Nachtcafé 2011
+19
JD
Shy
Inge
Caroow
smooch
girli
Jordana
Lynn_
Yzma
Merai
Try
Roze Roos
ButterflyEffect
Sweety
ijsjemeisje
Qiara
Toet
Jeanette
Zwerver
23 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Nog even op je tweet wc-eend, op twitter kan iedereen het lezen haha.. Krijg je weer roddels van..
In de zomer heb ik bij hun zaak gewerkt en zo ken ik zijn zusje (die zat daar wat te niksen) en doen we wel eens leuke dingen en ze weet wel dat ik erg goed met haar broer kan en ook wel voor hem langskom.. Vandaag heeft ze dus mijn Hyves gevonden (internetten doen ze daar weinig) en toen is er bij foto`s een lichtje gaan branden denk ik.. Ze drukt zich alleen een beetje ongelukkig uit
Ze stuurde alleen nog een privé berichtje dat ze er geen zak van geloofd, aiii
In de zomer heb ik bij hun zaak gewerkt en zo ken ik zijn zusje (die zat daar wat te niksen) en doen we wel eens leuke dingen en ze weet wel dat ik erg goed met haar broer kan en ook wel voor hem langskom.. Vandaag heeft ze dus mijn Hyves gevonden (internetten doen ze daar weinig) en toen is er bij foto`s een lichtje gaan branden denk ik.. Ze drukt zich alleen een beetje ongelukkig uit
Ze stuurde alleen nog een privé berichtje dat ze er geen zak van geloofd, aiii
Gast- Gast
Ik snap het al een beetje haha. Lijkt me best wel erg ! Maar wel grappig, dat zusje is helemaal nieuwsgierig. haha
Edit: Wat zegt W. ervan dan?
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Goedenavond!
Ben net terug van een vriendin. Was gezellig, maar ook zo zielig omdat ze haar relatie had verbroken na 3 jaar en zich zo klote voelde. Ik hoop dat ze het snel een plekje kan geven.
Ben net terug van een vriendin. Was gezellig, maar ook zo zielig omdat ze haar relatie had verbroken na 3 jaar en zich zo klote voelde. Ik hoop dat ze het snel een plekje kan geven.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Dat ze zich er niet mee moet bemoeienwc-eend schreef:Ik snap het al een beetje haha. Lijkt me best wel erg ! Maar wel grappig, dat zusje is helemaal nieuwsgierig. haha
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik ben weer op het forum en heb meteen weer zin in bitterballen.
Ik in kippensoep!! Want die staat hier op het fornuis te trekken (zo heet dat toch?)
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Hmmm bitterballen! Dat klinkt goed!
Ik heb wel zin in van die mini kaassoufletjes...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Qiara schreef:Ik heb wel zin in van die mini kaassoufletjes...
Ja, met flink wat mayo!!
Smikkell schreef:Ik ben weer op het forum en heb meteen weer zin in bitterballen.
Je bent een aantal dagen terug een post vergeten te verwijderen die je wilde weghalen. Als je wil kan ik de datum en tijd even snel neerzetten, dan kan je het alsnog doen.
Gast- Gast
Dames, ik probeer mijn avondvreetpartijen binnen de perken te houden!
Ander onderwerp, PLEASE..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Jeanette schreef:Qiara schreef:Ik heb wel zin in van die mini kaassoufletjes...
Ja, met flink wat mayo!!
Ja :-) en misschien wat patatjes erbij!
Qiara- Ratel
Vreemd dat mijn hongergevoel weer helemaal terug komt zodra ik op het forum zit. Helaas is er niets in huis en zou ik er morgen toch weer aan moeten geloven, boodschappen doen!
Gast- Gast
toetje_ schreef:Dames, ik probeer mijn avondvreetpartijen binnen de perken te houden!
Ik heb net twee ham kaas croissants op
Qiara- Ratel
MisschienQiara schreef:Jeanette schreef:Qiara schreef:Ik heb wel zin in van die mini kaassoufletjes...
Ja, met flink wat mayo!!
Ja :-) en misschien wat patatjes erbij!
Gast- Gast
Ow, dat kan wel kloppen ja.. (Ben je aan het terug lezen?) Welk paginanummer?Reva schreef:Smikkell schreef:Ik ben weer op het forum en heb meteen weer zin in bitterballen.
Je bent een aantal dagen terug een post vergeten te verwijderen die je wilde weghalen. Als je wil kan ik de datum en tijd even snel neerzetten, dan kan je het alsnog doen.
Gast- Gast
Ik heb ook zin in wat lekkers....allen is er niks. Ik zit wel een de energy...om kwart over 12
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Smikkell schreef:Ow, dat kan wel kloppen ja.. (Ben je aan het terug lezen?) Welk paginanummer?Reva schreef:Smikkell schreef:Ik ben weer op het forum en heb meteen weer zin in bitterballen.
Er vroeg iemand naar m'n beenhaarluis en toen dacht ik HUUUUUUH..
Het was nachttopic, 17 januari om kwart voor 1 's nachts, geen idee welke bladzijde.
Gast- Gast
Ik heb gewoon geen honger, wel dorst.. maar geen zin om uit bed te stappen...
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik ben vergeten te eten..
Ik heb ook eigenlijk niet echt avondeten op, vandaar ook de twee ham kaas croissantjes net... en genoeg gesnoept vanavond...
Qiara- Ratel
Sannie89 schreef:Goedenacht, mag ik nog instappen?
Kan absoluut niet slapen.... pffff
Same here...alleen heb ik nog geen poging gedaan.
Ik voel me lamlendig...alles doet mij zeer, hoofdpijn en heb het koud...
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Pagina 1 van 40
Permissies van dit forum: