Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+46
Susanne84
Filoria
boekenwurm83
vlinder-2011
Weegschaal
Le Chat Noir
Paper Crown
Lindsya
slaatje
Snoes
Samantha
Annie24
Twellie
Triesje1983
Lousanne
ExpressoB
Diese
MiKa
Caresses
Alex
sharky
Jazzlyn
Limburg85
Flower_L
Travelgurly
Jella
koNijntje
Happydobby
Muis
bolus26
liesje
Jade
Puzzle
Clapperdie
Lavendel
Puggle
Jasmine
Didi
Amber-
holaagirl
L!ND@
Lejow
Creabea_28
Muppetje
_Lana_
Luthien
50 plaatsers

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 7 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Triesje1983 wo 13 jun 2012 - 21:17

@ Jetje: het gaat wel aardig hoor. Heb niet zoveel pijn meer (ga volgende week ook weer aan het werk), maar merk wel dat ik een paar keer in de week toch nog wel moet slapen 's middags zo na de operatie.
Verder ben ik strondverkouden. Ik blaf op het moment als een zeehond. Wat de binnenkant van m'n buik weer niet zo heel erg leuk vind ;-).
Maandag ook nog weer op de weegschaal gestaan en toen was ik al 9,8 kilo kwijt. Morgen is m'n officiele weegdag, dus ik ben erg benieuwd...
Dankjewel, ja ik moest er echt even een foto van maken hahaha.

@ Snoes: hahahaha, ja gaat hard he? En dan issie nog steeds te klein hoor ;-). Hij gaat nu net richting 98...92 past hij ook nog steeds...

@ LCN: ook mijn duimen draaien nog steeds voor jou...

Hier maandag ongesteld geworden (alweer :s). Het valt me op dat er enig patroon in zit... Steeds rond dag 14/15/16 word ik ongesteld, midden in de cyclus. Ik schrijf het ook altijd eerst op in FF als spotting, zodat hij niet meteen een nieuwe cyclus maakt. Als ik hierna weer ongesteld word, dan zet ik het op de menstruatie. Dit zodat de gyn het ook goed kan bekijken.
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 7 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Creabea_28 wo 13 jun 2012 - 21:18

LCN: ik duiiiiiiiim heel hard!!! bounce

Muppetje: wat lief dat je naar me vraagt! Met mij gaat alles goed hoor. Voel me wel redelijk beroerd haha maar dat hoort er natuurlijk bij en daar zal ik ook echt niet over zeuren. Moeten nog 8 dagen wachten tot de echo...zou zo blij zijn als het 22 juni is smile
Maar ach, geduld is een schone zaak!

Hoop zo dat LCN ook zwanger is, ze verdient het zo! En het zou geweldig zijn als we samen kunnen zwangeren Very Happy

Triesje: wat een schatje!!! I love you En wat ontzettend knap dat het afvallen zo goed gaat! Top!
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Snoes wo 13 jun 2012 - 21:50

Crea, nog een week meid en dan mag je eindelijk naar de gynaecoloog!! Very Happy

Triesje, wat raar dat je zo snel ongesteld bent altijd. Ben je dan ook écht ongesteld of stopt het bloeden na een dag ofzo al?

LCN, ik ben ook benieuwd hoe het met je gaat vandaag!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Triesje1983 wo 13 jun 2012 - 22:14

@ Crea: dankjewel lieverd. Hoe gaat 't met jou?

@ Snoes: nee ik ben dan ook echt ongesteld varierend van 5 tot 7 dagen... Dit heb ik al van kinds af aan (alleen zit er nu meer een patroon in), maar omdat ik nu nog te zwaar ben, willen ze me nu dus nog steeds niet helpen... Ik moet het nu dus een half jaar aankijken...
Ik kon kiezen tussen 3 dingen...
* weer aan de pil
* een kunstmatige overgang simuleren
* afwachten wat lichaam nu gaat doen.

Ik heb gezegd dat ik dan wel afwacht, aangezien ik die rommel allemaal niet meer in mijn lijf wil...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Lindsya wo 13 jun 2012 - 23:49

LCN, hoe is het vandaag?
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Snoes do 14 jun 2012 - 0:58

Hoe is het met jou Lindsya? Wanneer had je alweer de echo?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lindsya do 14 jun 2012 - 4:59

Snoes schreef:Hoe is het met jou Lindsya? Wanneer had je alweer de echo?

Met mij gaat het goed. Ik heb nog geen last van zwangerschap kwaaltjes, alleen mijn borsten zijn groter geworden. Ik heb a.s maandag de echo.

Hoe gaat het met jou? Heb je al last van zwangerschapkwaaltjes?
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Snoes do 14 jun 2012 - 6:36

Wat spannend Lindsya, maandag de echo! Ik duim voor je dat alles goed gaat!

Met mij gaat het prima hoor, nog niet echt zwangerschapskwaaltjes. Vorige week alleen wat last gehad van een lage bloeddruk, maar dat is inmiddels ook weer voorbij. Ik ben alleen nog steeds heel erg moe, maar dat komt meer door mijn slaapproblemen (die ik ook nog maar sinds een 4-tal weken heb) denk ik.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lindsya do 14 jun 2012 - 18:48

Snoes, ik heb ook last van lage bloeddruk maar daar heb ik normaal ook last van. Minder slaapproblemen, hopelijk slaap je snel wat beter.

Ja ik vind het echt spannend. Ik hoop ook dat alles goed is. Nog even een paar dagen wachten.

LCN, hoe gaat het met je?
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Snoes do 14 jun 2012 - 20:19

Ik ben ook érg benieuwd hoe het met LCN gaat!!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Muppetje do 14 jun 2012 - 20:29

Snoes schreef:Ik ben ook érg benieuwd hoe het met LCN gaat!!

Hier nog iemand!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Paper Crown do 14 jun 2012 - 20:31

LCN, ik hoop zooooo op goed nieuws. Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 7 281626781
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Muppetje do 14 jun 2012 - 20:49

Paper Crown schreef:LCN, ik hoop zooooo op goed nieuws. Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 7 281626781

Ik al helemaal in de war, Huh, wie is Paper Crown nou weer.... Maar jij bent t 'maar' Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 20:58

Muppetje schreef:
Paper Crown schreef:LCN, ik hoop zooooo op goed nieuws. Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 7 281626781

Ik al helemaal in de war, Huh, wie is Paper Crown nou weer.... Maar jij bent t 'maar' Wink

Dat is snel veranderd! Ik zag echt 10 minuten geleden nog dat .... had gereageerd, en ineens een andere naam!

Gast
Gast

Bericht  Snoes do 14 jun 2012 - 21:02

Het is dat je hetzelfde onderschrift hebt gehouden, anders had ik niet geweten wie je was Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Le Chat Noir do 14 jun 2012 - 21:11

Helaas mag het niet zo zijn... De test vanmorgen was negatief, heb er zelfs 2 gedaan omdat ik er toch zoveel in huis heb (per ongeluk). Ik ben nog steeds niet ongesteld of iets anders. Het wordt dus blijkbaar in een natuurlijke cyclus helemaal tegengehouden door Lutinus. Normaal was ik al een week geleden ongesteld geworden. Mijn gevoel was al niet helemaal goed meer, maar toen de menstruatie uitbleef kreeg ik toch wel weer hoop.
Maar het lijkt me als er op wd 13 nog geen schijn van een 2e streepje is, het toch echt niet gelukt is.
Voor de goede orde ga ik nog 1 dag door met Lutinus. Wilde er eigenlijk gelijk al mee kappen, maar nu weet ik hoe t gaat als ik toch echt doorga tot de testdatum. Weet ik de volgende keer wat ik kan verwachten in een cryo cyclus.

Het is echt flink k*t, we hebben al zoveel teleurstellingen gehad en wachten al ruim 2 jaar (de jaren waarin de wens al sterk was, maar de omstandigheden nog niet helemaal ideaal niet meegerekend). Eerst een jaar hoopvol zelf proberen, dan krijg je al gauw te horen dat het zaad slecht is, weer 3 maand wachten op hertest (die maanden waren echt vreselijk) dan weet je het zeker in juli 2011: het wordt ICSI. Vanaf augustus 2011 hiermee bezig, 2 verse pogingen gehad (die 2,5 maand in beslag nemen elk) en in totaal nu 5 embryootjes die het niet hebben gered. Waarvan dus 3 terugplaatsingen met echt goede embryo's, dus waar het dan aan ligt??? Ik kijk ook op een ander forum waar veeel meer mensen in hetzelfde schuitje zitten en waar je beter de realiteit ziet dan hier (hier zijn in verhouding natuurlijk ook heel weinig!), namelijk dat er vaak best veel terugplaatsingen nodig waren voor er een goede zwangerschap ontstond. Maar we gaan natuurlijk zo wel twijfelen of het ooit wel gaat lukken hiermee! Is het domme pech of mankeert er iets anders?
In ieder geval gaan we nu voor onze vakantie nog 1 cryo poging doen. Ik denk dat de terugplaatsing dan rond half juli zou kunnen zijn. En als dat ook mislukt dus even een maandje niks in augustus en anders gaan we blij op vakantie Wink.
Voor nu is het weer de teleurstelling verwerken en weer nieuwe moed verzamelen... Morgen nog een laatste test en dan stop ik met die troep die me zwanger laat voelen. Hopelijk komt de menstruatie dan snel Cry .
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Paper Crown do 14 jun 2012 - 21:18

Ah, nee LCN. Wat een k*tzooi. Ik dacht echt dat het nu gelukt was omdat je zei dat je woensdag nog geen spotting had zoals de eerste twee keer. Hier zitten maar weinig meiden met ICSI/IVF en ik snap dat er op een andere forum meer begrip is. Maar het gaat echt lukken! Mijn nieuwe buurvrouw heeft 3 verse pogingen, 10 terugplaatsingen gehad (ook met 2 cryo's!) en de allerlaatste keer had ze 2 cryo's teruggeplaatst gekregen en nu is ze zwanger! Waarom vraag je niet of ze de volgende keer 2 terugplaatsen? Aan de kwaliteit van de embryo's ligt het niet, het gaat bij de innestelling fout. Wat een klap weer.

Ps: ik ben het CKC
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Le Chat Noir do 14 jun 2012 - 21:28

Ik bedoel niet het begrip hoor, maar meer dat jij en Sharky bijv van de 1e keer IVF/ICSI zwanger raakten. Dus dat je het dan gaat vergelijken en het bij ons heel negatief lijkt dan. Een verhaal zoals van je buurvrouw geeft wel hoop. Op dat forum zie je ook dat veel toch uiteindelijk wel zwanger zijn geraakt, maar een lange adem moesten hebben.
Vanwege mijn leeftijd mag ik er steeds maar 1, of de kwaliteit moet matig zijn, dan mag je twee, maarja die is dus steeds uitstekend! Bij de 3e poging zou t wel mogen....
Het schijnt voor 90% aan het embryo te liggen als het mislukt. Ook al lijkt de kwaliteit dus goed in de 1e dagen. De energie daarvoor schijnt dan nog vanuit de eicel te komen. Bij ICSI is daar gewoon meer kans op dat het toch niet goed is, omdat het zaad dus al slecht is. Het kan ook dat het hatchen niet goed gaat, in Duitsland doen ze bijv wel aan assisted hatching... Voor 10% ligt het aan de conditie in de baarmoeder, maar ik had ook deze keer een dik, drielaags slijmvlies en ben verder gezond, leef gezond, dus weet t niet of t daaraan ligt..

PS ik had wel door dat jij het was hoor hahaa
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Creabea_28 do 14 jun 2012 - 21:39

Lieve LCN, ook hier nog even een heeeeele dikke knuffel voor jou! Ik ben er echt verdrietig van dat het weer niet zo mag zijn voor jullie. Jullie verdienen het zo!!
Gelukkig zijn er nog kansen, dus geef de moed niet op! Ik ben er voor je!
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616

Bericht  Paper Crown do 14 jun 2012 - 21:44

Le Chat Noir schreef:tekst LCN

Oh, zo bedoel je, ik snap je. Het lijkt ook allemaal heel negatief LCN Sad vind het heel verdrietig voor je dat er nu alweer een teleurstelling is. Je embryo's zijn beter dan de mijne, ik had een 6cellige teruggeplaatst gekregen, dit was op dag 3 de beste kan je nagaan. Dus misschien zegt emmy kwaliteit ook niet zo heel veel aangezien er zelfs vrouwen van 2-cellige of 3-cellige zwanger worden. Wat ik hiermee wil zeggen, zoek het niet zo bij jezelf. De man van mijn buurvrouw had een tumor in zijn balzak, zijn zaad is ingevroren voordat hij geopereerd werd maar het zaad is heel slecht. Hun embryo's zijn veel beter dan de mijne, maar toch heeft ze 10 TP's moeten krijgen voor het zover was. De aanhouder wint lieve meid, het komt echt goed maar helaas moet je inderdaad een lange adem hebben.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Le Chat Noir do 14 jun 2012 - 21:52

Dankjewel lieve meiden, allebei!
Ben ook oprecht blij dat het bij jullie in ieder geval gelukt is.
En alles komt op zijn tijd, dus hopelijk breekt onze tijd nu ook gauw aan. Of wie weet moeten we een andere weg inslaan. Daar denk ik ook wel eens over na. Maar we blijven nu eerst er voor gaan! Ben in ieder geval dankbaar dat we nog zoveel cryo's hebben. Dat heeft ook niet iedereen. Zo probeer ik maar blij te zijn met wat we wel hebben...naast het verdriet om wat er nog ontbreekt natuurlijk.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Lindsya do 14 jun 2012 - 22:01

LCN, ik had het zo gehoopt voor je. Ik snap je verhaal wel van een ander forum. Ik schreef toen ik de eerste keer ivf deed ook op een ander forum en daar kreeg toch iets meer erkening dan hier. Ik wil je een hele dikke knuffel geven en ik blijf voor je hopen en duimen dat het toch een keer lukt. Succes meis.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Snoes do 14 jun 2012 - 22:14

Ah jeetje LCN, wat kl*te weer zeg Sad
Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, vind het zo rot voor je Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 7 699888

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Weegschaal do 14 jun 2012 - 22:22

Dikke Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 7 699888 voor jou LCN!

Mijn verhaal is natuurlijk anders, maar ik voel me hier op het forum soms ook een uitzondering met meerdere miskramen. Ga dan ook twijfelen of het ooit wel goed zal komen. Maar lees op internet ook andere verhalen, waar ik weer hoop door krijg.

Vind het knap dat je toch positief kan blijven, al zal dit zeker niet altijd makkelijk zijn!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 22:41

Lieve LCN, wat een teleurstelling weer en wat een verdriet. Het lijkt soms zo uitzichtloos. En het is zo moeilijk om steeds weer moed te verzamelen als je bang bent voor weer een teleurstelling. Lees je ook mee op Viva? Daar zijn topics met vrouwen die ook in dit traject zitten en waaruit blijkt dat de eerste poging slagen IVF niet de gang van zaken is. Ik hoop dat jullie wens snel vervuld wordt en dat je deze nare periode achter je kan laten.

Laatst aangepast door Ecrits op vr 15 jun 2012 - 2:14; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: