Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vanaf welk tijdstip...

+9
annetje
minoessepoes
Mari
Caro
Zwoesj
Caroow
Phileine
Flinder
Roze Roos
13 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Vanaf welk tijdstip... - Pagina 3 Empty Re: Vanaf welk tijdstip...

Bericht  Zwoesj do 20 jan 2011 - 10:49

Theedoosje schreef:
Zwoesj schreef:Ik irriteer me altijd mateloos aan onze bovenbuurman, die gaat om 3 uur 's nachts stofzuigen Mad Ik weet niet waarom, maar dan heeft hij zijn schoonmaakwoede ofzo.

Dus 7 uur 's ochtends valt hartstikke mee Very Happy

En als je je onderburen niet mag, zou ik het juist zo vroeg doen, radio erbij aan :P

Oe dat is wel extreem :shock: Dat zou ik nooit doen.

En de onderburen mag ik wel dus zou het niet expres doen Wink

Daarom ben ik ook zo ontzettend blij dat ik over 2 weken verhuist ben en geen bovenburen meer heb smile
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 18:40

@Zwoesj> ja dat kan ik me dan wel voorstellen dat dat fijn is dat je gaat verhuizen.

Ik weet even niet meer wie het zei die de wasmachine aanzet s avonds/ s nachts, ik zorg dat mijn was wel klaar is voor uurtje of 9 a 10 s avonds. Onze wasmachine maakt best wel herrie en ik weet niet wat ze horen beneden. Daarom zou ik hem nooit s nachts aanzetten.

Gast
Gast

Bericht  Mari do 20 jan 2011 - 20:51

Ik blijf erbij dat wanneer je in een gehorige woning woont je rekening met elkaar dient te houden. Ik vind het inderdaad idioot wanneer iemand 's ochtends vroeg begint met herrie maken, als ik thuis komt van stappen doe ik toch ook stil. Maarja jullie kennen mijn buren niet, geloof me na 1 week wil je al weg. Zelf de buren bij mij links zijn blij wanneer het herrie gezin (bij mij rechts) op vakantie is. Mijn overburen die ik niet echt ken kwamen mij tegen in de supermarkt, en wat zeggen ze ''wat erg dat je naast die mensen woont, de vorige bewoners zijn door hun verhuisd''.

Mijn buren beslissen voor mijn vriend en mij hoe we moeten leven, en ik vind dat gewoon echt niet kunnen. Mijn vriend werkt 5a6 dagen in de week en als het dan zaterdag is moeten wij echt even bijtanken. Buurvrouw werkt maar een paar ochtendjes per week die heeft geen idee. Het is dat ik het mijn buurman links niet aan wil doen maar anders was het nu echt oorlog en gingen wij ook is lekker herrie maken, maar dan op tijdstippen wanneer zij willen slapen.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 2:03

Mari schreef:Ik blijf erbij dat wanneer je in een gehorige woning woont je rekening met elkaar dient te houden. Ik vind het inderdaad idioot wanneer iemand 's ochtends vroeg begint met herrie maken, als ik thuis komt van stappen doe ik toch ook stil. Maarja jullie kennen mijn buren niet, geloof me na 1 week wil je al weg. Zelf de buren bij mij links zijn blij wanneer het herrie gezin (bij mij rechts) op vakantie is. Mijn overburen die ik niet echt ken kwamen mij tegen in de supermarkt, en wat zeggen ze ''wat erg dat je naast die mensen woont, de vorige bewoners zijn door hun verhuisd''.

Mijn buren beslissen voor mijn vriend en mij hoe we moeten leven, en ik vind dat gewoon echt niet kunnen. Mijn vriend werkt 5a6 dagen in de week en als het dan zaterdag is moeten wij echt even bijtanken. Buurvrouw werkt maar een paar ochtendjes per week die heeft geen idee. Het is dat ik het mijn buurman links niet aan wil doen maar anders was het nu echt oorlog en gingen wij ook is lekker herrie maken, maar dan op tijdstippen wanneer zij willen slapen.

Rekening houden vind ik ook prima. Maar om nou tot 11 uur te wachten met iets wat ik dan toevallig wil doen (omdat al het andere klaar is of omdat het zo uit komt) dat doe ik echt niet. Bedoel uitslapen oke, maar voor de een is dat tot 11 uur, de ander 13 uur, dan kan ik dadelijk alleen nog maar s middags gaan stofzuigen. Ja doei. Sorry hoor maar dan zul je wel niet blij zijn met mij als buren Wink

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: