Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+46
Susanne84
Filoria
boekenwurm83
vlinder-2011
Weegschaal
Le Chat Noir
Paper Crown
Lindsya
slaatje
Snoes
Samantha
Annie24
Twellie
Triesje1983
Lousanne
ExpressoB
Diese
MiKa
Caresses
Alex
sharky
Jazzlyn
Limburg85
Flower_L
Travelgurly
Jella
koNijntje
Happydobby
Muis
bolus26
liesje
Jade
Puzzle
Clapperdie
Lavendel
Puggle
Jasmine
Didi
Amber-
holaagirl
L!ND@
Lejow
Creabea_28
Muppetje
_Lana_
Luthien
50 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 11 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Jasmine vr 6 jul 2012 - 1:30

Lindsya: Een hele dikke knuffel. Ik weet hoe het voelt om zo lang met een kindje rond te lopen dat het waarschijnlijk niet gaat redden en het uiteindelijk ook niet red. Dat is echt vreselijk.

Hoop dat je dit een plekje kunt geven hug

Veel sterkte
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 11 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Gast vr 6 jul 2012 - 1:36

Oh Lindsya wat heftig. Sterkte meid!!

Gast
Gast

Bericht  Travelgurly vr 6 jul 2012 - 1:52

Oh Lindsya wat naar om te horen! klote meis! sterkte met alles een plekje te geven!
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Lindsya vr 6 jul 2012 - 2:04

Dank jullie wel meiden. Heel lief van jullie.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Muppetje vr 6 jul 2012 - 3:13

Lieve Lindsya, wat ontzettend verdrietig om te horen. Heel veel sterke en n dikke knuffel! Geef het de tijd, het is niet niets... hug

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Gast vr 6 jul 2012 - 3:37

Lindsya, wat ontzettend moeilijk.. Sad Zo'n weg af moeten lopen en dan alsnog een miskraam. Sterkte en een dikke knuffel (Jolicious)

Gast
Gast

Bericht  Filoria vr 6 jul 2012 - 7:12

Heel heel veel sterkte Lindsya. Ik weet verder even niet wat ik moet zeggen. Wat een vreselijk naar nieuws.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Flower_L vr 6 jul 2012 - 8:08

wat naar om te lezen Lindsya, heel veel sterkte met het verwerken ervan.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Limburg85 vr 6 jul 2012 - 8:30

Lindsya ontzettend veel sterkte met dit verlies!!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Triesje1983 vr 6 jul 2012 - 8:51

Hey meiden,

@ weegschaal: sollicitatie ging niet zo goed. Ben afgewezen, omdat ik de rekentest niet goed gemaakt had...en omdat ik er langer over deed dan dat er voor stond...

@ Snoes: hahahaha, dat kan nog wel even duren voordat iedereen zwanger is ;-).

@ Luthien: ben benieuwd wat de gyn gaat vertellen. Ik hoop dat hij/zij goed nieuws heeft voor je meid.

@ LCN: jeetje wat asociaal zeg! Dit kan je toch niet maken, zomaar de afspraak verzetten en dan ook nog eens liegen? Echt te belachelijk voor woorden dit!
Kan me voorstellen dat je er klaar mee bent!
Jaaa zeg, mij vergeten... dat kan toch niet? Hahahahaha...
Oooow meid dat is nog eens goed nieuws! Op naar een mooie terugplaatsing Very Happy.

@ Crea: lieverd, dankjewel! Hoe is 't nu met jou?

@ Lindsya: oooo neeeeeee meid toch, wat erg! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik wil je in iedergeval een hele dikke knuffel geven.

Hier deze cyclus weer eens tussentijds gemenstrueerd en flink ook! Nu zit ik vanaf deze menstruatie op dag 26 (dus niet meer 14 dagen er tussen) en zit ik deze cyclus dus op dag 41... Ik ben nu heel erg benieuwd wanneer ik nu ongesteld ga worden...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Weegschaal zo 8 jul 2012 - 6:58

@ LCN; Spannend!!

@ Lindsya; Wat vreselijk voor jullie Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 11 699888

@ Triesje; Wat jammer van je sollicitatie!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Luthien di 10 jul 2012 - 2:05

Hallo meiden,

Ik ben vanmorgen bij de gyn geweest. Ik zag zelf op de echo weinig verschil met voor de operatie. Er zitten nog steeds heel veel halve follikels, maar volgens de gynaecoloog zag het er wel goed uit.
Het baarmoederslijmvlies was erg dun, dus ze wilde vandaag rekenen als dag 3 in de cyclus. Omdat de eierstokken nu mogelijk gevoeliger zijn mag ik vandaag meteen beginnen met Clomid 50 (dus toch niet beginnen met spuiten). Volgende week dinsdag krijgen we dan weer een echo.
Mocht dit aanslaan dan mogen we het een tijdje zo proberen. Weinig nieuws eigenlijk. Ik heb net de eerste pil genomen en dat moet dan voor 5 dagen. We wachten dus weer geduldig af.
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Paper Crown di 10 jul 2012 - 2:14

LCN, is de TP gelukt? Ik ga weer duimen!!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Snoes di 10 jul 2012 - 3:38

Luthien, balen dat je het zelf niet zag. Ik zag op mijn echo zelf wel een verschil met voor de operatie. Niet heel duidelijk, maar mijn gynaecoloog vond dat er een duidelijk verschil te zien was. Ik hoop dat de Clomid nu gewoon aanslaat.

LCN, ik ben ook benieuwd hoe het bij jou is gegaan!

Lindsya, hoe gaat het met jou nu meis?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Le Chat Noir di 10 jul 2012 - 4:01

De terugplaatsing is doorgegaan, weer een blastocyst, dus goede kans. Helaas wel 3 eerst niet goed ontdooid, dus nu nog 3 over. Nu weer afwachten! Lief dat jullie er aan dachten!
@luthien: hopelijk reageer je nu toch een stuk beter! Ik ga voor je duimen!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Snoes di 10 jul 2012 - 4:16

LCN, wat balen dat er eerst 3 mislukt zijn. Fijn dat het uiteindelijk wel gelukt is. Ik ga voor je duimen voor een positieve test over 2 weken!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Muppetje di 10 jul 2012 - 4:22

Lcn ik ga weer heel hard duimen!!!!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Paper Crown di 10 jul 2012 - 4:23

Balen dat de eerste 3 niet goed zijn ontdooid LCN! Ik ga weer duimen! Succes in de wachtweken.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Weegschaal di 10 jul 2012 - 4:49

@ Luthien; Ik duim dat de clomid dit keer mag aanslaan!

@ LCN; Wat spannend weer, ik duim ook echt hoor! Ben heeel benieuwd over 2 weken.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Amber- di 10 jul 2012 - 5:36

LCN, ik ga weer duimen!!!

Luthien, ook voor jou duim ik dat de clomid hopelijk aanslaat!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Twellie di 10 jul 2012 - 9:43

He wat naar Lindsya. Heel veel sterkte toegewenst Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 11 699888 .
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Le Chat Noir wo 11 jul 2012 - 21:38

@weegschaal: succes vandaag, hoop dat je goed nieuws krijgt.
@luthien: hoe gaat het?
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Triesje1983 wo 11 jul 2012 - 23:03

@ LCN: oooow meid wat spannend!!! Ik ga heel hard voor je duimen!

@ Weegschaal: ja zeker jammer, maar ik ga door met solliciteren! Er moet en zal gewoon een baan voor mij zijn!

@ Muppetje: jeetje meid, alweer 30 weken! Wat gaat 't hard? Hoe gaat 't met jou?

@ Snoes: en jij alweer bijna op de helft Very Happy.

Hier weer wat inspiratie gekregen voor wat artikelen. Heb vandaag de review voor de workshop Meesterlijk Moederschap afgeschreven en daarna meteen maar het interview geschreven met de oprichtster ervan. Ik ben nu aan 't wachten dat het interview terugkomt Very Happy.

Verder druk met solliciteren en daarnaast ook bezig met een studie voor Reiki. Die heb ik gekregen van een vriendin en zij is zelf Reiki Master, dus zij gaat mij ook inwijden enzo. Very Happy.

Ik ben zo enorm blij Very Happy. Kan ik deze curcus/opleiding toch doen en 't kost me geen geld Very Happy.
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Lindsya do 12 jul 2012 - 0:23

Snoes schreef:

Lindsya, hoe gaat het met jou nu meis?

Wat lief dat je er naar vraagt. Het gaat redelijk, het verwerken is begonnen. Onze kleine man heeft ook dingen opgevangen en we hebben het hem zo goed mogelijk uitgelegd en hij ving het gelukkig allemaal goed op. Hij hoop wel snel dat die nog eens grote broer mag worden en hij hoop dat hij niet weer zo lang moet wachten maar ja dat hebben we helaas niet voor het zeggen.

LCN, ik kwam even kijken hoe de TP was gegaan. Ik ben even niet zoveel online. Ik ga heel hard voor je duimen, balen alleen dat er drie ontdooi pogingen mislukt zijn. Wanneer mag je testen?

Luthien, hopelijk slaat de clomid aan, succes.

Triesje, succes met solliciteren.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Snoes do 12 jul 2012 - 0:32

Lindsya, moet je nog controles bij de gyn ofzo hebben of mogen jullie gelijk weer verder? Of willen jullie liever zelf even wachten? hug

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: