Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie helpt mij een leuke teamsport te vinden

+4
Quet
xxDila
Burn
Minx
8 plaatsers

Ga naar beneden

Wie helpt mij een leuke teamsport te vinden  Empty Wie helpt mij een leuke teamsport te vinden

Bericht  Minx za 2 jun 2012 - 10:18

Ik heb altijd gekorfbald, nog steeds een leuke sport alleen heb ik niet heel veel zin meer in de club. En de andere club in mijn woonplaats gaat me dan weer wat ver.

Ik heb wel een rijtje voorwaarden:
- teamsport
- niet iets met een verlengstuk aan mijn armen (racket/stick)
- geen voetbal
- geen volleybal
- liefst geen zaal.
- wel iets met een bal oid
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt mij een leuke teamsport te vinden  Empty Re: Wie helpt mij een leuke teamsport te vinden

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 10:32

Handbal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt mij een leuke teamsport te vinden  Empty Re: Wie helpt mij een leuke teamsport te vinden

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 10:34

Waterpolo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt mij een leuke teamsport te vinden  Empty Re: Wie helpt mij een leuke teamsport te vinden

Bericht  Burn za 2 jun 2012 - 10:41

Waarom zou je niet naar de andere vereniging gaan?

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt mij een leuke teamsport te vinden  Empty Re: Wie helpt mij een leuke teamsport te vinden

Bericht  Minx za 2 jun 2012 - 10:43

Uit principe ik ga nog eerder terug naar mijn eigen club, alleen kom ik daar in een team wat me niet trekt. En ben ook wel eens toe aan wat anders
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt mij een leuke teamsport te vinden  Empty Re: Wie helpt mij een leuke teamsport te vinden

Bericht  Burn za 2 jun 2012 - 10:46

Aaaah ok!
Ik als korfballer vroeg het me af! Wink

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt mij een leuke teamsport te vinden  Empty Re: Wie helpt mij een leuke teamsport te vinden

Bericht  Minx za 2 jun 2012 - 10:49

Haha snap ik, maar ik kom dan dus net onder het wedstrijd korfbal uit en ik vind breedte minder leuk. En er word zo aan je getrokken van alle kanten. En die andere club past echt niet bij mij.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt mij een leuke teamsport te vinden  Empty Re: Wie helpt mij een leuke teamsport te vinden

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 12:55

Ik vind basketball echt zo veel leuker dan korfbal. Bij korfbal lijkt alles zo sloom te gaan. Bij basketball is het actie actie actie Very Happy. Maar helaas, dat is in een zaal Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt mij een leuke teamsport te vinden  Empty Re: Wie helpt mij een leuke teamsport te vinden

Bericht  xxDila za 2 jun 2012 - 13:02

Wow.. je maakt het best moeilijk. Wel een bal, maar bijna alle balsporten vallen door je openingspost al af.. laughcry

Ik zie eigenlijk alleen nog basketbal of waterpolo, wat mijn voorgangers ook al hebben gezegd. Is er een reden waarom je al die andere dingen niet wilt? Vraag mij dan voor namelijk af of je het wel eens heb geprobeerd.
Ik zie mezelf namelijk echt als een meisje-meisje, bang om vies te worden, nepnagels en zeker dat de hel losbreekt als er één breekt, liever rokjes dan broeken, snel vies van zweetlucht etc en ga zo maar door.. En juist ik zit op voetbal. Nou als die scheenbeschermers af gaan na een wedstrijd/training berg je maar voor de stank. Ik zei ook meteen is niets voor mij. Ondanks dat al het bovenstaande zo'n beetje voorkomt bij voetbal, is het 100% mijn ding geworden. Very Happy
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt mij een leuke teamsport te vinden  Empty Re: Wie helpt mij een leuke teamsport te vinden

Bericht  Quet za 2 jun 2012 - 23:18

Lastig. Ik heb hetzelfde gehad qua niveauindeling, alleen bij mij was het doordat ik niet twee keer per week kon trainen. Hierdoor kwam ik ook in de breedtesport uit. Uiteindelijk ben ik naar een andere club in de regio gegaan, doordat een andere sport zoeken niet lukte. Ik had ongeveer hetzelfde eisenpakket als jij.

Is het mogelijk dat je volgend seizoen weer omhoog kunt? Dan hoef je maar een seizoen de breedtesport in.
Quet
Quet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 36
Punten : 42
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt mij een leuke teamsport te vinden  Empty Re: Wie helpt mij een leuke teamsport te vinden

Bericht  PaarsBlauw za 2 jun 2012 - 23:33

Iets als softbal? Dan heb je weliswaar alsnog dat verlengstuk, maar dat is maar een heel klein onderdeel.
PaarsBlauw
PaarsBlauw
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 33
Punten : 35
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt mij een leuke teamsport te vinden  Empty Re: Wie helpt mij een leuke teamsport te vinden

Bericht  iloverocknroll1984 za 2 jun 2012 - 23:55

Frisbee?

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt mij een leuke teamsport te vinden  Empty Re: Wie helpt mij een leuke teamsport te vinden

Bericht  Niekske zo 3 jun 2012 - 0:08

Veldhandbal
Beachhandbal
Rugby

Waarom liever niet in een zaal trouwens? De meeste team-bal-sporten hebben een binnenseizoen in de winter...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt mij een leuke teamsport te vinden  Empty Re: Wie helpt mij een leuke teamsport te vinden

Bericht  Minx zo 3 jun 2012 - 1:49

Niekske schreef:Veldhandbal
Beachhandbal
Rugby

Waarom liever niet in een zaal trouwens? De meeste team-bal-sporten hebben een binnenseizoen in de winter...

Dat maakt me dan niet zo veel uit maar in de zomer vind ik het wel lekkerder om buiten te sporten.

Zal mijn eisen lijstje even uitleggen:

- teamsport (motiveert meer dan individu)
- niet iets met een verlengstuk aan mijn armen (racket/stick) (kan ik gewoon niet mee overweg. Type gooit racket weg en vangt de bal)
- geen voetbal (mijn broertjes hebben mijn talent, daarbij trekt het me niet)
- geen volleybal (ooit gedaan mee gestopt omdat ik het niet leuk vond)
- liefst geen zaal.
- wel iets met een bal oid
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt mij een leuke teamsport te vinden  Empty Re: Wie helpt mij een leuke teamsport te vinden

Bericht  GreenGrass zo 3 jun 2012 - 5:14

american football/rugby
bossaball
jeu de boules/kaatsen/klootschieten (beetje oudbollig misschien)
trefbal
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt mij een leuke teamsport te vinden  Empty Re: Wie helpt mij een leuke teamsport te vinden

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum