Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe voel jij je als je verliefd bent?

+15
M-G
_Cyn_
RYW
Bliss
Chocoholic
Erin
Marin
Lavendel
Janelie
Discordia
Lady4
Stuiterbal
SparklingEyes
Caro
Ibbeltje
19 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  RYW ma 4 jun 2012 - 5:58

Ik heb een mix. Ik kan echt groots en meeslepend verliefd zijn, en na verloop van tijd het rustige 'het is goed'-gevoel opbouwen, en nog steeds af en toe heftige vlinders hebben (wel vaak eigenlijk) ookal zijn we al best lang samen. Het is goed en fijn en vertrouwd, maar ook overweldigend en verslaven. Zo hou ik het wel even vol Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  RYW ma 4 jun 2012 - 5:59

Marin schreef:Nee dat is precies wat ik ook heb. En uiteindelijk kan je daarmee veel beter een toekomst opbouwen natuurlijk.

Ik weet niet of ik het daarmee eens ben. Ik zou niet in de toekomst alleen maar dat vertrouwde gevoel willen, ik wil ook af en toe allesverterend verliefd zijn. En dat lukt vrij goed en het is heerlijk Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  _Cyn_ ma 4 jun 2012 - 6:08

Als ik verliefd ben:
  • Kan ik niet eten
  • Praat ik alleen maar over hem
  • Voel ik me heel uitgelaten en blij
  • Kan ik niets voor me houden
  • Wil ik er alles aan doen hem te zien
  • Fantaseer ik over hoe een relatie zou zijn (als er nog niks is)
  • Fantaseren over hoe een goede indruk te maken (als ik hem niet ken)



Dit zijn wel veel dingen van een aantal jaren terug (de cursieve iig), misschien nog wel vanuit de onzekere pubertijd.
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  Bliss ma 4 jun 2012 - 6:30

RYW, ik snap wat je zegt hoor en ik heb ook absoluut niet alleen maar zo'n gevoel van 'het is goed zo'; ik heb regelmatig zo'n geluksmoment en dat verslavende herken ik ook wel, maar het is - gelukkig - niet in die obsessieve, ziekelijke mate die ik vroeger ervaarde. Juist omdat ik al erg onzeker en emotioneel niet altijd even stabiel ben, is dit juist prettig voor mij.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  RYW ma 4 jun 2012 - 7:10

Bliss schreef:RYW, ik snap wat je zegt hoor en ik heb ook absoluut niet alleen maar zo'n gevoel van 'het is goed zo'; ik heb regelmatig zo'n geluksmoment en dat verslavende herken ik ook wel, maar het is - gelukkig - niet in die obsessieve, ziekelijke mate die ik vroeger ervaarde. Juist omdat ik al erg onzeker en emotioneel niet altijd even stabiel ben, is dit juist prettig voor mij.

Oh dat geloof ik zomaar hoor, prima toch smile ik reageerde eigenlijk meer op Marin, dat je daar 'natuurlijk' veel beter een toekomst op kan bouwen, maar ik zou geen toekomst willen bouwen op iets dat bijna alleen maar rustig is, zeg maar smile dus voor mij is het weer anders, en dus niet zo 'natuurlijk'.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 8:15

Maar één keer in mijn leven ben ik echt absurd verliefd geweest. Ik kon niet meer eten, dacht alleen nog maar aan hem, rook zijn geur in de Marskramer, was overdreven vrolijk, kon niet wachten om iets van mezelf te laten horen en dan van hem iets soortgelijks te horen, bij hem willen zijn, zenuwachtig zijn, continu willen praten over hem en vooral vergeten om mijn auto op slot te doen of om de voordeur dicht te doen. Hoe voel jij je als je verliefd bent? - Pagina 2 827601

Maar toen was ik 21 en ik vraag me af of dat bij de leeftijd hoorde? Want momenteel ben ik wel verliefd, denk ik continu aan hem, wil nog steeds heel erg veel over hem praten en heb kriebels in mijn buik. Maar niet meer kunnen eten, het continu iets van mezelf willen laten horen en wachten op antwoord, spanning, dingen vergeten en afwezig zijn, nee, dat heb ik niet meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 8:18

Als een stuiterbal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 9:45

Ik zou zo graag het WA gesprek.met jullie willen delen. Ontkennen kan niet meer!

Reva is verliefd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 10:17

Stiiiiiiiiiiiiiiiiik Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 10:33

Reva schreef:Stiiiiiiiiiiiiiiiiik Laughing
Stik zenuwachtig?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  M-G ma 4 jun 2012 - 11:36

Bij verliefdheid terwijl de ander dat ook zo voelt: vol zelfvertrouwen alsof ik de hele wereld aan kan en die big Very Happy krijg je dan echt niet van mijn gezicht.

Bij verliefdheid waar de ander niets van weet: dromerig, verslaafd aan alles wat met hem te maken heeft en onzeker.

Bij verliefdheid terwijl de ander dat niet zo voelt: teleurgesteld, dromerig en verdrietig.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 11:38


Ik ben in mijn leven maar 1 x echt verliefd geweest, en dat was netjes gezegd zeer, zeer klote laughcry


Ik ben niet makkelijk verliefd, en als ik het ben wordt ik er zenuwachtig en onzeker van. Ik vind het eigenlijk helemaal niet leuk meer Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 23:25

Smikkell schreef:Ik zou zo graag het WA gesprek.met jullie willen delen. Ontkennen kan niet meer!

Reva is verliefd!

Oké, ik beken cheers
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 23:26

cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  Gast di 5 jun 2012 - 0:05

En is hij ook verliefd op jou Reva? :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  Gast di 5 jun 2012 - 0:07

Zusje schreef:En is hij ook verliefd op jou Reva? :cheering:
Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  Gast di 5 jun 2012 - 0:08

Als ik verliefd ben, ben ik geestelijk niet meer aanwezig, de hele dag in fantasieland.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  Gast di 5 jun 2012 - 0:13

Smikkell schreef:
Zusje schreef:En is hij ook verliefd op jou Reva? :cheering:
Yes

Waarom is het eigenlijk uitgegaan en hoe kwamen jullie dan weer in contact? Very Happy Leuk hoor Reva! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  Gast di 5 jun 2012 - 0:17

Smikkell schreef:
Zusje schreef:En is hij ook verliefd op jou Reva? :cheering:
Yes

Ho, Ho, dat weten we technisch gezien niet helemaal zeker :nopompom: Maar hij vindt me in ieder geval lief!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  Gast di 5 jun 2012 - 0:25

*


Laatst aangepast door Reva op di 5 jun 2012 - 0:51; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  Gast di 5 jun 2012 - 0:48

Wat leuk Reva! En fijn dat jullie zo open hebben kunnen praten. Wellicht kun je hem vanaf nu, stukje bij beetje, meer toelaten in je leven. Dat hij je lief vindt is een mooi begin smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  SoGood wo 6 jun 2012 - 5:56

Verliefdheid = dikke ellende.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  Gast wo 6 jun 2012 - 9:53

Sogood schreef:Verliefdheid = dikke ellende.

Wil/kan je uitleggen waarom? Ik zie ook vooral beren op de weg en vind het ongemakkelijk en ergens zelfs eng, maar dikke ellende klinkt wel heel naar Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  Mermaid do 7 jun 2012 - 6:41

Mijn vriend omschreef het gisteren heel lief; 'als een kalfje dat voor het eerst de wei in mag'
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  Beachgirl zo 17 jun 2012 - 5:16

Ik kan alleen maar lachen, heb een raar gevoel in mijn buik en kijk 100x per dag op Whatsapp offie nog online is geweest.

Ik heb al heel lang geen verliefdheid meer gevoeld dus ik kan er op dit moment echt slecht mee omgaan.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum