Nachtcafé 2011
+19
JD
Shy
Inge
Caroow
smooch
girli
Jordana
Lynn_
Yzma
Merai
Try
Roze Roos
ButterflyEffect
Sweety
ijsjemeisje
Qiara
Toet
Jeanette
Zwerver
23 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Nachtcafé 2011
Moet een trein verplicht zachter rijden ' s nachts? Pff zo kom ik er natuurlijk nooit :s
Laatst aangepast door Lavendel op za 22 jan 2011 - 14:19; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
June, ik beloof dat ik je niet op één ontmoeting zal afbranden.. uhh beoordelen..
Gast- Gast
Lavendel schreef:Moet een trein verplicht zachter rijden ' s nachts? Pff zo kom ik er natuurlijk nooit :s[right]
Waar kom je vandaan? Moet je nog ver? Ik wist niet dat die dingen 's nachts zachter rijden..
Gast- Gast
June schreef:Kut, Reva was me voor , dat wilde ik uiteraard ook zeggen.
Ik vind mezelf heel vervelend als ik een verlegen gevoel heb. Er zijn dan namelijk twee opties: 1. ik word wat stiller en meer op de achtergrond (dat vind ik niet zo erg) 2. ik word hyper en druk en dan niet echt positief (vind ik). Meestal heb ik daar niet echt last van, maar dus wel vaker wanneer ik ineens 'nieuw' in een groep vrouwen word gesmeten (hé, dat klinkt als een meeting )
Ik vind mezelf niet zozeer vervelend, maar ik word dan dus ook wat stiller en inderdaad meer op de achtergrond. Hmmm, dat is inderdaad vervelend als je hyper en druk kan worden en dan niet op een positieve manier, maar toch: ik zou het een kans geven...
De meetingen waar ik ben geweest waren trouwens altijd met mannen en vrouwen, oh ja en ook een groep meiden, maar die waren best redelijk wat jonger en daarmee zat ik niet op dezelfde golflengte dus dat was geen succes en een paar kenden elkaar al (eerder gemeet en gelijk echt een klik).
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Lavendel schreef:Moet een trein verplicht zachter rijden ' s nachts? Pff zo kom ik er natuurlijk nooit :s
Misschien doet de treinmeneer even een tukkie. Hij wel.
Gast- Gast
Reva schreef:Tja, ben misschien dan wel dik...maar wel snel
Jij mag niet meer zeggen dat je dik bent, voordat ik nog een foto heb gezien . Maar je bent inderdaad enoooorm snel!
@ Qiara: ik heb nog genoeg tijd om te twijfelen over meetings . Morgen kan nu toch niet meer
Gast- Gast
Waarschijnlijk wel ja... Ik kom uit utrecht en met dit tempo moet ik nog wel 2 u
Lavendel- Ratel
Lavendel schreef:Waarschijnlijk wel ja... Ik kom uit utrecht en met dit tempo moet ik nog wel 2 u
Waar moet je heen dan? Twee uur is waarschijnlijk overdreven ?
Gast- Gast
@ June Denk erover na om het een keer een kans te geven...
Qiara- Ratel
Nijmegen..
Lavendel- Ratel
Qiara schreef:@ June Denk erover na om het een keer een kans te geven...
Dat zal ik braaf doen
Gast- Gast
Wat gezellig! Ik ben er lekker al, Lavendel . Dan is het in ieder geval overdreven die twee uur
Gast- Gast
:-)
En nu is het de hoogste tijd om naar bed te gaan, welterusten!
En nu is het de hoogste tijd om naar bed te gaan, welterusten!
Qiara- Ratel
tof! Nou echt niet niet hoor we gaan heeeul langzaam! Ben je student in nij.megen june?June schreef:Wat gezellig! Ik ben er lekker al, Lavendel . Dan is het in ieder geval overdreven die twee uur
Laatst aangepast door Lavendel op za 22 jan 2011 - 14:31; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel- Ratel
Sinds wanneer rijden er trouwens treinen tussen Nijmegen en Utrecht 's nachts ?
Gast- Gast
ich bin dabei..Reva schreef:Smikkell schreef:Heeft Dean vandaag gewonnen?
Ja. Dinsdag huldiging.
Gast- Gast
Slaap lekker Qiara!
Laatst aangepast door June op za 22 jan 2011 - 14:40; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:ich bin dabei..Reva schreef:Smikkell schreef:Heeft Dean vandaag gewonnen?
Ja. Dinsdag huldiging.
Moet jij niet snaaien/slapen?
Gast- Gast
ja dat is volgens mij ook nieuw... Op zaterdag iig om 01.53 de laatste!June schreef:Sinds wanneer rijden er trouwens treinen tussen Nijmegen en Utrecht 's nachts ?
Lavendel- Ratel
Smikkell schreef:ich bin dabei..Reva schreef:Smikkell schreef:Heeft Dean vandaag gewonnen?
Ja. Dinsdag huldiging.
Doe je de groeten aan m'n huis [], tenminste ik ga er vanuit dat het op het plein hier is. Weet ik eigenlijk niet.
Gast- Gast
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: