Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

niet te veel te hoeven kauwen eten.

5 plaatsers

Ga naar beneden

niet te veel te hoeven kauwen eten. Empty niet te veel te hoeven kauwen eten.

Bericht  kwak ma 4 jun 2012 - 2:14

mijn man zijn verstandkies is vandaag getrokken, Hij wil vanavond wat eten waar bij je niet veel hoef te kauwen.
iemand een idee?
soep wil hij niet, Ik dacht pannekoeken maar dan moet je ook veel kauwen.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

niet te veel te hoeven kauwen eten. Empty Re: niet te veel te hoeven kauwen eten.

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 2:18

Volledig stukgekookte spaghetti met een gladde saus? Of stamppot. Vla of pudding is niet echt avondeten.:P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

niet te veel te hoeven kauwen eten. Empty Re: niet te veel te hoeven kauwen eten.

Bericht  Rush ma 4 jun 2012 - 2:19

M`n vriend zit door een ontsteking in de verstandskies wond al 5 dagen aan; gesneden fruit op sap, vla, kwark en slaatjes.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

niet te veel te hoeven kauwen eten. Empty Re: niet te veel te hoeven kauwen eten.

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 2:40

Toen mijn verstandskies net getrokken was vond ik nasi wel lekker om te eten, met pindasaus. De stukjes vlees iets minder, maar rijst ging prima. Anders stamppot of aardappelpurree?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

niet te veel te hoeven kauwen eten. Empty Re: niet te veel te hoeven kauwen eten.

Bericht  Rush ma 4 jun 2012 - 2:41

Echt Joan? De chirurg heeft m`n vriend juist op het hart gedrukt om geen rijst te eten omdat het in de wond kan gaan zitten. Hij is zwaar aan het afkicken nu. Volgens mij zou hij een moord doen voor rijst inmiddels Twisted Evil
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

niet te veel te hoeven kauwen eten. Empty Re: niet te veel te hoeven kauwen eten.

Bericht  Rush ma 4 jun 2012 - 2:42

niet te veel te hoeven kauwen eten. N_makro099n0000065
Ja stamppot, deze heeft hij gisteren gehad niet te veel te hoeven kauwen eten. 253468018
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

niet te veel te hoeven kauwen eten. Empty Re: niet te veel te hoeven kauwen eten.

Bericht  kwak ma 4 jun 2012 - 2:43

Dat is een goede spaggetti met saus, dat vind hij heerlijk!
bedankt!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

niet te veel te hoeven kauwen eten. Empty Re: niet te veel te hoeven kauwen eten.

Bericht  TukTuk ma 4 jun 2012 - 2:43

Aardappelpuree met groente die goed zacht gekookt zijn ( broccoli of bloemkool ofzo )en heel mals vlees eventueel als hij graag vlees er bij wilt?

Of lasagne ?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

niet te veel te hoeven kauwen eten. Empty Re: niet te veel te hoeven kauwen eten.

Bericht  Lejow ma 4 jun 2012 - 2:44

Gewoon aardappels met groente, flink geprakt en jus er door?

Je kunt alles prakken hoor Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

niet te veel te hoeven kauwen eten. Empty Re: niet te veel te hoeven kauwen eten.

Bericht  minoessepoes ma 4 jun 2012 - 2:44

Wortelstamp, of boerenkool, desnoods met de mixer fijn gemaakt, kan je zo doorslikken!

Soep, drinkontbijt, lekkere verse smoothie, dat glijd allemaal makkelijk naar binnen Very Happy
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

niet te veel te hoeven kauwen eten. Empty Re: niet te veel te hoeven kauwen eten.

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 4:35

@Rush. Ik heb nadrukkelijk gevraagd of ik alles mocht eten en dat mocht.. Heeft je vriend ook een spuitje gekregen om de wond/holte schoon te spuiten?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

niet te veel te hoeven kauwen eten. Empty Re: niet te veel te hoeven kauwen eten.

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 4:37

Toen mijn vriend zijn verstandskiezen waren getrokken had ik aardappelpuree, doperwten/worteltjes uit blik & gehaktballen gemaakt. Het was zo zacht allemaal dat je het kon opzuigen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

niet te veel te hoeven kauwen eten. Empty Re: niet te veel te hoeven kauwen eten.

Bericht  TukTuk ma 4 jun 2012 - 4:39

Joan schreef:@Rush. Ik heb nadrukkelijk gevraagd of ik alles mocht eten en dat mocht.. Heeft je vriend ook een spuitje gekregen om de wond/holte schoon te spuiten?

Ik mocht juist niet spoelen etc, want dan zou je juist de bloedprop weer los maken en zou het weer gaan bloeden.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

niet te veel te hoeven kauwen eten. Empty Re: niet te veel te hoeven kauwen eten.

Bericht  Rush ma 4 jun 2012 - 4:46

Geen spuitje, wel mondspoeling. Hij mocht alles behalve rijst haha, wel apart dat het zo verschilt allemaal!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

niet te veel te hoeven kauwen eten. Empty Re: niet te veel te hoeven kauwen eten.

Bericht  TukTuk ma 4 jun 2012 - 4:52

Rush schreef:Geen spuitje, wel mondspoeling. Hij mocht alles behalve rijst haha, wel apart dat het zo verschilt allemaal!

Ja inderdaad wel raar. Ik mocht juist ook echt niet spoelen met corsodyl ofzo.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

niet te veel te hoeven kauwen eten. Empty Re: niet te veel te hoeven kauwen eten.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum