Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vinden jullie leuke zwangerschapsboeken ?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Wat vinden jullie leuke zwangerschapsboeken ? Empty Wat vinden jullie leuke zwangerschapsboeken ?

Bericht  Gast ma 29 apr 2013 - 23:58

Ik ben maar meteen aan het zoeken omdat ik er helemaal niks van af weet allemaal.
Er zijn zoveel boeken dat ik echt niet weet welke leuk is om aan te schaffen.

Hebben jullie misschien nog een tip?

groetjes rituals

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie leuke zwangerschapsboeken ? Empty Re: Wat vinden jullie leuke zwangerschapsboeken ?

Bericht  Aimee di 30 apr 2013 - 0:03

Ik heb eerlijk gezegd meer aan het forum en googlen gehad, dan aan een zwangerschapsboek. Ik had van mijn moeder een boek geleend met de ontwikkelingen week per week, maar van moeders voor moeders kreeg ik daar elke week een mailtje over waardoor ik dat boek eigenlijk niet heb open gehad.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie leuke zwangerschapsboeken ? Empty Re: Wat vinden jullie leuke zwangerschapsboeken ?

Bericht  Steep di 30 apr 2013 - 0:13

Eens met Aimee. Bijna alles wat ik weet, weet ik van hier of Google..
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie leuke zwangerschapsboeken ? Empty Re: Wat vinden jullie leuke zwangerschapsboeken ?

Bericht  Teddyaapje di 30 apr 2013 - 2:13

Ik wil iedereen 'bevallen op eigen kracht' aanbevelen. Ik heb t nog niet helemaal uit maar was na 1 hoofdstuk al fan.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie leuke zwangerschapsboeken ? Empty Re: Wat vinden jullie leuke zwangerschapsboeken ?

Bericht  lente di 30 apr 2013 - 3:39

Ik sluit me aan bij Aimee en Steep. Vind het forum erg leerzaam soms nerd haha, en google is ook mijn vriend. Daarnaast vind ik sommige mamatijdschriften leuk om te lezen, leuker dan een boek.
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie leuke zwangerschapsboeken ? Empty Re: Wat vinden jullie leuke zwangerschapsboeken ?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum