Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vanaf welk tijdstip...

+9
annetje
minoessepoes
Mari
Caro
Zwoesj
Caroow
Phileine
Flinder
Roze Roos
13 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Vanaf welk tijdstip... - Pagina 2 Empty Re: Vanaf welk tijdstip...

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 1:53

Dolcis_ schreef:Iemand die ik ken staat om half 7 al te stofzuigen en te dweilen + wc/badkamer poetsen.. :shock: En dat élke dag..

Mijn god :O Elke dag? :O

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 1:55

Echt élke dag.. :shock:
Kan er met mijn verstand niet bij :P
Maar jah, ben blij dat zij het doet. En niet ik smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 1:55

haha ja dat is waar Very Happy En zolang je er geen last van hebt Wink

Gast
Gast

Bericht  Mari do 20 jan 2011 - 1:58

Toen wij hier net kwamen wonen sliepen we nog op de logeerkamer, en daar werden we altijd op zaterdagochtend om half 9 ons bed uitgestofzuigd, nou geloof me ik werd er echt boos om.. een hele week werken, dan kan je langer slapen nemen je buren het je af.

Gelukkig hadden we in onze slaapkamer extra isolatie geplaatst, en met oorproppen in kan ik nu wel uitslapen in het weekend, maar zodra ze de droger aanzetten ben ik wel klaarwakker. En die moet uitgerekend ook altijd 's ochtends vroeg in het weekend aan.

Ik zou dus maar even wachten met stofzuigen.

Ik vind het zowieso idioot dat je van 07.00 uur 's ochtends tot 22.00 uur herrie mag maken, dan moet je dus je leven maar aanpassen aan dat van je buren. Ik zou nooit voor 11 uur en na 8 uur herrie maken, dat doe je gewoon niet.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  minoessepoes do 20 jan 2011 - 1:59

Ik stond gister avond ook om elf uur te stofzuigen (had een glas kapot laten vallen). Dat moet je niet structureel doen maar een keer om zeven uur stofzuigen vind ik in principe wel kunnen. Maar het ligt er ook maar net aan hoe gehorig je huis is, als je de buren al kan horen praten dan is het misschien niet zo handig!

Ik vind na 8 uur geen herrie meer maken wel heel vroeg. Wij hebben dan net het eten op en de afwas gedaan, het gebeurd dan vaak genoeg dat we nog even stofzuigen of laatst waren er wat schroefjes uit een stoel en die heeft mijn vriend er nog in geboord en ik sta vaak genoeg in het weekend om tien uur 's ochtends te stofzuigen. Tja dat moet kunnen hoor, leef en laat leven en ga niet naar elk geluidje zitten luisteren.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 2:10

@Mari> Half 9 is toch wel een reeele tijd?? Ja je hebt altijd mensen die langer willen slapen...maar ja als iedereen dan maar niet met bepaalde dingen verder kan is dat ook vervelend.

Gast
Gast

Bericht  annetje do 20 jan 2011 - 2:46

door de week rond 8 uur / half 9.
in het weekend vanaf half 9 / 9 uur.
en als je eerder wakker bent is er niets zo vervelend als je plannen blijven uitstellen omdat het misschien nog niet kan, een keer wat vroeger moet kunnen.

annetje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 44
Punten : 45
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Atelier Madame do 20 jan 2011 - 3:18

@Mari, ik vind 9 uur een heel normaal tijdstip om op zaterdag te beginnen met stofzuiger ofzo hoor, zondag vind ik een uur of 10 wat schappelijker. Zaterdag is echt zon huishouddag, kinderen naar de sportclub, boodschappen doen etc.. om dan om half 11 te beginnen is wel heel laat!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 4:09

annetje schreef:door de week rond 8 uur / half 9.
in het weekend vanaf half 9 / 9 uur.
en als je eerder wakker bent is er niets zo vervelend als je plannen blijven uitstellen omdat het misschien nog niet kan, een keer wat vroeger moet kunnen.

Dat precies ja Very Happy Ik wil dan aan de slag daarmee en toevallig hoefde ik vandaag niet veel anders. Dus dat is dan irritant. Ik was dan dus benieuwd naar wat men een reële tijd vind Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Angela_1986 do 20 jan 2011 - 4:17

Dolcis_ schreef:Iemand die ik ken staat om half 7 al te stofzuigen en te dweilen + wc/badkamer poetsen.. :shock: En dat élke dag..

Ik ken ook zo iemand en die is eind 70 dus heeft de hele dag de tijd om dat te doen... Maar nee ze staat iedere morgen om 6.00 uur op, wassen, aankleden en dan poetsen. Iédere dag stoffen, zuigen, dweilen, doekje door de wc, badkamer, keuken. Rond 'n uur of 10 alvast koken, als 't eten klaar is laat ze 't afkoelen en dan rond 'n uur of half 12/12 uur gaat ze warm eten om vervolgens de rest van de dag achter de geraniums te zitten en rond 'n of 10 's avonds naar bed te gaan.

Ik hoor mijn bovenbuurman wel stofzuigen als het bij mij in huis stil is. Als ik de radio/tv aan heb of visite heb dan hoor ik 't alleen als hij ergens tegenaan stoot zeg maar. Ik kan hem ook horen lopen maar dat ligt er aan welke schoenen hij aan heeft haha, het water dat hij gebruikt kan ik ook horen lopen. Maar dat zijn niet echt dingen waar ik me aan stoor ofzo, dat zijn volgens mij gewone 'buren-geluiden'.
Wat ik soms trouwens wel 'raar' vind om te horen is als de bovenbuurman gaapt, die heeft nogal 'n luidruchtige manier om dat te doen en dat kan ik heel goed horen als wij allebei in onze slaapkamer zijn haha!

Mijn naaste buren hoor ik eigenlijk alleen maar als ze héél hard roepen of de trap op stormen (en laat daar nou net 'n puberende dochter wonen die van die twee dingen soms haar hobby lijkt te maken... Wink)
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Mari do 20 jan 2011 - 4:20

Theedoosje schreef:@Mari> Half 9 is toch wel een reeele tijd?? Ja je hebt altijd mensen die langer willen slapen...maar ja als iedereen dan maar niet met bepaalde dingen verder kan is dat ook vervelend.

reeel???? Als ik op zaterdag en zondag niet tot minstens 11 uur kan slapen dan stort ik halverweg de week in. Waarom om half 9 stofzuigen als je nog genoeg andere dingen daarvoor kan doen. Het zijn zulke gehorige huizen, echt geloof.

Toen ik nog bij mijn ouders woonden konden de buren keihard feesten tot 5 uur en dan hoorde je nooit iets, maar als je in zo'n gehorig huis zit dan hou je toch rekening met elkaar.

En met 8 uur bedoel ik boren enzo. wij hebben 7 maanden verbouwd maar nooit na 8 uur geboord, geschuurd, of met andere dingen herrie gemaakt, dan zouden mijn buren nooit meer is lekker samen op de bank kunnen zitten. Maar als ik had geweten dat ze er zelf schijt aan hebben dan had ik dat nooit gedaan.

Kijk dat er af en toe is wat gebeurd, prima maar bij ons is het structueel herrie in huis door de buren, en zodra we kunnen verkopen we de boel en verhuizen we.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 4:54

Nou om 11 uur heb ik vaak al heel veel gedaan. En waarom dan stofzuigen? Omdat het dan zo uitkomt. Dus ik ga echt zeker wel voor 11 uur stofzuigen hoor. No way dat ik dan mijn dag half voorbij laat gaan. En soms hoef ik alleen nog maar te stofzuigen en verder niks, dus dan moet ik in jouw geval wachten tot na 11 uur? Sorry maar dat zou ik niet doen dus.
Maar waarom moet jij echt tot zo lang slapen ? Waarom stort je dan eerder in?

Gast
Gast

Bericht  Phileine do 20 jan 2011 - 7:22

Theedoosje schreef:@Vilein> nou ja als hij niet meer langs komt zal het wel goed zijn ja. En boren ja elke dag nog ? Ben benieuwd wat hij wel niet allemaal aan het ophangen/verbouwen is Very Happy Maar het is wel vervelend als je dat elke dag hoort.

Ik denk het ook :-) Het aparte is dat hij steeds maar een paar minuten boort, maar wel elke dag dus. Het is daarom niet vervelend, maar ik ben wel heel nieuwsgierig wat hij allemaal aan het doen is daar boven Very Happy
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 7:44

Vilein schreef:
Theedoosje schreef:@Vilein> nou ja als hij niet meer langs komt zal het wel goed zijn ja. En boren ja elke dag nog ? Ben benieuwd wat hij wel niet allemaal aan het ophangen/verbouwen is Very Happy Maar het is wel vervelend als je dat elke dag hoort.

Ik denk het ook :-) Het aparte is dat hij steeds maar een paar minuten boort, maar wel elke dag dus. Het is daarom niet vervelend, maar ik ben wel heel nieuwsgierig wat hij allemaal aan het doen is daar boven Very Happy

Of hij doet het om irritant te willen zijn. Very Happy EN ja kan mij voorstellen dat je nieuwsgierg bent Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 7:52

Eh... ik stofzuig soms nog wel eens om half 11 's avonds Embarassed Maar heb de onderbuurman nog nooit erover aan de deur gehad. Maargoed, zijn kinderen en vrouw maken ook een hels kabaal zo nu en dan, op tijden waarvan ik denk dat het allang kinderbedtijd geweest zou moeten zijn, dus eigenlijk vind ik het wel prima Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 7:54

Maple> ja als zij dat ook doen dan zou ik mij er ook niet druk om maken. Maarre zo laat nog stofzuigen ja? Daar zou ik dan geen zin meer in hebben en de dag er na wel doen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 7:56

Haha, ja, maar dan zit ik maar tv te kijken of te internetten ofzo, en dan kom ik maar niet overeind... maar ik heb echt de tic dat, áls ik eenmaal in m'n hoofd heb gehaald dat mijn vloer schoon moet zijn, dat ook echt diezelfde dag moet gebeuren. Al is het inderdaad pas om half 11, maar stofzuigen zal ik, hoe dan ook. Vind niks erger dan om op m'n sokken rond te lopen en ik voel van alles onder m'n sokken...

Gast
Gast

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 8:04

Aah op die manier Very Happy

Ik heb dat wel soms als ik niet kan slapen of zo of ook vroeg wakker bent dat ik zo'n opruimbui heb en dan ga ik echt goed opruimen Very Happy Jammer genoeg heb ik die niet vaak whahaha (nou ja ook wel weer gelukkig, want anders zou ik net goed slapen Wink )

Gast
Gast

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 8:11

Verder hou ik trouwens wel rekening met de buren hoor, niet dat ik zo'n luidruchting kreng ben. Als m'n man 's avonds de deur iets te hard dichtdoet zal ik daar altijd wat van zeggen, radio en tv staan hier zelden heel hard (daar word ik zelf ook onrustig van), 's morgens vroeg als ik een vroege dienst heb doe ik m'n laarzen pas aan als ik de deur uitga, zodat de onderburen geen last hebben van laarzen op het laminaat (stiekem ook om te zorgen dat m'n man niet wakker wordt), etc etc. En als ik 's morgens vroeg al aan aan de schoonmaak ben, dan zorg ik dat ik stofzuigen als laatste doe (doe ik toch al altijd als laatste), en dan probeer ik dat na half 9 pas te doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 8:37

haha ja zo zag ik je ook net hoor als een luidruchtig kreng :P Heel goed dat je zo rekening houd smile

Gast
Gast

Bericht  PiP do 20 jan 2011 - 9:22

Mijn avond begint pas om 19:30... Ik wil dan echt nog wel eens de stofzuiger door het huis halen en ik zet de was pas aan als we gaan slapen(nachtstroom).
Ik stofzuig hier ook wel eens om 7 a 8 uur, mijn man slaapt dan heerlijk door smile Nu is het hier gelukkig niet gehorig, anders had ik ook wel wat meer rekening gehouden, maar 9 uur vind ik toch wel normaal.
11 uur vind ik ook wel erg laat, dan ben ik alweer 4 a 5 uur wakker!
Ok het is balen als je dan net uit wil slapen. ik baalde ook toen ik zwanger was, ik om 15:00 mijn dutje wou doen en de buurjongen(10 huizen verderop?) dan ging drummen. We wonen nou eenmaal in een woonwijk en je kan niet met iedereen rekening houden.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 9:25

Ik hou daar eigenlijk nooit rekening mee Embarassed Schoonmaken die ik sowieso vaak in de avond en sta ook nog wel eens na 23.00 te stofzuigen. Ik zet snachts wel eens een was aan, of loop de hele nacht op hakken door het huis. Ik heb zelf geen bovenburen en de rest van mijn buren zijn allemaal stille, eenzame mannen waar ik nooit iets van hoor. Ik heb nog nooit iemand aan de deur gehad ook..

Gast
Gast

Bericht  PiP do 20 jan 2011 - 9:32

Ik ben dus niet de enige die `s nachts wast Very Happy Mijn man verklaard me voor gek.
Ik slaap nogal slecht en dan wil ik nog wel eens even de was gaan doen!
Waarom niet? Dan ben ik afgeleid en anders lig ik ook maar te liggen EN het is goedkoper;)

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 10:11

Had ik maar niets gezegd. Een van mijn buren begint nu met boren.. scratch Hmz...

Gast
Gast

Bericht  Minx do 20 jan 2011 - 10:34

Mijn vriend wast niet 's avonds en ik krijg standaard te horen dat ik niet zo moet stampen. Heb nou eenmaal een achterlijke manier van lopen. Maar toen wij zijn huis opnieuw ingedeeld hebben hielden we er wel rekening mee dat we niet na 10 uur half 11 stonden te timmeren. Dat is gewoon niet netjes.

Ik weet niet wie het zij maar vanaf een uur of 8 en tot een uur of 10 moet het gewoon kunnen om iets meer lawaai te maken. De buren hoeven niet hun ritme aan te passen omdat jij te weinig slaap anders hebt. Ik hou ook heel erg van uitslapen en heb het ook nodig. Maar daar moeten anderen geen last van hebben. Het is mijn probleem als ik niet kan slapen. Dan moet ik niet de buren dingen op gaan leggen. Want wat ik nou lekkerder dan op zaterdagochtend je huis aan kant hebben en dan een heel vrij weekend voor je te hebben.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: