Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer stopt dat lekken eens..

4 plaatsers

Ga naar beneden

Wanneer stopt dat lekken eens..  Empty Wanneer stopt dat lekken eens..

Bericht  Gast di 5 jun 2012 - 0:26

Ik heb hyperlactatie maar loop gelukkig niet meer de hele dag met stuwing rond, wel in de ochtend en soms overdag als ze wat langer tussen de voedingen laat, dan spuit het er echt uit.


Maar dat lekken ben ik zo beu.. Zoogcompressen zijn haast niet aan te slepen en snachts slaap ik met pampertjes tussen mijn hemd ander drijf ik mijn bed uit, want doorslapen doet ze 8 van de 10x al!

Ik heb ook al de lilypadz geprobeerd maar daar lek ik ook vaak gewoon langs heen.

Dus voor de mama's met veel melk wanneer lekte jullie niet meer?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer stopt dat lekken eens..  Empty Re: Wanneer stopt dat lekken eens..

Bericht  missy. di 5 jun 2012 - 1:00

Bij mij heeft het wel lang geduurd. Nog steeds lek ik wel eens, vooral 's nachts als ik er op lig of als ik geen bh aan heb.
Gelukkig lekte ik niet heel veel, maar 's nachts lekken voelt idd heel vies.
missy.
missy.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer stopt dat lekken eens..  Empty Re: Wanneer stopt dat lekken eens..

Bericht  Gast di 5 jun 2012 - 1:11

Ik leg snachts een dubbel gevouwen handdoek onder mijn bovenlijf. Dan hoef ik in ieder geval niet elke dag het bed te verschonen. Ook ik heb niet meer de hele dag stuwing, maar lek nog wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer stopt dat lekken eens..  Empty Re: Wanneer stopt dat lekken eens..

Bericht  Gast di 5 jun 2012 - 1:18

Toch zeker wel tot ruim een half jaar. En tijdens het voeden lek ik nu nog.

Ik ben toen het lekken wat minder werd wel weer uitwasbare compressen gaan gebruiken, toch wat goedkoper. In het begin werkte dat bij mij alleen niet, die waren zo doorweekt.

Het werd hier alle keren dus pas minder toen de voedingen ook minder werken, rond de 6 maanden dus ongeveer.

Ik heb nu nog vaak een spontaan toeschietreflex, terwijl ik nog maar 1x per dag geef. En dan heb ik ook zo weer een natte plek. Vorige week zat ik weer tegen een borstontsteking aan, zo vervelend! Ik was er weer net op tijd bij, maar wat een ellende is dat toch altijd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer stopt dat lekken eens..  Empty Re: Wanneer stopt dat lekken eens..

Bericht  Smaragdje di 5 jun 2012 - 1:22

Bij mij heeft het een paar maanden geduurd. Tot hij een jaar was lekte ik overdag soms ook nog een beetje. Nu is het heel soms als hij drinkt nog.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer stopt dat lekken eens..  Empty Re: Wanneer stopt dat lekken eens..

Bericht  Filoria di 5 jun 2012 - 1:41

Ik heb alle 6 maanden dat ik borstvoeding gaf gelekt. Niet zo erg als jij, maar die standaard pads die ze verkopen had ik ook zo vol.

Wat voor mij goed werkte: van die navelbandjes van de HEMA (verkopen ze die nog steeds?) opgevouwen in mijn BH stoppen. Die bandjes nemen best goed op en kun je gewoon weer wassen.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer stopt dat lekken eens..  Empty Re: Wanneer stopt dat lekken eens..

Bericht  Filoria di 5 jun 2012 - 1:42

_MamaRosa_ schreef:Ik ben toen het lekken wat minder werd wel weer uitwasbare compressen gaan gebruiken
Welke zijn dat precies en waar koop je die?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer stopt dat lekken eens..  Empty Re: Wanneer stopt dat lekken eens..

Bericht  Happydobby di 5 jun 2012 - 1:43

Ik heb wasbare zoogcompressen gezien bij prenatal.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer stopt dat lekken eens..  Empty Re: Wanneer stopt dat lekken eens..

Bericht  Gast di 5 jun 2012 - 1:51

Filoria schreef:
_MamaRosa_ schreef:Ik ben toen het lekken wat minder werd wel weer uitwasbare compressen gaan gebruiken
Welke zijn dat precies en waar koop je die?



http://www.prettymum.nl/baby+aan+je+borst/zoogcompressen/philips+avent+wasbare+borstcompressen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer stopt dat lekken eens..  Empty Re: Wanneer stopt dat lekken eens..

Bericht  Gast di 5 jun 2012 - 1:52

_MamaRosa_ schreef:
Filoria schreef:
_MamaRosa_ schreef:Ik ben toen het lekken wat minder werd wel weer uitwasbare compressen gaan gebruiken
Welke zijn dat precies en waar koop je die?



http://www.prettymum.nl/baby+aan+je+borst/zoogcompressen/philips+avent+wasbare+borstcompressen

Die heb ik ook maar das voor nu nog niet voldoende

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer stopt dat lekken eens..  Empty Re: Wanneer stopt dat lekken eens..

Bericht  Gast di 5 jun 2012 - 1:57

Laurientje85 schreef:
_MamaRosa_ schreef:
Filoria schreef:
_MamaRosa_ schreef:Ik ben toen het lekken wat minder werd wel weer uitwasbare compressen gaan gebruiken
Welke zijn dat precies en waar koop je die?



http://www.prettymum.nl/baby+aan+je+borst/zoogcompressen/philips+avent+wasbare+borstcompressen

Die heb ik ook maar das voor nu nog niet voldoende

Nee, dat klopt. Daar lekte ik ook zo doorheen. Maar vanaf de 8e maand ben ik ze weer gaan gebruiken en toen ging het wel redelijk.
Ik heb eens zoogcompressen gehad met een plastic achterkant, deed ik er 2 op elkaar en nog was alles zeiknat. Was tijdens de begrafenis van mijn moeder, dacht dat dat wel zou houden, maar niet dus. Toen was de oudste 14 dagen, dus lekte ik sowieso heel extreem.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer stopt dat lekken eens..  Empty Re: Wanneer stopt dat lekken eens..

Bericht  Filoria di 5 jun 2012 - 2:10

_MamaRosa_ schreef:Was tijdens de begrafenis van mijn moeder, dacht dat dat wel zou houden, maar niet dus. Toen was de oudste 14 dagen, dus lekte ik sowieso heel extreem.
Wat moet dat naar zijn geweest zeg... Ik weet even niet wat ik moet zeggen.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer stopt dat lekken eens..  Empty Re: Wanneer stopt dat lekken eens..

Bericht  Gast di 5 jun 2012 - 7:14

Filoria schreef:
_MamaRosa_ schreef:Was tijdens de begrafenis van mijn moeder, dacht dat dat wel zou houden, maar niet dus. Toen was de oudste 14 dagen, dus lekte ik sowieso heel extreem.
Wat moet dat naar zijn geweest zeg... Ik weet even niet wat ik moet zeggen.

Dat was ook zeker naar. Ik had dat besef toen niet eens zo, alles, werkelijk alles is langs me heen gegaan die 1e weken. Ik kan me het nauwelijks meer voor de geest halen, alles draaide om mijn zieke moeder, en uiteindelijk haar overlijden.

Ik ben ooit begonnen met het fotoalbum van de oudste, maar ik kan er gewoon niet meer verder gaan. Ik ben heel blij dat ik foto's van mijn moeder en mijn dochter samen heb, maar tegelijkertijd zijn ze zo pijnlijk. Daardoor heb ik dus nog geen één album van de kinderen klaar. Heb wel allemaal foto's van iedereen laten afdrukken, maar ik doe er niks mee, omdat ik eerst van de oudste af wil hebben, maar ja, dat schiet niet op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer stopt dat lekken eens..  Empty Re: Wanneer stopt dat lekken eens..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum