tegen Weegschaal wilde zeggen: bij mij zorgen tarwekiemoliecapsules voor een dikker baarmoederslijmvlies, heb dit kunnen vergelijken. Misschien een ideetje, het is ook gewoon gezond voor je.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Jasmine wo 17 okt 2012 - 22:10

LCN: vitamine D tekort weet ik dus alles van. Zodra ik zwanger ben, heb ik niet een klein tekort, maar zit ik ver onder de minimale waarde. Heb tijdens mijn zwangerschappen al meerdere malen van die zakjes voorgeschreven gekregen. Vandaar ook dat ik daar benieuwd naar was. Ben nl. steeds met vitamine D begonnen toen ik al zwanger was.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Le Chat Noir wo 17 okt 2012 - 22:42

Ooh okee! Nou wat ik heb gelezen wordt je dit in DD dan van tevoren al voorgeschreven. Maar goed, bij jou ligt het probleem waarschijnlijk ook meer aan het zwanger blijven?? Toch lijkt het me niet kwaad kunnen om gewoon altijd extra vit d in te nemen??
Merk je dit zelf ook ergens aan trouwens?
Het is mij bij nog nooit bepaald.

@Diese: Heb nog wel een DD vraagje: hoe zit het met de betaling? Ik weet dat je narcose gelijk moet betalen en assisted hatching (als je dat doet) los vd behandeling.. Maar het bedrag voor ivf/icsi; krijg je daar een rekening van mee die je bijvoorbeeld binnen 2 of 4 weken voldaan moet hebben of is het de bedoeling dat je dit ook gelijk afrekent??
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Paper Crown wo 17 okt 2012 - 23:10

Le Chat Noir schreef:
@Diese: Heb nog wel een DD vraagje: hoe zit het met de betaling? Ik weet dat je narcose gelijk moet betalen en assisted hatching (als je dat doet) los vd behandeling.. Maar het bedrag voor ivf/icsi; krijg je daar een rekening van mee die je bijvoorbeeld binnen 2 of 4 weken voldaan moet hebben of is het de bedoeling dat je dit ook gelijk afrekent??

Volgens mij gaat het via verzekeringen hoor. Als je het terplekke moet afrekenen moet je wel heel veel geld bij je hebben. Heb je wel eens aan Turkije gedacht?
http://www.humanfirstivf.nl/?gclid=CNaIgbupirMCFWLHtAod5kkA-g
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Jasmine wo 17 okt 2012 - 23:30

LCN: zwanger blijven is hier idd. een groter probleem. Zwanger worden gaat gelukkig zonder gedoe, waar ik ook heel dankbaar voor ben, want ik realiseer me maar al te goed dat dat ook niet altijd vanzelfsprekend is. Toch wil ik nu wel een keer een blijvende zwangerschap eerlijk gezegd. Wat de vitD betreft: Ik merk het zelf aan extreme vermoeidheid. Op een gegeven moment was het zo erg dat ik 24X7 doodmoe was, ook al kwam ik net uit bed en onder de douche vandaan, ik was alweer totaal uitgeput. De verloskundige zag ook dat dit geen gewone vermoeidheid was en liet toen vitD prikken, zonder er iets van te verwachten. Maar toch bleek dat de oorzaak. Ben nu dus wel benieuwd in hoeverre dit van invloed kan zijn.

Hoe is het nu met jou? Heb je nog een beetje een goed gevoel bij deze poging en dat gisteren testen net een beetje te vroeg was, of ben je de hoop een beetje kwijt?
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Le Chat Noir wo 17 okt 2012 - 23:32

Nee dat is niet zo PC..je moet ook hoe dan ook bij betalen, ook al is het pas de 3e poging. Dit omdat verzekeringen alleen (een deel van) het nederlandse tarief betalen. Dit is iets van 1860 euro, terwijl icsi in DD zonder extra's al 2300 kost... Ik heb al gelezen dat je dus zelf de rekening krijgt en dan in moet dienen bij je verzekeraar. Maar weet niet of je het gelijk moet pinnen (zoals de narcose daar) of dat je het later over mag maken. Vaak heb je dan namelijk alweer het geld van de verzekering op je rekening, als die een beetje snel werken!

Heb wel aan Turkije gedacht, maar ik vind niet dat ze daar veel verder onderzoek doen, lijkt niet zo tenminste! Maar wel assisted hatching en imsi enzo.. Verder lijkt t me lastig met cryo's! Elke keer een tripje Turkije, vind ik helemaal niet vervelend maar niet zo handig en duur.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Le Chat Noir wo 17 okt 2012 - 23:35

@jasmine: Oh nee ik weet zeker dat deze poging officieel mislukt is hoor. Maar gebruik nog even de hormonen door en test nog eens, zodat ik me niet zorgen hoef te maken over die 1% kans dat er toch nog wat zat.
Maar de cryo was al vlak voor stadium van innestelen bij de terugplaatsing, dus dan had er echt al wat zichtbaar moeten zijn. Daarom ben ik nu ook al bezig met DD.
Hebben nog wel twee cryo's maar daar verwacht ik ook niet meer zoveel van...

Als ik dat zo lees, denk ik dat je er al langer last van had, maar dat de symptomen (vermoeidheid) verergerden doordat je ook nog veel progesteron aanmaakt door een zwangerschap wat ook voor vermoeidheid zorgt. Is het niet beter om het gewoon altijd te gebruiken, tenminste om ook de waarden te controleren buiten een zwangerschap om? Ik heb net nog eens gekeken en een vit d tekort wordt zeker in verband gebracht met miskramen.

Laatst aangepast door Le Chat Noir op wo 17 okt 2012 - 23:39; in totaal 1 keer bewerkt
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Jasmine wo 17 okt 2012 - 23:38

Ja, dat snap ik. Maar pff, dan ga je je op een gegeven moment toch echt afvragen wat er misgaat. Zulke mooie, goede cryo's, steeds zonder resultaat. Kan goed begrijpen dat je hier in NL niet teveel meer verwacht en verder wil kijken hug
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Le Chat Noir wo 17 okt 2012 - 23:42

Begrijp trouwens goed dat elke keer een miskraam krijgen heel zwaar is. Kijk, ik zou graag eens een keer willen weten of ik uberhaupt zwanger kan raken nu.. omdat er nog nooit iets aangeslagen is. Maar als je eenmaal zwanger bent en het loopt (steeds) mis, pffff....heftig hoor.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Jasmine wo 17 okt 2012 - 23:55

Elke keer een miskraam is ook best heftig ja. De laatste keer ging ik er gewoon ook al niet meer vanuit dat het goed zou gaan. Ik ben nu ook zo ver dat ik niet weet of ik nog een keer lukraak een poging wil wagen. Dat voelt gewoon niet goed. Ik vraag me ook steeds vaker af of ik in plaats van drie keer domme pech, één keer heel veel geluk heb gehad. Maar, ik kan tenminste zwanger worden, dat is wel wat mij steeds op de been hield en houdt. Mensen zat wie dat niet gegund is.

Dus ja, ik kan me heel goed voorstellen dat jij nu wel eens wilt weten of je überhaupt zwanger kán raken. Kan me ook voorstellen dat je zo langzamerhand het vertrouwen in je lichaam wel een beetje kwijt bent. Ik hoop zo dat het jullie ook snel een keer gegund is. Na 2 1/2 jaar proberen nog steeds met lege handen, terwijl er mensen zijn die in die tijd al voor de tweede keer zwanger zijn of zelfs al twee kinderen hebben gekregen. Dat lijkt me echt heel moeilijk om te horen dan.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Le Chat Noir do 18 okt 2012 - 0:47

Kan me voorstellen dat je niet weer zomaar die pijn door wil maken, maar eerst eens wil weten of dit voorkomen kan worden.

Ja het is heel frustrerend dat het niet lukt om zelfs maar even zwanger te worden. In eerste instantie leek het 'gemakkelijk' toen we na ruim een jaar wisten dat het er aan lag dat mijn man sterk verminderd vruchtbaar was..als de vrouw gezond is, lukt het met icsi dan vaak wel gauw. Nu kan het aan diverse dingen liggen dat het niet lukt; de kwaliteit van de embryo's, de schil die te dik is waardoor het hatchen mislukt, dna fouten in het zaad, mijn afweersysteem, progesterontekort etc etc of...gewoon domme pech..
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Lousanne do 18 okt 2012 - 0:52

Niet naar Turkije gegaan! Ik heb zoveel ellende gezien van mensen die in Turkije waren geweest voor een ICSI of IVF behandeling, en die terugkwamen met grote problemen ten gevolge daarvan. Ik liep stage bij de gynaecologie 4 weken, maar heb echt veel gezien. De gynaecoloog zei ook dat het veel voorkwam. Veel ontstekingen, verkeerd geplaatst, meerlingen (zelfs een vierling!).
Er zouden ook vast goede instellingen zijn in Turkije, maar zorg dat je daar heel zeker van bent voordat je er heen gaat.
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Bericht  Paper Crown do 18 okt 2012 - 0:52

LCN, is het misschien een optie om een emmy in minder vergevorderd stadion terug te plaatsen?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Le Chat Noir do 18 okt 2012 - 2:24

@lousanne: ik neig daarom zelf ook meer naar Duitsland, al heb ik ook goede verhalen gehoord over Turkije.
@pc: in Dusseldorf doen ze 2 of 3 daags embryo's. In ons zkh nu 4 daags. Onze emmy's doen t alleen zo goed dat ze er dan vaak al uitzien als 5 daagse; blastocyst. Het is juist zo dat je dan al weet dat ze goed zijn... Maar goed, hoe eerder terug in de baarmoeder hoe beter misschien. We weten nu toch wel dat ze goed doordelen steeds.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Paper Crown do 18 okt 2012 - 4:07

Le Chat Noir schreef:@lousanne: ik neig daarom zelf ook meer naar Duitsland, al heb ik ook goede verhalen gehoord over Turkije.
@pc: in Dusseldorf doen ze 2 of 3 daags embryo's. In ons zkh nu 4 daags. Onze emmy's doen t alleen zo goed dat ze er dan vaak al uitzien als 5 daagse; blastocyst. Het is juist zo dat je dan al weet dat ze goed zijn... Maar goed, hoe eerder terug in de baarmoeder hoe beter misschien. We weten nu toch wel dat ze goed doordelen steeds.

Ja, wie weet is dat beter? Ik had een 6cellige, wel goede kwaliteit emmy, mooi helder enz. Wel op dag 3. Punctie op dinsdag ochtend, tp op vrijdag middag.

Ik hoop dat je in DD beter wordt geholpen en je test postief mag zijn.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Samantha do 18 okt 2012 - 8:00

Vanmorgen dus weer een echo gehad, er was nog niets aan het groeien. Zaterdag nog eens kijken en als het dan nog stil ligt de dosis opschroeven. We hebben het verder over een plan van aanpak gehad. Als ik een eisprong ga krijgen hebben we direct ook een samenlevingstest. Afhankelijk van wat daar uitkomt word het of iui of IVF / icsi. Dat word dus nog even afwachten.

Ik ga eens rustig me hier inlezen, verhalen leren kennen etc.

Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: