Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wanneer houd het eens op update pagina 1

+9
Lejow
Chocolate Cookie
Suus
Oasis
sanne-84
Sweety
Eris
Tania
Sarah1985
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

wanneer houd het eens op update pagina 1 Empty wanneer houd het eens op update pagina 1

Bericht  Sarah1985 vr 16 sep 2011 - 0:19

Paar jaar geleden vond mijn vader vreemde moedervlekken het was een goedaardige tumor. Daarna bleek er iets in zijn kaak te zitten weer een goedaardige tumor. Vorig jaar kreeg die een beroerte en kon daarna niet meer lopen en praten en slikken. Daar is die redelijk van opgeknapt, hij kan weer lopen heel goed zelf. Praten gaat stukken beter soms nog slecht te verstaan. En slikken ging ook redelijk, tot een tijd geleden toen werd het weer minder.

Dus zijn mijn ouders naar de huisarts gegaan. En gister kreeg die een onderzoek in zijn slokdarm/Maag/twaalfvingerige darm. Daar hebben ze en gezwel gevonden wat niet hoort natuurlijk. Ze hebben er een stukje vanaf gehaald en word nu onderzocht en dan is het afwachten of het goed of slecht is.

Ik kan alleen maar denken dat het slecht is, en ben ontzettend bang hem te verliezen. Heb heel vreemd altijd gedacht dat ik hem op jonge leeftijd zal verliezen.

Ik vraag me wel eens af wanneer houd het nou eens op voor ons. Hebben we niet al genoeg ellende gehad. Want naast mijn vader is ook mijn moeder ziek.

Weet niet wat ik hier mee moet maar kan er met weinig over praten

_____________________________________________________________________________________________________
Update

Hij heeft er een hernia bij gekregen en daardoor is zijn been verlamt ze waren bang dat het kwam door de beroerte van vorig jaar en dat zou gevaarlijk zijn. Gelukkig bleek dat niet zo te zijn. Hij moest even 4 weken aankijken en als het erger werd meteen bellen.

Die 4 weken waren vorige week voorbij en ze willen van hem een speciale scan maken in Nijmegen zodat ze precies kunnen zien waar de uitval zit. Hij heeft na zijn beroerte altijd een raar/verlamd gevoel aan zijn rechter kant. En misschien dat die daardoor nu ook die hernia heeft. Die scan schijnt enorm duur te zijn en het ziekenfonds moest eerst toestemming geven. En dat hebben ze gedaan. En volgende week donderdag moet hij in Nijmegen door de scan. En dan 10 dagen later krijgt hij de uitslag. En waarschijnlijk zal die dan aan zijn rug geopereerd worden.
Ook krijgt die 5 dec de uitslagen van zijn slokdarm en slikonderzoeken. Daar moet die ook aan geopereerd worden.

Het idee dat hij 2 operaties voor de boeg heeft vind ik echt zo erg voor hem. Hij is al zo angstig voor ziekenhuizen. En dan ook nog de rugoperatie zal dan in Nijmegen moeten. Dat word voor ons erg lastig want Nijmegen Friesland rij je niet op en neer steeds. Maarja dat komt wel goed

Dus weer allemaal spanningen hier. Ik hoop dat in 2012 alles weer wat beter zal gaan en dat hij weer beterder word


Laatst aangepast door Sarah1985 op wo 23 nov 2011 - 7:45; in totaal 1 keer bewerkt
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer houd het eens op update pagina 1 Empty Re: wanneer houd het eens op update pagina 1

Bericht  Tania vr 16 sep 2011 - 0:21

Wat een nare dingen allemaal. Heel veel sterkte hug

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer houd het eens op update pagina 1 Empty Re: wanneer houd het eens op update pagina 1

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 0:53

Wat erg voor jullie! Ik hoop dat het mee mag vallen allemaal.

Ik snap je gevoelens helaas maar al te goed, hier heb ik dat gevoel ook zo vaak. Soms lijkt alles tegelijk te komen en altijd bij jou.
Sterkte!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer houd het eens op update pagina 1 Empty Re: wanneer houd het eens op update pagina 1

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 1:07

Wat naar allemaal! Ik kan me voorstellen dat je je afvraagt wanneer het eens ophoudt.
Wanneer krijgt je vader de uitslag?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer houd het eens op update pagina 1 Empty Re: wanneer houd het eens op update pagina 1

Bericht  Eris vr 16 sep 2011 - 1:15

Wat een op een stapeling van nare dingen. Ik hoop dat de uitslag enigszins mee gaat vallen en het gezwel goedaardig is. Sterkte.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer houd het eens op update pagina 1 Empty Re: wanneer houd het eens op update pagina 1

Bericht  Sweety vr 16 sep 2011 - 1:40

Wat erg voor je! Ik hoop dat jullie snel de uitslag krijgen. Heel veel sterkte hug
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer houd het eens op update pagina 1 Empty Re: wanneer houd het eens op update pagina 1

Bericht  sanne-84 vr 16 sep 2011 - 1:47

jeetje ik herken je helemaal!
waarom krijgt de een niks tot weinig te verduren, en houdt het bij de ander niet op?
veel sterkte, en hopenlijk valt de uitslag mee!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer houd het eens op update pagina 1 Empty Re: wanneer houd het eens op update pagina 1

Bericht  Oasis vr 16 sep 2011 - 1:48

Eris schreef:Wat een op een stapeling van nare dingen. Ik hoop dat de uitslag enigszins mee gaat vallen en het gezwel goedaardig is. Sterkte.

+1. Heel veel sterkte hug
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer houd het eens op update pagina 1 Empty Re: wanneer houd het eens op update pagina 1

Bericht  Sarah1985 vr 16 sep 2011 - 3:34

Hij krijgt over 2 weken de uitslag en dan het behandelplan, want hij moet zo wie zo geopereerd worden

bedankt allemaal
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer houd het eens op update pagina 1 Empty Re: wanneer houd het eens op update pagina 1

Bericht  Suus vr 16 sep 2011 - 3:35

Sterkte Sarah!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer houd het eens op update pagina 1 Empty Re: wanneer houd het eens op update pagina 1

Bericht  Chocolate Cookie vr 16 sep 2011 - 3:46

Veel sterkte!
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer houd het eens op update pagina 1 Empty Re: wanneer houd het eens op update pagina 1

Bericht  Lejow vr 16 sep 2011 - 4:42

Ach Sarah, wat naar Sad
En je was nog zooo trots op hem toen hij de Vierdaagse uitliep!

Ik ga voor jullie duimen dat alles meevalt (voor zover zo iets kan meevallen)
Sterkte
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer houd het eens op update pagina 1 Empty Re: wanneer houd het eens op update pagina 1

Bericht  Gast za 17 sep 2011 - 1:24

Heel veel sterkte Sarah!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer houd het eens op update pagina 1 Empty Re: wanneer houd het eens op update pagina 1

Bericht  Gast za 17 sep 2011 - 1:35

Ook van mij, veel sterkte gewenst.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer houd het eens op update pagina 1 Empty Re: wanneer houd het eens op update pagina 1

Bericht  Sarah1985 za 17 sep 2011 - 9:30

dank jullie allemaal. Van mij mogen die 2 weken snel voorbij vliegen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer houd het eens op update pagina 1 Empty Re: wanneer houd het eens op update pagina 1

Bericht  Sarah1985 ma 3 okt 2011 - 0:44

Ik up deze even, Momenteel zitten wij er allemaal compleet doorheen. Mijn vader kreeg vorige week de uitslag van het onderzoek, en het was een goedaardige tumor in zijn slokdarm. Wel was zijn leverfunctie verhoogd. Dat gaan ze volgende week onderzoeken. Ook gaan ze de slikkracht onderzoeken. En wat uit die onderzoeken komt dan besluiten ze wat ze gaan doen opereren of niet. Dus redelijk positief nieuws.

Tot een dag later. Mijn vader kreeg erge rugpijn, en dacht aan spit. Heeft die wel vaker gehad. Hij kreeg toen pillen van de huisarts. Die niks hielpen, vrijdag kreeg die morfine pillen, dat hielp ook niks. En inmiddels voelde hij zijn ene been ook al niet meer. Hartstikke slecht natuurlijk. En aangezien mijn vader nogal dwars is, wou die niet naar de weekendarts. Want dan moeten wij na een ander ziekenhuis dan waar die normaal is.
Dus vanochtend is die naar de huisarts geweest en wat heeft hij een hernia. En laat nou net zijn rechter been het niet meer te doen. En vorig jaar had die aan de linker kant een beroerte dus dat kan betekenen dat er weer "iets" fout is vanuit zijn hersenen. Als dat zo is kunnen ze hem is het slechtste geval niet opereren. En zal die binnen een half jaar in een rolstoel zitten.

Hij moet deze week nog naar een neuroloog voor allemaal onderzoeken. Wij zijn zo bang voor wat er allemaal komen gaat.

Sorry voor mijn geklaag maar moet het gewoon even kwijt
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer houd het eens op update pagina 1 Empty Re: wanneer houd het eens op update pagina 1

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 1:01

Ik snap je geklaag helemaal hoor Sarah1985. Het is niet niks wat jullie allemaal mee maken ! Veel sterkte voor de komende tijd hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer houd het eens op update pagina 1 Empty Re: wanneer houd het eens op update pagina 1

Bericht  Krullebol ma 3 okt 2011 - 1:43


Tuurlijk mag je hier klagen. Wat ontzettend naar allemaal zeg! Ik hoop dat jullie gauw wat positief nieuws mogen horen. Veel sterkte!
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer houd het eens op update pagina 1 Empty Re: wanneer houd het eens op update pagina 1

Bericht  Suus ma 3 okt 2011 - 2:26

Jeetje Sarah, heftig! Sterkte hug
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer houd het eens op update pagina 1 Empty Re: wanneer houd het eens op update pagina 1

Bericht  Minx ma 3 okt 2011 - 4:10

Heftig zeg, ik hoop voor jullie dat het inderdaad 'maar' een hernia is en niet iets in zijn hersenen. Of begrijp ik het nu verkeerd. In ieder geval heel veel sterkte gewenst voor je hele familie
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer houd het eens op update pagina 1 Empty Re: wanneer houd het eens op update pagina 1

Bericht  Sarah1985 ma 3 okt 2011 - 6:33

Fairytale schreef:Heftig zeg, ik hoop voor jullie dat het inderdaad 'maar' een hernia is en niet iets in zijn hersenen. Of begrijp ik het nu verkeerd. In ieder geval heel veel sterkte gewenst voor je hele familie

het is een hernia, het zit aan de kant waar die ook de beroerte gehad heeft, dus kan het zijn dat het uit zijn hersenen is aangestuurd, en als dat zo is kunnen ze niet aan opereren. Is het niet vanuit zijn hersenen dan kunnen ze wel opereren. IS lastig uit te leggen.

Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer houd het eens op update pagina 1 Empty Re: wanneer houd het eens op update pagina 1

Bericht  Koffieleut ma 3 okt 2011 - 19:27

Wat naar allemaal..... Heel veel sterkte hug
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer houd het eens op update pagina 1 Empty Re: wanneer houd het eens op update pagina 1

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 19:33

Je moet niet steeds je excuses aanbieden voor 'geklaag' want dat is het niet. Dit zijn gewoon ontzettend zware tijden waarin je bang bent een dierbaar iemand te verliezen, achteruit te zien gaan. Ik ken je gevoel en het is vreselijk. Ik wil je heel veel sterkte toewensen hug.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer houd het eens op update pagina 1 Empty Re: wanneer houd het eens op update pagina 1

Bericht  Minx ma 3 okt 2011 - 21:36

Ah zo bedoelde je het dan snap ik het. Verder eens met zusje.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer houd het eens op update pagina 1 Empty Re: wanneer houd het eens op update pagina 1

Bericht  Sarah1985 di 4 okt 2011 - 5:45

echt zo lief jullie woorden.
krijg helemaal tranen in mn ogen ervan
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer houd het eens op update pagina 1 Empty Re: wanneer houd het eens op update pagina 1

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum