Nachtcafé 2011
+19
JD
Shy
Inge
Caroow
smooch
girli
Jordana
Lynn_
Yzma
Merai
Try
Roze Roos
ButterflyEffect
Sweety
ijsjemeisje
Qiara
Toet
Jeanette
Zwerver
23 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Nachtcafé 2011
Vroeg genoeg! Ah joh, een keertje proberen dan weet je wat het is...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Qiara schreef:Vroeg genoeg! Ah joh, een keertje proberen dan weet je wat het is...
Gemakkelijk praten, jij hebt ook geen ervaring
Gast- Gast
ABE schreef:Reva - Ben je zo gegroeid dan? Want ik kan me jou niet herinneren als "dikkertje".
Ben al jaren ongeveer hetzelfde.
June: hoeft ook niet maar toch is het zo
Gast- Gast
June schreef:ZvB: dat je 30+ bent, maakt je nog niet direct 38 . Bovendien ben jij veel te jong van geest om echt te tellen .
@ Reva: ik geloof je nog steeds niet echt.
Sjees, zo wordt ik dan ook nooit volwassen...
Thanx, jullie ook alvast weltrusten. Eerst nog wat snaaien .
Bye bye!
Gast- Gast
Dan ben jij ook geen dikkertje dat moet kijken of ze een extra stoel bij KLM moet bijbetalen.Reva schreef:ABE schreef:Reva - Ben je zo gegroeid dan? Want ik kan me jou niet herinneren als "dikkertje".
Ben al jaren ongeveer hetzelfde.
June: hoeft ook niet maar toch is het zo
Jammer, daar gaat jouw droom
Gast- Gast
June schreef:Qiara schreef:Vroeg genoeg! Ah joh, een keertje proberen dan weet je wat het is...
Wel ervaring met meetings van een ander forumachtig iets! En semi blind dates via internet, zonder elkaar eerder irl te hebben gezien...
Qiara- Ratel
Qiara schreef:June schreef:Qiara schreef:Vroeg genoeg! Ah joh, een keertje proberen dan weet je wat het is...
Wel ervaring met meetings van een ander forumachtig iets! En semi blind dates via internet, zonder elkaar eerder irl te hebben gezien...
Oké: gemakkelijk praten: jij bent stoer
Gast- Gast
spelfout?!Zusje van Bert schreef:June schreef:ZvB: dat je 30+ bent, maakt je nog niet direct 38 . Bovendien ben jij veel te jong van geest om echt te tellen .
Bye bye!
Gast- Gast
Stoer, maar verlegen af en toe
Qiara- Ratel
Ik heb er ook om gehuild, Smikkell, maar ik raak er hier inmiddels aan gewend
Gast- Gast
Qiara schreef:Stoer, maar verlegen af en toe
Merk je dat je daar last van hebt?
Gast- Gast
Smikkell schreef:spelfout?!Zusje van Bert schreef:June schreef:ZvB: dat je 30+ bent, maakt je nog niet direct 38 . Bovendien ben jij veel te jong van geest om echt te tellen .
Bye bye!
Haha allebei fijn toch
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
June schreef:Qiara schreef:Stoer, maar verlegen af en toe
Merk je dat je daar last van hebt?
Soms wel, maar andere momenten weer helemaal niet...
Qiara- Ratel
Ik ga natuurlijk geen genoegen nemen met zo'n antwoord, dat begrijp je. Uitleg met voorbeelden ?
Gast- Gast
Wat een goede diepzinnige gesprekken hebben jullie nog zo laat op de avond!
Lavendel- Ratel
ABE: en toch maak ik me daar wel druk om, serieus. En nu stop ik erover, want ik word helemaal zenuwachtig
Gast- Gast
Reva schreef:ABE: en toch maak ik me daar wel druk om, serieus. En nu stop ik erover, want ik word helemaal zenuwachtig
Ik vind jou heel mooi . En nu zal ik je met rust laten.
Gast- Gast
Nou, het is meer dat ik soms een 'verlegen gevoel' heb, maar op andere momenten echt weer helemaal niet. Ik denk dat het er een beetje vanaf hangt in welke mate ik me op mijn gemak voel. Als ik me op mijn gemak voel, is het wel minder. Toch zit het denk ik meer in mijn aard dat ik meer een 'luisteraar' ben dan een 'prater'. Maar aan de andere kant kan ik ook wel spontaan zijn, geloof ik. Het hangt er maar net vanaf.
Qiara- Ratel
Qiara schreef:Nou, het is meer dat ik soms een 'verlegen gevoel' heb, maar op andere momenten echt weer helemaal niet. Ik denk dat het er een beetje vanaf hangt in welke mate ik me op mijn gemak voel. Als ik me op mijn gemak voel, is het wel minder. Toch zit het denk ik meer in mijn aard dat ik meer een 'luisteraar' ben dan een 'prater'. Maar aan de andere kant kan ik ook wel spontaan zijn, geloof ik. Het hangt er maar net vanaf.
Volgens je forumstatus niet
June: haha, dank je.
Gast- Gast
Qiara schreef:Nou, het is meer dat ik soms een 'verlegen gevoel' heb, maar op andere momenten echt weer helemaal niet. Ik denk dat het er een beetje vanaf hangt in welke mate ik me op mijn gemak voel. Als ik me op mijn gemak voel, is het wel minder. Toch zit het denk ik meer in mijn aard dat ik meer een 'luisteraar' ben dan een 'prater'. Maar aan de andere kant kan ik ook wel spontaan zijn, geloof ik. Het hangt er maar net vanaf.
ik denk dat best veel mensen dit hebben hoor... Ik iig wel..
Lavendel- Ratel
Reva schreef:Qiara schreef:Nou, het is meer dat ik soms een 'verlegen gevoel' heb, maar op andere momenten echt weer helemaal niet. Ik denk dat het er een beetje vanaf hangt in welke mate ik me op mijn gemak voel. Als ik me op mijn gemak voel, is het wel minder. Toch zit het denk ik meer in mijn aard dat ik meer een 'luisteraar' ben dan een 'prater'. Maar aan de andere kant kan ik ook wel spontaan zijn, geloof ik. Het hangt er maar net vanaf.
Volgens je forumstatus niet
June: haha, dank je.
Haha, nee...
Qiara- Ratel
Lavendel schreef:Qiara schreef:Nou, het is meer dat ik soms een 'verlegen gevoel' heb, maar op andere momenten echt weer helemaal niet. Ik denk dat het er een beetje vanaf hangt in welke mate ik me op mijn gemak voel. Als ik me op mijn gemak voel, is het wel minder. Toch zit het denk ik meer in mijn aard dat ik meer een 'luisteraar' ben dan een 'prater'. Maar aan de andere kant kan ik ook wel spontaan zijn, geloof ik. Het hangt er maar net vanaf.
ik denk dat best veel mensen dit hebben hoor... Ik iig wel..
Sowieso heb je ook wel te maken met het 'kat uit de boom kijken'...
Qiara- Ratel
Kut, Reva was me voor , dat wilde ik uiteraard ook zeggen.
Ik vind mezelf heel vervelend als ik een verlegen gevoel heb. Er zijn dan namelijk twee opties: 1. ik word wat stiller en meer op de achtergrond (dat vind ik niet zo erg) 2. ik word hyper en druk en dan niet echt positief (vind ik). Meestal heb ik daar niet echt last van, maar dus wel vaker wanneer ik ineens 'nieuw' in een groep vrouwen word gesmeten (hé, dat klinkt als een meeting )
Ik vind mezelf heel vervelend als ik een verlegen gevoel heb. Er zijn dan namelijk twee opties: 1. ik word wat stiller en meer op de achtergrond (dat vind ik niet zo erg) 2. ik word hyper en druk en dan niet echt positief (vind ik). Meestal heb ik daar niet echt last van, maar dus wel vaker wanneer ik ineens 'nieuw' in een groep vrouwen word gesmeten (hé, dat klinkt als een meeting )
Gast- Gast
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: